Klimatyzator przenośny Galanz AM-12C53RA1
Klimatyzator przenośny Galanz AM-12C53RA1
Marka: Galanz Model: AM12 Typ: Klimatyzator
Moc chłodnicza: 3000 W
Głośność: 56 dB(A)
Zastosowanie: ok. 20 m²
Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Klimatyzatory na stałe wycofane ze sprzedaży. W zamian proponujemy: dostępne KLIMATYZATORY PRZENOŚNE.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Galanz w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

 
Przenośny klimatyzator GALANZ AM-12C53RA1 (nowsza wersja niż AM-12C53CA1)
nowy czynnik chłodniczy R410a!
 
Klimatyzatory mobilne są idealne do pomieszczeń,w których występuje potrzeba zmiany lokalizacji klimatyzatora lub nie można zastosować klimatyzacji stacjonarnej.
 
Klimatyzatory przenośne (monobloki) są urządzeniami dającymi użytkownikowi możliwość natychmiastowego użycia
bez konieczności kłopotliwego i kosztownego montażu. Wystarczy wyjąć urządzenie z pudełka, podłączyć do sieci zasilającej, zamocować rurę odprowadzającą ciepłe powietrze (OCP) i można już w pełni cieszyć się chłodem. Urządzenia wyposażone są w pojemnik na skropliny, a sterowanie pilotem zapewnia duży komfort użytkowania.
 
Funkcje GALANZ AM-12C53RA1:
  • CHŁODZENIE
  • WENTYLATOR
  • PILOT
  • TIMER
  • SWING
  • SKROPLINY
  • OCP
 
Zalety klimatyzatora GALANZ AM-12C53RA1 (nowsza wersja niż AM-12C53CA1):
  • łatwe przemieszczanie urządzenia z pomieszczenia do pomieszczenia
  • możliwość schowania urządzenia w okresie, kiedy go nie używamy
  • nie wymaga specjalistycznego montażu (brak kosztów montażu)
  • kontroluje temperaturę i wilgotność
  • ułatwia utrzymanie komfortowej temperatury powietrza w pomieszczeniu
  • doskonałe rozwiązanie wszędzie tam, gdzie niemożliwe jest zastosowanie klimatyzatora stacjonarnego
  • chłodzeni, wentylator, pilot, timer, "swing", zbiornik na skropliny, odprowadzanie ciepłego powietrza
  • łatwa i szybka instalacja dzięki specjalnym akcesoriom montażowym
  • kółka umożliwiające przemieszczanie urządzenia
  • zbiornik na skroploną wodę z podwójnym zabezpieczeniem przepełnienia
  • czytelny panel sterowania na klimatyzatorze
  • 12 godzinny programator czasowy (TIMER)
  • SWING - wahadłowy ruch lamelek
  • cicha praca
  • pilot bezprzewodowy
  • regulacja nawiewu w pionie i poziomie
 
Uszczelnienie okna: listwa okienna a uszczelka okienna
W zestawie razem z większością klimatyzatorów przenośnych znajduje się plastikowa listwa okienna. Na pierwszym zdjęciu zaprezentowano wykorzystanie listwy w najczęściej stosowanym typem okna w Polsce. Jak widać, rozwiązanie to jest wysoce nieefektywne - listwa uszczelnia jedynie jedną z trzech stron uchylonego okna - w górnej i dolnej części okna powietrze z zewnątrz może swobodnie przepływać do wnętrza pomieszczenia, przez co praca klimatyzatora jest bardzo niewydajna.
Aby zwiększyć efektywność pracy urządzenia, należy zastosować uszczelkę okienną, jak zostało to pokazane na drugim zdjęciu. Montaż uszczelki okiennej jest bardzo łatwy, a różnica w skuteczności schładzania powietrza przez klimatyzatory jest znaczna. Oferta na uszczelki okienne.
Dane techniczne Galanz AM12
produkt
markaGalanz
modelAM12
maksymalna obsługiwana powierzchnia, według klimasklep.pl
pomieszczenie zimne 53m²
pomieszczenie standardowe 20m²
pomieszczenie ciepłe 11m²
pomieszczenie gorące 8m²
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Galanz AM12
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Galanz AM12
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Galanz AM12
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • prawdziwe raty 0% - Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 120 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 271 zł 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 241 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 1 rok
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
Treść gwarancji
  • 1. Gwarant udziela Kupującemu na sprzedane Produkty wentylacyjne i klimatyzacyjne gwarancji jakości. W ramach gwarancji Gwarant zapewnia usunięcie wad fizycznych Produktów lub wymianę Produktu, przy czym wybór świadczenia przysługuje Gwarantowi.
  • 2. Gwarancja jakości obowiązuje na zasadach opisanych w niniejszych OWS i w Karcie Gwarancyjnej, o ile jest dołączona do Produktu.
  • 3. W wypadku rozbieżności między zapisami OWS i zapisami w Karcie Gwarancyjnej, obowiązują zapisy Karty Gwarancyjnej.
  • 4. Gwarant wskazuje, że do OWS załączone zostały: Karta Gwarancyjna dla central wentylacyjnych sprzedawanych pod markami: SALDA, VENT-AXIA, jako Załącznik nr 1
  • 5. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.
  • 6. Okres gwarancji wynosi 12 (dwanaście) miesięcy od daty wystawienia faktury na podstawie Umowy.
  • 7. Gwarancją są objęte wyłącznie wady, które powstały z przyczyny tkwiącej w Produkcie przed jego wydaniem Kupującemu.
  • 8. Sprzedający nie odpowiada za wady Produktu wynikłe z powodu:
  • a) uszkodzeń lub niewłaściwej pracy wynikającej z błędów popełnionych podczas montażu, w tym niedbałego wykonania instalacji lub niedbałego montażu Produktu, w tym niezgodnego ze schematem podłączenia Produktu lub podłączenia Produktu bez wymaganych zabezpieczeń elektrycznych,
  • b) niewłaściwego funkcjonowania Produktu wskutek użytkowania niezgodnie z instrukcją montażu i eksploatacji,
  • c) zwykłego zużycia Produktu,
  • d) wykorzystania Produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem,
  • e) napraw, konserwacji lub obsługi wykonanej przez osoby nieupoważnione,
  • f) błędnych założeń projektowych lub projektu,
  • g) braku należytej konserwacji oraz okresowych przeglądów Produktu,
  • h) przechowywania Produktów w niewłaściwych warunkach,
  • i) skutków zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które Gwarant nie odpowiada (np. uszkodzeń w czasie transportu, uderzenia pioruna, uszkodzeń mechanicznych, przepięć sieci elektrycznej),
  • j) inne naruszenia opisane w Karcie Gwarancyjnej.
  • 9. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku, w którym dokonano jakichkolwiek zmian i modyfikacji w Produkcie.
  • 10. Materiały eksploatacyjne do Produktu nie są objęte gwarancją.
  • 11. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Kupującego oraz osoby trzecie powstałe na skutek istnienia wad w okresie gwarancyjnym.
  • 12. Z zastrzeżeniem punktu poniżej, uprawnienia z gwarancji Kupujący wykonuje na podstawie Karty Gwarancyjnej wraz z dołączoną fakturą nabycia Produktu oraz formularzem reklamacyjnym. Formularze Kart Gwarancyjnych Kupujący jest zobowiązany pobrać ze Strony Internetowej lub zwrócić się o przedłożenie Karty Gwarancyjnej do pracownika Działu Handlowego Gwaranta.
  • 13. W przypadku, gdy Produkt nie posiada indywidualnej Karty Gwarancyjnej podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przesłany, dostępny na Stronie Internetowej Gwaranta formularz reklamacyjny wraz z dowodem zakupu Produktu (Fakturą VAT).
  • 14. Aby skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji Kupujący obowiązany jest przesłać niezwłocznie nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ujawnienia się wady, zgłoszenie reklamacji według wzoru Sprzedającego zamieszczonego na Stronie Internetowej (formularz reklamacyjny) zawierające w szczególności numer faktury oraz określenie typu i modelu Produktu, rodzaj instalacji, w której zastosowano Produkt, ujawnione wady i okoliczności ich wystąpienia. W razie wątpliwości Sprzedający może zażądać również innych danych.
  • 15. Za moment wpłynięcia reklamacji uznaje się potwierdzenie przyjęcia reklamacji w formie pisemnej lub w inny sposób stwierdzony pismem (w tym faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) przez przedstawiciela Gwaranta.
  • 16. Brak zgłoszenia reklamacji w przewidzianym wyżej terminie powoduje utratę przez Kupującego prawa do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
  • 17. Uprawnionym do zgłoszeń reklamacyjnych jest wyłącznie podmiot, który nabył Produkt od Gwaranta lub jego pełnomocnik. Jeżeli wykrycie wady nastąpiło przez inną osobę lub przedsiębiorcę wówczas zgłoszenie reklamacyjne odbywa się za pośrednictwem Kupującego, u którego wadliwy Produkt został nabyty.
  • 18. Kupujący zobowiązuje się ułatwić Sprzedającemu stwierdzenie wad i podjęcie czynności w celu ich usunięcia.
  • 19. Kupujący zobowiązuje się przesłać wadliwy Produkt na wskazany przez Sprzedającego adres, chyba że ze względu na rodzaj i gabaryty Produktu naprawa musi odbyć się w miejscu instalacji Produktu. W miejscu instalacji Kupujący zobowiązany jest zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do Produktu, zgodnie z zasadami BHP i ochrony pracy, w szczególności - jeśli to konieczne - zapewnić odpowiednie rusztowania, drabiny i/lub podnośniki. W przeciwnym razie, po stwierdzeniu niemożności wykonania czynności serwisowych Sprzedający ma prawo odmówić naprawy Produktu i obciążyć Kupującego kosztami dojazdu serwisu.
  • 20. Gwarant w przypadku Produktów własnych produkowanych przez Gwaranta wypowie się odnośnie sposobu załatwienia reklamacji w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego Produktu. W szczególnych przypadkach uzasadnionych np. wydłużonym czasem oczekiwania na dostawę Produktu podlegającego wymianie na nowy lub części zamiennych czas realizacji zgłoszenia reklamacyjnego może ulec wydłużeniu. Reklamacje dotyczące Produktów, których producentem nie jest Gwarant, rozpatrywane są zgodnie z procedurą ich producenta. Przy rozpatrywaniu reklamacji ich zasadność ocenia się z uwzględnieniem obowiązujących norm technicznych.
  • 21. Jeżeli w procesie rozpatrywania reklamacji konieczne będzie uzyskanie dodatkowych informacji związanych z usterką bądź sposobem eksploatacji Produktu, Kupujący zobowiązany jest dostarczyć wszelkich danych i informacji, których zażąda Sprzedający w celu rozpatrzenia reklamacji.
  • 22. Gwarant dokona nieodpłatnej naprawy Produktów lub wymiany na nowe wolne od wad dla wszystkich Produktów, które zostaną zareklamowane zgodnie z procedurą opisaną w OWS i uznane przez Gwaranta jako Produkty zareklamowane zasadnie.
  • 23. Decyzja o sposobie realizacji reklamacji gwarancyjnej należy wyłącznie do Sprzedającego.
  • 24. Jeżeli Gwarant nie może dokonać naprawy wadliwego Produktu oraz nie jest możliwa jego wymiana na nowy Gwarant zastrzega sobie prawo rekompensaty wartości wadliwego Produktu poprzez wystawienie odpowiedniego dokumentu korygującego dla Kupującego i zwrot wydanych przez niego pieniędzy (obniżenie ceny sprzedaży wadliwego Produktu).
  • 25. Koszty usunięcia wad ponosi Sprzedający. Usunięcie wad może polegać na wprowadzeniu takich zmian w Produktach, aby po ich wprowadzeniu Produkt spełniał wszystkie wymogi, jakie posiadał przed powstaniem wady. Usunięcie wad zostanie dokonane w najszybszym możliwym technicznie terminie.
  • 26. W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa lub będzie wiązała się z nadmiernymi kosztami Sprzedający zobowiązuje się wymienić Produkt na wolny od wad, najpóźniej w ciągu 1 (jednego) miesiąca od dnia zgłoszenia wady.
  • 27. Wszystkie reklamowane Produkty muszą być dostarczone na adres Gwaranta lub (odpowiedniego producenta Produktu gdy adres taki wskaże Gwarant) na koszt Kupującego.
  • 28. W wypadku uznania reklamacji Sprzedający ponosi koszty transportu na terytorium Polski Produktów lub części naprawionych lub wymienionych na podstawie gwarancji, a także ewentualne koszty podróży i pobytu pracowników serwisu, jeżeli naprawa odbywa się w miejscu instalacji Produktu w Polsce.
  • 29. Oryginalne opakowanie oraz dołączone akcesoria stanowią integralną część Produktu i muszą zostać dostarczone wraz z nim.
  • 30. Przed odesłaniem wadliwego towaru, Kupujący powinien ustalić z Gwarantem zasady i sposób wysłania przesyłki. Do każdego zwrotu należy dołączyć oryginał wypełnionego formularza reklamacyjnego z podpisami Kupującego. Gwarant zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nieuzgodnionej przesyłki lub przesyłki bez załączonego formularza.
  • 31. W przypadku reklamacji ilościowych i jakościowych dokonywanych bezpośrednio po dostawie konieczne jest umieszczenie przez Kupującego adnotacji na liście przewozowym o rodzaju szkody w zakupionym Produkcie (stwierdzenie braku lub uszkodzenia) lub protokołu spisanego z Przewoźnikiem dotyczącego braków. Adnotacja na liście przewozowym musi zostać podpisana przez kierowcę, który dostawę zrealizował.
  • 32. Do czasu ostatecznego rozpatrzenia reklamacji Kupujący obowiązany jest przechowywać reklamowany Produkt w sposób należyty, uniemożliwiający jego ewentualne uszkodzenie lub powstanie braków.
  • 33. Gwarant nie odpowiada w żaden sposób za dodatkowe koszty powstałe w wyniku wystąpienia usterki Produktu (np. montaż i demontaż) ograniczając swoją odpowiedzialność wyłącznie do samego Produktu.
  • 34. Części uzyskane przy naprawie w ramach gwarancji przechodzą na własność Sprzedającego.
  • 35. Kupujący jest zobowiązany pokryć koszty Gwaranta podniesione wskutek nieuzasadnionej reklamacji. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Sprzedający wystawi Kupującemu fakturę VAT z tytułu poniesionych w związku taką reklamacją kosztów (ekspertyzy, przesyłki, dojazdy itp.).
  • 36. W przypadku nieuzasadnionego przyjazdu serwisu Gwaranta, Kupujący zobowiązuje się do pokrycia kosztów przejazdu serwisu Gwaranta w kwocie 1,5 PLN netto/km+VAT oraz wykonanych prac serwisowych w kwocie 80 PLN netto/godz.+VAT za każdą rozpoczętą godzinę. Minimalna opłata za dojazd serwisu Gwaranta wynosi 60 PLN netto +VAT.
  • 37. Gwarant ma prawo wstrzymać się wobec Kupującego z realizacją jego roszczeń z tytułu gwarancji jakości do czasu uregulowania wobec niej przez Kupującego wszelkich zaległych należności. Zastrzeżenie to nie dotyczy Konsumentów.
grupa: TYP
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: