Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Pro
Marka: Xiaomi Model: Mi.Electric.Scooter.Pro Typ: Hulajnoga
Prędkość: do 25 km/h
Pojemność: 12800 mAh
Zasięg: do 45 km
Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Xiaomi Mi.Electric.Scooter.Pro jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do każdego zamówienia otrzymasz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Sprawdzony Sprzedawca
klimasklep.pl jest sprawdzonym sprzedawcą marki Xiaomi w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.

Hulajnoga elektryczna Xiaomi DDHBC02NEB
panel sterowania z wbudowanym wyświetlaczem
Hulajnogi elektryczne Xiaomi
Elektryczne hulajnogi Xiaomi mają minimalistyczną konstrukcję, w której każdy detal działa na rzecz wygody i łatwości użytkowania. Solidna i składana konstrukcja, długa stabilna kierownica, wyjątkowo duży zasięg i pneumatyczne opony pochłaniające wstrząsy zapewniają najbardziej komfortowe i ekscytujące doznania podczas jazdy.
Zalety hulajnogi Xiaomi Mi Electric Scooter Pro
  • elegancki design
  • panel sterowania z wbudowanym wyświetlaczem
  • zasięg do 45km
  • inteligentny system zarządzania energią
  • prędkość do 25km/h
  • 3 tryby pracy
  • system KERS
  • pokonywanie zboczy o nachyleniu do 12°
  • niewielka waga
  • szybkie składanie
  • reflektor przedni do jazdy nocnej
  • tylne światła
  • podwójny układ hamulcowy
  • klasa ochrony IP54
  • duże pneumatyczne opony
  • łączność bluetooth
  • aplikacja na systemy Android i iOS
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Pro
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Pro jest lekkim i wygodnym środkiem transportu. Znakomicie nadaje się do pokonywania mniejszych i średnich dystansów. Dzięki dużej zwrotności i niewielkim wymiarom pozwala na swobodną jazdę po mieście i pokonywanie przeszkód bez konieczności stania w korkach. Można się nią poruszać do 6 razy szybciej niż pieszo. Elegancki, dwukolorowy design sprawia, iż zarówno w trakcie podróży jak i przy parkowaniu obok pracy czy uczelni elektryczna hulajnoga będzie wyglądać subtelnie.
  
Xiaomi Mi Electric Scooter Pro została wyposażona w akumulator litowy o pojemności 474 Wh, dzięki któremu maszyna ma duże przyśpieszenie, prędkość maksymalną do 25 km/h i duży zasięg na jednym ładowaniu dochodzący do 45 km. Akumulator jest także bezpieczny, a jego zasilanie jest wydajne. Urządzenie zostało wyposażone w inteligentny system zarządzania energią oferujący 6 środków ochronnych, takich jak: odporność na temperaturę, zabezpieczenie przed zwarciem, ochrona przed nadmiernym przeładowaniem i rozładowaniem, zabezpieczenie nadprądowe oraz ochrona przed spadkiem napięcia. Hulajnoga posiada system, dzięki któremu energia kinetyczna powstała podczas przyśpieszania jest odzyskiwana, konwertowana i przechowywana co w połączeniu z układem hamowania odzyskowego wydłuża żywotność akumulatora.
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Pro jest bardzo prosta w obsłudze. Za pomocą multifunkcyjnego przycisku zasilania uruchamiamy urządzenie i wybieramy jeden z trzech dostępnych trybów pracy, tj. tryb eco, standardowy oraz sportowy. Za pomocą dźwigni znajdującej się z prawej stronie drążka przyśpieszamy. Po zwolnieniu dźwigni przyśpieszenia, system KERS zainicjuje stopniowe zwalnianie. Do zatrzymania się z wykorzystaniem podwójnego układu hamulcowego wystarczy użyć dźwigni znajdującego się po lewej stronie drążka. Hulajnoga została wyposażona w jasny reflektor do jazdy w nocy, tylne światła migające podczas hamowania oraz dzwonek do ostrzegania innych uczestników ruchu. Zainstalowany centralnie panel sterowania z wyświetlaczem pokazuje najważniejsze informacje takie jak m.in. prędkość poruszania się, wybrany tryb prędkości, włączony reflektor, poziom naładowania oraz łączność bluetooth.
Aplikacja Mi Home
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Pro wyposażona została w łączność bluetooth, dzięki której możemy sparować urządzenie z naszym smartfonem z wykorzystaniem aplikacji Mi Home dostępnej na system Android i iOS. Z użyciem aplikacji możemy włączyć hulajnogę, zaktualizować oprogramowanie oraz uzyskać informacje nt. przebiegu, stanu baterii i aktualnej prędkości. Za pośrednictwem aplikacji możemy także ustawić tempomat, dzięki któremu nadgarstki będą mogły odpocząć.
Zastosowanie hulajnogi Xiaomi Mi Electric Scooter Pro
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Pro świetnie sprawdzi się jako zwinny środek transportu przeznaczony do szybkiego przemieszczania się po mieście na mniejsze i średnie odległości. Maszyna może pokonywać zbocza o nachyleniu do 12°. Dzięki aluminiowej konstrukcji i niewielkiej wadze wynoszącej zaledwie 14,2 kg urządzenie jest łatwe do przenoszenia. Hulajnogę można także złożyć w zaledwie 3 sekundy, co pozwala na zmieszczenie maszyny np. do bagażnika samochodowego.
Zawartość opakowania
  • hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Pro
  • ładowarka
  • klucz sześciokątny
  • 5 śrubek
  • przedłużony adapter dyszy
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi
  • karta gwarancyjna Xiaomi

Dane techniczne Xiaomi Mi.Electric.Scooter.Pro
produkt
markaXiaomi
modelMi.Electric.Scooter.Pro / M365 pro
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Xiaomi Mi.Electric.Scooter.Pro
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od "Andrzej S." o Xiaomi M365 pro (22.11.2019)
Porządne wykonanie, świetnie nadaje się do jazdy po asfalcie lub gładkich nawierzchniach. W trybie S przejechałem ok 25km utrzymując max prędkość /drogą o zróżnicowanym nachyleniu/ średnia wyszła 22km/h, akumulator miał jeszcze zapas 22%. Nieźle wspina się pod górki i dobrze radzi sobie na długich pojazdach o sporym nachyleniu v~ 18km/h, co przy mojej wadze 92kg jest sporym osiągnięciem. Ponieważ bardzo mocno trzęsie na drobnej kostce granitowej-łamanej, zakupiłem zestaw amortyzujący.
Zalety:
  • Wystarczająca moc i zasięg jak i długość pokładu
Wady:
  • Słaba amortyzacja- jedynie pneumatyczne oponki, podczas jazdy po kostce trudno utrzymać stałą prędkość - manetka przyśpieszenia zdaje się zbyt czuła, skutkuje to niekontrolowanymi zrywami i hamowaniami.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinie o produktach Xiaomi z tej samej kategorii
Opinia od "Adam J." (21.12.2019)
Hulajnoga ma solidny wygląd. Jestem słusznej wagi, którą producent opisał jako maksymalna, ale sprzęt nie ma problemów aby przyspieszać i hamować. Oświetlenie jest dobre i mocne. Można bezpiecznie jechać nawet w nocy. Towar dotarł w oryginalnym kartonie, z kompletem instrukcji i co ważne jest też język polski. Obsługa hulajnogi jest banalnie prosta, właściwie ogranicza się do ładowania i jazdy. Podoba mi się że producent dołączył zapasowe dwie opony z dętkami. W razie awarii nie trzeba szukać sklepu i przeczesywać Internetu by naprawić przebite koło. Dobrym rozwiązaniem jest aplikacja na smartfona - już zaktualizowałem oprogramowanie w mojej hulajnodze. Na dokładne testy muszę poczekać do wiosny, ale myślę że nie będzie problemów z tym sprzętem. Polecam wszystkim - radocha z jazdy jest przeogromna ! Mieszkam w małym miasteczku, u nas nie ma jeszcze ,,wysypu" tego sprzętu jak w większych aglomeracjach i mój skooter zwraca uwagę :-)
Zalety:
  • Prosta obsługa, aplikacja na smartfona, oświetlenie, solidna konstrukcja.
Wady:
  • Nie znalazłem

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Xiaomi Mi.Electric.Scooter.Pro - dokumenty do pobrania
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 79 zł 44 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)

Treść gwarancji
  • Postanowienia ogólne
  • 1. Proka sp. z o.o. (siedziba: ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010), zwany dalej Gwarantem, gwarantuje sprawne (zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji obsługi) działanie Produktu wskazanego w Karcie Gwarancyjnej, zwanego dalej Produktem.
  • 2. Okres gwarancji wynosi 2 lata od dnia zakupu Produktu wskazanego na dowodzie zakupu.
  • 3. Gwarancja prowadzona jest w trybie „door-to-door”, tj. reklamowany Produkt transportowany jest do serwisu i od serwisu na koszt Gwaranta.
  • 4. Gwarancja obejmuje wyłącznie Produkty zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i pochodzące z dystrybucji Gwaranta.
  • 5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Procedura reklamacyjna
  • 6. Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest do zawiadomienia Gwaranta o niesprawności Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od ujawnienia się wady, za pośrednictwem jednej z poniższych metod:
  • • e-mailem na adres [email protected]
  • • pisemnie na adres Gwaranta: Proka sp. z o.o., ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010.
  • W zgłoszeniu należy podać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu, dane kontaktowe Uprawnionego z Gwarancji, adres do odbioru przesyłki, adres do zwrotu przesyłki, numer Karty Gwarancyjnej oraz dokładny opis usterki. Do zgłoszenia można dołączyć również kopię dowodu zakupu, zdjęcia oraz protokół szkody.
  • 7. Reklamowany Produkt odbierany jest z adresu wskazanego przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu do serwisu ponosi Gwarant.
  • 8. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne odpowiednie do zabezpieczenia Produktu przed uszkodzeniami na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć Produkt oraz wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria znajdujące się w zestawie.
  • 9. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez Gwaranta w terminie 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od Gwaranta, np. sprowadzenia części zamiennych lub charakteru wady Produktu. Jeżeli usunięcie usterek wymagało będzie dłuższego czasu, Gwarant dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.
  • 10. Po naprawie reklamowany Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu od serwisu ponosi Gwarant.
  • Warunki gwarancji
  • 11. Naprawy gwarancyjne wykonywane są tylko, jeżeli do reklamowanego Produktu zostanie dołączona kopia dowodu zakupu oraz oryginał poprawnie, kompletnie i czytelnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej bez skreśleń/poprawek w treści gwarancji. Serwis może odmówić naprawy w przypadku braku tych dokumentów, niewypełnionej Karty Gwarancyjnej lub Karty Gwarancyjnej wypełnionej niepoprawnie, niekompletnie, nieczytelnie lub zawierającej skreślenia/poprawki w treści gwarancji.
  • 12. Poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna musi zawierać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu oraz czytelny podpis Uprawnionego z Gwarancji, potwierdzający zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do Gwarancji.
  • 13. Uprawnionemu z Gwarancji nie przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub zwrotu należności, z zastrzeżeniem sytuacji z punktu 14.
  • 14. Jeżeli w okresie gwarancji zostały wykonane trzy istotne naprawy Produktu, a Produkt dalej wykazuje wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub gdy Gwarant stwierdzi, że usunięcie wady Produktu jest niemożliwe, to Gwarant wedle własnego uznania może:
  • • wymienić Produkt na nowy,
  • • wymienić Produkt na inny nowy produkt o porównywalnych lub lepszych parametrach,
  • • wymienić Produkt na inny używany produkt w stanie nie gorszym niż produkt reklamowany,
  • • zwrócić pieniądze za reklamowany Produkt. Gwarant ma prawo uwzględnić stopnień zużycia i amortyzację Produktu w okresie gwarancji.
  • 15. Wszystkie wymienione podczas naprawy Produkty lub części stają się własnością Gwaranta.
  • 16. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Produktu w naprawie licząc od dnia dostarczenia Produktu do serwisu do dnia wykonania naprawy.
  • 17. Gwarancja nie obejmuje:
  • • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • • uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych akcesoriów,
  • • uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (powódź, pożar, zalanie itp.),
  • • czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest Uprawniony z Gwarancji,
  • • czynności związanych z konserwacją Produktu np. czyszczenie, regulacja, wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, żarówki, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne, baterie).
  • 18. W przypadku, gdy serwis uzna zgłoszenie reklamacyjne za bezzasadne (w szczególności np. z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nieobjętego Gwarancją, wygaśnięcie Gwarancji) Uprawniony z Gwarancji zostanie obciążony przez Gwaranta kosztami transportów oraz sprawdzenia Produktu.
  • Postanowienia końcowe
  • 19. Nie wydaje się duplikatów Karty Gwarancyjnej.
  • 20. Stwierdzenie przez serwis napraw, przeróbek, zerwania plomb gwarancyjnych, zmian konstrukcyjnych, zmian oprogramowania, itp. wykonanych samowolnie (tj. nie przez serwis Gwaranta) skutkuje utratą Gwarancji.
  • 21. W celu zachowania najwyższej wydajności Produktu Gwarant zaleca wykonywanie przeglądów technicznych Produktu, co najmniej 1 raz w roku w serwisie Gwaranta. W przypadku Produktów, których praca jest sezonowa (np. ogrzewanie, klimatyzacja), przegląd techniczny powinien odbywać się PRZED sezonem właściwym dla danego Produktu. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem w Karcie Gwarancyjnej, z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek, wykonanych napraw i czynności serwisowych.
  • 22. W przypadku sporów z Uprawnionym z Gwarancji niebędącym konsumentem, Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • 23. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Dostępność
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn wysyłkowy Xiaomi Mi.Electric.Scooter.Pro jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy. -wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt, 9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt, 11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt, 9:00 - 15:00
punkt odbioru
Godziny otwarcia
9:00 - 16:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST