Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1211 LP z podgrzewaczem

Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Lavor Texas.R1211LP jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Lavor w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
PODOBNE PRODUKTY
aktualnie oglądany
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1211 LP z podgrzewaczem
LAVOR
TEXAS.R1211LP

3000W / 120BAR
typ liniowy

niedostępny
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1509 LP z podgrzewaczem
LAVOR
TEXAS.R1509LP

3000W / 140BAR
typ liniowy

niedostępny
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Dakota-R 1509 XP z podgrzewaczem
LAVOR
DAKOTA.R1509XP

3200W / 150BAR
typ osiowy

842500
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Dakota-R 2007 XP z podgrzewaczem
LAVOR
DAKOTA.R2007XP

3300W / 200BAR
typ osiowy

859700
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1611 LP z podgrzewaczem
LAVOR
TEXAS.R1611LP

4300W / 160BAR
typ liniowy

1045500
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Dakota-R 1713 XP z podgrzewaczem
LAVOR
DAKOTA.R1713XP

4700W / 170BAR
typ osiowy

910200







Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1211 LP

Myjki ciśnieniowe Lavor
Jednym z najczęściej wykorzystywanych urządzeń w firmach sprzątających, a także w wielu domkach jednorodzinnych są myjki wysokociśnieniowe. Pozwalają one w krótkim czasie usunąć zabrudzenia z dużych powierzchni. Dlatego też często wykorzystuje się je podczas czyszczenia elewacji, tarasów, samochodów, podjazdów, itp. Firma Lavor oferuje urządzenia wysokociśnieniowe zimnowodne oraz z podgrzewaniem wody. Posiadają one silnik elektryczny lub spalinowy. Zależnie od modelu, zestawy obejmują także akcesoria ułatwiające mycie - końcówki, lance natryskowe i inne.
Zalety elektrycznej myjki wysokociśnieniowej Lavor Texas-R 1211 LP
  • silnik z ochroną termiczną
  • trwała konstrukcja pompy
  • elementy tłoczące i ssące wykonane ze stali nierdzewnej
  • podgrzewacz wody na olej napędowy ze stalowym palnikiem
  • silnik pomocniczy podgrzewacza
  • wskaźnik niskiego poziomu paliwa
  • termostat
  • intuicyjny panel sterujący
  • wbudowany zbiornik detergentu 4,2 l
  • funkcja Total Stop z niskim napięciem i opóźnieniem
  • regulacja temperatury podgrzewacza
  • manometr glicerynowy
  • zawór bezpieczeństwa
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1211 LP
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1211 LP jest urządzeniem, którego konstrukcja pozwala na wykorzystywanie zarówno w profesjonalnych pracach czyszczących, jak również w obrębie gospodarstwa domowego. Charakterystyczną cechą maszyny jest łatwość obsługi, trwałość oraz wysoka wydajność. Urządzenie zasilane jest przy użyciu 5 metrowego przewodu elektrycznego prądem o napięciu 230 V. Jednostkę napędową myjki stanowi silnik elektryczny o mocy 3000 W, który generuje 1450 obrotów na minutę. Jego zadaniem jest przekazanie energii pompie z serii MP4 typu liniowego wyposażonej w 3 tłoki z ceramicznym pokryciem. Głowica pompy jest z mosiądzu. W maszynę wbudowany jest także podgrzewacz wody na olej napędowy ze stalowym palnikiem, dzięki któremu możemy podgrzać wodę do 140 °C. Zastosowane rozwiązania sprawiają, iż myjka jest wytrzymała i można na niej polegać. Urządzenie generuje ciśnienie robocze wysokości 120 BAR.
Myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1211 LP jest także wygodna w obsłudze. Panel sterujący urządzeniem jest przejrzysty i intuicyjny. Myjka została wyposażona w manometr glicerynowy, dzięki któremu można monitorować ciśnienie wody. Temperaturę podgrzewacza możemy regulować za pomocą pokrętła, a wskaźnik na panelu sterującym poinformuje nas o niskim poziomie paliwa. Urządzenie posiada zbiornik na detergent o pojemności 4,2 l, rozszerzający jego możliwości. Funkcja Total Stop z niskim napięciem i opóźnieniem pozwala na zatrzymanie pracy myjki w każdym momencie poprzez odjęcie spustu, dzięki czemu jej użytkowanie jest bezpieczne.
Przykładowe zastosowanie Lavor Texas-R 1211 LP
Elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1211 LP z uwagi na swoje parametry i przyjazną obsługę jest przeznaczona do użytku profesjonalnego. Urządzenie można wykorzystywać do czyszczenia powierzchni na zewnątrz, kiedy woda pod ciśnieniem jest niezbędna do usunięcia zabrudzeń.
Zawartość opakowania
  • elektryczna myjka wysokociśnieniowa Lavor Texas-R 1211 LP
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%)
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Lavor
 
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dodatkowe zdjęcia Lavor Texas.R1211LP
Myjki wysokociśnieniowe Lavor - przykładowe zastosowanie
Myjki wysokociśnieniowe Lavor - pistolet
Myjki wysokociśnieniowe Lavor - lanca
Myjki wysokociśnieniowe Lavor - dysza
Myjki wysokociśnieniowe Lavor - wąż
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Lavor Texas.R1211LP
produkt:
marka:Lavor
model:Texas.R1211LP
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Lavor Texas.R1211LP
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Napisz opinię
Opinia o Lavor Texas.R1211LP:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 29.04.2019
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Lavor Texas.R1211LP - dokumenty do pobrania
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA

UWAGA: Raty PlatformaRatalna są dostępne dla zamówień na kwotę od 300zł do 80000zł


RATY ALIOR BANK

UWAGA: Raty AliorBank są dostępne tylko dla zamówień na kwotę od 300zł do 4700zł


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA

UWAGA: Leasing PlatformaFinansowa są dostępne dla zamówień na kwotę od 1000zł do 150000zł
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 31zł 19zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 296zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 1 rok
standardowa gwarancja
  • WARUNKI OGÓLNE GWARANCJI
  • 1. Sprzedawca gwarantuje bezusterkową pracę urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu wpisanej w kartę gwarancyjną i zgodnie z dowodem zakupu.
  • 2. Niniejszą gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
  • 3. W przypadku niewłaściwego działania urządzenia użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę (GWARANTA).
  • 4. Użytkownik zobowiązuje się do dokonywania okresowych, odpłatnych przeglądów technicznych urządzenia przez Autoryzowany Serwis LAVOR:
  • • co kwartał: szorowarki, zamiatarki, myjące urządzenia wysokociśnieniowe zimną wodę i gorącowodne;
  • • co pół roku: odkurzacze przemysłowe i profesjonalne, urządzenia do prania dywanów, urządzenia do czyszczenia parą.
  • 5. Klient zobowiązany jest do dokonania przeglądu w okresie 14 dni od upłynięcia tego terminu, nie wykonanie przeglądu skutkuje utratą gwarancji
  • 6. Sprzedawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu zerowego w obecności klienta.
  • 7. Wykryte w okresie gwarancji wady będą usuwane przez autoryzowany serwis w terminie 14 dni, a w szczególnych przypadkach w terminie 28 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu.
  • 8. Na czas pozostawienia urządzenia w serwisie w uzasadnionych przypadkach sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć użytkownikowi urządzenie tego samego lub zbliżonego typu wolne od wad o ile pozwoli na to aktualny stan magazynu sprzedawcy lub jego Dealera.
  • WARUNKI NAPRAW GWARANCYJNYCH
  • 1. Warunki przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy na koszt gwarant:
  • • zgłoszenie na piśmie reklamacji u sprzedawcy na druku zlecenie naprawy.doc;
  • • poprawnie wypełniona karta gwarancyjna, podpisana przez sprzedawcę i właściciela, bez poprawek i skreśleń z danymi właściciela i sprzedawcy zgodnymi z dowodem zakupu;
  • • czytelny numer fabryczny urządzenia, zgodny z numerem wpisanym do karty gwarancyjnej;
  • • prowadzony rejestr (książka) pracy urządzenia (jeśli została przewidziana i dostarczona przez gwaranta);
  • • dostarczenie urządzenia do serwisu w KOMPLETNEGO, plomby gwarancyjne w stanie nienaruszonym;
  • • ocena serwisu wskazująca winę producenta jako przyczynę wady fizycznej urządzenia.
  • 2. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający pomiędzy dniem przyjęcia reklamowanego urządzenia do serwisu LAVOR, a dniem wydania sprawnego urządzenia.
  • 3. W przypadku, kiedy na czas naprawy zostanie dostarczone urządzenie zastępcze, okres gwarancji nie przedłuża się o czas naprawy.
  • 4. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem Standardowym, czyste z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
  • 5. Czyszczenie brudnego urządzenia przed dokonaniem naprawy odbywa się na koszt użytkownika.
  • 6. Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki LAVOR podlega zasadom eksploatacji określonym przez producenta silnika i procedurze gwarancyjnej świadczonej przez jego autoryzowany serwis w Polsce.
  • 7. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, klient ponosi koszt transportu i czasu poświęconego na dojazd i wyjaśnienie sprawy, według cennika obowiązującego w serwisie.
  • 8. Karta gwarancyjna jest jedyną podstawą do bezpłatnego dokonywania napraw gwarancyjnych. Do dokonywania wpisów w karcie gwarancyjnej jest uprawniony wyłącznie sprzedawca urządzenia.
  • 9. Karta bez właściwych wpisów (daty sprzedaży, nazwa i typ urządzenia, numer fabryczny, pieczątka i podpis sprzedawcy) bądź z poprawkami naniesionymi przez osoby nieupoważnione jest nieważna.
  • WARUNKI ODMOWY PRZYJĘCIA REKLAMACJI
  • 1. LAVOR odmawia przyjęcia reklamacji w ramach gwarancji tylko w przypadku:
  • • dostarczenia zdekompletowanego urządzenia, urządzenia z naruszonymi plombami zabezpieczającymi;
  • • urządzenia powypadkowego (zniszczenie mechaniczne, termiczne);
  • • zniszczenia na skutek pożaru;
  • • zalanie lub szkodliwe działanie środowiska (niska lub wysoka temperatura, wilgoć, działanie środków chemicznych);
  • • brakiem odpowiednich zabezpieczeń w instalacjach w których pracuje urządzenie (brak fazy, złe podłączenie urządzenia, zerowanie, zabezpieczenie przed spadkiem napięcia);
  • • ingerencja osób pracujących urządzeniem w układ sterowania i sposób podłączenia urządzenia;
  • • nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu;
  • • braku udokumentowanych okresowych przeglądów technicznych urządzenia przez LAVOR.
  • 2. W razie stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada fizyczna tkwiąca w urządzeniu, LAVOR odmawia uznania reklamacji z tyt. Gwarancji powiadamiając użytkownika w formie pisemnego uzasadnienia.
  • 3. Serwis dokonuje napraw uszkodzeń powstałych z winy użytkownika w okresie gwarancji na zlecenie właściciela, jednak z chwilą gdy uszkodzenie spowoduje trwałe zmiany w jakości lub funkcjonowaniu urządzenia, gwarancja ulega wygaśnięciu.
  • GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:
  • 1. Spowodowane użytkowaniem urządzenia sprzecznym z instrukcją obsługi, przeznaczeniem oraz nieprawidłowym podłączeniem.
  • 2. Wywołanie pracą bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź wysokiej temperatury otoczenia.
  • 3. Części zamiennych i elementów wyposażenia podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu:
  • LPGrupa maszynOkres badania urządzeniaCzęści i akcesoria
    1.Urządzenia wysokociśnienioweco 4 miesiącedysza wodna, dysza do piaskowania, inżektor, uszczelnienie pompy wysokociśnieniowej, gumowe elementy uszczelniające wysoko i niskociśnieniowe, tłoki, zaworki ssawne i tłoczne, uszkodzenia węża wysokociśnieniowego spowodowane: zgnieceniem materiałowym; mechanicznym lub chemicznym uszkodzeniem osłony zbrojenia węża, zmęczeniem materiałowym; zanieczyszczona dysza paliwa, zatarta pompka paliwa; zatarci układu przeniesienia napędu pompy wywołane brakiem oleju; szczotki silników elektrycznych
    2.Szorowarkico 4 miesiąceszczotki walcowe lub tarczowe, listwy odsysające, uszczelki, paski napędowe, bezpieczniki, wady akumulatorów i prostowników spowodowane nieumiejętną obsługą lub niewłaściwym podłączeniem, koła jezdne, węże ssawne i spustowe, szczotki silników elektrycznych, filtry, linki
    3.Zamiatarkico 4 miesiąceszczotki (zasadnicza i boczna), gumowe fartuchy komory zamiatającej, filtry pyłowe, filtry: powietrza, paliwa i oleju – dot. Spalinowego silnika napędowego, filtr oleju hydraulicznego, paski napędowe, wady powstałe wskutek zablokowania układu przeniesienia napędu przez taśmy, koła jezdne
    4.Odkurzacze, odkurzacze ekstrakcyjneco 6 miesięcyszczotki, ssawki, wszelki rodzaje filtrów, uszkodzenia turbin ssawnych wywołanych przez zanieczyszczenia, zalani wodą, bądź wypracowanie komutatora, uszkodzenia mechaniczne bądź zmęczeniowe węży ssawnych, zatarcie pompki natryskującej
    5.Generatory paryco 4 miesiącedysze, nasadki szczotkowe, uszkodzenia spowodowane przez kamień kotłowy

  • 4. Spowodowane zanieczyszczeniami wody, paliwa, powietrza.
  • 5. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
  • 6. Termiczne spowodowane stosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, bądź tlących się zanieczyszczeń, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o wyższej temperaturze niż wskazana w instrukcji obsługi.
  • 7. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez użytkownika czynności konserwowych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
  • 8. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
  • 9. Usterki powstałe wskutek kontynuowania pracy z uszkodzonymi częściami bądź elementami wyposażenia.
  • 10. Gwarant jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wady urządzenia wynikające z nadmiernego zużycia części czy podzespołów wywołane przez intensywną pracę.
    Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn
wysyłkowy
Lavor Texas.R1211LP jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy. -wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Patryk Sitarz
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, klimatyzacja
e-mail: p.sitarz@klimasklep.pl
Daria Jankowska
Obsługa Klienta
działy: dom / biuro / firma
e-mail: d.jankowska@klimasklep.pl
Karolina Ornatek
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: k.ornatek@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Marzena Rogóż
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: m.rogoz@klimasklep.pl
Bartosz Piurkoś
Serwis
e-mail: b.piurkos@klimasklep.pl
Natan Białecki
Serwis
e-mail: n.bialecki@klimasklep.pl
Piotr Bocher
Szef serwisu
e-mail: p.bocher@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Logistyka
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik biura
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST