Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White

gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep
cena:
189900 brutto
-10 za przedpłatę
na 36rat tylko 6900/miesiąc
Kupując ten produkt:
zaproszenie lub e-karta podarunkowa
za opinię o sklepie

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję do 4 lat:

4 lata3 lata24 miesiące
46900
900/m-c
27900
700/m-c
000

BESTSELLER
Xiaomi Mi.Electric.Scooter.White jest dostępny.
Produkt dostępny "od ręki", wysyłamy w: 24h
Do każdego zamówienia otrzymasz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
SPRAWDZONY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest sprawdzonym sprzedawcą marki Xiaomi w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
PODOBNE PRODUKTY
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Black
XIAOMI
MI.ELECTRIC.SCOOTER.BLACK

wskaźnik LED
czarna

189900
aktualnie oglądany
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White
XIAOMI
MI.ELECTRIC.SCOOTER.WHITE

wskaźnik LED
biała

189900
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter Pro
XIAOMI
MI.ELECTRIC.SCOOTER.PRO

panel z wyświetlaczem
czarna

219900




Hulajnoga elektryczna Xiaomi M365 White
 
Hulajnogi elektryczne Xiaomi
Elektryczne hulajnogi Xiaomi mają minimalistyczną konstrukcję, w której każdy detal działa na rzecz wygody i łatwości użytkowania. Solidna i składana konstrukcja, długa stabilna kierownica, wyjątkowo duży zasięg i pneumatyczne opony pochłaniające wstrząsy zapewniają najbardziej komfortowe i ekscytujące doznania podczas jazdy.
Zalety hulajnogi Xiaomi Mi Electric Scooter White
  • elegancki design
  • wyświetlacz z diodami LED
  • zasięg do 30km
  • wielopoziomowa ochrona akumulatora
  • prędkość do 25km/h
  • system KERS
  • pokonywanie zboczy o nachyleniu do 14°
  • niewielka waga
  • szybkie składanie
  • reflektor przedni do jazdy nocnej
  • tylne światła
  • podwójny układ hamulcowy
  • klasa ochrony IP54
  • duże opony
  • łączność bluetooth
  • aplikacja na systemy Android i iOS
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White jest lekkim i wygodnym środkiem transportu. Znakomicie nadaje się do pokonywania mniejszych i średnich dystansów. Dzięki dużej zwrotności i niewielkim wymiarom pozwala na swobodną jazdę po mieście i pokonywanie przeszkód bez konieczności stania w korkach. Można się nią poruszać do 5 razy szybciej niż pieszo. Elegancki design sprawia, iż zarówno w trakcie podróży jak i przy parkowaniu obok pracy czy uczelni elektryczna hulajnoga będzie wyglądać subtelnie.
 
Xiaomi Mi Electric Scooter White została wyposażona w akumulator litowy o pojemności 280 Wh, dzięki któremu maszyna ma duże przyśpieszenie, prędkość maksymalną do 25 km/h i duży zasięg na jednym ładowaniu dochodzący do 30 km. Akumulator jest także bezpieczny, a jego zasilanie jest wydajne. Urządzenie zostało wyposażone w wielopoziomową ochronę, na którą składają się: odporność na temperaturę, zabezpieczenie przetężeniowe, ochrona przed nadmiernym przeładowaniem i rozładowaniem oraz auto wyłączenie przy zbyt niskim napięciu. Hulajnoga posiada system, dzięki któremu energia kinetyczna powstała podczas hamowania jest odzyskiwana, konwertowana i wykorzystywana do napędzania urządzenia.
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White jest bardzo prosta w obsłudze. Za pomocą przycisku zasilania uruchamiamy urządzenie i za pomocą dźwigni znajdującej się z prawej stronie drążka przyśpieszamy. Do zatrzymania się z wykorzystaniem podwójnego układu hamulcowego wystarczy użyć dźwigni znajdującego się po lewej stronie drążka. Hulajnoga została wyposażona w jasny reflektor do jazdy w nocy o mocy 1,1 W, które mogą oświetlić do 6 metrów drogi, a także dzwonek do ostrzegania innych uczestników ruchu. Tylne, jasne światło podczas hamowania miga. Zainstalowany centralnie wyświetlacz z diodami LED pokazuje poziom naładowania akumulatora. Dodatkowo, urządzenie posiada łączność bluetooth.
Aplikacja Mi Home
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White wyposażona została w łączność bluetooth, dzięki której możemy sparować urządzenie z naszym smartfonem z wykorzystaniem aplikacji Mi Home dostępnej na system Android i iOS. Z użyciem aplikacji możemy zaktualizować oprogramowanie oraz uzyskać informacje m.in. nt. czasu podróży, stanu baterii, aktualnej prędkości i prędkości obrotowej. Za pośrednictwem aplikacji możemy także ustawić tempomat, dzięki któremu nadgarstki będą mogły odpocząć.
Zastosowanie hulajnogi Xiaomi Mi Electric Scooter White
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White świetnie sprawdzi się jako zwinny środek transportu przeznaczony do szybkiego przemieszczania się po mieście na mniejsze i średnie odległości. Maszyna może pokonywać zbocza o nachyleniu do 14°. Dzięki aluminiowej konstrukcji i niewielkiej wadze wynoszącej zaledwie 12,5 kg urządzenie jest łatwe do przenoszenia. Hulajnogę można także złożyć w zaledwie 3 sekundy, co pozwala na zmieszczenie maszyny np. do bagażnika samochodowego.
Zawartość opakowania
  • hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White
  • zasilacz
  • klucz sześciokątny
  • 4 śrubki
  • 2 zapasowe opony
  • przedłużony adapter dyszy
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%)
  • instrukcja obsługi
  • karta gwarancyjna Xiaomi

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dodatkowe zdjęcia Xiaomi Mi.Electric.Scooter.White
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter White o zasięgu do 30km/h
Xiaomi Mi Electric Scooter - wyświetlacz z diodami LED
Hulajnoga elektryczna Xiaomi M365 - reflektor przedni
Hulajnoga elektryczna Xiaomi M365 - hamulce
Hulajnoga elektryczna Xiaomi M365 - światła tylne
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter z systemem KERS
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter - akumulator
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter - zastosowanie
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter - elegancki design
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter - przykład zastoswania
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter składa się w 3 sekundy
Hulajnoga elektryczna Xiaomi Mi Electric Scooter ma duże opony
Aplikacja mobilna Mi Home
Aplikacja mobilna Mi Home - ustawienia
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Xiaomi Mi.Electric.Scooter.White
produkt:
marka:Xiaomi
model:Mi.Electric.Scooter.White
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Xiaomi Mi.Electric.Scooter.White
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Napisz opinię
Opinia o Xiaomi Mi.Electric.Scooter.White:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 03.10.2019
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Xiaomi Mi.Electric.Scooter.White - dokumenty do pobrania
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA


RATY ALIOR BANK


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 79zł 44zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 45zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep
Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
+ 1 rok = 3 lat gwarancji
+ 2 lata = 4 lat gwarancji
gwarancja3 lata4 lata24 miesiące
cena27900 - tylko 700/m-c46900 - tylko 900/m-c-
UWAGA! Nasza oferta to przedłużenie gwarancji, na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.
NIE jest to zewnętrzne ubezpieczenie jak w ofertach większości sklepów.



  • Postanowienia ogólne
  • 1. Proka sp. z o.o. (siedziba: ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010), zwany dalej Gwarantem, gwarantuje sprawne (zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji obsługi) działanie Produktu wskazanego w Karcie Gwarancyjnej, zwanego dalej Produktem.
  • 2. Okres gwarancji wynosi 2 lata od dnia zakupu Produktu wskazanego na dowodzie zakupu.
  • 3. Gwarancja prowadzona jest w trybie „door-to-door”, tj. reklamowany Produkt transportowany jest do serwisu i od serwisu na koszt Gwaranta.
  • 4. Gwarancja obejmuje wyłącznie Produkty zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i pochodzące z dystrybucji Gwaranta.
  • 5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Procedura reklamacyjna
  • 6. Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest do zawiadomienia Gwaranta o niesprawności Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od ujawnienia się wady, za pośrednictwem jednej z poniższych metod:
  • • e-mailem na adres reklamacje@proka.pl
  • • pisemnie na adres Gwaranta: Proka sp. z o.o., ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010.
  • W zgłoszeniu należy podać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu, dane kontaktowe Uprawnionego z Gwarancji, adres do odbioru przesyłki, adres do zwrotu przesyłki, numer Karty Gwarancyjnej oraz dokładny opis usterki. Do zgłoszenia można dołączyć również kopię dowodu zakupu, zdjęcia oraz protokół szkody.
  • 7. Reklamowany Produkt odbierany jest z adresu wskazanego przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu do serwisu ponosi Gwarant.
  • 8. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne odpowiednie do zabezpieczenia Produktu przed uszkodzeniami na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć Produkt oraz wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria znajdujące się w zestawie.
  • 9. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez Gwaranta w terminie 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od Gwaranta, np. sprowadzenia części zamiennych lub charakteru wady Produktu. Jeżeli usunięcie usterek wymagało będzie dłuższego czasu, Gwarant dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.
  • 10. Po naprawie reklamowany Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu od serwisu ponosi Gwarant.
  • Warunki gwarancji
  • 11. Naprawy gwarancyjne wykonywane są tylko, jeżeli do reklamowanego Produktu zostanie dołączona kopia dowodu zakupu oraz oryginał poprawnie, kompletnie i czytelnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej bez skreśleń/poprawek w treści gwarancji. Serwis może odmówić naprawy w przypadku braku tych dokumentów, niewypełnionej Karty Gwarancyjnej lub Karty Gwarancyjnej wypełnionej niepoprawnie, niekompletnie, nieczytelnie lub zawierającej skreślenia/poprawki w treści gwarancji.
  • 12. Poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna musi zawierać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu oraz czytelny podpis Uprawnionego z Gwarancji, potwierdzający zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do Gwarancji.
  • 13. Uprawnionemu z Gwarancji nie przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub zwrotu należności, z zastrzeżeniem sytuacji z punktu 14.
  • 14. Jeżeli w okresie gwarancji zostały wykonane trzy istotne naprawy Produktu, a Produkt dalej wykazuje wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub gdy Gwarant stwierdzi, że usunięcie wady Produktu jest niemożliwe, to Gwarant wedle własnego uznania może:
  • • wymienić Produkt na nowy,
  • • wymienić Produkt na inny nowy produkt o porównywalnych lub lepszych parametrach,
  • • wymienić Produkt na inny używany produkt w stanie nie gorszym niż produkt reklamowany,
  • • zwrócić pieniądze za reklamowany Produkt. Gwarant ma prawo uwzględnić stopnień zużycia i amortyzację Produktu w okresie gwarancji.
  • 15. Wszystkie wymienione podczas naprawy Produkty lub części stają się własnością Gwaranta.
  • 16. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Produktu w naprawie licząc od dnia dostarczenia Produktu do serwisu do dnia wykonania naprawy.
  • 17. Gwarancja nie obejmuje:
  • • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • • uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych akcesoriów,
  • • uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (powódź, pożar, zalanie itp.),
  • • czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest Uprawniony z Gwarancji,
  • • czynności związanych z konserwacją Produktu np. czyszczenie, regulacja, wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, żarówki, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne, baterie).
  • 18. W przypadku, gdy serwis uzna zgłoszenie reklamacyjne za bezzasadne (w szczególności np. z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nieobjętego Gwarancją, wygaśnięcie Gwarancji) Uprawniony z Gwarancji zostanie obciążony przez Gwaranta kosztami transportów oraz sprawdzenia Produktu.
  • Postanowienia końcowe
  • 19. Nie wydaje się duplikatów Karty Gwarancyjnej.
  • 20. Stwierdzenie przez serwis napraw, przeróbek, zerwania plomb gwarancyjnych, zmian konstrukcyjnych, zmian oprogramowania, itp. wykonanych samowolnie (tj. nie przez serwis Gwaranta) skutkuje utratą Gwarancji.
  • 21. W celu zachowania najwyższej wydajności Produktu Gwarant zaleca wykonywanie przeglądów technicznych Produktu, co najmniej 1 raz w roku w serwisie Gwaranta. W przypadku Produktów, których praca jest sezonowa (np. ogrzewanie, klimatyzacja), przegląd techniczny powinien odbywać się PRZED sezonem właściwym dla danego Produktu. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem w Karcie Gwarancyjnej, z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek, wykonanych napraw i czynności serwisowych.
  • 22. W przypadku sporów z Uprawnionym z Gwarancji niebędącym konsumentem, Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • 23. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn
wysyłkowy
Xiaomi Mi.Electric.Scooter.White jest dostępny.
Produkt dostępny "od ręki", wysyłamy w: 24h
-wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin dostępny pod zamówienieul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police dostępny pod zamówienieul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Patryk Sitarz
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, klimatyzacja
e-mail: p.sitarz@klimasklep.pl
Daria Jankowska
Obsługa Klienta
działy: dom / biuro / firma
e-mail: d.jankowska@klimasklep.pl
Karolina Ornatek
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: k.ornatek@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Marzena Rogóż
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: m.rogoz@klimasklep.pl
Bartosz Piurkoś
Serwis
e-mail: b.piurkos@klimasklep.pl
Natan Białecki
Serwis
e-mail: n.bialecki@klimasklep.pl
Piotr Bocher
Szef serwisu
e-mail: p.bocher@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Logistyka
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik biura
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST