Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Bavaria
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny Bavaria BMK 2100 E + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Bavaria BMK 2100 E + Welltec RC360 + Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Bavaria BMK 2100 E + Welltec RC360 + Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Bavaria BMK 2100 E + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Bavaria BMK 2100 E + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Bavaria BMK 2100 E + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Bavaria BMK 2100 E + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 2100 W |
przepływ powietrza 370 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 780 W |
pobór prądu (chłodzenie) 3,6 A |
wydajność osuszania 0,6 l/h |
tryb pracy chłodzenie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania, pilot, WiFi (opcjonalne) |
funkcje sleep, timer |
funkcja swing brak |
prędkości wentylatora 3 |
źródło danych |
ciśnienie akustyczne brak danych dB(A) |
moc akustyczna do 65 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z przodu |
długość rury odprowadzającej gorące powietrze 150 cm |
średnica rury odprowadzającej gorące powietrze 12,7 cm |
czynnik chłodniczy R410a |
ok. 20 m² |
ok. 50 m³ |
odprowadzanie skroplin brak danych |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie kółka |
elementy montażowe w zestawie listwa okienna |
klasa energetyczna (chłodzenie) A |
efektywność EER 2,61 |
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - chłodzenie 18-32 °C |
kolor biały |
napięcie 220 - 240 V |
szerokość 30,5 cm |
głębokość 38,3 cm |
wysokość 75,2 cm |
szerokość opakowania 34,5 cm |
głębokość opakowania 52,3 cm |
wysokość opakowania 77,5 cm |
waga 20,5 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- timer 12 godzin
- tryb odparowania wody
- zatrzymanie pracy w przypadku zbyt dużej ilości skroplonej wody w urządzeniu
- klasa energetyczna A
169 zł darmowa dostawa |
499 zł darmowa dostawa |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 89 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 148 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 98 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Gwarant gwarantuje sprawne działanie urządzeń oraz innych rzeczy będących przedmiotem umowy sprzedaży (zwanych w dalszej części umowy: Sprzętem) zawartej z Kupującym będącym konsumentem, tj. osobą fizyczną, która nabywa towar na potrzeby, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- 2. Na podstawie niniejszej gwarancji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne Sprzętu, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu, bądź, o których mógł się z łatwością dowiedzieć.
- 3. Gwarant zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie zakupionego Sprzętu pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad prawidłowej konserwacji i używania, wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do Sprzętu.
- 4. Gwarant udziela od 3 do 24 miesięcy gwarancji, liczonej od daty wydania Kupującemu Sprzętu. Gwarancja obejmuje wyłącznie sprzęt sprzedany przez Gwaranta, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdujący się na tym terytorium w czasie składania reklamacji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu wydania produktu Klientowi.
- 5. Niniejsza karta gwarancyjna wraz z fakturą zakupu Sprzętu i reklamowanym produktem jest warunkiem złożenia skutecznej reklamacji. Karta gwarancyjna bez pieczęci i podpisu Gwaranta, podpisu Klienta oraz dołączonego dowodu zakupu (faktury lub paragonu fiskalnego) może być zakwestionowana przez Gwaranta, a reklamacja złożona na jej podstawie odrzucona.
- 6. Jeżeli wraz ze sprzedanym Sprzętem dostarczona jest karta gwarancyjna producenta, bądź jakiegokolwiek innego niż Gwarant podmiotu (Gwarant Pierwotny), w celu zgłoszenia roszczeń i/lub skorzystania z serwisu gwarancyjnego, należy zapoznać się z danymi kontaktowymi określonymi w Karcie Gwarancyjnej
- 7. Kupujący może skierować zgłoszenie reklamacyjne do wyznaczonego punktu serwisowego lub skorzystać z możliwości złożenia reklamacji u Gwaranta. Dokonać tego można poprzez:
- a) formularz kontaktowy na stronie gwaranta
- b) kontakt z Działem Reklamacji i zwrotów
- c) telefonicznie pod numerem infolinii reklamacyjnej
- 8. Reklamowany i odsyłany przez Kupującego produkt powinien zawierać kartę gwarancyjną i kopię dokumentu zakupu (faktura vat). Gwarant zastrzega sobie prawo odmowy uznania reklamacji, bądź realizacji roszczeń gwarancyjnych w przypadku niedopełnienia przez Kupującego warunków niniejszej gwarancji.
- 9. Dostarczany do serwisu sprzęt powinien być kompletny i zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie wraz z zakupionym towarem. Brak powyższych elementów może uniemożliwiać samo rozpatrzenie reklamacji, albo naprawę Sprzętu, bądź spowodować jego uszkodzenia/zniszczenie w transporcie, za co odpowiedzialność ponosi Kupujący.
- 10. W przypadku, gdy wada Sprzętu stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy gwarancyjnej.
- 11. W przypadku, gdy wada Sprzętu jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione względami ekonomicznymi lub też mogłoby spowodować znaczne obniżenie jakości wyrobu, wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi według wyboru Gwaranta. W pierwszej kolejności poprzez wymianę wyrobu na nowy wolny od wad (taki sam, za zgodą kupującego o podobnych lub wyższych parametrach), bądź poprzez zwrot Kupującemu ceny sprzedaży wadliwego produktu z jednoczesnym przeniesieniem przez Kupującego na rzecz Gwaranta własności Sprzętu reklamowanego(odstąpienie od umowy)
- 12. Po przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej w serwisie, w przypadku wykrycia wad, które zostały wywołane działaniem lub zaniechaniem Klienta, o których poniżej, gwarancja może być unieważniona przez Gwaranta. W takim przypadku, Gwarant powiadomi Kupującego na piśmie ( drogą tradycyjną lub pocztą elektroniczną) o odrzuceniu roszczeń gwarancyjnych. Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia: zostały spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego, pola magnetycznego lub są następstwem urazów mechanicznych, zostały spowodowane niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem lub przechowywaniem, bądź czyszczeniem, albo konserwacją Sprzętu, są następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych, są następstwem posługiwania się Sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze Sprzętu lub instrukcją producenta, są następstwem zwarcia, przebicia znajdującej się poza Sprzętem instalacji elektrycznej, zostały spowodowane zalaniem Sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniem, są wynikiem eksploatacji Sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach, są następstwem naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację Sprzętu, są następstwem uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących Sprzęt, a także ich zakrycia w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację, Każdy producent definiuje sytuacje, w których dany produkt jest objęty gwarancją oraz kiedy traci uprawnienia z tytułu gwarancji. Jeśli po ekspertyzie technicznej, serwis stwierdzi uszkodzenie mechaniczne, bądź uszkodzenie na skutek złego użytkowania sprzętu przez Klienta, gwarancja nie zostanie uznana przez serwis. W takiej sytuacji przysługują następujące możliwości:
- a) wyrażenie zgody na naprawę i zapłatę kwoty podanej w wycenie przez serwis,
- b) odrzucenie wyceny i odebranie sprzętu z serwisu.
- 13. Wady Sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego wskazanego przez Gwaranta. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do specjalistycznego serwisu, bądź wykonania czasochłonnych badań i analiz w szczególności poza granicami kraju, oraz sprowadzania części, okres naprawy może zostać wydłużony o kolejne 45 dni roboczych.
- 14. Gwarancja nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych itp. Gwarancji nie podlegają również części obudowy I akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji jak zarysowanie, zabrudzenie, wytarcie napisów itp.
- 15. Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku dokonywania zmian konstrukcyjnych lub napraw poza Autoryzowanymi Punktami Serwisowymi lub wyznaczonymi przez Gwaranta, zerwania lub uszkodzenia plomb.
- 16. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z utraty danych. Klient jest zobowiązany przed przekazaniem reklamowanego produktu do naprawy, zabezpieczyć wszelkie dane, zdjęcia itp.
- 17. Okres gwarancji nie ulega przedłużeniu o czas naprawy i pobytu w serwisie. Wykonane świadczenia gwarancyjne, nie skutkują przedłużeniem ani odnowieniem gwarancji na cały produkt czy też wymieniane części i podzespoły.
- 18. Gwarant nie ma obowiązku dostarczenia Kupującemu zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.
- 19. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód pośrednich lub utraconych korzyści wynikłych z wady urządzenia, niemożności używania przez użytkownika urządzenia wskutek jego wady lub pobytu w serwisie.
- 20. Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni nabywca sprzętu. Dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego nabywcę.
- 21. Przyjęcie karty gwarancyjnej, a następnie zgłoszenie w trybie pkt. 7 reklamacji z tytułu gwarancji będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na postanowienia niniejszej karty gwarancyjnej.
- 22. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z Ustawy.
- 23. Podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych rozbieżności jest prawo obowiązujące na terytorium RP. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego
- 24. Użytkownik przekazujący produkt w celu dokonania naprawy gwarancyjnej akceptuje wszystkie powyższe warunki udzielonej gwarancji
- Urządzenie objęte jest gwarancją udzieloną przez Gwaranta
- Okres gwarancji wynosi 2 lata od dnia zakupu.
- Gwarancja zostaje udzielona na teren RP.
- Jeśli w okresie gwarancji ujawnią się wady, Gwarant w terminie 30 dni wymieni Produkt na wolny od wad lub zwróci cenę. W przypadku wyprzedania Produktu objętego gwarancją, obowiązek gwaranta ogranicza się do zwrotu ceny.
- Gwarancją nie są objęte wady Produktu w razie jego zamontowania lub uruchomienia niezgodnego z dostarczoną instrukcją, a także: w razie jego użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją; gdy Produkt był naprawiany przez osoby inne niż gwarant, gwarant lub osoby przez nich upoważnione, wykazuje oznaki naturalnego zużycia lub uszkodzenia mechanicznego nie wynikającego z wady tkwiącej w Produkcie; gdy ujawnione wady są spowodowane nieprzestrzeganiem warunków montażu lub eksploatacji.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Produktu).
- Klient może żądać wydania oświadczenia gwarancyjnego utrwalonego na papierze lub innym trwałym nośniku.
- W celu zareklamowania wadliwego Produktu na podstawie udzielonej gwarancji, Klient powinien poinformować gwaranta o wadliwości Produktu, określić w przybliżeniu na czym polega wada, podać swoje dane, w tym adres email lub numer telefonu, potrzebne do rozpatrzenia reklamacji, a także wskazać, którego z przysługujących mu uprawnień się domaga (wymiana Produktu na nowy lub zwrot ceny).
- Reklamację, reklamowany Produkt, dowód zakupu (np. faktura VAT) lub informację o takim dowodzie (np. numer Zamówienia) należy wysłać do Działu Reklamacji Gwaranta
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?