Marka: Sinclair Model: AST-24AI Typ: Klimatyzator
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Sinclair AST-24AI jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Pomoc w doborze: formularz / telefon: 798-863-943 (w godz. 10:00 - 14:00)


Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Sinclair
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Sinclair. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
klimatyzator przenośny
typ
z plecakiem
rodzaj
domowy
sposób użytkowania
standardowy
moc chłodnicza (kalkulator doboru)
7200 W
moc grzewcza
7500 W
przepływ powietrza
1400 m³/h
pobór mocy (chłodzenie)
2250 W
pobór mocy (grzanie)
2800 W
pobór prądu (chłodzenie)
10,5 A
pobór prądu (grzanie)
9,5 A
wydajność osuszania
2 l/h
tryb pracy
chłodzenie, grzanie, niezal. osuszanie, wentylacja
sterowanie
pilot, WiFi
funkcje
auto, autodiagnostyka, autorestart, sleep, timer, turbo
funkcja swing
brak danych
źródło danych
prędkości wentylatora
4
poziom głośności
39 / 42 / 45 / 49 dB(A)
moc akustyczna
65 dB(A)
wylot zimnego powietrza
z przodu
czynnik chłodniczy
R410a
ilość czynnika chłodniczego
2000 g
GWP czynnika chłodniczego
2088
odprowadzanie skroplin
brak danych
wyświetlacz
na pilocie, w obudowie
elementy montażowe w zestawie
brak danych
klasa energetyczna (chłodzenie)
A++
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - chłodzenie
-15 - 43 °C
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - grzanie
-15 - 24 °C
kolor
biały
wymiary jednostki zew. (sz. x gł. x wys.)
95,5 x 70,0 x 39,6 cm
fizyczne
szerokość
50,7 cm
głębokość
32,0 cm
wysokość
177,0 cm
waga
94 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI
z plecakiem
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI
Klimatyzatory przenośne Sinclair cechują się bardzo wysoką wydajnością przy jednoczesnym zachowaniu nowoczesnej stylistyki i atrakcyjnego wyglądu. Klimatyzator przenośny z plecakiem Sinclair AST-24AI to unikalne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą uzyskać komfortową temperaturę w większych przestrzeniach, takich jak restauracje, sale konferencyjne. Urządzenie posiada ukryty wyświetlacz LED oraz moduł WiFi, umożliwiający sterowanie za pomocą smartfona lub tabletu.
Zalety klimatyzatora przenośnego Sinclair AST-24AI
  • urządzenie 4w1 - chłodzenie, grzanie, osuszanie i wentylacja
  • estetyczny design
  • duża wydajność
  • mniejsze zużycie energii dzięki technologii DC Inverter
  • timer włączenia i wyłączenia
  • funkcja sleep
  • tryb auto
  • funkcja turbo w trybie chłodzenia i grzania
  • możliwość regulacji kierunku nawiewu w poziomie i w pionie
  • autodiagnostyka
  • auto-restart
  • inteligentna funkcja odszraniania
  • pilot zdalnego sterowania
  • moduł WiFi
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI jest urządzeniem typu split, w skład którego wchodzi jednostka wewnętrzna i jednostka zewnętrzna. Design jednostki wewnętrznej jest estetyczny. Maszyna ma dużą wydajność i może chłodzić, grzać, osuszać i wentylować pomieszczenie. Klimatyzator wyposażony został także w szereg przydatnych funkcji. Tryb auto pozwala dostosować pracę urządzenia celem utrzymania odpowiedniej temperatury. Timer pozwala ustawić czas włączenia i wyłączenia klimatyzatora. Funkcja sleep posiada trzy opcje pracy. W pierwszej temperatura się podnosi przy chłodzeniu i obniża podczas grzania. Druga opcja sprawia, iż temperatura sama się dostosowuje tak, aby była nieco niższa nad ranem. W ramach trzeciej opcji można samemu wybrać ustawienia. Dostępna jest także funkcja turbo, dzięki której szybko ochłodzimy / ogrzejemy pomieszczenie.
Obsługa klimatyzatora przenośnego Sinclair AST-24AI jest bardzo prosta i komfortowa. Pracą urządzenia możemy sterować za pomocą panelu sterowania na obudowie, pilota bezprzewodowego lub aplikacji mobilnej. Wylot powietrza znajduje się na przedniej części obudowy. Istnieje możliwość regulacji kierunku nawiewu w poziomie i w pionie. Inteligentna funkcja odszraniania dostosowuje pracę odszraniacza sprawdzając temperaturę otoczenia i skraplacza. Autodiagnostyka pozwala na szybkie zidentyfikowanie potencjalnych problemów związanych z pracą klimatyzatora. W przypadku awarii i ponownym powrocie zasilania, urządzenie uruchomi się w trybie pracy z przed awarii. W klimatyzatorze zastosowano technologię DC Inverter, która umożliwia płynną regulację mocy poprzez zmiany prędkości obrotowej sprężarki, a co za tym idzie zmniejszenie zużycie energii do 44% w porównaniu z urządzeniami standardowymi. Dzięki tej technologii możliwe jest szybsze uzyskanie żądanej temperatury i jej utrzymanie.
Aplikacja EWPE Smart
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI wyposażony jest w moduł WiFi, umożliwiający obsługę urządzenia przez aplikację EWPE Smart dostępną na smartfony z systemem Andorid i iOS. Dzięki czemu klimatyzatorem można sterować za pomocą telefonu, korzystając z bogatej listy funkcji urządzenia.
Zastosowanie klimatyzatora przenośnego Sinclair AST-24AI
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI został zaprojektowany dla większych przestrzeni, takich jak biura, restauracje, sale konferencyjne itp.
Zawartość opakowania
  • klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna)
  • pilot zdalnego sterowania
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Sinclair
Uszczelnienie okna: listwa okienna a uszczelka okienna
W zestawie razem z większością klimatyzatorów przenośnych znajduje się plastikowa listwa okienna. Na pierwszym zdjęciu zaprezentowano wykorzystanie listwy w najczęściej stosowanym typem okna w Europie. Rozwiązanie to jest wysoce nieefektywne - listwa uszczelnia jedynie jedną z trzech stron uchylonego okna - w górnej i dolnej części okna gorące powietrze z zewnątrz może swobodnie przepływać do wnętrza pomieszczenia, przez co spada wydajność pracy klimatyzatora.
Aby zwiększyć efektywność pracy urządzenia, należy zastosować uszczelkę okienną, jak zostało to pokazane na drugim zdjęciu. Montaż uszczelki okiennej jest bardzo łatwy, a różnica w skuteczności schładzania powietrza przez klimatyzatory jest znaczna. Zobacz uszczelki okienne.


Aplikacje do pobrania

Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 86 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 3 lata
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • WARUNKI GWARANCJI
  • 1. Niniejsza gwarancja dotyczy wszystkich urządzeń marki Sinclair, zakupionych i sprzedawanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 2. Dla skorzystania z niniejszej gwarancji wymagana jest instalacja urządzenia przez Autoryzowany Serwis Sinclair, w skrócie ASS (zwany również Gwarantem), posiadającym: aktualny Certyfikat ASS, zarejestrowaną działalność gospodarczą w branży chłodnictwo i klimatyzacja, aktualny certyfikat F-GAZ-owy i uprawnienia elektryczne SEP.
  • 3. Dystrybutor gwarantuje sprawne działanie urządzenia, na które udzielana jest gwarancja, według poniższych postanowień:

    Kategoria Okres podstawowej gwarancji Okres rozszerzonej gwarancji
    Klimatyzatory Split | Klimatyzatory Multi-Split | Systemy SDV | Akcesoria fabryczne do tych urządzeń 12 lub 24 lub 36 miesięcy 48 lub 60 miesięcy
    Agregaty wody lodowej | Klimakonwektory | Podgrzewacze CWU | Klimatyzatory okienne | Akcesoria fabryczne do tych urządzeń 12 lub 24 lub 36 miesięcy -
    Klimatyzatory przenośne | Osuszacze | Oczyszczacze | Klimatyzatory do łodzi i do kamperów | Akcesoria fabryczne do tych urządzeń 12 lub 24 miesiące -


  • Po spełnieniu poniższych warunków:

    Warunki podstawowej gwarancji Warunki rozszerzonej gwarancji
    • odpłatny przegląd techniczny dokonywany co najmniej raz na 12 miesięcy przez ASS posiadający aktualny Certyfikat ASS
    • czytelnie i poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna wraz z odnotowanymi przeglądami i ewentualnymi naprawami
    • przedstawienie dowodu zakupu urządzenia
    • użytkowanie urządzenia zgodne z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi zawartymi w instrukcji obsługi, w szczególności: właściwa eksploatacja, konserwacja, obsługa, przechowywanie itp.
    • zamówienie części zamiennych poprzez formularz gwarancyjny, znajdujący się na stronie internetowej: www.sinclair.pl/czesci
    • odpłatny przegląd techniczny dokonywany co najmniej raz na 6 miesięcy przez ASS, posiadający aktualny Certyfikat ASS
    • czytelnie i poprawnie wypełniona niniejsza Karta Gwarancyjna wraz z odnotowanymi przeglądami i ewentualnymi naprawami
    • użytkowanie urządzenia zgodne z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi zawartymi w instrukcji obsługi, w szczególności właściwa eksploatacja, konserwacja, obsługa, przechowywanie itp.
    • w module serwisowo-gwarancyjnym na stronie www.rejestracjagwarancji.sinclair.pl należy:
    - zarejestrować urządzenie w terminie do 30 dni od daty sprzedaży
    - odnotowywać wszystkie przeprowadzone czynności serwisowe (instalacja, przeglądy,naprawy, itp.) najpóźniej po upływie 30 dni
    - składać zamówienie na części zamienne
  • 4. Okres gwarancji urządzeń Sinclair jest liczony od daty sprzedaży przez ASS Kupującemu. Przez datę sprzedaży rozumie się datę wystawienia dowodu zakupu urządzenia (faktura/paragon). ASS wraz z Użytkownikiem samodzielnie i we własnym zakresie ustalają długość trwania gwarancji. Informacja taka musi zostać odnotowana w niniejszej Karcie Gwarancyjnej przez ASS.
  • 5. W przypadku uzasadnionym warunkami eksploatacyjnymi, ASS ma prawo wyznaczyć dodatkowy odpłatny przegląd techniczny. Informacja taka musi zostać wpisana do Karty Gwarancyjnej przez ASS.
  • 6. Dla prawidłowej pracy urządzenia zalecane jest, aby ASS (Gwarant) sprzedający urządzenie, wykonujący montaż i obsługę gwarancyjną, wykonywał również odpłatne okresowe przeglądy techniczne.
  • 7. ASS wykonujący instalację urządzenia jest zobowiązany do przeprowadzenia konfiguracji aplikacji mobilnej służącej do sterowania klimatyzacją przez połączenie internetowe (jeżeli taka istnieje) oraz do przeszkolenia Kupującego z obsługi klimatyzacji oraz sposobów jej sterowania.
  • 8. Gwarancja traci ważność, w przypadku:
  • - przeprowadzenia montażu, napraw lub przeglądów technicznych przez osoby nieuprawnione (nieposiadające Certyfikatu ASS, F-GAZ, SEP)
  • - braku okresowych przeglądów technicznych
  • - dokonywania zmian konstrukcyjnych
  • - użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi
  • 9. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady ukryte w urządzeniu. Gwarancja nie obejmuje:
  • - uszkodzeń wynikających z błędów i zaniedbań popełnionych podczas montażu
  • - czynności i zużytych części wynikających z eksploatacji urządzenia, tj. konserwacja i wymiana filtrów, wymiana baterii w pilocie itp.
  • - wad i awarii wynikających z normalnego zużycia podczas eksploatacji urządzenia, tj. zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów, itp.
  • - instalacji czynnika chłodniczego, systemu odprowadzania skroplin i zasilania elektrycznego
  • - mechanicznych uszkodzeń i wynikających z nich wad
  • - uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych lub siły wyższej (np. wyładowań atmosferycznych, powodzi, pożaru, korozji, przepięć sieci elektrycznej, itp.)
  • 10. Niniejsza gwarancja uprawnia Kupującego do diagnostyki i naprawy urządzenia przez Gwaranta. Gwarant, który dokonał sprzedaży i montażu urządzenia, po otrzymaniu zgłoszenia, we własnym zakresie diagnozuje potencjalną awarię, przeprowadza demontaż uszkodzonych i montaż nowych elementów. Dystrybutor zapewnia bezpłatnie nowe elementy podlegające wymianie. Części, które zostały wymienione podczas naprawy gwarancyjnej urządzenia, stają się własnością Dystrybutora i muszą zostać dostarczone przez Gwaranta do Dystrybutora w terminie 14 dni roboczych od dnia przeprowadzenia naprawy sprzętu, ale nie później niż 30 dni od dostarczenia części przez Dystrybutora.
  • 11. W przypadku, gdy podmiotem sprzedającym, będzie inny podmiot niż podmiot montujący urządzenie, strony: Sprzedawca, Instalator oraz Kupujący ustalą między sobą, kto przejmuje na siebie zobowiązania Gwaranta określone w pkt. 10 niniejszej Karty Gwarancyjnej.
  • 12. Dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne następstwa cywilnoprawne wynikające z wystąpienia wady w reklamowanym urządzeniu.
  • 13. Termin rozpatrzenia gwarancji wynosi 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji. W przypadku konieczności dostawy części zamiennych od producenta urządzenia termin może się wydłużyć do 28 dni roboczych.
  • 14. Kupujący urządzenia ponosi koszty związane z naprawą gwarancyjną w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego.
  • 15. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Sinclair.
  • 16. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  • 17. Reklamację (zgłoszenie gwarancyjne) Kupujący zgłasza każdorazowo podmiotowi sprzedającemu i montującemu urządzenie (Gwarant). Dane kontaktowe Gwaranta znajdują się w niniejszej Karcie Gwarancyjnej. Zgłoszenie gwarancyjne musi zostać dostarczone w formie pisemnej na adres Gwaranta lub za pośrednictwem drogi elektronicznej (e-mail).
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
4 wszystkich opinii
5
1 (4 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od Klient o AMC-14P wystawiona 3 lata temu
Funkcja postawienia na zewnątrz jest super, jest znośny hałas gdy jest na zewnątrz.

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Agnieszka K. o AMC-14AN wystawiona 5 lat temu
Polecam

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o AMC-11AN wystawiona 6 lat temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od klimasklep.pl o AST-24AI
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi