Sprawdź: Klimatyzatory przenośne KCC
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny KCC 2709AI + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny KCC 2709AI + Welltec RC360 + Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny KCC 2709AI + Welltec RC360 + Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny KCC 2709AI + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny KCC 2709AI + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny KCC 2709AI + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny KCC 2709AI + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 2700 W |
przepływ powietrza 230 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 1010 W |
pobór prądu (chłodzenie) 6,4 A |
tryb pracy chłodzenie, niezal. osuszanie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania, pilot, WiFi (opcjonalne) |
funkcje auto, sleep, timer, turbo |
funkcja swing góra-dół |
źródło danych |
prędkości wentylatora 3 |
poziom głośności 52 / 54 / 56 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z przodu |
czynnik chłodniczy R410a |
ilość czynnika chłodniczego 570 g |
ok. 10 - 16 m² |
ok. 25 - 40 m³ |
odprowadzanie skroplin przez wężyk, do zewnętrznego zbiornika |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie kółka, wężyk odpływowy do skroplin |
elementy montażowe w zestawie listwa okienna |
klasa energetyczna (chłodzenie) A |
kolor biały |
napięcie 220 - 240 V |
szerokość 34,0 cm |
głębokość 40,0 cm |
wysokość 78,0 cm |
waga 40 kg |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
jeśli chcesz korzystać z przyjemnego klimatu
bez względu na to, gdzie się znajdujesz
169 zł darmowa dostawa |
499 zł darmowa dostawa |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 73 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 147 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 147 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Sprzedający gwarantuje prawidłowe działanie urządzenia zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi zamieszczonymi w instrukcji obsługi pod warunkiem, że montażu i uruchomienia urządzenia dokona Instalator upoważniony przez Importera/Dystrybutora.
- 2. Sprzedawcą może być Importer/Dystrybutor lub firma, z którą Importer/Dystrybutor podpisał umowę dealerską.
- 3. Obowiązki gwarancyjne wynikające z niniejszej gwarancji wykonuje Sprzedający.
- 4. Sprzedający udziela gwarancji na urządzenie na okres określony w niniejszej Karcie Gwarancyjnej.
- 5. Do obowiązków Sprzedającego wynikających z niniejszej gwarancji należy dokonywanie napraw gwarancyjnych urządzeń (bezpłatna dostawa części i robocizna) w okresie gwarancji.
- 6. Gwarancja dotyczy jedynie awarii wynikających z wad części urządzenia lub wad powstałych w procesie produkcyjnym.
- 7. Kupujący może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych jedynie gdy przeglądy konserwacyjne wykonywane są przez Sprzedającego lub inną upoważnioną przez Importera/Dystrybutora firmę z częstotliwością określoną w Karcie Gwarancyjnej. Przeglądy są odpłatne, a obowiązkiem Kupującego jest terminowe zlecanie wykonania przeglądów. Przeglądy wykonywane są nie rzadziej niż co 6 miesięcy, a przypadkach uzasadnionych warunkami w jakich pracuje urządzenie (np. duże pylenie z drzew, emisja pyłów przez kominy fabryczne itp.). Sprzedający może zwiększyć częstotliwość wykonywania obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych.
- 8. Warunkiem realizacji zobowiązań gwarancyjnych przez Sprzedającego jest okazanie przez Kupującego:
- • dowodu zakupu zawierającego dane urządzenia umieszczone w Karcie Gwarancyjnej;
- • poprawnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej łącznie z potwierdzeniami wykonywania przeglądów konserwacyjnych. Potwierdzeniem wykonania przeglądu konserwacyjnego jest wpis umieszczony przez uprawniony podmiot w Karcie Konserwacji i Napraw.
- 9. W terminie 5 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia awarii zawierającego opis usterki urządzenia oraz przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 8, Sprzedający podejmie decyzję o uznaniu lub odrzuceniu skargi gwarancyjnej.
- 10. Awarie urządzenia powstałe w okresie gwarancyjnym będą usuwane przez Sprzedającego w terminie 21 dni od daty uznania roszczeń Kupującego przez Sprzedającego. Termin ten może zostać przedłużony o czas potrzebny do sprowadzenia części zamiennych od producenta.
- 11. Urządzenia o wadze powyżej 15 kg naprawiane będą u Kupującego. Urządzenia o wadze poniżej 15 kg winny być dostarczone do i odebrane z punktu serwisowego wyznaczonego przez Sprzedającego. Dostarczenie i odbiór urządzenia odbywa się na koszt Kupującego.
- 12. Kupujący zostanie obciążony kosztami przyjazdu ekipy serwisowej w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacji.
- 13. Wszelkie naprawy w okresie gwarancji mogą być wykonywane jedynie przez Sprzedającego lub firmę upoważnioną przez Importera/Dystrybutora.
- 14. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzenia.
- 15. Gwarancja nie obejmuje:
- • uszkodzeń urządzenia powstałych w wyniku działań niezgodnych z instrukcją obsługi;
- • a w szczególności nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania, użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. filtrów);
- • czynności, które zgodnie z instrukcją obsługi winny być wykonane w ramach normalnej eksploatacji urządzenia przez użytkownika (np. czyszczenie i wymiana filtrów, wymiana baterii w pilocie itp.);
- • niewłaściwej instalacji zasilania energetycznego i jej zakłóceń (przepięcia);
- • mechanicznych uszkodzeń i spowodowanych tymi uszkodzeniami wad;
- • wad i uszkodzeń spowodowanych działaniem sity wyższej (np. pożar, powódź, uderzenie pioruna);
- • wad i uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami, które nie mają związku z działaniem urządzenia;
- • uszkodzeń powstałych w trakcie transportu i przechowywania urządzenia przez Kupującego;
- 16. Kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji gdy:
- • Karta Gwarancyjna jest wypełniona nieprawidłowo (niezgodność danych w dokumencie z danymi urządzenia),
- • podmioty nieuprawnione dokonały naniesienia poprawek lub skreśleń w Karcie Gwarancyjnej lub jest ona zamazanaczy zniszczona;
- • nie dokonywano przeglądów konserwacyjnych;
- • montaż został wykonany przez nieupoważnionego Instalatora;
- • dokonywano napraw, przeróbek, zmian konstrukcyjnych wykonanych przez podmioty inne niż Sprzedający lub podmioty przez niego upoważnione;
- • nieczytelne są numery seryjne na urządzeniu.
- 17. Wadliwe części, które wymieniono, stają się własnością Sprzedającego.
- 18. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Kupującego do żądania zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?