Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4
Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4
Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4 ma elegancki design
Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4 z 4 funkcjami
Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4 - bok
Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4 - tył
Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4 - panel sterowania
Marka: Heiko Model: AM12HEIA4 Typ: Klimatyzator
Moc chłodnicza: 3400 W
Moc grzewcza: 2700 W
Pobór prądu: 1300 W
Głośność: 63 dB(A)
Zastosowanie: ok. 35 m²
2 337 zł
1 353 zł
Dostawa: od 55 zł
10zł rabatu za przedpłatę
Zwrot: w ciągu 45 dni dla wszystkich
Gwarancja: 2 lata

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję:

4 lata3 lata24 miesiące
329 zł
6 zł/m-c
199 zł
5 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Heiko w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4

Marka Heiko

Heiko to marka, która powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów. Branża klimatyzacji w ostatnich latach znacznie się rozwinęła i coraz więcej się oczekuje od urządzeń klimatyzacyjnych. Heiko to urządzenia, które nie tylko chłodzą i grzeją, Ich funkcje wybiegają ponad zwykłe atrybuty klimatyzatora. Producent zdecydował o wyprodukowaniu klimatyzatorów przyjaznych dla użytkowników i środowiska. Heiko stawia na komfort, Sterowanie urządzeniem i jego instalacja są znacznie łatwiejsze. Wygląd urządzeń zaprojektowany został z myślą o nowoczesnych obiektach. Kompaktowa konstrukcja o eleganckim designie sprawiają, że klimatyzatory marki Heiko idealnie wpasują się w aranżację wnętrz.

Zalety klimatyzatora przenośnego Heiko AM12HEIA4

  • elegancki design
  • kompaktowa konstrukcja
  • 4 tryby pracy - chłodzenie, grzanie, osuszanie i nawiew
  • nowoczesny panel sterowania
  • 4 prędkości wentylatora z trybem auto
  • funkcja swing
  • tryb uśpienia
  • timer włączenia i wyłączenia
  • funkcja autorestartu
  • pilot bezprzewodowy
  • kółka i uchwyty do przenoszenia

Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4

Klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4 to urządzenie o kompaktowej konstrukcji charakteryzujące się ciekawą stylistyką i eleganckim designem, dzięki któremu maszyna odnajdzie się w nowoczesnym wnętrzu. Maszyna przeznaczona jest do pomieszczeń o powierzchni do 35 m². Klimatyzator posiada 4 tryby pracy tj. chłodzenie, grzanie, osuszanie i nawiew. Wysoka funkcjonalność sprawia, iż maszyna ma szerokie zastosowanie niezależnie od pory roku. Za wysoką wydajność urządzenia odpowiada sprężarka rotacyjna marki GMCC i wentylator napędzany silnikiem marki Welling. Dostępne są 4 prędkości wentylatora: auto, duża, średnia i mała. Sterowanie funkcjami urządzenia odbywa się za pomocą nowoczesnego panelu sterowania albo pilota bezprzewodowego.

Tryb automatyczny dostosowuje pracę urządzenia do temperatury zadanej na panelu sterowania. Zakres temperatury zadanej mieści się w granicach od 16°C do 32°C. Wachlowanie żaluzji uruchamiane za pomocą funkcji swing umożliwia równomierne rozprowadzenie powietrza w pomieszczeniu. Timer pozwala na zaprogramowanie czasu rozpoczęcia bądź zakończenia pracy klimatyzatora. Ikonka na wyświetlaczu poinformuje o konieczności wyczyszczenia filtra. Filtr należy myć po około 250 godzinach pracy maszyny. Jeśli dojdzie do awarii zasilania w sieci, klimatyzator włączy się automatycznie z ostatnio wybranym trybem i ustawieniami po powrocie napięcia zasilania. Maszyna posiada także tryb uśpienia trwający 8 godzin, po których urządzenie uruchomi się ponownie z ostatnio wybranym trybem pracy. Klimatyzator wyposażony jest w kółka i uchwyty do przenoszenia, co ułatwia zmianę jego miejsca pracy.

