Marka: Adrian Model: H42 Typ: Wentylator
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Adrian H42 jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Wentylatory podwieszane Adrian
Sprawdź: Wszystkie Wentylatory podwieszane
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Adrian. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
model
wentylator podwieszany
typ wentylatora
destryfikator
moc silnika
0,13 kW
źródło danych
oświetlenie
nie
jednostronne
kolor łopatek
srebrne
kolor korpusu
srebrny
obroty
900 obr/min
przepływ powietrza
72,5 m³/min
kierunek obrotów
jeden
znaki bezpieczeństwa
CE
wysokość montażu od podłogi
8 m
głośność
40 dB(A)
elektryczne
napięcie
230 V
częstotliwość
50 Hz
fizyczne
szerokość
51,2 cm
głębokość
57,6 cm
wysokość
44,2 cm
waga
15 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg>Prezenty
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.
 
Destryfikator ADRIAN HERKULES 42
(opcjonalny termostat)
 
Destryfikator ADRIAN HERKULES H42
Destratyfikator ADRIAN HERKULES H42 to wyjątkowo wydajne urządzenie dzięki któremu ciepło w pomieszczeniu jest rozprowadzone bardziej równomiernie. To z kolei automatycznie przekłada się na zwiększenie efektywności ogrzewania obiektu. Destryfikator ADRIAN HERKULES H42 sprawdzi się najlepiej w wysokich obiektach utrzymując ciepłe masy powietrza na poziomie przebywania ludzi. Dzięki temu system grzewczy musi ogrzać znacznie mniejsze ilości powietrza a to pozwala na znaczne oszczędności w kosztach ogrzewania.
 
Zalety destratyfikatora ADRIAN HERKULES H42:
  • wysoka wydajność przepływu powietrza (aż 4350 m³h)
  • zasięg strumienia (wysokość montażu): do 8m
  • lekka i prosta konstrukcja
  • cicha praca - 40dB(A)
  • prosty montaż
  • wbudowany termostat lub opcjonalny termostat
 
Opis zjawiska desytyfikacji:
Jedną z głównych wad wysokich obiektów jest naturalne unoszenie się ciepłego powietrza w górę. Zatem gdy w strefie przebywania ludzi temperatura (do wysokości około 2 metrów) będzie komfortowa to pod dachem obiektu będzie wyższa o kilka stopni. Powstająca w ten sposób różnica temperatur powoduje wzrost energii jaką należy zużyć aby ogrzać dane pomieszczenie. W związku z tym wzrastają koszty ogrzewania takiego obiektu. Destryfikator ADRIAN HERKULES H42 wykorzystuje ciepło które zalega w górnych partiach obiektu i wymusza jego ruch do strefy w której przebywają ludzie. Dzięki temu, że gorące masy powietrza nie zalegają w górnych partiach pomieszczenia koszty jego ogrzewania mogą być nawet o 30% niższe.
 
Opis destryfikatora ADRIAN HERKULES H42:
Destratyfikator ADRIAN to nowoczesne, ciche i wydajne specjalistyczne urządzenia destryfikujące. Charakteryzuje je wysoka wartość przepływu powietrza i lekka konstrukcja. Przeznaczone do wysokich pomieszczeń znacznie obniżają koszty ogrzewania i poprawiają komfort cieplny w strefie przebywania ludzi. Destrastryfikatory Hercules dostępne są w dwóch wersjach: z wbudowanym termostatem lub bez termostatu. Do wersji bez termostatu można dokupić zewnętrzny termostat.
 
Przykładowe zastosowanie destryfikatora ADRIAN HERKULES H42:
  • wielkokubaturowe hale produkcyjne
  • wielkokubaturowe hale magazynowe
  • przemysł, itp. 
  • hale targowe
  • sklepy wielkopowierzchniowe
  • obiekty sportowe

Równoczesne stosowanie pilota i regulatora naściennego
Uwaga. Nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z pilota zdalnego sterowania i regulatora naściennego. Do wentylatora może być podłączone tylko jedno sterowanie.
Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 79 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
serwis gwarancyjny urządzenia odbywa się u Klienta, w miejscu instalacji
Treść gwarancji
  • ADRIAN GROUP gwarantuje jakość produktu w normalnych warunkach użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem, po poprawnej instalacji w okresie 24 miesięcy od daty rozruchu, jeśli nie ustalono inaczej.

  • Gwarancja jest ważna gdy zostaną spełnione niżej wymienione warunki:
  • • Poprawnie wypełniona karta gwarancyjna (w załączeniu).
  • • Produkt został zamontowany przez wykwalifikowaną firmę instalacyjną posiadającą stosowne uprawnienia.
  • • Rozruch produktu został przeprowadzony przez wykwalifikowaną firmę instalacyjną posiadającą stosowne uprawnienia.
  • • Urządzenie jest używane zgodnie z instrukcjami producenta opisanymi w warunkach technicznych.
  • • Przeglądy techniczne w odstępach rocznych od uruchomienia sią obowiązkowe, muszą być przeprowadzone przez wykwalifikowaną firmę i odnotowane na karcie gwarancyjnej. Odcinek dla dystrybutora jest wysyłany po każdorazowym przeglądzie.
  • • Koszty corocznych obowiązkowych przeglądów ponosi użytkownik.
  • • W przypadku niedostarczenia odcinka dla dystrybutora z obowiązkowym przeglądem w terminie, gwarancja wygasa.
  • • Koszty związane z usługą firmy dokonującej naprawy gwarancyjnej, jeśli nie stwierdzona zostanie awaria produktu lub zostanie wykryte samodzielne naprawianie urządzenia lub instalacji przez klienta, ponosi klient.
  • • Gwarancja jest ważna gdy (do 24 miesięcy od uruchomienia) są na bieżąco przesyłane odcinki karty gwarancyjnej dotyczące pierwszego rozruchu oraz kolejnych przeglądów obowiązkowych, jeśli nie ustalono inaczej.
  • • Okres gwarancji wynosi 24 miesiące na produkt i jego komponenty, jeżeli nie uzgodniono inaczej.

  • Wyłączenia gwarancji w przypadku awarii i uszkodzeń spowodowanych:
  • • Niestosowaniem się do instrukcji montażu i konserwacji.
  • • Urządzenie ma ślady samowolnych zmian mechanicznych.
  • • Nieautoryzowane naprawy lub modyfikacje.
  • • Nieprawidłowym transportem i przechowywaniem.
  • • Niekompletnym/ błędnym wypełnieniem karty gwarancyjnej.
  • • Rozruch urządzenia nie został wykonany w ciągu 3 miesięcy od daty wysyłki, w konsekwencji gwarancja jest skrócona o czas opóźnienia.
  • • Naprawy wykonywane były przez osoby lub firmy nie posiadające odpowiednich uprawnień.
  • • Uszkodzeniami w trakcie prac serwisowych, przeglądowych lub instalacji produktu.
  • • Zmianami ciśnienia gazu / z ograniczeń wymienionych w kategoriach technicznych i zanieczyszczenia gazu / powodujących częściowe zablokowanie lub zatkanie bloku gazowego przez zanieczyszczenia z sieci.
  • • Nieprawidłowym podłączeniem elektrycznym produktu lub niewłaściwą instalacją elektryczną.
  • • Katastrofami naturalnymi lub zamieszkami.
  • • Awariami na skutek nie przeprowadzania obowiązkowych przeglądów technicznych przez wykwalifikowane firmy.
  • • Awarią, podczas gdy wysyłka odcinków dla dystrybutora nie została zachowana po rozruchu oraz po kolejnych obowiązkowych przeglądach.
  • • Instalacją urządzenia w agresywnym środowisku.
  • • Na skutek montażu urządzenia w zbyt agresywnym środowisku.

  • Warunki obsługi gwarancyjnej:
  • Odbiorca końcowy jest zobowiązany skontaktować się z firmą, która dokonała instalacji urządzeń, w przypadku stwierdzenia awarii lub niepoprawnie działającego sprzętu. Firma instalacyjna musi po przeprowadzeniu oględzin/ i lub wymiany części (na oryginalne) sporządzić notatkę i przesłać ją do dystrybutora, również w celu złożenia zamówienia na części wymienne uszkodzone w urządzeniu, raport musi być podpisany również przez użytkownika końcowego. W przypadku zauważenia prób nieautoryzowanych napraw lub przeglądów przez klienta, należy poinformować go że taki serwis i naprawa w całości jest opłacana przez klienta, oraz traci on gwarancję na urządzenie, które nosi ślady samodzielnych napraw/interwencji.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
1 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od Bozena o H42 wystawiona 8 lat temu
To co zamawiałam to to otrzymałam

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi