Gwarancja: 2 lata, częściowo door-to-door, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
moc maksymalna 26,2 kW |
moc grzewcza 26.2 kW |
typ wentylatora 5-biegowy |
przepływ powietrza 4000 m³/h |
zasięg strumienia powietrza 10 m |
stopień ochrony IP 54 |
do 66,5 dB(A) |
temperatura wody grzewczej do 100 °C |
ciśnienie robocze do 1,6 MPa |
przyłącze 3/4 " |
masa urządzenia napełnionego wodą 27,1 kg |
obudowa stal malowana proszkowo, ocynkowana |
konsola montażowa opcjonalna |
źródło danych |
nie |
ilość rzędów nagrzewnicy 1 |
napięcie 230 V |
natężenie do 1,5 A |
szerokość 67,7 cm |
głębokość 38,6 cm |
wysokość 65,7 cm |
waga 25 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- MAXIMUS 27 o maksymalnej mocy grzewczej 26,2 kW,
- MAXIMUS 53 o maksymalnej mocy grzewczej 52,2 kW.
- Zastosowanie układu automatyki pozwala na znaczne obniżenie kosztów eksploatacji urządzenia oraz umożliwia dostosowanie parametrów pracy do indywidualnych wymagań.
- Redukuje, zarówno ilość zużytej energii elektrycznej, jak i zapotrzebowanie na czynnik grzewczy.
- Termostatyczny zawór grzejnikowy przeznaczony jest do samodzielnej regulacji temperatury pomieszczenia co prowadzi
do oszczędności energii. - Obudowa, ruchome łopatki, mechanizm regulacji wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo.
- Górna oraz dolna pokrywa wykonana jest z ABS. Zamontowana została także siatka cięto-ciągniona.
- Położenie łopatek można płynnie regulować pokrętłami znajdującymi się w dolnej części wentylatora.
- Nagrzewnica wodna Cu/Al wykonana z aluminiowych lamel osadzonych na miedzianych rurkach. Na króćcu powrotnym umieszczony jest otwór umożliwiający odpowietrzenie układu.
- Wentylator osiowy mocowany na obudowie, wymusza przepływ powietrza przez wymiennik.
- Układ sterowania opcjonalnie.
- MAXIMUS może być montowany przy ścianie.
- czynnika grzewczego, wody do nagrzewnic o parametrach: 90/70, 80/60 lub 70/50 °C i ciśnieniu 0,6 MPa z instalacji centralnego ogrzewania,
- energii elektrycznej 230V/50Hz jako zasilanie wentylatora; pobór mocy wentylatora 265W.
1 083 zł darmowa dostawa |
366 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
493 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
1 346 zł darmowa dostawa |
593 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
848 zł darmowa dostawa |
984 zł darmowa dostawa |
192 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
497 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
produkt wycofany |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 116 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 136 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 233 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 429 zł 17 zł/m-c | 259 zł 21 zł/m-c | 0 zł |
- Zakres i zasięg terytorialny gwarancji:
- Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi dołączonymi do gwarancji. Gwarancją objęte są wady konstrukcyjne oraz wady materiałowe urządzeń.
- Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę urządzenia w okresie:
- - 1 rok od daty zakupu w przypadku aparatów grzewczo - wentylacyjnych Gejzer, wentylatorów przemysłowych Tornado, WDD, WDH, WDEx, K-Box, M-Box, WKS
- - 1 rok od daty zakupu w przypadku wyrobów: automatyka do aparatów grzewczo -wentylacyjnych, akcesoria i automatyka wentylatorów przemysłowych Tornado, WDD, WDH, WDEx, K-Box, M-Box, WKS. Istnieje możliwość wydłużenia gwarancji zgodnie z wersja papierową.
- Roszczenia wynikające z gwarancji powstają z dniem zakupu urządzenia, wygasają natomiast z upływem ostatniego dnia terminu gwarancji na dany produkt, liczonych od dnia zakupu, o których mowa powyżej w odniesieniu do konkretnych produktów.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Wyłączenia:
- Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku:
- - działania sił mechanicznych,
- - zanieczyszczeń,
- - przeróbek,
- - zmian konstrukcyjnych,
- - czynności związanych z konserwacją i czyszczeniem urządzenia,
- - wypadków,
- - klęsk żywiołowych,
- - działania czynników chemicznych,
- - działania czynników atmosferycznych (odbarwienia, itp.),
- - niewłaściwego przechowywania,
- - nieautoryzowanych napraw,
- - transportu za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub poczty,
- - niepoprawnej instalacji urządzenia,
- - niepoprawnej eksploatacji urządzenia (patrz warunki techniczno - eksploatacyjne).
- Gwarancja nie obejmuje również:
- - części, które ulegają zużyciu podczas normalnej eksploatacji urządzenia,
- - czynności, jakie wykonywane są zgodnie z wytycznymi zawartymi w DTR w zakresie przeglądów i normalnej eksploatacji,
- - strat, które spowodowane zostały koniecznymi postojami urządzenia w okresie oczekiwania na naprawę gwarancyjną. Dotyczy to również strat majątkowych, tj. strat pośrednich i bezpośrednich
- - instalacji urządzenia, okablowania itp.
- Roszczenia gwarancyjne zostają wtedy odrzucone.
- Ponadto gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu błędnych założeń projektowych - powstałych podczas doboru parametrów technicznych przez nabywcę czy podwykonawcę. W sytuacji, gdy po przyjeździe Serwisant stwierdzi, że przyjazd był całkowicie nieuzasadniony, a naprawa polega tylko i wyłącznie na wykonaniu czynności konserwacyjnych, reklamacja nie zostanie uwzględniona. Wszystkie koszty związane z przyjazdem poniesie Zgłaszający.
- Realizacja praw klienta następuje poprzez:
- - naprawę lub bezpłatną wymianę części uznanych przez Gwaranta za wadliwe,
- - usunięcie innych wad tkwiących w urządzeniu.
- Pojęcie „naprawa" nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi (konserwacja, czyszczenie), do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie lub za pośrednictwem autoryzowanego serwisu DOSPEL.
- Usterki, które wystąpiły w okresie gwarancji usuwane będą w możliwie jak najkrótszym terminie, nie przekraczającym jednak 21 dni od daty zgłoszenia produktu.
- Reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy wtedy:
- - gdy Gwarant (centrala firmy) stwierdzi, że usunięcie wady jest niemożliwe lub koszty usunięcia wady w ocenie Gwaranta są zbyt wysokie.
- Jeżeli dane urządzenie nie jest osiągalne, to może być wydane Klientowi nowe o zbliżonych gabarytach i parametrach technicznych.
- Gwarancja nie ulega również przedłużeniu w sytuacji dokonywania w urządzeniu napraw.
- Karta gwarancyjna jest ważna, gdy:
- - została poprawnie wypełniona,
- - przedstawiana jest łącznie z paragonem lub kopią faktury (dowód zakupu),
- Warunkiem trwania gwarancji i rozpatrywania roszczeń gwarancyjnych odnośnie produktów marki Dospel Professional jest przeprowadzenie uruchomienia urządzenia przez uprawniony do tego autoryzowany serwis, posiadający odpowiedni certyfikat (wydany przez Gwaranta).
- Nabywca ma obowiązek dokonywania comiesięcznych kontroli, które przewidują: sprawdzenie stanu zabrudzenia wentylatora, nagrzewnicy oraz filtrów (i ewentualnej ich wymiany) oraz ogólnego stanu urządzenia.
- Dla prawidłowej eksploatacji urządzenia konieczne są minimum 2 przeglądy i konserwacje na rok kalendarzowy w okresie trwania gwarancji dokonane przez upoważnioną, autoryzowaną przez Producenta daną jednostkę serwisową.. Chęć przeglądu zgłasza Klient. Koszt przeglądu ponosi Klient. Przeglądy i konserwacje musza zostać odnotowane w Karcie Przeglądów Konserwacyjnych Urządzenia oraz na żądanie mają być dostępne pełne protokoły przeprowadzonych przeglądów i konserwacji.
- Reklamowany produkt powinien:
- - posiadać załączoną, kompletną i poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną oraz kompletne dokumenty z pierwszego uruchomienia.
- Reklamacja powinna zostać złożona do lokalnego przedstawicielstwa Gwaranta bądź Autoryzowanego Serwisu, Reklamacja musi być na piśmie, na poprawnie wypełnionej Karcie Zgłoszenia Awarii i zawierać następujące informacje:
- - dokładny adres miejsca, w którym przebiegała eksploatacja urządzenia,
- - rodzaj stwierdzonego uszkodzenia, objawy nieprawidłowej pracy oraz jeżeli jest to możliwe numer fabryczny urządzenia wraz z nazwą uszkodzonego elementu.
- Gwarant wymaga od Użytkownika wolnych dróg transportowych oraz zastrzega prawo do swobodnego dostępu do urządzeń. Użytkownik ma obowiązek zapewnienia odpowiednich urządzeń transportowych i wysokościowych, gdy urządzenia, które objęte są warunkami gwarancyjnymi zamontowane są pod sufitami podwieszanymi bądź na znacznych wysokościach.
- Koszty gwarancji:
- - Koszty dostarczenia urządzenia do serwisu, konsultanta lub producenta ponosi osoba korzystająca z uprawnień gwarancyjnych.
- - Koszty naprawy w trakcie trwania okresu gwarancyjnego w pełni ponosi Gwarant.
- - W przypadku odrzucenia roszczenia gwarancyjnego przez Gwaranta, koszty związane z przyjęciem zlecenia będą scedowane na klienta.
- - W przypadku odrzucenia roszczenia gwarancyjnego przez Gwaranta, reklamowany produkt odesłany zostaje do miejsca nadania na koszt adresata.
- W przypadku nieuregulowania płatności za wcześniej wykonywaną usługę, Gwarant ma prawo odmówić wykonania czynności gwarancyjnych bądź danej usługi.
- O sposobie usunięcia wad lub usterek decyduje Gwarant.
- Decyzje Gwaranta podjęte co do roszczeń gwarancyjnych uważa się za decyzję ostateczną. Jeżeli wynikną jakiekolwiek sprawy sporne dotyczące czynności gwarancyjnych, to będą one rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
- Duplikatów kart gwarancyjnych nie wydaje się.
- Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminów napraw wtedy, gdy procesy zachodzące w firmie Gwaranta zostaną zakłócone np. klęskami żywiołowymi czy niepokojami społecznymi lub innymi czynnikami mogącymi mieć wpływ na realizacje reklamacji w terminie lub, jeżeli z uwagi na brak dostępności podzespołów, wada w terminie zastrzeżonym gwarancją nie może zostać usunięta.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności wynikających z możliwych błędów drukarskich, które mogą się pojawić w niniejszej Karcie Gwarancyjnej
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?