Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Black
Marka silnika: brak danych

Prędkość: do 25 km/h

Zasięg: do 30 km

Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Xiaomi Mi.Electric.Scooter.Black jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź pozostałe: Hulajnogi elektryczne
Sprawdzony Sprzedawca
klimasklep.pl jest sprawdzonym sprzedawcą marki Xiaomi w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
Dane
hulajnoga
typ
elektryczna
składana
tak
wykonanie
aluminium
prędkość - tryb standardowy
do 25 km/h
prędkość - tempomat
do 18 km/h
zasięg pracy
do 30 km
tryby pracy
standardowy, tempomat
typ hamulców
tarczowe
odległość hamowania
4 m
rodzaj opon
pneumatyczne
wielkość opon
8,5"
światła
przednie, tylne
źródło danych
możliwe obciążenie
do 100 kg
nachylenie terenu
do 14 °
zalecany wzrost użytkownika
120-200 cm
zalecany wiek użytkownika
16-50 lat
wyświetlane informacje
poziom baterii
technologie
aplikacja mobilna, bluetooth, hamowanie rekuperacyjne
zabezpieczenia
automatyczne wyłączenie przy niskim napięciu, ochrona przed nadmiernym rozładowaniem, ochrona przed przeładowaniem, odporność na temperaturę, stopka, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przetężeniowe
kompatybilność aplikacji
android 4.3 i wyższy, iOS 9 i wyższy
wyposażenie
dzwonek
kolor
czarny
temp. pracy
do 40 °C, od 10 °C
wysokość - urządzenie złożone
49 cm
stopień ochrony
IP 54
akumulator
ilość akumulatorów w zestawie
1 szt.
typ
Li-Ion (litowo-jonowy)
napięcie łączne
42 V
napięcie 1szt.
42 V
pojemność 1szt.
280 Wh
czas ładowania
300 min
pobór mocy
71 W
ładowarka - prąd ładowania
1,7 A
silnik
marka silnika
brak danych
typ
elektryczny
moc znamionowa
0,25 kW
moment obrotowy
16 Nm
paliwo
prąd
fizyczne
szerokość
108,0 cm
głębokość
43,0 cm
wysokość
114,0 cm
waga
12,5 kg
źródło danych
Opis

Hulajnoga elektryczna Xiaomi M365 Black
 
Hulajnogi elektryczne Xiaomi
Elektryczne hulajnogi Xiaomi mają minimalistyczną konstrukcję, w której każdy detal działa na rzecz wygody i łatwości użytkowania. Solidna i składana konstrukcja, długa stabilna kierownica, wyjątkowo duży zasięg i pneumatyczne opony pochłaniające wstrząsy zapewniają najbardziej komfortowe i ekscytujące doznania podczas jazdy.
Zalety hulajnogi Xiaomi Mi Electric Scooter Black
  • elegancki design
  • wyświetlacz z diodami LED
  • zasięg do 30km
  • wielopoziomowa ochrona akumulatora
  • prędkość do 25km/h
  • system KERS
  • pokonywanie zboczy o nachyleniu do 14°
  • niewielka waga
  • szybkie składanie
  • reflektor przedni do jazdy nocnej
  • tylne światła
  • podwójny układ hamulcowy
  • klasa ochrony IP54
  • duże opony
  • łączność bluetooth
  • aplikacja na systemy Android i iOS
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Black
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Black jest lekkim i wygodnym środkiem transportu. Znakomicie nadaje się do pokonywania mniejszych i średnich dystansów. Dzięki dużej zwrotności i niewielkim wymiarom pozwala na swobodną jazdę po mieście i pokonywanie przeszkód bez konieczności stania w korkach. Można się nią poruszać do 5 razy szybciej niż pieszo. Elegancki design sprawia, iż zarówno w trakcie podróży jak i przy parkowaniu obok pracy czy uczelni elektryczna hulajnoga będzie wyglądać subtelnie.
 
Xiaomi Mi Electric Scooter Black została wyposażona w akumulator litowy o pojemności 280 Wh, dzięki któremu maszyna ma duże przyśpieszenie, prędkość maksymalną do 25 km/h i duży zasięg na jednym ładowaniu dochodzący do 30 km. Akumulator jest także bezpieczny, a jego zasilanie jest wydajne. Urządzenie zostało wyposażone w wielopoziomową ochronę, na którą składają się: odporność na temperaturę, zabezpieczenie przetężeniowe, ochrona przed nadmiernym przeładowaniem i rozładowaniem oraz auto wyłączenie przy zbyt niskim napięciu. Hulajnoga posiada system, dzięki któremu energia kinetyczna powstała podczas hamowania jest odzyskiwana, konwertowana i wykorzystywana do napędzania urządzenia.
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Black jest bardzo prosta w obsłudze. Za pomocą przycisku zasilania uruchamiamy urządzenie i za pomocą dźwigni znajdującej się z prawej stronie drążka przyśpieszamy. Do zatrzymania się z wykorzystaniem podwójnego układu hamulcowego wystarczy użyć dźwigni znajdującego się po lewej stronie drążka. Hulajnoga została wyposażona w jasny reflektor do jazdy w nocy o mocy 1,1 W, które mogą oświetlić do 6 metrów drogi, a także dzwonek do ostrzegania innych uczestników ruchu. Tylne, jasne światło podczas hamowania miga. Zainstalowany centralnie wyświetlacz z diodami LED pokazuje poziom naładowania akumulatora. Dodatkowo, urządzenie posiada łączność bluetooth.
Aplikacja Mi Home
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Black wyposażona została w łączność bluetooth, dzięki której możemy sparować urządzenie z naszym smartfonem z wykorzystaniem aplikacji Mi Home dostępnej na system Android i iOS. Z użyciem aplikacji możemy zaktualizować oprogramowanie oraz uzyskać informacje m.in. nt. czasu podróży, stanu baterii, aktualnej prędkości i prędkości obrotowej. Za pośrednictwem aplikacji możemy także ustawić tempomat, dzięki któremu nadgarstki będą mogły odpocząć.
Zastosowanie hulajnogi Xiaomi Mi Electric Scooter Black
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Black świetnie sprawdzi się jako zwinny środek transportu przeznaczony do szybkiego przemieszczania się po mieście na mniejsze i średnie odległości. Maszyna może pokonywać zbocza o nachyleniu do 14°. Dzięki aluminiowej konstrukcji i niewielkiej wadze wynoszącej zaledwie 12,5 kg urządzenie jest łatwe do przenoszenia. Hulajnogę można także złożyć w zaledwie 3 sekundy, co pozwala na zmieszczenie maszyny np. do bagażnika samochodowego.
Zawartość opakowania
  • hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Black
  • ładowarka
  • klucz sześciokątny
  • 4 śrubki
  • 2 zapasowe opony
  • przedłużony adapter dyszy
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi
  • karta gwarancyjna Xiaomi

Opinie
średnia ocena: 4.57 / 5, z 148 opiniiNapisz opinię
Opinia od a...a o Xiaomi M365 black wystawiona 2 dni temu
Super

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od p...1 o Xiaomi M365 black wystawiona 4 dni temu
git jest
Zalety:
  • extra dojazdy do pracy
  • jak działa jest super
  • przyciąga uwagę
  • wygląd
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od p...3 o Xiaomi M365 black wystawiona 3 tygodnie temu
Super
Zalety:
  • extra dojazdy do pracy
  • jak działa jest super
  • przyciąga uwagę
  • wygląd
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od h...9 o Xiaomi M365 black wystawiona 2 miesiące temu
Solidnie wykonana i fajnie wygląda
Zalety:
  • jak działa jest super
  • jest łatwa w obsłudze
  • polecam
  • porządny produkt
  • stabilna konstrukcja
  • wygląd
  • wygoda
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od s...a o Xiaomi M365 black wystawiona 2 miesiące temu
polecam
Zalety:
  • wygląd
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od s...a o Xiaomi M365 black wystawiona 3 miesiące temu
Ok

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od h...c o Xiaomi M365 black wystawiona 3 miesiące temu
Super sprzęt. Po przejechaniu ponad 1500km nadal hula. Kupiłem kolejną żonie. Znacznie żwawsza od MI 365 Pro. Owszem zasięg mniejszy za to lżejsza i szybsza ( przy oryginalnych softach )

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od a...6 o Xiaomi M365 black wystawiona 9 miesięcy temu
ok
Zalety:
  • extra dojazdy do pracy
  • nieźle z górki i na równym zasuwa
  • przyciąga uwagę
  • wygląd
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od e...2 o Xiaomi M365 black wystawiona 9 miesięcy temu
Hulajnoga działa bez zarzutu. Córka jest bardzo zadowolona.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od g...4 o Xiaomi M365 black wystawiona 9 miesięcy temu
Narazie zrobione 200 km i puki co wszystko jest w porządku. Dobrze wydane pieniadze
Zalety:
  • dostęp do części zamiennych
  • extra dojazdy do pracy
  • fajna hulajnoga nie ma co
  • fajny wygląd że napatrzeć się nie można
  • jak działa jest super
  • jakość
  • jest łatwa w obsłudze
  • moc
  • nieźle z górki i na równym zasuwa
  • pod górkę jedzie wolniej choć daje radę
  • polecam
  • porządny produkt
  • prezentuje się bardzo dobrze
  • przyciąga uwagę
  • stabilna konstrukcja
  • tempomat
  • trwałość
  • wygląd
  • wygoda
  • zasięg
Wady:
  • cena
  • wszędzie można zabrać

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Do pobrania
Xiaomi Mi.Electric.Scooter.Black - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 79 zł 44 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)

Treść gwarancji
  • Postanowienia ogólne
  • 1. Proka sp. z o.o. (siedziba: ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010), zwany dalej Gwarantem, gwarantuje sprawne (zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji obsługi) działanie Produktu wskazanego w Karcie Gwarancyjnej, zwanego dalej Produktem.
  • 2. Okres gwarancji wynosi 2 lata od dnia zakupu Produktu wskazanego na dowodzie zakupu.
  • 3. Gwarancja prowadzona jest w trybie „door-to-door”, tj. reklamowany Produkt transportowany jest do serwisu i od serwisu na koszt Gwaranta.
  • 4. Gwarancja obejmuje wyłącznie Produkty zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i pochodzące z dystrybucji Gwaranta.
  • 5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Procedura reklamacyjna
  • 6. Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest do zawiadomienia Gwaranta o niesprawności Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od ujawnienia się wady, za pośrednictwem jednej z poniższych metod:
  • • e-mailem na adres [email protected]
  • • pisemnie na adres Gwaranta: Proka sp. z o.o., ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010.
  • W zgłoszeniu należy podać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu, dane kontaktowe Uprawnionego z Gwarancji, adres do odbioru przesyłki, adres do zwrotu przesyłki, numer Karty Gwarancyjnej oraz dokładny opis usterki. Do zgłoszenia można dołączyć również kopię dowodu zakupu, zdjęcia oraz protokół szkody.
  • 7. Reklamowany Produkt odbierany jest z adresu wskazanego przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu do serwisu ponosi Gwarant.
  • 8. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne odpowiednie do zabezpieczenia Produktu przed uszkodzeniami na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć Produkt oraz wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria znajdujące się w zestawie.
  • 9. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez Gwaranta w terminie 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od Gwaranta, np. sprowadzenia części zamiennych lub charakteru wady Produktu. Jeżeli usunięcie usterek wymagało będzie dłuższego czasu, Gwarant dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.
  • 10. Po naprawie reklamowany Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu od serwisu ponosi Gwarant.
  • Warunki gwarancji
  • 11. Naprawy gwarancyjne wykonywane są tylko, jeżeli do reklamowanego Produktu zostanie dołączona kopia dowodu zakupu oraz oryginał poprawnie, kompletnie i czytelnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej bez skreśleń/poprawek w treści gwarancji. Serwis może odmówić naprawy w przypadku braku tych dokumentów, niewypełnionej Karty Gwarancyjnej lub Karty Gwarancyjnej wypełnionej niepoprawnie, niekompletnie, nieczytelnie lub zawierającej skreślenia/poprawki w treści gwarancji.
  • 12. Poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna musi zawierać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu oraz czytelny podpis Uprawnionego z Gwarancji, potwierdzający zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do Gwarancji.
  • 13. Uprawnionemu z Gwarancji nie przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub zwrotu należności, z zastrzeżeniem sytuacji z punktu 14.
  • 14. Jeżeli w okresie gwarancji zostały wykonane trzy istotne naprawy Produktu, a Produkt dalej wykazuje wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub gdy Gwarant stwierdzi, że usunięcie wady Produktu jest niemożliwe, to Gwarant wedle własnego uznania może:
  • • wymienić Produkt na nowy,
  • • wymienić Produkt na inny nowy produkt o porównywalnych lub lepszych parametrach,
  • • wymienić Produkt na inny używany produkt w stanie nie gorszym niż produkt reklamowany,
  • • zwrócić pieniądze za reklamowany Produkt. Gwarant ma prawo uwzględnić stopnień zużycia i amortyzację Produktu w okresie gwarancji.
  • 15. Wszystkie wymienione podczas naprawy Produkty lub części stają się własnością Gwaranta.
  • 16. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Produktu w naprawie licząc od dnia dostarczenia Produktu do serwisu do dnia wykonania naprawy.
  • 17. Gwarancja nie obejmuje:
  • • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • • uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych akcesoriów,
  • • uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (powódź, pożar, zalanie itp.),
  • • czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest Uprawniony z Gwarancji,
  • • czynności związanych z konserwacją Produktu np. czyszczenie, regulacja, wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, żarówki, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne, baterie).
  • 18. W przypadku, gdy serwis uzna zgłoszenie reklamacyjne za bezzasadne (w szczególności np. z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nieobjętego Gwarancją, wygaśnięcie Gwarancji) Uprawniony z Gwarancji zostanie obciążony przez Gwaranta kosztami transportów oraz sprawdzenia Produktu.
  • Postanowienia końcowe
  • 19. Nie wydaje się duplikatów Karty Gwarancyjnej.
  • 20. Stwierdzenie przez serwis napraw, przeróbek, zerwania plomb gwarancyjnych, zmian konstrukcyjnych, zmian oprogramowania, itp. wykonanych samowolnie (tj. nie przez serwis Gwaranta) skutkuje utratą Gwarancji.
  • 21. W celu zachowania najwyższej wydajności Produktu Gwarant zaleca wykonywanie przeglądów technicznych Produktu, co najmniej 1 raz w roku w serwisie Gwaranta. W przypadku Produktów, których praca jest sezonowa (np. ogrzewanie, klimatyzacja), przegląd techniczny powinien odbywać się PRZED sezonem właściwym dla danego Produktu. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem w Karcie Gwarancyjnej, z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek, wykonanych napraw i czynności serwisowych.
  • 22. W przypadku sporów z Uprawnionym z Gwarancji niebędącym konsumentem, Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • 23. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
grupa: NST
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: