Marka: Stiga Model: SGM102AE Typ: Nożyce
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Stiga SGM102AE jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Nożyce do trawy Stiga
Sprawdź: Wszystkie Nożyce do trawy
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Stiga w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT stanowiącą dokument gwarancyjny.
Aktualne certyfikaty Stiga:
Opinie
4.6  /  5
10 opinii modelu
30 wszystkich opinii
5
6 (21 wszystkich)
4
4 (9 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od i...4 o SGM72AE wystawiona 2 lata temu
Super produkt

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od m...i o SGM72AE wystawiona 3 lata temu
Ciężko coś napisać, ale po wstępnym, krótkim teście wszystko wydaje się bardzo dobrze.
Zalety
  • moc
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od p...m o SGM72AE wystawiona 3 lata temu
Produkty tej firmy znam od dawna. Nic dodać nic ując
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od a...a o SGM72AE wystawiona 3 lata temu
Do drobnych jednorocznych gałązek ok. Kulę z bukszpanu zrobi.

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od m...e o SGM72AE wystawiona 3 lata temu
jest ok

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od G...a o SGM102AE wystawiona 3 lata temu
Zgodny z opisem, wygląda na solidny,jeszcze nie testowany, więc nie mogę powiedzieć jak działa
Zalety
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od s...a o SGM72AE wystawiona 3 lata temu
Super

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od j...a o SGM72AE wystawiona 3 lata temu
Rewelacja
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od m...4 o SGM72AE wystawiona 3 lata temu
Urządzenie fajne, ale delikatne, do miękkiego płotu. Może go obsłużyć kobieta. Dosyć długo można ciąć bez ładowania. W sumie polecam do cięcia niezbyt grubych gałązek.

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Wiktor o SGM102AE wystawiona 3 lata temu
świetne wykonanie, bardzo dobry sprzęt
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Dane
produkt
stan
nowy
marka
nożyce do trawy
typ
akumulatorowe
wymienne ostrze
tak, szybka wymiana
ostrze do krzewów
tak
ostrze do trawy
tak
długość cięcia
18 cm
szerokość cięcia
10 cm
źródło danych
ostrze pokryte powłoką adhezyjną
nie
uchwyt
ergonomiczny
trzonek teleskopowy
opcjonalny
koła
nie
akumulator
ilość akumulatorów w zestawie
1 szt.
napięcie 1szt.
10,8 V
pojemność 1szt.
2500 mAh
pobór mocy
10 W
fizyczne
waga
0,8 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Akumulatorowe nożyce Stiga SGM 102 AE
z akumulatorem i ładowarką
 

 
Akumulatorowe nożyce Stiga SGM 102 AE
Akumulatorowe nożyce Stiga SGM 102 AE są niezbędnym narzędziem dla każdego właściciela ogródka. Niewielka waga, łatwość użycia oraz wielofunkcyjność są charakterystyczne dla tych nożyc. Moc elektrycznego silnika wynosi 10 W. Urządzenie wyposażono w 2 ostrza - 10-centymetrowe ostrze do poprawiania brzegów trawnika oraz 18-centymetrowe ostrze do żywopłotu. Wymiana ostrzy jest prosta i nie wymaga zastosowania specjalnych narzędzi - dokonamy jej dzięki systemu dociskowemu. Uchwyt jest miękki, a obracaną o 180° rączkę urządzenia możemy ustawić w 3 pozycjach, co dodatkowo wpływa na komfort obsługi urządzenia. W zestawie wraz z nożycami znajduje się akumulator 2,5 Ah i napięciu 10,8 V, ładowarka, a także tekstylne etui z kieszeniami do przenoszenia urządzenia i jego przyborów. Funkcjonalność urządzenia możemy rozbudować o dodatkowe akcesoria.
 
Zalety akumulatorowych nożyc Stiga SGM 102 AE
  • lekkie i poręczne
  • łatwe w użyciu
  • miękki uchwyt
  • obrotowa rączka
  • 2 ostrza w zestawie
  • szybka wymiana ostrzy
  • w zestawie z akumulatorem i ładowarką
  • opcjonalne akcesoria
 
Zawartość opakowania
  • akumulatorowe nożyce Stiga SGM 102 AE
  • ostrze 10 cm do trawnika
  • ostrze 18 cm do żywopłotu
  • akumulator 2,5 Ah
  • ładowarka
  • etui
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej (dowód zakupu stanowi dokument gwarancyjny)
  • instrukcja obsługi
*Gwarancja na nożyce do trawy Stiga
  • 1 rok dla firm
  • 3 lata dla konsumentów
 
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 47 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 91 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 3 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
Treść gwarancji
2020
  • 1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych, montażowych).
  • 2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.
  • 3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
  • a) zakup konsumencki:
  • Gwarancja wydłużona:
  • - 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa:
  • – 3 lata: wszystkie inne urządzenia z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami, robotów koszących oraz urządzeń SGS60;
  • – 2 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 2 lata: roboty koszące oraz urządzenie SGS60;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • b) zakup komercyjny:
  • Gwarancja wydłużona:
  • – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa:
  • - 3 lata: kosiarki spalinowe i wertykulatory spalinowe;
  • - 2 lata: roboty koszące;
  • - 1 rok lub 300 motogodzin a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 1 rok: pozostałe urządzenia;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • 4. Gwarancja wydłużona
  • Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest zakup, sprzedaż, montaż i uruchomienie powyższego traktora ogrodowego przez autoryzowanego sprzedawcę sprzętu STIGA. Obowiązek bezpłatnego uruchomienia (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) i instruktażu użytkowania traktora spoczywa na sprzedawcy, i winien odbyć się w obecności nabywcy. Fakt przeprowadzenia ww. czynności winien być potwierdzony i odnotowany przez sprzedawcę. Dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności użytkownik winien zachować przez cały okres gwarancyjny.
  • 5. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych
    Producent silnika Silnik / model Zastosowanie
    konsumenckie komercyjne
    STIGA Silniki dwucylindrowe traktory 3 lata 3 lata
    Pozostałe modele 2 lata 1 rok
    B&S Vanguard 3 lata 3 lata
    Commercial Turf Series 2 lata 2 lata
    Extended Life Series: I/C, Pro, Professional Series z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    850 series z tuleją żeliwną, Dura-Bore 2 lata 1 rok
    Snow Series Max z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    Pozostałe silniki z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    Pozostałe modele 2 lata 90 dni
    Honda GCV / GCVx 2 lata 90 dni
    GX-25/35, GXV-50, GXH-50, GXV-57 2 lata 1 rok
    GXV-160/530/660 3 lata 3 lata
    Pozostałe modele 2 lata 90 dni
    Kawasaki Wszystkie modele 2 lata 1 rok
    Inne silnikispalinowe Wszystkie modele 2 lata 90 dni
    Roboty koszące Silniki napędu kół i noży z przekładniami 2 lata lub 1000**motogodzin 2 lata lub 1000**motogodzin
  • 6. Okresy gwarancyjne akumulatorów: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny.
  • 7. Okres gwarancyjny dla zespołów jezdnych (przekładni) kosiarek spalinowych, przekładni mechanicznych i hydrostatycznych (HST) traktorów ogrodowych: 3 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny – z ograniczeniami 500 motogodzin traktory ogrodowe z serii PRO / 300 motogodzin pozostałe traktory ogrodowe (w zależności co nastąpi wcześniej);
  • 7. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 8. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie reklamacji i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu lub innym dokumentem potwierdzającym zakup, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności.
  • 9. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).
  • 10. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 8 i 9, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
  • 11. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.
  • 12. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.
  • 13. W przypadku naprawy odpłatnej reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
  • 14. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar, itd.
  • 15. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
  • a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
  • b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
  • c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
  • d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
  • e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
  • f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
  • g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją,
  • h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje. 16. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
  • a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
  • b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
  • c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
  • d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
  • e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.
  • 17. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługą gwarancyjną.
  • 18. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno- konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
  • 19. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.
Odpowiedzi