Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Kaisai
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny Kaisai KPC-09AI + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Kaisai KPC-09AI + Welltec RC360 + Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Kaisai KPC-09AI + Welltec RC360 + Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Kaisai KPC-09AI + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Kaisai KPC-09AI + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Kaisai KPC-09AI + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Kaisai KPC-09AI + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 2640 W |
przepływ powietrza 230 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 1010 W |
pobór prądu (chłodzenie) 4,48 A |
wydajność osuszania 0,9 l/h |
tryb pracy chłodzenie, niezal. osuszanie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania, pilot, WiFi (opcjonalne) |
funkcje auto, sleep, timer |
funkcja swing góra-dół, lewo-prawo |
źródło danych |
prędkości wentylatora 3 |
ciśnienie akustyczne 52 dB(A) |
moc akustyczna do 52 / 54 / 56 dB(A), 65 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z przodu |
czynnik chłodniczy R410a |
ilość czynnika chłodniczego 570 g |
ok. 16 m² |
odprowadzanie skroplin przez wężyk, do zewnętrznego zbiornika |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie wężyk odpływowy do skroplin |
elementy montażowe w zestawie listwa okienna |
klasa energetyczna (chłodzenie) A |
efektywność EER 2,6 |
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - chłodzenie 18 - 35 °C |
16 - 30 °C |
kolor biały, czarny |
szerokość 34,0 cm |
głębokość 78,0 cm |
wysokość 39,4 cm |
szerokość opakowania 40,0 cm |
głębokość opakowania 81,5 cm |
wysokość opakowania 55,0 cm |
waga 27 kg |
waga w opakowaniu 32,5 kg |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
Klimatyzator przenośny KAISAI KPC-09AI
- łatwy montaż
- elegancki wygląd
- pilot bezprzewodowy
- funkcja autodiagnozy
- intuicyjny panel sterowania
- wyświetlacz led
- programator czasowy
- automatyczny restart
- wytrzymałe kółka
- odparowanie skroplin
- tryb nocny
- automatyczny restart
- klimatyzator przenośny Kaisai KPC09 AI
- pilot zdalnego sterowania
- zestaw okienny
- dodatkowe akcesoria (jeśli zostały zamówione)
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna
169 zł darmowa dostawa |
499 zł darmowa dostawa |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 147 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 314 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 73 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Dziękujemy za to, że wybrali Państwo produkty marki KAISAI. Gratulujemy podjęcia trafnej decyzji. KAISAI to jeden z najbardziej znanych roducentów urządzeń elektronicznych domowego użytku na rynku. To sprawdzona jakość i precyzja, najnowocześniejsze laboratoria badawcze. Dzięki temu wszystkie nasze urządzenia są bezpieczne i łatwe w obsłudze. Poniżej znajdą Państwo informacje dotyczące warunków gwarancji.
- 1. Warunki ogólne gwarancji
- 1.1. Gwarancja dotyczy klimatyzatorów przenośnych KAISAI, zakupionych w Polsce w autoryzowanej sieci dystrybucyjne.
- 1.2. Producent gwarantuje, że dostarczony produkt jest wolny od wad montażowych i materiałowych, które mogłyby pogarszać lub zakłócać poprawne działanie produktu w stosunku do właściwości opisanych w instrukcji użytkowania.
- 1.3. Gwarancja ważna jest 24 miesiące od daty sprzedaży.
- 1.4. Gwarancja ważna jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
- 1.5. Gwarancja dotyczy wyłącznie produktu o numerze seryjnym wymienionym powyżej, a roszczenia gwarancyjne w stosunku do produktu nie posiadającego widocznego i czytelnego numeru seryjnego nie zostaną uznane.
- 2. Postępowanie gwarancyjne
- 2.1. W celu dokonania naprawy gwarancyjnej należy dostarczyć produkt wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu na własny koszt do punktu sprzedaży lub autoryzowanego punktu serwisowego. Po wykonaniu naprawy produkt zostanie wysłany Reklamującemu na koszt gwaranta.
- 2.2. W przypadku gdy roszczenie gwarancyjne nie zostanie uznane przez gwaranta (pkt.4), koszty transportu zwrotnego ponosi Reklamujący.
- 2.3. Reklamujący ponosi ryzyko utraty produktu w czasie transportu do punktu sprzedaży lub autoryzowanego punktu serwisowego. Ryzyko utraty produktu od dostarczenia go do punktu sprzedaży lub autoryzowanego punktu serwisowego do momentu odebrania go przez Reklamującego ponosi gwarant.
- 3. Zobowiązania gwarancyjne
- 3.1. Gwarant zobowiązuje się do naprawy wadliwego sprzętu w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty otrzymania sprzętu, przedłużonym o czas konieczny do sprowadzenia wymaganych części zamiennych.
- 3.2. W okresie gwarancyjnym uszkodzony produkt zostanie bezpłatnie naprawiony lub, jeśli naprawa okaże się niemożliwa, wymieniony na taki sam, wolny od wad. Sposób realizacji uprawnień gwarancyjnych (naprawa, wymiana towaru) należy do gwaranta.
- 3.3. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas trwania naprawy.
- 4. Ograniczenia i wyłączenia gwarancji. Roszczenie gwarancyjne nie zostanie uznane, jeśli:
- 4.1. Produkt został zniszczony lub uszkodzony wskutek działania sił wyższych lub wpływów środowiska: wilgoci, zalania, podwyższonej temperatury, przez zwarcie elektryczne spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem, przepięcia i awarie sieci zasilającej itp.
- 4.2. Produkt został zniszczony lub uszkodzony wskutek nieprawidłowego montażu, wadliwej obsługi, w szczególności wskutek nieprzestrzegania przez użytkownika instrukcji montażu i obsługi urządzenia.
- 4.3. Produkt został otwarty lub był naprawiany przez nieautoryzowany punkt serwisowy lub inne nieuprawnione osoby.
- 4.4. Produkt lub jego obudowa wykazuje uszkodzenia mechaniczne mogące prowadzić do jego nieprawidłowego funkcjonowania.
- 4.5. Reklamujący nie dostarczył niniejszej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu
- 4.6. Reklamujący nie dostarczył produktu w oryginalnym opakowaniu.
- 4.7. Wada pilota zdalnego sterowania nie skutkuje w żadnym wypadku wymianą odbiornika.
- 5. Wyłączenia odpowiedzialności
- Odpowiedzialność gwarancyjna ograniczona jest do wysokości ceny zapłaconej za sprzęt zgodnie z dowodem sprzedaży. Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest przedłożenie oryginału niniejszej karty gwarancyjnej opatrzonej pieczęcią sklepu, datą sprzedaży sprzętu i podpisem sprzedawcy wraz z dowodem sprzedaży (rachunek, paragon fiskalny, faktura). Gwarant może odmówić naprawy gwarancyjnej w przypadku niezgodności danych w dokumencie gwarancyjnym i na produkcie lub naniesienie poprawek w dokumencie gwarancyjnym przez nieupoważnione osoby.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?