Sprawdź: Agregaty rolnicze AgroWatt
Sprawdź: Wszystkie Agregaty rolnicze
napięcie 400/230 V |
regulacja napięcia elektroniczna AVR |
źródło danych |
stabilność napięcia brak danych |
moc znamionowa 3~ 24 kW, 30 kVA |
moc maksymalna 1~ 12 kW, 12 kVA |
obroty skrzyni biegów 1500 obr/min |
435 obr/min |
43,4 kW, 59 KM |
minimalna wytrzymałość wału Cardana 54 kW, 956 Nm |
1,0 / 0,8 |
prądnica - stopień ochrony IP 23 |
częstotliwość 50 Hz |
przełożenie przekładni 1 : 3,5 |
szerokość 64,0 cm |
głębokość 113,5 cm |
wysokość 91,5 cm |
waga 228 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
model AW30 |
źródło danych |
(moc 24kW - 30kVA)
- AgroWatt jest międzynarodową, szeroko rozpoznawalną marką z urządzeniami projektowanymi we Włoszech
- system AVR stabilizujący napięcia pozwala na podłączenie do agregatu nawet wrażliwej elektroniki jak np. komputer, elektronarzędzia itd.
- zestaw zawiera przekładnię, której funkcją jest dostosowanie obrotów wałku ciągnika do obrotów generatora (czyli 1500 lub 3000 obr/min)
- w zestawie jest również specjalistyczna rama z trzypunktowym zawieszeniem, pozwalająca na podłączenie agregatu do ciągnika rolniczego, a także na przewożenie go
- urządzenia AgroWatt są niezwykle łatwe do transportowania i składowania, są również zgodne z wymiarami europalet
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 196 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Firma FOGO Sp. z o.o. gwarantuje jakość, bezpieczeństwo oraz wydajność swoich produktów, pod warunkiem ich prawidłowej eksploatacji. Okres gwarancji obejmującej wady oraz awarie agregatu prądotwórczego powstałe w wyniku defektów konstrukcyjnych lub materiałowych wynosi 24 miesiące od daty zakupu agregatu prądotwórczego. W żadnym razie nie przewiduje się przedłużenia okresu gwarancji, nawet, jeżeli agregat nie był przez pewien czas używany.
- Jeżeli w trakcie okresu gwarancyjnego zostaną ujawnione defekty w wykonaniu lub materiałach, firma FOGO Sp. z o.o. naprawi lub wymieni wadliwe części we własnym zakresie w możliwie najkrótszym czasie. O wystąpieniu usterki należy powiadomić gwaranta natychmiast po jej wystąpieniu pod rygorem nie uznania roszczenia gwarancyjnego. Praca związana z usunięciem wady, przeprowadzane na koszt FOGO Sp. z o.o. muszą odbyć się w fabryce producenta. Roszczenie gwarancyjne nie zostanie uznane, zaś gwarancja zostanie unieważniona, jeżeli wada, usterka lub awaria powstała w wyniku eksploatacji agregatu niezgodnej z jego przeznaczaniem, w szczególności niezgodnej z zaleceniami niniejszej instrukcji obsługi. Podstawą do unieważnienia gwarancji oraz nie uznania wszelkich roszczeń gwarancyjnych są również nieautoryzowane zmiany techniczne wprowadzone do agregatu przez użytkownika, przysłanie urządzenia do naprawy w stanie rozmontowanym, a także zniszczenie tabliczki znamionowej. Dostarczając agregat do naprawy gwarancyjnej użytkownik jest zobowiązany postępować zgodnie z procedurą opisaną w instrukcji prądnicy agregatu.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?