Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Haier
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny Haier AM12AN1HAA + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Haier AM12AN1HAA + Welltec RC360 + Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Haier AM12AN1HAA + Welltec RC360 + Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Haier AM12AN1HAA + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Haier AM12AN1HAA + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Haier AM12AN1HAA + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Haier AM12AN1HAA + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 3520 W |
moc grzewcza 3800 W |
przepływ powietrza 400 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 1350 W |
pobór mocy (grzanie) 1400 W |
pobór prądu (chłodzenie) 6,4 A |
pobór prądu (grzanie) 6,6 A |
wydajność osuszania 1,4 l/h |
tryb pracy chłodzenie, grzanie, niezal. osuszanie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania, pilot, WiFi (opcjonalne) |
funkcje timer |
funkcja swing brak danych |
źródło danych |
prędkości wentylatora 3 |
moc akustyczna do 48 dB(A), 48 / 52 / 54 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z góry |
średnica rury odprowadzającej gorące powietrze 15 cm |
czynnik chłodniczy R410a |
ok. 35 m² |
odprowadzanie skroplin brak danych |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie kółka |
elementy montażowe w zestawie listwa okienna |
klasa energetyczna (chłodzenie) A |
efektywność EER 2,61 |
efektywność COP 2,71 |
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - chłodzenie 17-30 °C |
kolor biały |
szerokość 42,8 cm |
głębokość 38,3 cm |
wysokość 74,2 cm |
waga 31,7 kg |
waga w opakowaniu 35,7 kg |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
moc grzewcza 3,8 kW
- szybkie i efektywne chłodzenie
- łatwość w instalacji i obsłudze
- brak otworów w ścianie
- 4 tryby pracy (chłodzenie, grzanie, osuszanie, wentylacja)
- 3 poziomy prędkości wentylatora (niska, średnia wysoka)
- tryb wyciszenia wentylatora
- timer 24 godzinny
- blokada dziecięca
- automatyczne falowanie żaluzji
- intuicyjny panel sterowania
- zdalne sterowanie pilotem
169 zł darmowa dostawa |
499 zł darmowa dostawa |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
60 zł0 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 68 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 73 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- WARUNKI GWARANCJI ZAWARTE W KARCIE GWARANCYJNEJ
- Gwarancja dotyczy kompletnych urządzeń klimatyzacyjnych, oczyszczaczy powietrza i pomp ciepła marki Haier zakupionych w oficjalnej sieci dystrybucyjnej i jest ważna tylko z dowodem zakupu. Niniejsza gwarancja dotyczy kompletnych urządzeń marki Haier zakupionych i zamontowanych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Obowiązki Gwaranta wynikające z niniejszej gwarancji wykonuje Sprzedawca/Dystrybutor, który posiada statut Autoryzowanego Punktu Serwisowego (APS), wymieniony w Karcie Gwarancyjnej. Autoryzowany Punkt Serwisowy to firma posiadająca ważny Certyfikat APS wydany przez głównego dystrybutora. Szczegółowy zakres i warunki gwarancji określają dalsze warunki gwarancji
- 1. Okres gwarancji
- 1.1 Gwarancja obejmuje bezpłatne części zamienne i robociznę w okresie 5 lat gwarancji dla systemów Split i Mulit Split, MRV oraz Akcesoriów. Okres 3 lat gwarancji obowiązuje dla pomp ciepła CO+CWU. Ponadto okres 2 lat gwarancji obowiązuje na Klimatyzatory przenośne, Agregaty wody lodowej, Pompy ciepła CWU i Oczyszczacze powietrza. Gwarancja obowiązuje od daty sprzedaży (za którą przyjmuje się datę wystawienia faktury sprzedaży), pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w rozdziale 3 pkt 3.1 niniejszych warunków.
- 1.2 W przypadku nie spełnienia wymogów określonych w rozdziale 3 pkt.3.1 gwarancja wygasa po upływie roku od dnia sprzedaży.
- 2. Zakres gwarancji
- 2.1 Gwarancją objęte są usterki urządzenia spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
- 2.2 Do wykonania montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych uprawnione są wyłącznie firmy posiadające status APS.
- 2.3 W przypadku gdy okresowych przeglądów serwisowych dokonuje inny APS niż ten, który dokonał montażu, przyjmuje on obowiązki wynikające z Gwarancji.
- 2.4 Gwarantem kolejnych napraw gwarancyjnych jest APS, który jako ostatni wykonał naprawy gwarancyjne w danym zakresie.
- 2.5 Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym do usunięcia wady objętej gwarancją, niezależnie od ilości części wymienionych przy jednej naprawie.
- 2.6 Niniejsza gwarancja będzie respektowana przez Sprzedawcę po przedstawieniu przez Klienta:
- a. czytelnie i poprawnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej zawierającej:
- - zestawienie urządzeń,
- - dane osoby będącej Instalatorem / Uruchamiającym (APS)
- - dane i pieczęć Sprzedawcy,
- - datę sprzedaży,
- - dane Użytkownika,
- - nr faktury,
- - datę uruchomienia,
- - poświadczenie pierwszego uruchomienia,
- - poświadczenie płatnych przeglądów dokonywanych przez APS przez okres trwania gwarancji na zasadach określonych w rozdziale 3,
- b. ważnego dowodu zakupu urządzenia (faktura, paragon) z datą sprzedaży zgodną z danymi umieszczonymi w Karcie Gwarancyjnej,
- c. protokołu zdawczo-odbiorczego montażu i uruchomienia instalacji urządzenia klimatyzacyjnego.
- d. wadliwego urządzenia - jeżeli na Kliencie ciąży obowiązek dostarczenie go do APS.
- 2.7 Warunkiem wykonania uprawnień wynikających z gwarancji jest dokonywanie przeglądów technicznych przez APS na zasadach określonych w rozdziale 3, zgodnie z uzyskanym statusem.
- 2.8 Urządzenia o wadze powyżej 10 kg naprawiane będą na miejscu u Klienta. W pozostałych przypadkach (waga poniżej 10 kg) koszt dostawy i odbioru urządzenia z APS ponosi Klient. Koszty odbioru urządzeń powyżej 10 kg, o ile reklamacja okazała się bezzasadna obciążają Klienta.
- 2.9 APS może odmówić nieodpłatnej naprawy w przypadku:
- a. stwierdzenia niezgodności z danymi w dokumentach w sprzedanym sprzęcie,
- b. naruszenia plomb,
- c. naruszenia postanowień zawartych w Karcie Gwarancyjnej (warunkach gwarancji),
- 2.10 Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 14 dni roboczych od daty złożenia do Sprzedawcy pisemnego powiadomienia o ich wystąpieniu.
- 2.11 W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy okres naprawy ulega wydłużeniu o czas potrzebny na sprowadzenie części zamiennych.
- 2.12 Powiadomienie o ujawnionych wadach musi zawierać:
- - dane zgłaszającego (osoba odpowiedzialna, telefon),
- - nr karty gwarancyjnej,
- - nr fabryczny urządzenia,
- - opis usterki urządzenia,
- - potwierdzenie realizowania cyklicznych przeglądów technicznych,
- - adres miejsca zamontowania urządzenia.
- 2.13 Naprawa urządzenia lub wymiana części zamiennych, bez względu na zakres naprawy lub wymiany, nie powoduje, że gwarancja biegnie na nowo od chwili naprawy lub dostawy części. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania urządzenia w naprawie. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient nie odbiera naprawionego sprzętu z APS mimo powiadomienia go o dokonaniu naprawy. W przypadku, gdy Klient nie odbiera naprawionego sprzętu przez okres dłuższy niż 8 tygodni od powiadomienia o dokonaniu naprawy APS zastrzega sobie prawo do likwidacji sprzętu.
- 2.14 Wszelkie części, które zostały wymienione podczas naprawy, stają się własnością gwaranta.
- 3. Gwarancyjne przeglądy techniczne
- 3.1 Warunkiem obowiązywania gwarancji jest cykliczne dokonywanie płatnych przeglądów technicznych urządzeń, co najmniej 2 razy w każdym roku obowiązywania gwarancji, przeprowadzonych przez APS wraz z potwierdzeniem odpowiednim wpisem w Karcie Gwarancyjnej z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek. Dotyczy następujących produktów: Split, Multi Split, MRV, Agregatów Wody Lodowej, Pomp Ciepła CO+CWU i CWU.
- 3.2 Przeglądy techniczne będą realizowane na zlecenie Klienta i muszą odbywać się przed sezonem letnim (w marcu, kwietniu lub maju) oraz przed sezonem zimowym (we wrześniu, październiku, listopadzie). W celu dokonania przeglądu w w/w terminach Klient jest zobowiązany do zawiadomienia APS.
- 3.3 W przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń, APS w porozumieniu z Klientem, wyznaczy dodatkowe obowiązkowe przeglądy gwarancyjne, które będą miały charakter przeglądów obowiązkowych, warunkujących wykonanie uprawnień wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej. W przypadku braku porozumienia decyzja APS w tym zakresie jest ostateczna.
- 4. Wyłączenie odpowiedzialności gwaranta
- 4.1 Gwarancją nie są objęte:
- a. części urządzenia ulegające normalnemu zużyciu (filtry, bezpieczniki itp.)
- b. uszkodzenia urządzeń wynikające z postępowania niezgodnego z instrukcją obsługi, w szczególności z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania, użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. filtrów),
- c. mechaniczne uszkodzenia urządzeń i wywołane nimi wady,
- d. wady i uszkodzenia spowodowane działaniem siły wyższej (np. uderzenia pioruna, powodzi, korozji, przepięć sieci elektrycznej),
- e. usterki spowodowane naprawami, przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi dokonywanymi samodzielnie lub przez przedmiot do tego nieuprawniony,
- f. czynności i części wymienione w instrukcji obsługi oraz należące do normalnej eksploatacji urządzenia (czyszczenie i wymiana filtrów, wymiana baterii w pilocie).
- g. usterki spowodowane błędnym doborem urządzenia,
- h. usterki i nieprawidłowe działanie spowodowane błędnym lub wadliwym montażem urządzenia,
- i. produkty, których Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne zgubiono, zmazano, usunięto lub zatarto.
- 4.2 Warunkiem zachowania gwarancji jest dokonywanie wszelkich napraw i przeglądów wyłącznie przez APS.
- 4.3 Gwarancja nie obejmuje roszczeń Klienta z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są zgodne z informacjami podanymi przez producenta.
- 4.4 Decyzja APS w zakresie zasadności zgłoszenia reklamacyjnego jest decyzją ostateczną.
- 4.5 APS oraz przedstawiciele nie ponoszą odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli ich działalność zostanie zakłócona nieprzewidywalnymi okolicznościami o charakterze siły wyższej.
- 4.6 W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych Klient ponosi koszty związane z wykonywanymi czynnościami.
- INSTALATOR DOKONUJĄCY SERWISU PRZEJMUJE OBOWIĄZKI I POSTANOWIENIA WYNIKAJĄCE Z KARTY GWARANCYJNEJ
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 3 na 5 gwiazdek
Jeśli chodzi o samą pracę urządzenia niestety jest głośne. Tryb cichy w praktyce oznacza pracę na najniższym biegu wentylatora i absolutnie nie nadaje się do pracy w nocy. Sprężarka jak i sam wentylator jest mocno słyszalny i dodatkowo mamy jeszcze szum powietrza. Nie wiem czy są dostępne urządzenia tej mocy i cichszej pracy.
ocena 4 na 5 gwiazdek
Przez panujące upały odkryłem również w końcu zastosowanie dla funkcji timer. Wychodząc do pracy ustawiam żeby włączył się za 5 godzin i po powrocie mam schłodzony pokój. Fajna sprawa.
Ogólnie polecam za tą cenę to optymalny wybór.
ocena 4 na 5 gwiazdek
Skropliny po ok 10h pracy ok150ml wody.
Minusem jest duże podciśnienie - musi być gdzieś otwarte okno - a otwarte okno to ciepłe powietrze więc wydajność spada.
Ten klimatyzator jest kompromisem pomiędzy hałasem a upałem w mieszkaniu ze względu braku zgody sąsiadów nie miałem możliwości zamontowania jednostki zewnętrznej do klimatyzatora split.
Ogólnie polecam w upalne dni.
ocena 3 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?