Zawartość opakowania

  • klimatyzator przenośny Heiko AM12HEIA4
  • pilot zdalnego sterowania z baterią
  • rura odprowadzająca gorące powietrze
  • nasada wylotu powietrza
  • przystawka z płaskim wylotem powietrza
  • wężyk odpływowy do skroplin
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi
  • karta gwarancyjna Heiko
Uszczelnienie okna: listwa okienna a uszczelka okienna
W zestawie razem z większością klimatyzatorów przenośnych znajduje się plastikowa listwa okienna. Na pierwszym zdjęciu zaprezentowano wykorzystanie listwy w najczęściej stosowanym typem okna w Polsce. Jak widać, rozwiązanie to jest wysoce nieefektywne - listwa uszczelnia jedynie jedną z trzech stron uchylonego okna - w górnej i dolnej części okna powietrze z zewnątrz może swobodnie przepływać do wnętrza pomieszczenia, przez co praca klimatyzatora jest bardzo niewydajna.
Aby zwiększyć efektywność pracy urządzenia, należy zastosować uszczelkę okienną, jak zostało to pokazane na drugim zdjęciu. Montaż uszczelki okiennej jest bardzo łatwy, a różnica w skuteczności schładzania powietrza przez klimatyzatory jest znaczna. Oferta na uszczelki okienne.
Dane techniczne Heiko AM12HEIA4
produkt
markaHeiko
modelAM12HEIA4
maksymalna obsługiwana powierzchnia, według klimasklep.pl
pomieszczenie zimne 61m²
pomieszczenie standardowe 23m²
pomieszczenie ciepłe 13m²
pomieszczenie gorące 10m²
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Heiko AM12HEIA4
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Heiko AM12HEIA4
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Heiko AM12HEIA4
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 55 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 141 zł 75 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 110 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
329 zł
6 zł/m-c
199 zł
5 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • Niniejsza karta gwarancyjna dotyczy kompletnych urządzeń klimatyzacyjnych marki Heiko zakupionych w oficjalnej sieci dystrybucyjnej firmy i jest ważna tylko z dowodem zakupu.
  • Niniejsza gwarancja dotyczy kompletnych urządzeń marki Heiko zakupionych i zamontowanych na terytorium Europy. Obowiązki Gwaranta wynikające z niniejszej gwarancji wykonuje Sprzedawca/Dystrybutor, który posiada statut Autoryzowanego Punktu Serwisowego (APS), wymieniony w Karcie Gwarancyjnej.
  • Autoryzowany Punkt Serwisowy to firma posiadająca ważny Certyfikat APS wydany przez oficjalną sieć dystrybucyjną. Szczegółowy zakres i warunki gwarancji określają dalsze postanowienia Karty Gwarancyjnej.
  • 1. Okres gwarancji
  • 1.1 Gwarancja obejmuje bezpłatne części zamienne i robociznę w okresie 5 lat gwarancji dla klimatyzatorów Split i Multi Split Heiko, a 2 lata dla klimatyzatorów przenośnych Heiko. Gwarancja obowiązuje od daty sprzedaży (za którą przyjmuje się datę wystawienia faktury sprzedaży), pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w rozdziale 3 pkt. 3.1 niniejszych warunków.
  • 1.2 W przypadku nie spełnienia wymogów określonych w rozdziale 3 pkt.3.1 gwarancja wygasa po upływie roku od dnia sprzedaży.
  • 2. Zakres gwarancji
  • 2.1 Gwarancją objęte są usterki urządzenia spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
  • 2.2 Do wykonania montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych uprawnione są wyłącznie firmy posiadające status APS.
  • 2.3 W przypadku gdy okresowych przeglądów serwisowych dokonuje inny APS niż ten, który dokonał montażu, przyjmuje on obowiązki wynikające z Gwarancji.
  • 2.4 Gwarantem kolejnych napraw gwarancyjnych jest APS, który jako ostatni wykonał naprawy gwarancyjne w danym zakresie.
  • 2.5 Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym do usunięcia wady objętej gwarancją, niezależnie od ilości części wymienionych przy jednej naprawie.
  • 2.6 Niniejsza gwarancja będzie respektowana przez Sprzedawcę po przedstawieniu przez Klienta:
  • a. czytelnie i poprawnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej zawierającej:
  • – zestawienie urządzeń,
  • – dane osoby będącej Instalatorem / Uruchamiającym (APS),
  • – dane i pieczęć Sprzedawcy,
  • – datę sprzedaży,
  • – dane Użytkownika,
  • – nr faktury,
  • – datę uruchomienia,
  • – poświadczenie pierwszego uruchomienia,
  • – poświadczenie płatnych przeglądów dokonywanych przez APS przez okres trwania gwarancji na zasadach określonych w rozdziale 3,
  • b. ważnego dowodu zakupu urządzenia (faktura, paragon) z datą sprzedaży zgodną z danymi umieszczonymiw Karcie Gwarancyjnej,
  • c. protokołu zdawczo-odbiorczego montażu i uruchomienia instalacji urządzenia klimatyzacyjnego.
  • d. wadliwego urządzenia
  • – jeżeli na Kliencie ciąży obowiązek dostarczenie go do APS.
  • 2.7 Warunkiem wykonania uprawnień wynikających z gwarancji jest dokonywanie przeglądów technicznych przez APS na zasadach określonych w rozdziale 3, zgodnie z uzyskanym statusem.
  • 2.8 Urządzenie o wadze powyżej 10 kg naprawiane będą na miejscu u Klienta. W pozostałych przypadkach (waga poniżej 10 kg) koszt dostawy i odbioru urządzenia z APS ponosi Klient. Koszty odbioru urządzeń powyżej 10 kg, o ile reklamacja okazała się bezzasadna obciążają Klienta.
  • 2.9 APS może odmówić nieodpłatnej naprawy w przypadku:
  • a. stwierdzenia niezgodności z danymi w dokumentach w sprzedanym sprzęcie,
  • b. naruszenia plomb,
  • c. naruszenia postanowień zawartych w Karcie Gwarancyjnej.
  • 2.10 Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 14 dni roboczych od daty złożenia do Sprzedawcy pisemnego powiadomienia o ich wystąpieniu.
  • 2.11 W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy okres naprawy ulega wydłużeniu o czas potrzebny na sprowadzenie części zamiennych.
  • 2.12 Powiadomienie o ujawnionych wadach musi zawierać:
  • – dane zgłaszającego (osoba odpowiedzialna, telefon),
  • – nr karty gwarancyjnej,
  • – nr fabryczny urządzenia,
  • – opis usterki urządzenia,
  • – potwierdzenie realizowania cyklicznych przeglądów technicznych,
  • – adres miejsca zamontowania urządzenia.
  • 2.13 Naprawa urządzenia lub wymiana części zamiennych, bez względu na zakres naprawy lub wymiany, nie powoduje, że gwarancja biegnie na nowo od chwili naprawy lub dostawy części. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania urządzenia w naprawie. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient nie odbiera naprawionego sprzętu z APS mimo powiadomienia go o dokonaniu naprawy. W przypadku, gdy Klient nie odbiera naprawionego sprzętu przez okres dłuższy niż 8 tygodni od powiadomienia o dokonaniu naprawy APS zastrzega sobie prawo do likwidacji sprzętu.
  • 2.14 Wszelkie części, które zostały wymienione podczas naprawy, stają się własnością gwaranta.
  • 3. Gwarancyjne przeglądy techniczne
  • 3.1 Warunkiem obowiązywania gwarancji jest cykliczne dokonywanie płatnych przeglądów technicznych urządzeń, co najmniej 2 razy w każdym roku obowiązywania gwarancji, przeprowadzonych przez APS wraz z potwierdzeniem odpowiednim wpisem w Karcie Gwarancyjnej z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek.
  • 3.2 Przeglądy techniczne będą realizowane na zlecenie Klienta i muszą odbywać się przed sezonem letnim (w marcu, kwietniu lub maju) oraz przed sezonem zimowym (we wrześniu, październiku, listopadzie). W celu dokonania przeglądu w w/w terminach Klient jest zobowiązany do zawiadomienia APS.
  • 3.3 W przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń, APS w porozumieniu z Klientem, wyznaczy dodatkowe obowiązkowe przeglądy gwarancyjne, które będą miały charakter przeglądów obowiązkowych, warunkujących wykonanie uprawnień wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej. W przypadku braku porozumienia decyzja APS w tym zakresie jest ostateczna.
  • 4. Wyłączenie odpowiedzialności gwaranta
  • 4.1 Gwarancją nie są objęte:
  • a. części urządzenia ulegające normalnemu zużyciu (filtry, bezpieczniki itp.),
  • b. uszkodzenia urządzeń wynikające z postępowania niezgodnego z instrukcją obsługi, w szczególności z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania, użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. filtrów),
  • c. mechaniczne uszkodzenia urządzeń i wywołane nimi wady,
  • d. wady i uszkodzenia spowodowane działaniem siły wyższej (np. uderzenia pioruna, powodzi, korozji, przepięć sieci elektrycznej),
  • e. usterki spowodowane naprawami, przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi dokonywanymi samodzielnie lub przez przedmiot do tego nieuprawniony,
  • f. czynności i części wymienione w instrukcji obsługi oraz należące do normalnej eksploatacji urządzenia (czyszczenie i wymiana filtrów, wymiana baterii w pilocie).
  • g. usterki spowodowane błędnym doborem urządzenia,
  • h. usterki i nieprawidłowe działanie spowodowane błędnym lub wadliwym montażem urządzenia,
  • i. produkty, których Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne zgubiono, zmazano, usunięto lub zatarto.
  • 4.2 Warunkiem zachowania gwarancji jest dokonywanie wszelkich napraw i przeglądów wyłącznie przez APS.
  • 4.3 Gwarancja nie obejmuje roszczeń Klienta z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są zgodne z informacjami podanymi przez producenta.
  • 4.4 Decyzja APS w zakresie zasadności zgłoszenia reklamacyjnego jest decyzją ostateczną.
  • 4.5 APS oraz przedstawiciele nie ponoszą odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli ich działalność zostanie zakłócona nieprzewidywanymi okolicznościami o charakterze siły wyższej.
  • 4.6 W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych Klient ponosi koszty związane z wykonywanymi czynnościami.
  • Instalator dokonujący serwisu przejmuje obowiązki i postanowienia wynikające z karty gwarancyjnej i warunków gwarancji.
Godziny otwarcia
10:00 - 15:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST