Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE XL

producent:

Honda

model:

honda.a.5

gwarancja: gwarancja door-to-door tylko dla Klientów KlimaSklep
koszt transportu do serwisu ponosi KlimaSklep
cena:
21000 brutto
-10zł za przedpłatę
Kupując ten produkt:
zaproszenie lub e-karta podarunkowa
za opinię o sklepie

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję do 4 lat:

4 lata3 lata24 miesiące
4900
100/m-c
2900
081/m-c
000

BESTSELLER
dostępność na klimasklep.pl:
Honda asekuracyjna XL jest dostępny
dostępność w stacjonarnych klimasklepach:
sprawdź dostępność >
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dealerem oraz serwisem marki HONDA w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Zapraszamy do naszej siedziby pod Szczecinem (mapa) gdzie można obejrzeć i kupić urządzenia i maszyny HONDA. Pomożemy w doborze, wykonamy przegląd zerowy, zalejemy olejem, uruchomimy urządzenie i przeszkolimy w obsłudze.
Aktualne certyfikaty HONDA:
PODOBNE PRODUKTY
Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE XS
HONDA
HONDA.A.1

XS
21000
Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE S
HONDA
HONDA.A.2

S
21000
Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE M
HONDA
HONDA.A.3

M
21000
Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE L
HONDA
HONDA.A.4

L
21000
aktualnie oglądany
Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE XL
HONDA
HONDA.A.5

XL
21000
Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE XXL
HONDA
HONDA.A.6

XXL
21000

Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE XL
70 < m kg / wyporność 50 N

Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE
Kamizelki asekuracyjne HONDA MARINE XL posiadają mniejszą wyporność od środków ratunkowych i są przeznaczone dla osób, które potrafią pływać. Nie posiadają kołnierza stabilizacyjnego, pasów krokowych i nie krępują ruchów, dzięki czemu są dużo częściej i chętniej używane niż standardowe kamizelki ratunkowe. Kamizelki zapewniają ochronę przed wiatrem i chłodem, w związku z tym są często używane jako ocieplacze. Natomiast w ciepłe, słoneczne dni zapewniają duże poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Kamizelki asekuracyjne mogą być wykonane w dowolnych kolorach, nie są wymagane elementy odblaskowe. Nie muszą także posiadać pasów krokowych. Nie muszą być również wyposażone w kołnierz stabilizujący ani gwizdek sygnalizacyjny.
 
Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE XS
 
Cechy kamizelki asekuracyjnej HONDA MARINE XL
  • posiadają mniejszą wyporność od środków ratunkowych i są przeznaczone dla osób potrafiących pływać
  • z uwagi na brak kołnierza stabilizacyjnego, pasów krokowych i faktu, iż nie krępują ruchów, są chętniej używane niż kamizelki ratunkowe
  • zapewniając ochronę przed wiatrem i chłodem są często używane jako ocieplacze; w ciepłe, słoneczne dni zapewniają poczucie komfortu i bezpieczeństwa
  • kamizelki asekuracyjne mogą występować w dowolnych kolorach
  • nie są wymagane elementy odblaskowe
  • nie muszą posiadać pasów krokowych
  • nie muszą być wyposażone w kołnierz stabilizujący
  • gwizdek sygnalizacyjny nie jest wymagany
  • bardzo elegancki fason i kolor
  • wygodne kieszenie na drobiazgi
  • haft z logiem Honda Marine
  • zamek błyskawiczny zamiast sznurków
  • długość, dzięki której może służyć jako ocieplacz
  • praktyczny kaptur
  • przystępna cena w stosunku właściwości użytkowych i wyglądu / PRODUKT PREMIUM
Kamizelka asekuracyjna HONDA MARINE XL
Kamizelki asekuracyjne HONDA MARINE XL charakteryzują się bardzo gustownym fasonem i kolorem. Posiadają wygodne kieszenie na drobiazgi oraz charakterystyczny, czarny haft z logiem HONDA MARINE. Dla wygody użytkownika kamizelki HONDA MARINE XL wyposażono w zamek błyskawiczny zamiast standardowych sznurków. Posiadają także odpowiednią długość, dzięki której mogą służyć także jako ocieplacz. Oprócz tego wyposażono je w praktyczny kaptur. Ich cena jest bardzo przystępna w stosunku do walorów użytkowych, wysokiej jakości materiałów, funkcjonalności i wyglądu, dzięki czemu można je uznać za PRODUKT KLASY PREMIUM.
 
Kamizelki Honda Marine
  • Kamizelki ratunkowe wyposażone są w kołnierz, jedną kieszeń, pasy biodrowe i krokowe. Kolor czerwony, haftowane logo Honda Marine, elementy odblaskowe.
  • Kamizelki asekuracyjne wyposażone są w kaptur, krótkie rękawki, cztery kieszenie i suwak. Kolor czerwony, haftowane logo Honda Marine.
  • Kamizelki asekuracyjne dla straży wyposażone są w kaptur, krótkie rękawki, cztery kieszenie i suwak. Kolor czerwony, napis STRAŻ na plecach i piersi + haftowane logo Honda Marine.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Honda honda.a.5
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Honda honda.a.5
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Opinia o Honda honda.a.5:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 07.05.2018
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Napisz recenzję
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA

UWAGA: Raty PlatformaRatalna są dostępne dla zamówień na kwotę od 300zł do 80000zł


RATY ALIOR BANK

UWAGA: Raty AliorBank są dostępne tylko dla zamówień na kwotę od 300zł do 4700zł


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA

UWAGA: Leasing PlatformaFinansowa są dostępne dla zamówień na kwotę od 1000zł do 150000zł
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 98zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 154zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "30 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 30 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF)

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 50zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów KlimaSklep
koszt transportu do serwisu ponosi KlimaSklep

opcjonalne przedłużenie gwarancji
+ 1 rok = 3 lat gwarancji
+ 2 lata = 4 lat gwarancji
gwarancja3 lata4 lata24 miesiące
cena2900 - tylko 081/m-c4900 - tylko 100/m-c-
UWAGA! Nasza oferta to przedłużenie gwarancji, na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.
NIE jest to zewnętrzne ubezpieczenie jak w ofertach większości sklepów.



  • 1. Gwarant zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie urządzenia, na które została wydana Karta Gwarancyjna, pod warunkiem używania go zgodnie przeznaczeniem, w warunkach eksploatacyjnych określonych w Instrukcji obsługi urządzenia dołączonej do niego przez Gwaranta.
  • 2. Gwarant odpowiada wyłącznie za wady wynikłe z przyczyny tkwiącej w sprzedanym urządzeniu w dacie jego wydania nabywcy oraz za uszkodzenia tego urządzenia będące ich następstwem. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za inne wady i uszkodzenia urządzenia, w szczególności w przypadkach określonych w pkt. 12-16 niniejszych Warunków Gwarancji.
  • 3. Gwarant udziela Gwarancji na urządzenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Konsumentowi i Przedsiębiorcy na okresy określone w Tabeli w pkt. 11. Okres Gwarancji jest uzależniony od rodzaju zakupionego urządzenia. Maksymalny okres Gwarancji na urządzenia wynosi odpowiednio: w przypadku Konsumenta 60 (sześćdziesiąt) m-cy, w przypadku Przedsiębiorcy 24 (dwadzieścia cztery) miesiące. Każdorazowo okres Gwarancji ulega wydłużeniu o czas wykonywania nieodpłatnej naprawy w okresie gwarancyjnym (Naprawy gwarancyjnej).
  • 4. W rozumieniu niniejszych warunków za Konsumenta uważa się osobę fizyczną, która nabyła urządzenie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. W przypadku wystawienia przez Sprzedawcę faktury VAT za zakupione urządzenie i/lub wpisanie w Kartę Gwarancyjną danych przedsiębiorstwa, domniemywa się, że Uprawniony z Gwarancji będzie wykorzystywał urządzenie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
  • 5. Zarówno Konsument jak i Przedsiębiorca mają prawo do przedłużenia okresu Gwarancji na urządzenie wymienione w tabeli do okresu maksymalnego w niej określonego, przy czym:
  • a. przeglądy przedłużające Gwarancję muszą być wykonywane w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym Gwaranta (Autoryzowanym Punkcie Serwisowym – APS, Autoryzowanym Punkcie Napraw Silników - APNS),
  • b. przeglądy gwarancyjne muszą być wykonywane nie rzadziej niż raz na dwanaście miesięcy, a dla urządzeń eksploatowanych sezonowo po sezonie eksploatacyjnym,
  • c. uprawniony z gwarancji dostarcza urządzenie do przeglądu na własny koszt,
  • d. każdy przegląd musi być poświadczony przez APS/APNS w Karcie Gwarancyjnej urządzenia,
  • e. brak poświadczenia powoduje utratę uprawnień z tytułu przedłużonego okresu Gwarancji,
  • f. ze względu na niewłaściwy stan techniczny urządzenia APS/APNS w imieniu Gwaranta może odmówić przedłużenia okresu Gwarancji.
  • Przeglądy gwarancyjne wraz ze wskazaniem na jaki okres została przedłużona Gwarancja, potwierdzane są w Karcie Gwarancyjnej.
  • 6. Uprawnienia z tytułu przedłużenia Gwarancji wygasają w przypadku, gdy Uprawniony z Gwarancji nie dokona przed pierwszym użyciem urządzenia, przeglądu przy sprzedaży (określonego w Karcie Gwarancyjnej urządzenia) w punkcie Autoryzowanego Dilera lub w APS/APNS.
  • 7. Uprawnienia z tytułu przedłużenia Gwarancji wygasają w przypadku, gdy Uprawniony z Gwarancji nie będzie dokonywać przeglądów urządzenia w APS/APNS, zgodnie z harmonogramem przeglądów znajdującym się w Instrukcji obsługi urządzenia.
  • 8. Wykonanie przeglądu przedłużającego Gwarancję w APS lub APNS nie zwalnia Uprawnionego z Gwarancji z wykonywania okresowych przeglądów określonych w Instrukcji obsługi urządzenia.
  • 9. Nie uważa się za Naprawę gwarancyjną wymienionych w Instrukcji obsługi urządzenia zabiegów będących właściwą obsługą eksploatacyjną.
  • 10. Gwarant nie udziela Gwarancji na silniki spalinowe HONDA do maszyn i urządzeń, jeżeli urządzenie, w którym ww. silnik został zamontowany nie spełnia norm i warunków niezbędnych dla właściwej pracy silnika określonych przez Producenta silnika.
  • 11. Tabela okresów Gwarancji.

    Konsument
    Okres gwarancji w miesiącach

    Przedsiębiorca
    Okres gwarancji w miesiącach

    Rodzaj urządzenia

    Podstawowy

    Maksymalny

    Podstawowy

    Maksymalny

    Urządzenie z silnikiem spalinowym GX/GXV/GXH/GS/GSV nie wymienione poniżej

    24

    60

    12

    24

    Urządzenie z silnikiem spalinowym GC/GCV/GP nie wymienione poniżej

    24

    60

    12

    Silnik zaburtowy

    36

    60

    12

    24

    Robot koszący

    24

    24

    Akumulator w robocie koszącym

    24 lub 3000 cykli ładowania

    24 lub 3000 cykli ładowania

    Urządzenie akumulatorowe wraz z akumulatorem

    24

    12

    Kosiarka elektryczna

    24

    60

    brak

    Narzędzia do Versatool

    24

    12

    Rębak do gałęzi

    12

    24

    12

    Maszyna budowlana i drogowa

    12

    12

    Inne urządzenia

    12

    12

    Ponton składany

    24

    12

    Osprzęt i akcesoria do urządzeń

    12

    12

    Akumulator w urządzeniu

    12

    6

    Silniki i silniki w urządzeniach HONDA

    GX/GXV

    36 (3 w gokartach)

    36 (3 w gokartach)

    GX25/35, GXH50, GXV50, GXV 57

    24

    12

    GS/GSV

    24 (3 w gokartach)

    12 (3 w gokartach)

    GC/GCV *

    24

    12

    GP *

    24**

    3**

    *brak gwarancji na silniki zamontowane w gokartach
    **brak gwarancji na silniki zamontowane w urządzeniach budowlanych, odśnieżarkach i wszystkich pracujących w wypożyczalniach
  • 12. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego (niezgodnego z Instrukcją obsługi) używania, konserwacji i regulacji lub przechowywania i transportowania urządzenia i/lub wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada Gwarant.
  • 13. Gwarant nie odpowiada za pogarszanie się estetyki urządzania w wyniku jego używania lub upływu czasu.
  • 14. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne i części urządzenia, które przy używaniu urządzenia zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach określonych w Instrukcji obsługi Gwaranta mogą ulec zużyciu przed upływem gwarancji, w szczególności lecz niewyłącznie: świece, filtry, noże, ostrza tnące, elementy robocze oraz elementy tnące i zgarniające, szczotki oraz ich zabezpieczenia i osłony, głowice żyłkowe, kołki zabezpieczające i zawleczki, linki i cięgła sterujące/sterowe, cięgna, bezpieczniki urządzeń energetycznych, powłoki lakiernicze elementów osłonowych, elementy gumowe i gumowo-metalowe, uszczelki.
  • 15. Gwarancją nie są objęte wady i/lub uszkodzenia urządzenia, które są następstwem korzystania z urządzenia, które w chwili ujawnienia wady lub uszkodzenia nie znajdowało się w stanie pełnej sprawności lub posiadało uszkodzenia mechaniczne.
  • 16. Gwarancją nie są objęte wady i/lub uszkodzenia urządzenia powstałe w związku z niżej wymienionymi działaniami Uprawnionego z Gwarancji:
  • a. używaniem części zamiennych innych niż oryginalne,
  • b. używaniem materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne i/lub zalecane przez Gwaranta lub Producenta,
  • c. przeprowadzeniem modyfikacji nie autoryzowanych przez Gwaranta lub Producenta i/lub napraw dokonywanych przez nieautoryzowane przez Gwaranta warsztaty serwisowe.
  • 17. Uprawniony z Gwarancji traci prawo do roszczeń wynikających z Gwarancji w przypadku nie zgłoszenia wady lub uszkodzenia w terminie 30 dni od daty ich powstania.
  • 18. W przypadku zakwalifikowania przez Gwaranta urządzenia do Naprawy gwarancyjnej, Gwarant – według swojego wyboru - może nieodpłatnie naprawić urządzenie lub jego części obarczone wadą. Uprawnienia z tytułu Gwarancji nie obejmują uprawnienia do zwrotu zapłaconej ceny (ani w całości, ani w jakiejkolwiek części), do wymiany urządzenia na nowe oraz do zapewnienia przez Gwaranta innych usług poza wyraźnie i jednoznacznie określonymi w niniejszych Warunkach Gwarancji. W żadnym przypadku uprawnienia z tytułu Gwarancji nie obejmują dostarczenia Uprawnionemu z Gwarancji urządzenia nowego, wolnego od wad.
  • 19. Uprawniony z Gwarancji dostarczy wadliwe urządzenie do dowolnego punktu serwisowego APS lub APNS. Aktualna lista APS i APNS znajduje się na stronie internetowej Gwaranta.
  • 20. W przypadku zakwalifikowania przez Gwaranta urządzenia do Naprawy gwarancyjnej, poniesione przez Uprawnionego z Gwarancji zasadne i udokumentowane koszty transportu zostaną zwrócone.
  • 21. Przyjęcie zgłoszenia gwarancyjnego następuje przez sporządzenie datowanego protokołu, z wyszczególnieniem wad i objawów niesprawności, oraz opisem warunków, w jakich urządzenie pracowało, podanych przez Uprawnionego z Gwarancji.
  • 22. Podstawą skorzystania z uprawnień z Gwarancji jest przedłożenie ważnej Karty Gwarancyjnej zawierającej dane Uprawnionego z Gwarancji (dane identyfikacyjne przedsiębiorstwa lub dane osobowe), nazwę i model/typ urządzenia oraz jego numer i/lub numer silnika, datę sprzedaży oraz pieczęć Autoryzowanego Dilera wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą VAT). Karta Gwarancyjna bez powyższych danych jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do wykonywania Napraw gwarancyjnych.
  • 23. Gwarant zapewnia, że Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia urządzenia do APS/APNS. W szczególnych, nietypowych i/lub odbiegających od standardów serwisowych przypadkach, 30-dniowy termin naprawy może ulec wydłużeniu o czas konieczny do wykonania naprawy. Gwarant poinformuje Uprawnionego z Gwarancji w terminie 30 dni od dostarczenia urządzenia do APS/APNS o wydłużeniu terminu Naprawy gwarancyjnej i wskaże nowy termin Naprawy. W takiej sytuacji Strony są związane nowym terminem podanym przez Gwaranta.
  • 24. Gwarancja, której udziela Gwarant nie obejmuje odpowiedzialności Gwaranta za szkody na majątku lub osobie, których doznał lub za które jest odpowiedzialny Uprawniony z Gwarancji, a będące skutkiem wad urządzenia stwierdzonych w okresie Gwarancji. W celu uchylenia wątpliwości postanawia się, że uprawnienia gwarancyjne Uprawnionego z Gwarancji nie obejmują w żadnym przypadku uprawnienia do domagania się zwrotu kosztów poniesionych przez Uprawnionego z Gwarancji wynikłych w skutek wady urządzenia lub Naprawy gwarancyjnej, w szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty, które Uprawniony z Gwarancji poniósł z tych przyczyn oraz za korzyści, które mógłby osiągnąć, gdyby mu szkody nie wyrządzono.
  • 25. Prawa i obowiązki stron wynikające z niniejszej gwarancji reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w Warunkach Gwarancji i Karcie Gwarancyjnej. Żadne informacje, czy też dane przedstawione w folderach, katalogach lub innego rodzaju dokumentach marketingowych nie stanowią podstawy do formułowania jakichkolwiek żądań związanych z Gwarancją udzieloną przez Gwaranta.
  • 26. Gwarancja udzielana na podstawie niniejszych Warunków Gwarancji oraz Karty Gwarancyjnej nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, o ile uprawnienia z tytułu rękojmi nie zostały wyłączone w umowie sprzedaży lub w jakiejkolwiek innej umowie dotyczącej urządzenia, zawartej pomiędzy Gwarantem, a Kupującym lub pomiędzy Gwarantem, a innym podmiotem, nabywającym urządzenie w celu oddania osobie trzeciej do korzystania na podstawie stosunku prawnego (np. umowy leasingu, najmu, dzierżawy).
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn Honda asekuracyjna XL jest dostępny -wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin dostępny pod zamówienieul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police dostępny pod zamówienieul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, ogród, dom/biuro/firma
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST