Klimatyzator przenośny Kanwod Freeze
Marka: Kanwod Model: Freeze Typ: Klimatyzator
Moc chłodnicza: 2050 W

Zastosowanie: ok. 30 m²

1 227 zł
0 zł rabatu za przedpłatę
Dostawa: od 22 zł
Zwrot: w ciągu 50 dni dla wszystkich
Gwarancja: 2 lata, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Opinie: już 10710 pozytywnych opinii o klimasklep.pl w internecie
Zamówienia: ponad 1.000.000 zrealizowanych zamówień
sprawdź rabaty >
Kanwod Freeze jest dostępny.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Kanwod w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
marka
model
klimatyzator przenośny
typ
kompaktowy
rodzaj
domowy
sposób użytkowania
standardowy
moc chłodnicza (kalkulator doboru)
2050 W
przepływ powietrza
300 m³/h
pobór mocy (chłodzenie)
800 W
wydajność osuszania
0,7 l/h
tryb pracy
chłodzenie, niezal. osuszanie, wentylacja
sterowanie
panel sterowania, pilot, WiFi (opcjonalne)
funkcje
auto, timer
źródło danych
funkcja swing
brak
prędkości wentylatora
2
wylot zimnego powietrza
z przodu
czynnik chłodniczy
R290
ilość czynnika chłodniczego
165 g
poj. zbiornika na skropliny
1
odprowadzanie skroplin
do wewnętrznego zbiornika
wyświetlacz
standardowy LCD
wyposażenie
kółka
elementy montażowe w zestawie
listwa okienna
ustawienie temperatury chłodzenia
16 - 24 °C
kolor
biały
fizyczne
waga
18 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Klimatyzator przenośny Kanwod Freeze

Klimatyzatory Kanwod

Polska marka Kanwod posiada w swojej ofercie rozwiązania do zastosowania w domu, ogrodzie i warsztacie. Szeroka gama urządzeń została opracowana z dbałością o jakość i szczegóły. W rozwiązaniach do zastosowania domowego firma Kanwod zwraca uwagę na praktyczność i łatwość obsługi – z założenia każdy produkt ma ułatwiać codzienne życie. W ofercie marki można znaleźć m.in. rozwiązania pozwalające zadbać o odpowiednią temperaturę wewnątrz domowych pomieszczeń, a panaceum na letnie upały stanowić będą klimatyzatory Kanwod Freeze.

Zalety klimatyzatora przenośnego Kanwod Freeze

  • urządzenie 3w1: chłodzenie, osuszanie, wentylacja
  • nowoczesny, stylowy design
  • dotykowy panel sterowania z wyświetlaczem
  • pilot zdalnego sterowania
  • ekologiczny czynnik chłodniczy R290
  • 2 prędkości wentylatora
  • tryb auto
  • timer
  • łatwa konserwacja
  • kółka transportowe zapewaniające mobilność

Klimatyzator przenośny Kanwod Freeze

Klimatyzator przenośny Kanwod Freeze to urządzenie z 3 trybami pracy - chłodzeniem, osuszaniem i wentylacją. Charakteryzuje je nowoczesny i stylowy design, a także prostota obsługi. Funkcjami maszyny możemy sterować za pomocą dotykowego panelu sterowania z wyświetlaczem oraz dołączonego do zestawu pilota zdalnego sterowania. Klimatyzator automatycznie dostosowuje parametry pracy celem osiągnięcia zadanej temperatury w zakresie od 16 do 24°C. Duże ułatwienie obsługi stanowi także timer, pozwalający określić czas pracy maszyny. Urządzenie posiada 2 prędkości pracy wentylatora oraz zbiornik na skropliny o pojemności 1 l, a dzięki filtrowi wstępnemu, powietrze pobierane przez klimatyzator ulega oczyszczeniu. Maszyna jest także łatwa w konserwacji. Dodatkowo, konstrukcja została zaprojektowana z myślą o wysokiej mobilności - klimatyzator został wyposażony w kółka ułatwiające przemieszczanie.

Zastosowanie klimatyzatora przenośnego Kanwod Freeze

Klimatyzator przenośny Kanwod Freeze przeznaczony jest do pomieszczeń o powierzchni do 30 m². Świetni sprawdzi się w domach, mieszkaniach, biurach, sklepach, restauracjach, salonach fryzjerskich i kosmetycznych. Dzięki wysokiej mobilności, urządzenie może być z powodzeniem wykorzystywane do chłodzenia różnych pomieszczeń w zależności od potrzeb.

Zawartość opakowania

  • klimatyzator przenośny Kanwod Freeze
  • pilot zdalnego sterowania z bateriami
  • rura odprowadzająca gorące powietrze
  • złącze oraz adapter rury
  • listwa okienna
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Kanwod
Uszczelnienie okna: listwa okienna a uszczelka okienna
W zestawie razem z większością klimatyzatorów przenośnych znajduje się plastikowa listwa okienna. Na pierwszym zdjęciu zaprezentowano wykorzystanie listwy w najczęściej stosowanym typem okna w Polsce. Rozwiązanie to jest wysoce nieefektywne - listwa uszczelnia jedynie jedną z trzech stron uchylonego okna - w górnej i dolnej części okna gorące powietrze z zewnątrz może swobodnie przepływać do wnętrza pomieszczenia, przez co spada wydajność pracy klimatyzatora.
Aby zwiększyć efektywność pracy urządzenia, należy zastosować uszczelkę okienną, jak zostało to pokazane na drugim zdjęciu. Montaż uszczelki okiennej jest bardzo łatwy, a różnica w skuteczności schładzania powietrza przez klimatyzatory jest znaczna. Zobacz uszczelki okienne.
Akcesoria
Oferty
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 22 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 75 zł 63 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.

Gwarancja
Podstawowa gwarancja: 2 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
standardowa gwarancja

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
299 zł
12 zł/m-c
179 zł
14 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowane jest na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • 1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych oraz/lub montażowych)
  • 2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych lub montażowych.
  • 3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
  • • 24 miesiące dla wszystkich urządzeń w przypadku zakupu konsumenckiego
  • • 12 miesięcy w przypadku zakupu komercyjnego
  • 4. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 5. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu. Zgłoszenie należy złożyć poprzez panel serwisowy niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności.
  • • Przy gwarancji typu door to door gwarant pokrywa koszty spedycyjne w przypadku jej uznania.
  • • Przy gwarancji typu drive to door urządzenia należy po uprzednim ustaleniu z Gwarantem odesłać na jego adres, przy czym koszty i ryzyko przesyłki ponosi Kupujący.
  • Uznanie roszczeń gwarancyjnych Kupującego będzie równoznaczne z naprawą urządzenia lub wymianą urządzenia na wolne od wad i poniesieniem przez Gwaranta kosztów przesyłki zwrotnej. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji urządzenie odsyłane jest do Kupującego przesyłką kurierską pobraniową.
  • Urządzenia spalinowe należy po uprzednim ustaleniu z Gwarantem odesłać na jego adres, przy czym koszty i ryzyko przesyłki ponosi Kupujący. Uznanie roszczeń gwarancyjnych Kupującego będzie równoznaczne z naprawą urządzenia lub wymianą urządzenia na wolne od wad i poniesieniem przez Gwaranta kosztów przesyłki zwrotnej. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji urządzenie odsyłane jest do Kupującego przesyłką kurierską pobraniową.
  • 6. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (art. 6 ust. 1 lit. b) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych („RODO”)) oraz numer dokumentu zakupu.
  • 7. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 5 i 6, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
  • 8. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę, wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o całkowity czas realizacji reklamacji.
  • 9. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 14 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym
  • 10. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar, itd.
  • 11. Ochroną gwarancyjną nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu niezgodnej z instrukcją obsługi.
  • 12. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
  • • czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją - przewidziane w instrukcji obsługi - do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
  • • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu, spowodowane użytkowaniem urządzenia w sposób niezgodny z instrukcją obsługi lub przeznaczeniem
  • • uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
  • • uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych; wywołane pracą bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, tzn. dużej wilgotności, zapyleniu, ujemnej bądź zbyt wysokiej temperaturze otoczenia
  • • uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
  • • uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
  • • uszkodzenia powstałe w wyniku: zasilania urządzenia wysokociśnieniowego zanieczyszczoną wodą
  • 13. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
  • • elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, linki napędowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające, filtry,
  • • elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników, uszczelniacze pompy, o-ringi, zawory,
  • • elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
  • • inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące, uszczelki,
  • • elementy wyżej niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy,
  • • mechanizmy zapadkowe oraz kwadraty napędzające zastosowane w grzechotkach i kluczach dynamometrycznych, końcówki do wkrętaków i wkrętarek, końcówki osadzone w nasadkach oraz klucze typu "L" i "T" ( torx, resi-torx, imbus), wkrętaki, narzędzia, które noszą znamiona nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania oraz narzędzia uszkodzone mechanicznie
  • 14. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługa gwarancyjną.
  • 15. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonywania zmian konstrukcyjnych, prób samodzielnych napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno- konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
  • 16. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.
Opinie
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Freeze
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.