Marka: Stiga Model: 530SG Linia: Autoclip Typ: Robot
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Stiga Autoclip 530SG jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Roboty koszące Stiga
Sprawdź: Wszystkie Roboty koszące
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Stiga w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT stanowiącą dokument gwarancyjny.
Aktualne certyfikaty Stiga:
Dane
produkt
stan
nowy
marka
model
robot koszący
szerokość koszenia
29 cm
wysokość koszenia
25-70 mm
szybkość koszenia
30 m/min
regulacja wysokości koszenia
TAK, płynna (bezstopniowa)
obszar koszenia - maksymalny
3200 m²
sterowanie
Bluetooth, panel sterowania
źródło danych
wyświetlacz
tak
akumulator - ilość
1 szt
akumulator - typ
litowo-jonowy (Li-Ion)
akumulator - napięcie
25,9 V
akumulator - pojemność
7500 mAh
akumulator - czas ładowania
150 min
noże tnące - typ
jednoelementowy nóż
noże tnące - prędkość
3000 obr/min
silnik
bezszczotkowy
korpus
tworzywo sztuczne
nachylenie terenu
do 24 °, do 45 %
nachylenie przewodu
do 11 °, do 20 %
liczba stref koszenia
4
sposób zawracania
najwolniej: stop - wycofanie - zwrot
minimalny korytarz przejścia
70 cm
robot koszący - funkcje
system powrotu do bazy
po przewodzie / oscylator cyfrowy
sensory
kompas elektroniczny, sensor deszczu, sensor podnoszenia, sensor przechyłu, sensor wykrywania przeszkód, sensor wykrywania skoszonego obszaru, żyroskop
sensor wykrywania przeszkód
w obudowie
sensor podnoszenia
w kołach podporowych
instalacja stacji dokującej
równolegle
funkcje
dokaszanie obrzeży, inteligentne skanowanie trawnika, koszenie spiralne, możliwość dzielenia na strefy, programowanie za pomocą aplikacji przez smartfon / tablet, zegar tygodniowy (programowanie czasu pracy w wybrane dni)
zabezpieczenia
awaryjny wyłącznik bezpieczeństwa, blokada pracy przy braku napięcia, blokada pracy przy uszkodzeniu systemu wydzielania strefy koszenia, kod PIN
robot koszący - wyposażenie
przewód ograniczający w zestawie
0 m
kołki (szpilki montażowe) w zestawie
20 szt.
wyposażenie w zestawie
garaż, ładowarka, moduł SMS (GSM - GPRS), odbiornik bluetooth, stacja dokująca
wyposażenie opcjonalne
ostrogi metalowe kół, przewód ograniczający
elektryczne
pobór mocy
106 W
fizyczne
szerokość
72,5 cm
głębokość
89,0 cm
wysokość
44,0 cm
waga
16,1 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Robot koszący Stiga Autoclip 530 SG
do 3200m²


 
Roboty koszące Stiga Autoclip
Lubisz podziwiać spektakularne efekty pracy, zwłaszcza gdy… sam nie musisz jej wykonywać? Doskonale to rozumiemy. Właśnie dlatego stworzyliśmy nasze roboty koszące. Te niewielkie urządzenia w małej formie kryją niesamowite wnętrza. Dzięki zastosowaniu baterii litowo-jonowych cieszą się nawet trzykrotnie dłuższą żywotnością w porównaniu z innymi akumulatorami. Kiedy zaś po długim wysiłku w końcu opadną z sił, same skierują się ku stacji ładującej. Nie musisz nic robić. Autoclip naładuje swoje baterie i wróci do pracy. Samodzielnie oceni również stan Twojego trawnika, dostosowując do niego tempo i intensywność działania. Wbudowane czujniki deszczu pozwolą mu uniknąć nieefektywnego cięcia mokrej trawy – autoclip schowa się na czas ulewy i poczeka na poprawę pogody. Robot koszący to Twój pomocnik. Trwały, sprawdzony oraz niezawodny, wykona każde polecenie i przede wszystkim… będzie Ci wierny. Nie ma szans nawet na niewinny skok w bok, ponieważ to Ty masz zabezpieczający go kod PIN i nie zawahasz się go użyć.
 
   
 
Robot koszący Stiga Autoclip 530 SG
Chcesz mieć zawsze idealnie skoszony trawnik? Naturalnie tutaj musi paść wybór na robota koszącego Stiga Autoclip 530 SG. Łatwy montaż, wyjątkowy design i co najważniejsze niezawodność! Wydajny, cichy, ekologiczny, bezpieczny, cały czas pod kontrolą dzięki aplikacji Stiga na smartfona. Co więcej Autoclip 530 SG jest wyposażony w zintegrowany system GPS do mapowania koszonego terenu, oraz posiada funkcję zdalnego sterowania za pomocą aplikacji. Jego 29-centymetrowe ostrze umożliwia szybkie koszenie. Idealny partner w Twoim ogrodzie.

 
Stiga Autoclip
To robot zaprojektowany i skonstruowany do automatycznego ścinania trawy w ogrodach i na trawnikach przydomowych o dowolnej porze dnia i nocy. Jest mały, kompaktowy, cichy i łatwy do przemieszczania. W zależności od różnych właściwości powierzchni do koszenia, robot może zostać zaprogramowany do wykonywania pracy w większej ilości stref: jednej głównej i w strefach drugorzędnych (w zależności od specyfikacji różnych modeli).
Podczas pracy robot kosi obszar ograniczony przez kabel obwodowy (nie dołączony do zestawu). Gdy robot wykryje kabel obwodowy lub napotka na przeszkodę, zmienia swoją trasę w sposób losowy i ponownie rozpoczyna koszenie w nowym kierunku. W oparciu o swoją zasadę działania "losowo" robot automatycznie kosi cały odgraniczony obszar trawnika.
Robot jest w stanie rozpoznać obecność wyższej i/lub bardziej gęstej trawy na obszarze ogrodu i uruchomić automatycznie, jeżeli uzna za konieczne, ruch spiralny w celu lepszego wykończenia ścinania trawnika. Ruch spiralny może być aktywowany również przez operatora poprzez naciśnięcie polecenia "ENTER" podczas gdy robot wykonuje ścinanie. To jaką powierzchnię trawnika robot może skosić jest uzależnione od wielu czynników:
  • modelu robota i rodzaju zainstalowanych akumulatorów
  • charakterystyki obszaru (nieregularne obwody, niejednorodna powierzchnia, podzielone obszary itp.)
  • charakterystyki trawnika (rodzaj i wysokość trawy, wilgotność itp.)
  • stanu ostrza tnącego (o skutecznym poziomie naostrzenia, nagromadzenia resztek trawy i kamienia osadowego, itp.)
 
Baterie litowo-jonowe
 
Ciesz się znacznie dłuższą żywotnością w porównaniu z innymi akumulatorami.
Odbiornik Bluetooth
 
Odbiornik Bluetooth umożliwia szybką aktualizację oprogramowania z urządzenia użytkownika do robota bez konieczności podłączania przewodów. Umożliwia też sterowanie robotem za pomocą pilota.
Czujnik deszczu
 
Koszenie w suche dni daje najlepsze rezultaty, więc wbudowany czujnik deszczu informuje robota o opadach deszczu, dzięki czemu urządzenie może powrócić do stacji dokującej i poczekać, aż przestanie padać. Czujnik deszczu można tymczasowo wyłączyć, dezaktywować lub dostroić do lokalnych warunków pogodowych.
Czujnik podniesienia
 
Jeśli robot zostanie podniesiony z podłoża, po odebraniu sygnału z czujnika podniesienia (w uchwycie lub w kołach) nóż zatrzyma się w ciągu około 3 sekund.
Czujnik wykrywający skoszoną trawę
 
Dzięki wbudowanym czujnikom robot rozpoznaje skoszone trawniki. Po wykryciu skoszonego trawnika robot wraca do stacji dokującej i czeka na następny cykl roboczy.
Osłona stacji dokującej
 
Autoclip jest dostarczany z osłoną stacji dokującej, chroniąca przed deszczem i promieniowaniem słonecznym podczas postoju i ładowania.
Blokada PIN
 
Gwarancja posłuszeństwa Twojego robota, ale także zabezpieczenie przed użyciem przez osoby niepowołane.
Powrót do ładowania
 
Autoclip odnajduje drogę powrotną do stacji dokującej bez użycia dodatkowych przewodów prowadzących. Zamiast tego, znajduje najkrótszą drogę wzdłuż przewodu ograniczającego. W celu uniknięcia przemieszczania się po terenie można zaprogramować robota, aby odbijał się lub podążał wzdłuż przewodu.
Silniki bezszczotkowe
 
Silniki bezszczotkowe nie tylko mają dłuższy okres eksploatacji i mniejsze wymagania serwisowe niż zwykłe silniki, odznaczają się również niższym poziomem hałasu i mniejszym zużyciem energii.
System koszenia spiralnego
 
Losowy i spiralny system ciecia dla jeszcze większej efektywności koszenia. Robot automatycznie dobiera tryb koszenia w zależności od wysokości trawy i obciążenia.
System wykrywania przeszkód przez obudowę
 
Jeśli Autoclip uderzy w drzewo lub krzew, przesunięcie obudowy zostanie odnotowane przez czujniki, po czym robot wycofa się, odwróci i pojedzie w innym kierunku.


 
Instalacja Stiga Autoclip
Instalacja robotów koszących Stiga Autoclip jest całkiem łatwym procesem. Wystarczy odpowiednio umieścić stację dokującą, następnie otoczyć skoszony obszar przewodem granicznym (nie dołączony do zestawu), mocując go do trawnika za pomocą specjalnych szpilek. Ostatnim krokiem jest już tylko ustawienie harmonogramu koszenia i gotowe. Wszystkie te czynności są szczegółowo opisane w instrukcji obsługi. Nie są przy tym wymagane żadne specjalne umiejętności, jednak dla wygody, gdy ogród jest skomplikowany nasi instalatorzy z przyjemnością wykonają instalację. Jeżeli w ogrodzie wykonywana jest coroczna wertykulacja trawnika, instalacja może być zagłębiona w gruncie do 5cm. Zabezpiecza to w znacznym stopniu instalację przed przypadkowym uszkodzeniem. Zagłębienie przewodu w gruncie wykonywane jest przez naszych instalatorów za pomocą specjalnej maszyny, która w niemal bezinwazyjny sposób otoczy przewodem cały ogród.
Zawartość opakowania
  • robot koszący Stiga
  • stacja ładująca
  • osłona stacji dokującej
  • zasilacz
  • kabel zasilający do zasilacza
  • szpilki mocujące (20 szt.)
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej (stanowi dokument gwarancyjny)
  • instrukcja obsługi w języku polskim

Możemy zainstalować i skonfigurować robota dla Ciebie.
Jako Autoryzowany Dystrybutor możemy wykonać instalację i konfigurację robota dla Ciebie. Instalacja obejmuje:
  • położenie przewodu granicznego
  • umiejscowienie stacji dokującej
  • zaprogramowanie ścieżki koszenia odpowiedniej do Twojego harmonogramu dnia i umożliwiającej równe cięcie trawy
  • przeprowadzenie testów w celu upewnienia się, czy dana konfiguracja pozwala osiągnąć żądane rezultaty pracy
  • zapewnienie wsparcia technicznego po wykonaniu pierwszej konfiguracji (jeśli to konieczne)
Instalacja
standardowa
Instalacja
niestandardowa
Instalacja o długości nie przekraczającej materiałów dostarczonych przez producenta w zestawie z robotem, do maksymalnie 5 obszarów do wyłączenia z pracy robota (np.: kwietniki, klomby, drzewa, krzewy) i z umiejscowieniem stacji dokującej maksymalnie 5m od żródła zasilania.Instalacja dłuższa, wymagająca dodatkowych materiałów, przekraczająca 5 obszarów wyłączonych z pracy lub wymagająca prowadzenia zasilania dłuższego niż 5m - wyceniana jest indywidualnie. Ponadto stawy i oczka wodne wymagają dodatkowych, specjalistycznych zabezpieczeń.
Uwaga1: Dojazd w obrębie 50km od naszej siedziby w Szczecinie do miejsca instalacji - jest darmowy. Poza tym obszarem należy doliczyć koszt dojazdu w wysokości 2,5zł brutto za każdy kilometr jazdy.
Uwaga2: Instalację testową standardowo wykonujemy układając przewód ograniczający na powierzchni ziemi. Pozwala to na szybką korektę i/lub zmianę instalacji w razie niepoprawnej pracy robota, niedokaszania krawędzi lub chęć zmiany jego pracy przez Klienta. Dopiero po okresie testowym na życzenie Klienta możemy wkopać przewód ograniczający w głąb ziemi. Jest to usługa dodatkowo płatna i nie jest wymagana - z czasem przewód samoczynnie będzie chował się pod powierzchnię ziemi.


Aplikacje do pobrania

Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 29 zł 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
Treść gwarancji
2020
  • 1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych, montażowych).
  • 2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.
  • 3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
  • a) zakup konsumencki:
  • Gwarancja wydłużona:
  • - 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa:
  • – 3 lata: wszystkie inne urządzenia z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami, robotów koszących oraz urządzeń SGS60;
  • – 2 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 2 lata: roboty koszące oraz urządzenie SGS60;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • b) zakup komercyjny:
  • Gwarancja wydłużona:
  • – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa:
  • - 3 lata: kosiarki spalinowe i wertykulatory spalinowe;
  • - 2 lata: roboty koszące;
  • - 1 rok lub 300 motogodzin a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 1 rok: pozostałe urządzenia;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • 4. Gwarancja wydłużona
  • Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest zakup, sprzedaż, montaż i uruchomienie powyższego traktora ogrodowego przez autoryzowanego sprzedawcę sprzętu STIGA. Obowiązek bezpłatnego uruchomienia (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) i instruktażu użytkowania traktora spoczywa na sprzedawcy, i winien odbyć się w obecności nabywcy. Fakt przeprowadzenia ww. czynności winien być potwierdzony i odnotowany przez sprzedawcę. Dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności użytkownik winien zachować przez cały okres gwarancyjny.
  • 5. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych
    Producent silnika Silnik / model Zastosowanie
    konsumenckie komercyjne
    STIGA Silniki dwucylindrowe traktory 3 lata 3 lata
    Pozostałe modele 2 lata 1 rok
    B&S Vanguard 3 lata 3 lata
    Commercial Turf Series 2 lata 2 lata
    Extended Life Series: I/C, Pro, Professional Series z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    850 series z tuleją żeliwną, Dura-Bore 2 lata 1 rok
    Snow Series Max z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    Pozostałe silniki z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    Pozostałe modele 2 lata 90 dni
    Honda GCV / GCVx 2 lata 90 dni
    GX-25/35, GXV-50, GXH-50, GXV-57 2 lata 1 rok
    GXV-160/530/660 3 lata 3 lata
    Pozostałe modele 2 lata 90 dni
    Kawasaki Wszystkie modele 2 lata 1 rok
    Inne silnikispalinowe Wszystkie modele 2 lata 90 dni
    Roboty koszące Silniki napędu kół i noży z przekładniami 2 lata lub 1000**motogodzin 2 lata lub 1000**motogodzin
  • 6. Okresy gwarancyjne akumulatorów: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny.
  • 7. Okres gwarancyjny dla zespołów jezdnych (przekładni) kosiarek spalinowych, przekładni mechanicznych i hydrostatycznych (HST) traktorów ogrodowych: 3 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny – z ograniczeniami 500 motogodzin traktory ogrodowe z serii PRO / 300 motogodzin pozostałe traktory ogrodowe (w zależności co nastąpi wcześniej);
  • 7. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 8. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie reklamacji i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu lub innym dokumentem potwierdzającym zakup, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności.
  • 9. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).
  • 10. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 8 i 9, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
  • 11. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.
  • 12. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.
  • 13. W przypadku naprawy odpłatnej reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
  • 14. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar, itd.
  • 15. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
  • a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
  • b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
  • c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
  • d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
  • e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
  • f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
  • g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją,
  • h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje. 16. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
  • a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
  • b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
  • c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
  • d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
  • e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.
  • 17. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługą gwarancyjną.
  • 18. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno- konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
  • 19. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.
Opinie
2.0  /  5
3 opinie modelu
16 wszystkich opinii
5
0 (7 wszystkich)
4
0 (3 wszystkich)
3
0 (1 wszystkich)
2
3 (4 wszystkich)
1
0 (1 wszystkich)
Opinia od a...s o G600 wystawiona 8 miesięcy temu
Jestem bardzo zadowolony z urządzenia . Prosta intuicyjne ustawienia programów. Nie zawiesza się i nie jest czuły na nierówności trawnika .Polecam Adam Zielona Góra

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o 530 SG wystawiona 1 rok temu
Działał dwa lata, i koniec. Skończyła się ważność karty sim, o czym nikt nie mówi, padł czujnik deszczu, akumulator ledwo zipie. Generalnie jakość chińska, po gwarancji trzeba tylko dokładać, i to grube pieniądze. Np przycisk STOP, wart w produkcji dolara, kosztuje prawie 300zł.
Zalety
  • Wady
  • trwałość
Wady
  • brak

ocena 2 na 5 gwiazdek
Opinia od a...i o m3 wystawiona 2 lata temu
wygodny
Zalety
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o 530 SG wystawiona 2 lata temu
Za tą cenę są chyba lepsze oferty. Posiadany przeze mnie robot na wzniesieniach niewielkich lubi buksować w trawniku kopiąc dziury w które następnie sam wpada. Trudno mówić o bezobsługowym sprzęcie. Dużo nie trzeba by 'zawisł' gdzieś w kącie ogrodu. Wymaga stałego nadzoru i kontroli czy wrócił do bazy. Ignorowanie opadów przez czujnik powoduje zaklejanie trawą kół i spodu robota co zmusza to czyszczenia. Podnoszenie 17 kg nie jest dla każdego. Starszej osobie bym go nie polecił. Młodszej chyba również.
Zalety
  • Wady
  • trwałość
Wady
  • brak

ocena 2 na 5 gwiazdek
Opinia od s...a o m5 wystawiona 2 lata temu
Dość prymitywne urządzenie, które wymaga stałych aktualizacji oprogramowania. Spełnia swoją rolę, ale nie można powiedzieć, że jest niezawodne.
Zalety
  • moc
  • trwałość
Wady
  • wyposażenie

ocena 3 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od muszalski o m5 wystawiona 2 lata temu
Sprawny robot, spełnia moje oczekiwania.
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od h...k o 528s wystawiona 2 lata temu
OK
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od m...5 o 225s wystawiona 3 lata temu
Ok

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Konrad o 530 SG wystawiona 3 lata temu
Robota koszącego kupiłem wraz z montażem w autoryzowanym sklepie Stigi, od samego początku robot często się zacinał wyświetlał błąd zderzaka, trzeba było wyłączyć robota i włączyć go ponownie. Sprawę zgłosiłem przyjechał serwis (za co plus dla serwisu Stiga) cos zrobił miało to pomoc może 2 dni było lepiej (robota nie trzeba było resetować 2 x na dzień tylko raz). Znowu przyjechał serwis i wymienił elektroniką (jakąś płytkę podłączoną do płyty głównej robota). Od tego czasu robot pracował już całkiem dobrze zawieszał się raz na tydzień może 2 tygodnie, w końcu zaczynałem się cieszyć i być zadowolony z zakupu robota do momentu jak podczas czyszczenia robota okazało się ze jedno z mocowań górnej obudowy robota jest pęknięte. Zdzwoniłem na serwis Pan poinformował mnie ze ta cześć nie podlega wymianie gwarancyjnej a nowa kosztuje około 400-500zł (nie powiedział ze uszkodziłem ja podczas czyszczenia/podnoszenia robota ale to delikatnie zasugerował). No trudno pomyślałem może ją sam uszkodziłem nie sądziłem ze robot jest tak delikatny. Wziąłem winę na siebie i od tego czasu z robotem obchodziłem się jak z jajkiem. 2 miesiące później przy kolejnym czyszczeniu robota zauważyłem ze inne mocowanie górnej obudowy robota jest uszkodzone (pęknięte) w ten sam sposób jak pierwsze kolejne 500zl w plecy. Podsumowując koszt robota 9000zł minął 1 sezon 2 uchwyty obudowy uszkodzone koszt 1000zł dochodzę do wniosku ze taniej by było zatrudnić ogrodnika z własnym sprzętem który skosi trawnik za 100zl/tydzień x 4 tygodnie x 3-4 miesiące = 1200-1600zł. Zakładając ze robot będzie jeździć 10 lat (9000/10=900zł/rok) + 1000zł/rok na mocowania obudowy = 19000zl (prąd, pewnie bateria po jakim czasie, nóź serwis gwarancyjny i pewnie inne rzeczy) vs ogrodnik 10lat x 1600zł =16000zł
Zalety
  • Jak się sam nie popsuje to kosi trawę całkiem dobrze
Wady
  • Wykonany ze słabej jakości materiałów które nie wytrzymują normalnej eksploatacji, ceny części bardzo drogie dostępne tylko w autoryzowanym serwisie.

ocena 2 na 5 gwiazdek
Opinia od Leszek o m3 wystawiona 3 lata temu
Produkt wydaje się spełniać pokładane w nim nadzieje poza katastrofalnym mocowaniem i kompletnym brakiem dostępu do terminali drutu obwodowego,zarówno '+' jak również '-' na nadajniku.
Zalety
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi