Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Gree
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny Gree Shiny GPC08AK-K3NNA1A + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Gree Shiny GPC08AK-K3NNA1A + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Gree Shiny GPC08AK-K3NNA1A + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Gree Shiny GPC08AK-K3NNA1A + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
stan nowy |
marka |
model |
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 2400 W |
przepływ powietrza 320 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 900 W |
pobór prądu (chłodzenie) 4,0 A |
wydajność osuszania 1 l/h |
tryb pracy chłodzenie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania |
funkcje auto |
funkcja swing góra-dół |
prędkości wentylatora 3 |
ciśnienie akustyczne do 47 dB(A), 47 / 49 / 51 dB(A) |
moc akustyczna do 61 dB(A), 61 / 62 / 63 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z przodu |
czynnik chłodniczy R410a |
ilość czynnika chłodniczego 390 g |
ok. 10 - 16 m² |
źródło danych |
odprowadzanie skroplin brak danych |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie kółka |
elementy montażowe w zestawie brak danych |
klasa energetyczna (chłodzenie) A |
efektywność EER 2,62 |
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - chłodzenie 16 ~ 35 °C |
rodzaj sprężarki rotacyjna DC |
moc silnika sprężarki 740 W |
kolor biały, czarny |
szerokość 39,5 cm |
głębokość 31,5 cm |
wysokość 77,0 cm |
waga 24,5 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- cicha praca
- 3 prędkości wentylatora
- efektywne chłodzenie
- tryb automatyczny
- szeroki kąt nawiewu
499 zł darmowa dostawa |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
120 zł0 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
140 zł19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 196 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Niniejsza karta gwarancyjna przeznaczona jest wyłącznie dla kompletnych urządzeń klimatyzacyjnych marki Gree zakupionych i użytkowanych na terenie Polski, sprzedawanych przez Autoryzowanych Partnerów i dystrybuowanych przez Gwaranta.
- 2. Gwarant gwarantuje sprawne działanie Klimatyzatora, na który wydana jest niniejsza Karta Gwarancyjna, pod warunkiem korzystania zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi.
- 3. Standardowy okres gwarancji wynosi dla urządzeń klimatyzacyjnych – 24 miesiące od daty montażu i uruchomienia urządzenia klimatyzacyjnego. Nie dłużej jednak niż 30 miesięcy od daty sprzedaży Produktu. W przypadku nie wykonania przeglądów gwarancyjnych okres niniejszej gwarancji ulega skróceniu do 12 miesięcy od daty uruchomienia Produktu. Realizacja uprawnień gwarancyjnych odbywać się będzie po przedstawieniu ważnej Karty Gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu Klimatyzatora oraz potwierdzeniu zgodności zapisów w Karcie Gwarancyjnej ze stanem faktycznym.
- 4. Awarie i wady produktu ujawnione podczas trwania gwarancji będą bezpłatnie usuwane przez Autoryzowanego Instalatora, który dokonał montażu i uruchomienia urządzenia w terminie do 21 dni roboczych od daty uznania roszczeń Nabywcy. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności importu niezbędnych części zamiennych z zagranicy.
- 5. Nabywca jest zobowiązany zlecać naprawy i przeglądy gwarancyjne Autoryzowanemu Instalatorowi, który dokonał montażu i rozruchu urządzenia.
- 6. Karta gwarancyjna ważna jest wyłącznie wtedy, gdy jest ostemplowana przez Sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione rubryki, wypełniony Rejestr Okresowych Przeglądów Konserwacyjnych, bez zmian i skreśleń, po okazaniu dowodu zakupu produktu. Numer seryjny na produkcie musi być czytelny i zgodny z numerem wpisanym w kartę gwarancyjną.
- 7. Montaż i rozruch urządzeń musi zostać dokonany przez Autoryzowanego Instalatora potwierdzony na niniejszej karcie gwarancyjnej. Instalator zobowiązany jest do sprawdzenia podstawowych parametrów pracy urządzenia i wpisaniu ich w kartę gwarancyjną.
- 8. Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia, na które wydana jest niniejsza karta gwarancyjna pod warunkiem instalacji oraz korzystania z urządzenia zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami Instrukcji Obsługi. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.
- 9. Użytkownik jest zobowiązany do zlecania przeglądów okresowych urządzenia klimatyzacyjnego Autoryzowanemu Instalatorowi. Przeglądy okresowe muszą być wykonywane nie rzadziej, niż co 6 miesięcy i przeprowadzane przez pracowników Autoryzowanego Instalatora urządzeń marki Gree. Przeglądy okresowe nie dotyczą czynności stanowiących obowiązki użytkownika i są odpłatne wg cennika firmy wykonującej przegląd. Przeglądy należy wykonywać w równych odstępach czasu , poza sezonem grzewczym i chłodniczym.
- 10. Potwierdzenie przeprowadzonych przeglądów okresowych umieszcza się w Rejestrze Przeglądów Konserwacyjnych na karcie gwarancyjnej. W przypadku braku wykonywania obowiązkowych przeglądów technicznych i wykonaniu ich niewłaściwie Użytkownik traci wszelkie prawa wynikające z Gwarancji.
- 11. Przeglądu konserwacyjne okresowe obejmują następujące czynności, które udokumentowane będą oddzielnym protokołem, a odnotowane w niniejszej Karcie Gwarancyjnej:
- a.Czyszczenie filtrów powietrza oraz wymienników ciepła skraplacza i parownika
- b.Sprawdzenie drożności oraz szczelności układu odprowadzenia skroplin, jego czyszczenie wraz z czyszczeniem elementów popki skroplin (jeśli występuje w tym modelu)
- c.Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz poboru prądu sprężarki
- d.Sprawdzenie przewodów i izolacji ze względu na uszkodzenia mechaniczne
- e.Sprawdzenie skuteczności funkcji chłodzenia i grzania
- f.Sprawdzenie działania sterownia
- g.Mycie urządzeń
- 12. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych użytkownik może ponieść koszty związane z wykonywanymi czynnościami.
- 13. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w Klimatyzatorze.
- 14. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, transportowych oraz awarii powstałych w wyniku:
- a.Działania czynników zewnętrznych takich jak: pożar, wyładowania elektryczne, zalanie, działanie środków chemicznych, niewłaściwa wentylacja, siły wyższe
- b.Montażu, naprawy lub konserwacji urządzenia dokonywanych przez osoby nieuprawnione przez Gwaranta
- c.Innych będących poza kontrolą Gwaranta (np. wahania napięć, przepięcia sieci energetycznej, itd.).
- d.Postępowania niezgodnego z instrukcją obsługi, w szczególności z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania i użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. filtrów), błędnego montażu urządzenia, błędnego doboru urządzenia
- e.Napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych samodzielnie lub przez przedmiot do tego nieuprawniony
- 15. Gwarancja dotyczy tylko urządzenia i nie obejmuje instalacji czynnika chłodniczego, skroplin, zasilania i sterowania wykonywanych przez Autoryzowanego Instalatora, które to elementy systemu objęte są oddzielną rękojmią za wady zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
- 16. Gwarancji nie podlegają części urządzeń i akcesoriów podlegające zużyciu w czasie eksploatacji np. zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów itp.
- 17. Wszelkie produkty i części, które zostały wymienione podczas naprawy stają się własnością gwaranta.
- 18. Instalacja, czyszczenie zewnętrzne jak i wewnętrzne, okresowa wymiana elementów przewidziana w instrukcji obsługi oraz konserwacja produktu są czynnościami odpłatnymi. W takich wypadkach koszty wezwania serwisu pokrywa Użytkownik.
- 19. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych, jeżeli działalność serwisowa zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej lub gdy w uzgodnionym wcześniej terminie Klient uniemożliwi dostęp do miejsca instalacji urządzenia.
- 20. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku:
- a.Gdy karta gwarancyjna jest wypełniona nieprawidłowo, zamazana lub zniszczona
- b.Dokonania montażu, zmian konstrukcyjnych lub napraw poza Autoryzowanym Instalatorem
- c.Zerwania lub uszkodzenia założonych plomb
- d.Braku okresowych przeglądów według punktu 9
- 21. Sprzęt zainstalowany na stałe w miejscu użytkowania naprawiany jest u Użytkownika w uzgodnionym terminie. W przypadku naprawy w miejscu użytkowania, Użytkownik powinien zapewnić odpowiednie miejsce i warunki do dokonania naprawy.
- 22. W przypadku zaginięcia karty gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.
- 23. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej karty gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 24. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 – Dz. U. Nr 141, poz 1176).
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?