Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC 130 - 3,0 kW / do 48 m²

producent:

Zibro

model:

LC130

cena:
114598 brutto
-10 za przedpłatę

na 36rat tylko 4200/miesiąc
Kupując ten produkt:
zaproszenie lub e-karta podarunkowa
za opinię o sklepie
dostępność na klimasklep.pl:
Zibro LC130 jest dostępny
dostępność w stacjonarnych klimasklepach:
sprawdź dostępność >
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Zibro w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
PODOBNE PRODUKTY
Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC 132 - 3,2 kW / do 48 m²
ZIBRO
LC132

3,2kW / 48m²
112899
aktualnie oglądany
Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC 130 - 3,0 kW / do 48 m²
ZIBRO
LC130

3,2kW / 48m²
114598
Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC 140 - 4,0 kW / do 68 m²
ZIBRO
LC140

4,0kW / 68m²
158899
Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC 150 - 4,65 kW / do 76 m²
ZIBRO
LC150

4,6kW / 76m²
187899

Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC 130
moc grzewcza 3,0 kW
 
Piecyk naftowy Zibro LC 130
Piecyk naftowy Zibro LC130 to piecyk z elektronicznie sterowanym palnikiem. Zibro LC 130 posiada automatyczny wentylator, który uruchamia się dopiero, po osiągnięciu właściwej temperatury spalania. Piece Zibro są oszczędne w użytkowaniu i łatwe w obsłudze. Dodatkowym atutem jest brak konieczności instalacji kominowej oraz dodatkowej wentylacji. Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC 130, to kolejny przedstawiciel japońskiego producenta piecyków, który charakteryzuje się nowoczesną stylistyką dostępną na każdą kieszeń.
 
Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC 132 - 3,2 kW / do 48 m²
 
Elektroniczny piecyk naftowy Zibro LC130
Piecyk naftowy ZIBRO LC 130 zapewnia skuteczne i czyste spalanie. Piec charakteryzuje się dużą mocą grzewczą. ZIBRO LC130 posiada system elektronicznego sterowania. Gdy korzystamy z timera, piec sam oblicza, o której godzinie musi się włączyć, aby osiągnąć pożądaną temperaturę. Na dodatek automatycznie wybiera najbardziej optymalny poziom spalania, aby osiągnąć wybraną temperaturę. Programator dzienny oblicza, o której godzinie musi się włączyć, aby osiągnąć żądaną temperaturę. Na dodatek automatycznie wybiera najbardziej optymalny poziom spalania, aby utrzymać wybraną temperaturę. Piecyk Zibro LC130 posiada czujnik temperatury, który pracujący piecyk wyłączy automatycznie, gdy uzyskana temperatura pomieszczenia przekroczy o 3°C temperaturę, która została zaprogramowana. Kiedy temperatura pomieszczenia ponownie wróci do zaprogramowanego poziomu, piecyk uruchomi się samoczynnie. Funkcja Save pozwala zaoszczędzić do 8% paliwa. Dodatkowo Zibro LC 130 posiada zabezpieczenie przed dziećmi oraz zabezpieczenie przed przewróceniem. Piecyk naftowy Zibro LC130 spala specjalne paliwo, przeznaczone do piecyków naftowych oraz łatwy do napełnienia, wyjmowany zbiornik paliwa. 
Zaletą Piecyka ZIBRO LC130 jest to, że ogrzewa pomieszczenie, w którym zależy Ci na przytulnym, domowym cieple: rano w wychłodzonej przez noc kuchni, wieczorem w salonie, sypialni, łazience, czy pokoju dziecka. W tygodniu ogrzeje  biuro, czy pracownię, a w weekend domek na działce za miastem. Piece ZIBRO to urządzenia mobilne, nie wymagają żadnej instalacji odprowadzającej spaliny, potrzeba im tylko nieznacznej wentylacji. Piecyki ZIBRO są łatwe w obsłudze, oszczędne w użytkowaniu i bardzo sprawnie nagrzewają wybrane przez użytkownika pomieszczenie.
Marka ZIBRO dysponuje szeroką gamą typów i modeli. Ogromną zaletą piecyka ZIBRO LC130 jest to, że nie jest wymagana instalacja kominowa czy dodatkowa wentylacja. Piece ZIBRO to także nowoczesny design, gwarancja dodatkowego bezpieczeństwa i komfortu. Dzięki piecykowi ZIBRO LC 130 w okresach przejściowych takich jak wiosna czy jesień, nie ma konieczności włączania centralnego ogrzewania – mamy możliwość ogrzania pomieszczenia, w którym aktualnie przebywamy, co wiąże się ze znacznymi oszczędnościami.
W zestawie instrukcja w języku polskim, pompka ręczna oraz korek transportowy.
 
 
Zalety elektronicznego piecyka naftowego Zibro LC 130
  • Automatyczne wyłączanie
  • Filtr paliwa
  • Czujnik temperatury
  • Zabezpieczenie przed dziećmi
  • Zabezpieczenie przed przewróceniem
  • Wymienny zbiornik paliwa
  • Fuzzy Logic - system elektronicznego spalania, automatyczny optymalny poziom spalania
  • Programator dzienny
  • Automatyczny wentylator
  • Funkcja Save - piecyk wyłączy się automatycznie, gdy uzyskana temperatura pomieszczenia przekroczy o 3°C zaprogramowaną temperaturę
  • "Czysta" nakrętka
  • Nie jest wymagana instalacja kominowa ani dodatkowa wentylacja
 
Przykładowe zastosowania elektronicznego piecyka naftowego Zibro LC 130
Tradycyjne piecyki naftowe to atrakcyjne rozwiązanie zarówno do biura, domu, jak i domków letniskowych. Piecyki stanowią idealne sprawdzą się w ogrzewaniu sklepów, niewielkich magazynów, garaży. Pomieszczenie musi być odpowiednio wentylowane oraz wolne od łatwopalnych oparów. Piecyków naftowych nie należy używać w pomieszczeniach zamkniętych.


Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dodatkowe zdjęcia Zibro LC130
Piecyk naftowy Zibro - ciepło i bezpieczeństwo
Zibro LC 130 - piecyk naftowy
Piecyki naftowe Zibro
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Zibro LC130
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Zibro LC130
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Opinia o Zibro LC130:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 04.03.2018
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Napisz opinię
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Zibro LC130 - dokumenty do pobrania
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA


RATY ALIOR BANK


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 18zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 67zł 49zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "30 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 30 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF)

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 37zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 4 lata
gwarancja door-to-door - koszt transportu ponosi producent
  • 1. Gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia zakupione na terenie Polski i zaopatrzone w ważną Kartę Gwarancyjną (ostemplowaną przez Sprzedawcę z czytelnie i poprawnie wypełnionymi wszystkimi rubrykami, bez jakichkolwiek skreśleń) wraz z załączonym do niej dowodem zakupu.
  • 2. Okres gwarancji wynosi :
  • - 2 lata na klimatyzatory przenośne
  • - 2 lata klimatyzatory split, piece nieoznaczone marką ZIBRO
  • - 4 lata klimatyzatory split ,piece marki ZIBRO
  • - 12 miesięcy urządzenia elektryczno-grzewcze.
  • 3. W okresie gwarancji Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy urządzenia, jeśli uszkodzenie powstało wyłącznie na skutek wad powstałych z przyczyn tkwiących w urządzeniu i nie zostało spowodowane przez użytkownika.
  • 4. Nabywcy przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe:
  • a) W przypadku gdy Gwarant dokona w okresie gwarancji trzech napraw tego samego elementu i element ten będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające używanie sprzętu zgodnie z prze-znaczeniem;
  • b) Gwarant stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady urządzenia nie jest możliwe;
  • 5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, transportowych oraz awarii powstałych w wyniku;
  • a) działania czynników zewnętrznych tj. pożar, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania elektryczne, zalanie, działanie środków chemicznych, siły wyższe;
  • b) montażu, naprawy lub konserwacji urządzenia przez osoby nieposiadające autoryzacji Gwaranta.
  • c) czynników będących poza kontrolą Gwaranta.
  • 6. Gwarancji nie podlegają części urządzeń i akcesoriów podlegające zużyciu w czasie eksploatacji zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów itp.
  • 7. Instalacja, czyszczenie wewnętrzne jak i zewnętrzne, okresowa wymiana elementów przewidzianych w instrukcji obsługi oraz konserwacja produktu są czynnościami odpłatnymi. W takich wypadkach koszty wezwania serwisu pokrywa Reklamujący.
  • 8. Użytkownik może zostać obciążony kosztami nieuzasadnionej wizyty serwisowej.
  • 9. Wyłącza się jakąkolwiek odpowiedzialność Gwaranta wykraczającą poza zobowiązania określone powyżej w punktach 6 i 7, w szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód pośrednich lub utraconych korzyści wynikających z uszkodzenia, wadliwego działania lub ewentualnego wyłączenia urządzenia z eksploatacji.
  • 10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu na nowy zgodnie z punktem 4, Nabywcy przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej ceny, jednakże bez prawa do zwrotu jakichkolwiek kosztów czy innych należności.
  • 11. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku;
  • a) gdy Karta Gwarancyjna wypełniona jest nieprawidłowo, zamazana lub zniszczona;
  • b) dokonania zmian konstrukcyjnych lub napraw przez osoby nieuprawnione;
  • c) zerwania lub uszkodzenia plomb czy znaków fabrycznych
  • 12. Warunkiem zachowania uprawnień gwarancyjnych dotyczących urządzeń klimatyzacyjnych ściennych typu split, jest zlecenia przez użytkownika jednego w każdym roku trwania gwarancji przeglądu urządzenia klimatyzacyjnego, najlepiej przed sezonem letnim. Przeglądy są odpłatne i muszą być wykonane przez autoryzowaną firmę zajmującą się serwisem urządzeń klimatyzacyjnych. Przegląd musi zostać potwierdzony pieczęcią i podpisem przez wykonującego zlecenie.
  • 13. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową
  • 14.W okresie gwarancji podmiotem uprawnionym do wykonywania napraw i konserwacji jest Gwarant oraz autoryzowane przez niego serwisy. Informacja o najbliższym punkcie serwisowym te1.0486130070 wew.104
  • 15. Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez Autoryzowany Serwis w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych liczonych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu. W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy,termin naprawy może zostać przedłużony, na co Nabywca wyraża zgodę podpisując niniejszą Kartę Gwarancyjną.
  • 16.Części ulegające naturalnemu zużyciu jak knot,żarnik,filtry,maty nie podlegają gwarancji.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn Zibro LC130 jest dostępny -wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin dostępny pod zamówienieul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police dostępny pod zamówienieul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, ogród, dom/biuro/firma
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST