Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Electrolux
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny Electrolux EXP09HN1W6 + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Electrolux EXP09HN1W6 + Welltec RC360 + Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Electrolux EXP09HN1W6 + Welltec RC360 + Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Electrolux EXP09HN1W6 + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Electrolux EXP09HN1W6 + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Electrolux EXP09HN1W6 + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Electrolux EXP09HN1W6 + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
stan nowy |
marka |
model |
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 2700 W |
moc grzewcza 2600 W |
przepływ powietrza 386 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 1015 W |
pobór prądu (chłodzenie) 4,6 A |
wydajność osuszania 1,2 l/h |
tryb pracy chłodzenie, grzanie, niezal. osuszanie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania, pilot, WiFi (opcjonalne) |
funkcje auto, sleep, timer |
funkcja swing lewo-prawo |
prędkości wentylatora 3 |
poziom głośności 52 / 64 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z góry |
długość rury odprowadzającej gorące powietrze 150 cm |
średnica rury odprowadzającej gorące powietrze 13 cm |
źródło danych |
czynnik chłodniczy R410a |
ok. 20 m² |
ok. 50 m³ |
odprowadzanie skroplin brak danych |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie kółka |
elementy montażowe w zestawie listwa okienna |
klasa energetyczna (chłodzenie) A |
efektywność EER 2,7 |
efektywność COP 3,1 |
kolor biały |
napięcie 220 - 240 V |
szerokość 39,7 cm |
głębokość 46,5 cm |
wysokość 76,4 cm |
szerokość opakowania 52,5 cm |
głębokość opakowania 44,5 cm |
wysokość opakowania 87,0 cm |
waga 30,5 kg |
waga w opakowaniu 34,5 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
moc grzewcza: 2,6 kW
- wydajne chłodzenie pomieszczenia
- usuwanie kurzu i innych zanieczyszczeń poprzez filtrowanie powietrza
- równomierne rozprowadzenie powietrza dzięki tryb wachlowania
- automatyczne chłodzenie do wybranej temperatury
- możliwość wygodnego zaprogramowania gwarantuje 24 godzinny Timer
- przydatna w domu i sypialni funkcja Sleep
- cztery tryby pracy (auto, chłodzenie, suszenie, wentylacja)
- przedsiębiorstwa (firmy): brak gwarancji
- konsumenci (osoby prywatne): 2 lata gwarancji
- uzyskanie szybkiego dostępu do instrukcji obsługi
- uzyskanie porad i wskazówek dotyczących użytkowania urządzenia
- sprawdzenie warunki gwarancji
- otrzymywanie informacji o specjalnych ofertach, nowych produktach i promocjach
- zlecanie naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie
- Zalogować się lub zarejestrować konto na oficjalnej stronie marki Electrolux.
- Udać się na stronę rejestracji urządzenia.
- Wykonać zdjęcie tabliczki znamionowej urządzenia lub wyszukać urządzanie manualnie.
- Wypełnić formularz rejestracyjny.
169 zł darmowa dostawa |
499 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
52 zł7 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 73 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 86 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Electrolux Poland Sp. z o.o. gwarantuje, że zakupione urządzenie jest wolne od wad fizycznych, zobowiązując się jednocześnie – w razie ujawnienia takich wad w okresie gwarancyjnym i w zakresie określonym niniejszym dokumentem – do ich usunięcia w sposób uzależniony od właściwości wady.
- 2. Ujawniona wada zostanie usunięta na koszt gwaranta w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia do autoryzowanego punktu serwisowego Electrolux Poland.
- 3. W wyjątkowych przypadkach konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta termin naprawy może zostać wydłużony do 30 dni.
- 4. Okres gwarancji dla użytkownika wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
- 5. Sprzęt przeznaczony jest do używania wyłącznie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego.
- 6. Gwarancja nie obejmuje:
- a. uszkodzeń powstałych na skutek używania urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi,
- b. uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych,
- c. uszkodzeń spowodowanych działaniem siły zewnętrznej, np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferycznego, powodzi,
- d. napraw i modyfi kacji dokonanych przez fi rmy lub osoby nie posiadające autoryzacji Electrolux Poland,
- e. części z natury łatwo zużywalnych, takich jak: żarówki, bezpieczniki, filtry, pokrętła, półki, akcesoria,
- f. instalacji, konserwacji, przeglądów, czyszczenia, odblokowania, usunięcia zanieczyszczeń oraz instruktażu,
- g. przypadków, w których nie stwierdzono wady produktu w trakcie wizyty serwisu.
- 7. Klientowi przysługuje wymiana sprzętu na nowy, jeżeli po wykonaniu w okresie gwarancji czterech napraw nadal występują w nim wady. Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady. Pojęcie naprawy nie obejmuje: instalacji, instruktażu, konserwacji sprzętu, poprawy połączeń mechanicznych lub elektrycznych.
- 8. Wymiany sprzętu dokonuje autoryzowany punkt serwisowy Electrolux Poland lub jeśli jest to niemożliwe, placówka sprzedaży detalicznej, w której sprzęt został zakupiony (wymiana lub zwrot gotówki). Zwracany sprzęt musi być kompletny, bez uszkodzeń mechanicznych. Niespełnienie tych warunków może spowodować nieuznanie gwarancji.
- 9. Montaż sprzętu wymagającego specjalistycznego podłączenia do sieci gazowej lub elektrycznej może być wykonany wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia pod rygorem utraty gwarancji.
- 10. Electrolux Poland nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania sprzętu lub w wyniku napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione.
- 11. Powyższa gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z tytułu niezgodności towaru z umową.
- 12. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski. 13. Warunkiem dokonania naprawy lub wymiany urządzenia w ramach gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu z wpisaną czytelnie datą sprzedaży, potwierdzoną pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
- „Nasza usługa naprawy obejmuje przygotowanie wizyty serwisowej (tzn. umówienie terminu wizyty serwisowej), wykonanie usługi naprawy oraz późniejsze badanie opinii (tzn. przeprowadzenie ankiety dotyczącej zadowolenia klienta z wykonanej usługi naprawy). W celu przygotowania wizyty i przeprowadzenia późniejszego badania opinii my i/lub nasi dostawcy usług i partnerzy skontaktujemy się z klientem, który wezwał serwis za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, faksu lub telefonicznie. Dane osobowe uzyskane od klienta w związku z wizytą serwisową będą przetwarzane zgodnie z polskim prawem o ochronie danych osobowych. Proces badania opinii jest integralną częścią naszej umowy o świadczenie usług i pozwala upewnić się, że usługa naprawy spełnia stosowne wymagania oraz umożliwia podjęcie dalszych działań naprawczych, gdy uzna się je za konieczne na podstawie opinii klientów.”
- Uwaga: Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej z urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji. Do skorzystania z pomocy serwisu konieczne/ niezbędne jest posiadanie dowodu zakupu. Należy przygotować i podać następujące dane znajdujące się na tabliczce znamionowej: Model (MOD.), Numer seryjny (S.N.), Numer produktu (PNC) oraz datę zakupu.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?