Destryfikator Flowair LEO D XL BMS
Marka: Flowair Linia: LEO Model: DXL.BMS Typ: Destryfikator
Oświetlenie: nie
2 164 zł
1 948 zł
darmowa dostawa
10zł rabatu za przedpłatę
Zwrot: w ciągu 45 dni
Gwarancja: 2 lata

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję:

4 lata3 lata24 miesiące
479 zł
9 zł/m-c
289 zł
8 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Flowair w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Destryfikator Flowair LEO D XL BMS
Destryfikator Flowair LEO D XL BMS
Zasadą działania destryfikatora Flowair LEO D XL BMS jest przeciwdziałanie gromadzeniu się ciepłego powietrza u góry pomieszczenia. Wentylator zasysa ciepłe powietrze i wymusza jego przepływ ku dołowi, do strefy przebywania ludzi. Dzięki temu zmniejsza się straty ciepła poprzez strop oraz zwiększa efektywność ogrzewania pomieszczenia, co bezpośrednio przekłada się na większą oszczędność ogrzewania. Destryfikator LEO D XL BMS to wersja urządzenia z modułem sterującym DRV D, zintegrowana z systemem Flowair.
Zalety destryfikatora LEO D XL BMS
  • duża wytrzymałość mechaniczna
  • odporność na zabrudzenia
  • niska waga
  • nowoczesna stylistyka obudowy
  • wentylator 3-biegowy
  • 4 sekcje ruchomych kierownic powietrza
  • regulacja kąta pochylenia łopatek
  • łatwy montaż
Destryfikator Flowair LEO D XL BMS
Destryfikatory LEO D XL BMS charakteryzują się nowoczesną konstrukcją, w której 4 sekcje ruchomych kierownic powietrza umożliwiają dowolne ukierunkowanie strumienia powietrza. Każda łopatka posiada ręczną, płynną regulację kąta pochylenia, co pozwala na ukierunkowanie i rozdzielenie nawiewanego powietrza zgodnie z aktualnymi potrzebami. Wentylator umieszczony jest w specjalnie zaprojektowanej dyszy, która zmniejsza opory przepływu powietrza powodując cichszą pracę wentylatora. Wentylator posiada 3 biegi, a możliwość zmiany biegu wentylatora pozwala dopasować wydajność urządzenia do pory roku i zmiennej różnicy temperatury.
Dzięki zastosowaniu na obudowę spienionego polipropylenu destratyfikatory LEO D XL BMS wyznaczają nową jakość użytkowania. Atrakcyjna nowoczesna stylistyka obudowy łączy w sobie najlepsze cechy metalu i tworzyw sztucznych Montaż urządzenia jest niezwykle łatwy. Destryfikator w narożnikach posiada cewniki, które ułatwiają montaż podstropowy i wypoziomowanie urządzenia. W przypadku montażu do stropów przenoszących drgania zaleca się stosowanie wibroizolatorów.
Przeznaczenie destryfikatora Flowair LEO D XL BMS
Destryfikatory przeznaczone są do pracy wewnątrz pomieszczeń. Współpracują z różnymi urządzeniami systemu grzewczego i służą poprawie efektywności ogrzewania wysokich obiektów przemysłowych i użyteczności publicznej takich jak hale przemysłowe, magazyny, supermarkety, obiekty wystawiennicze.
Sterowanie pracą destryfikatora LEO D XL BMS
Destratyfikatory LEO D XL BMS są wyposażone w zewnętrzny moduł sterujący DRV D umożliwiający:
  • pracę w trybie automatycznej destratyfikacji
  • podłączenie do inteligentnego sytemu zarządzania budynkiem BMS
  • integrację urządzeń do Systemu Flowair
Zawartość opakowania
  • destryfikator Flowair LEO D XL BMS
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • karta gwarancyjna Flowair

Równoczesne stosowanie pilota i regulatora naściennego
Uwaga. Nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z pilota zdalnego sterowania i regulatora naściennego. Do wentylatora może być podłączone tylko jedno sterowanie.
Dane techniczne Flowair DXL.BMS
produkt
markaFlowair
liniaLEO
modelDXL.BMS
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
pozostałe:
max. temperatura pracy:60 °C
obudowa:stal ocynkowna, EPP (spieniony polipropylen)
źródło danych:
Opinie o Flowair DXL.BMS
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od "klimasklep.pl" o Flowair DXL.BMS (23.07.2019)
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinie o produktach Flowair z tej samej kategorii
Opinia od "Jacek J" o Flowair DXL.BMS (29.11.2017)
Przydatne urządzenie do rekuperacji powietrza na hali.
Pozwala na zmniejszenie kosztów związanych z ogrzewaniem hali.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od "Bożena Dziuba" o Flowair DXL.BMS (12.11.2017)
okej

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od "Wojciech Giec" o Flowair DXL.BMS (24.11.2016)
Idealny na hale magazynowe

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Flowair DXL.BMS
Formy płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Ppatforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 31 zł 19 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
479 zł
9 zł/m-c
289 zł
8 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • Warunki gwarancji
  • Klient ma prawo w ramach gwarancji do bezpłatnej naprawy urządzenia w wypadku wady ujawnionej w okresie trwania gwarancji.
  • 1. Klient ma prawo w ramach gwarancji do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy produkt, wolny od wad, tylko wtedy gdy w okresie gwarancji producent stwierdzi, iż usunięcie wady nie jest możliwe.
  • 2. Dowód zakupu stanowi dla użytkownika podstawę do wystąpienia o bezpłatne wykonanie naprawy.
  • 3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej koszty z tym związane w pełnej wysokości ponosić będzie użytkownik.
  • 4. Gwarancja przysługuje przez okres 24 kolejnych miesięcy od daty zakupu.
  • 5. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego urządzenia do producenta.
  • 7. Producent zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia i naprawy urządzenia w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do producenta.
  • 8. W przypadku, gdy wada nie ma charakteru trwałego i jej ustalenie wymaga dłuższej diagnozy producent zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu rozpatrzenia gwarancji określonego w punkcie 7. O konieczności przedłużenia terminu potrzebnego do rozpatrzenia gwarancji producent zawiadomi przed upływem 14-tego dnia, liczonego od dnia dostarczenia reklamowanego urządzenia.
  • 9. Producent może wysłać zastępcze urządzenie na życzenie klienta w czasie rozpatrywania gwarancji. Na wysłany, nowy towar wystawiana jest faktura, do której klient otrzyma korektę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • 10. W przypadku stwierdzenia, że usterka wynikła z powodu użytkowania urządzenia niezgodnie z wytycznymi producenta lub reklamowane urządzenie okazało się w pełni sprawne – gwarancja nie zostanie uznana, a zgłaszający będzie musiał dokonać zapłaty za urządzenie zastępcze zgodnie z wystawioną fakturą.
  • Ograniczenia gwarancji
  • 1. W skład świadczeń gwarancyjnych nie wchodzą: montaż i instalacja urządzeń, prace konserwacyjne, usuwanie usterek spowodowanych brakiem wiedzy na temat obsługi urządzenia.
  • 2. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku wystąpienia niżej wymienionych usterek:
  • • uszkodzenia lub zniszczenia produktu powstałe w rezultacie niewłaściwej eksploatacji, postępowania niezgodnego z zaleceniami normalnego użycia lub niezgodnego z dostarczoną z urządzeniem dokumentacją techniczną,
  • • wad powstałych na skutek montażu urządzeń niezgodnie z dokumentacją techniczną,
  • • wady powstałe na skutek niezgodnego z zaleceniami w dokumentacji technicznej fizycznego lub elektrycznego oddziaływania, przegrzania lub wilgoci albo warunków środowiskowych, zamoknięcia, korozji, utleniania, uszkodzenia lub wahania napięcia elektrycznego, pioruna, pożaru lub innej siły wyższej powodującej zniszczenia lub uszkodzenia produktu,
  • • mechaniczne uszkodzenia lub zniszczenia produktów i wywołane nimi wady,
  • • uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego transportowania lub zapakowania produktu przesyłanego do punktu sprzedaży. Klient ma obowiązek sprawdzenia towaru przy odbiorze. W razie stwierdzenia usterek klient jest zobowiązany poinformować o nich producenta oraz spisać protokół uszkodzeń u przewoźnika,
  • • wad powstałych na skutek normalnego zużycia materiałów wynikających z normalnej eksploatacji.
Dostępność
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn wysyłkowy [produkt] jest dostępny.-wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt, 9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt, 11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt, 9:00 - 15:00
punkt odbioru
Godziny otwarcia
9:00 - 16:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST