Sprawdź: Agregaty przenośne Europower
Sprawdź: Wszystkie Agregaty przenośne
rodzaj standardowy |
napięcie 400/230 V |
regulacja napięcia kondensator |
stabilność napięcia ± 5 % |
moc znamionowa 1~ 4,1 kW, 4,1 kVA |
moc znamionowa 3~ 5,1 kW, 6,5 kVA |
moc maksymalna 1~ 4,1 kW, 4,1 kVA |
moc maksymalna 3~ 5,6 kW, 7 kVA |
prąd znamionowy 1~ 18 A |
prąd znamionowy 3~ 8 A |
źródło danych |
1,0 / 0,8 |
20 l |
zużycie paliwa 2,4 l/h |
czas pracy bez tankowania przy 75% obciążenia 8,3 h |
rozruch elektryczny |
prądnica - typ synchroniczna |
prądnica - stopień ochrony IP 23 |
87 dB(A) |
częstotliwość 50 Hz |
tolerancja częstotliwości +/- 5 % |
panel sterowania ręczny |
automatyka brak |
zestaw transportowy opcjonalny |
kraj produkcji Belgia |
typ prądnicy MeccAlte |
wyposażenie standardowe licznik motogodzin, zabezpieczenia magneto-termiczne prądnicy, zabezpieczenie olejowe silnika |
gniazda 230V, 16A - 2szt., 400V, 16A - 1szt. |
marka silnika Honda |
model GX390 |
typ OHV |
moc 8,2 kW, 11 KM |
paliwo benzyna |
obroty 3000 obr/min |
pojemność 389 cm³ |
ilość cylindrów 1 |
ilość oleju 1,1 l |
typ oleju SAE 10W-30 |
szerokość 56,0 cm |
głębokość 110,0 cm |
wysokość 56,0 cm |
waga 150 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
moc: 5,3kW / 6,5kVA / 400V
- agregat prądotwórczy
- akcesoria (jeśli zostały zamówione)
- olej silnikowy HONDA 10W-30 - do pierwszego zalania agregatu. Jeśli zamawiany jest agregat z wykonanym przeglądem zerowym, to agregat dostarczany jest już zalany tym olejem.
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna EUROPOWER
- konsument (na całe urządzenie): 2 lata gwarancji, z możliwością przedłużenia do 5 lat gwarancji (szczegóły w zakładce "gwarancja")
- firma:
- agregat: 1 rok gwarancji z możliwością przedłużenia do 2 lat gwarancji (szczegóły w zakładce "gwarancja")
- silnik: 3 lata gwarancji
Stosowanie benzyny bezołowiowej Pb95 E10 w silnikach spalinowych
Od 1 stycznia 2024 roku na stacjach benzynowych w Polsce benzyna bezołowiowa Pb95 sprzedawana jest z oznaczeniem E10. Zawiera ona do 10% bioetanolu, czyli alkoholu etylowego uzyskiwanego z biomasy lub biodegradowalnej części odpadów. Do 31 grudnia 2023 roku benzyna Pb95 dostępna była z oznaczeniem E5 i zawierała odpowiednio do 5% bioetanolu.
Stosowanie benzyny Pb95 E10 w silnikach spalinowych nie ma wpływu na samą pracę silnika i moc jednostek. Może natomiast delikatnie wzrosnąć spalanie (o około 2%).
Należy jednak mieć na uwadze, że benzyna E10 ma mniejszą stabilność i trwałość, a paliwa z większą domieszką alkoholu łatwiej wchłaniają wodę. Skutkiem długotrwałego przetrzymywania benzyny E10 w zbiorniku paliwa lub gaźniku może być powstawanie osadu lub korozji, która może powodować niedrożności i zatykać wrażliwe elementy. W konsekwencji rozruch silnika może być utrudniony lub uniemożliwiony. Producent silników benzynowych Honda zaleca, aby w urządzeniach, które nie będą używanie przez dłużej niż miesiąc opróżnić zbiornik i gaźnik z resztek paliwa.
Aby zwiększyć stabilność i trwałość benzyny można stosować dodatki do benzyny, tzw. uszlachetniacze zgodnie z zaleceniami producenta silnika spalinowego.
Benzyna bezołowiowa Pb98 o większej liczbie oktanowej nadal jest sprzedawana w Polsce z oznaczeniem E5 i zawiera odpowiednio do 5% bioetanolu.
69 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
159 zł0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Zgodnie z art 38 pkt. 5 ustawy o Prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 j.t.) prawo do odstąpienia od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje m.in.:
- dla produktów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli oryginalne opakowanie to zostało otwarte, rozpakowane, napoczęte lub w inny sposób zmodyfikowane po dostarczeniu;
- dla produktów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- dla produktów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- dla usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?