Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Sinclair
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
typ z plecakiem |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 7200 W |
moc grzewcza 7500 W |
przepływ powietrza 1400 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 2250 W |
pobór mocy (grzanie) 2800 W |
pobór prądu (chłodzenie) 10,5 A |
pobór prądu (grzanie) 9,5 A |
wydajność osuszania 2 l/h |
tryb pracy chłodzenie, grzanie, niezal. osuszanie, wentylacja |
sterowanie pilot, WiFi |
funkcje auto, autodiagnostyka, autorestart, sleep, timer, turbo |
funkcja swing brak danych |
źródło danych |
prędkości wentylatora 4 |
poziom głośności 39 / 42 / 45 / 49 dB(A) |
moc akustyczna 65 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z przodu |
czynnik chłodniczy R410a |
ilość czynnika chłodniczego 2000 g |
GWP czynnika chłodniczego 2088 |
ok. 42 m² |
odprowadzanie skroplin brak danych |
wyświetlacz na pilocie, w obudowie |
elementy montażowe w zestawie brak danych |
klasa energetyczna (chłodzenie) A++ |
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - chłodzenie -15 - 43 °C |
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - grzanie -15 - 24 °C |
kolor biały |
wymiary jednostki zew. (sz. x gł. x wys.) 95,5 x 70,0 x 39,6 cm |
szerokość 50,7 cm |
głębokość 32,0 cm |
wysokość 177,0 cm |
waga 94 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- urządzenie 4w1 - chłodzenie, grzanie, osuszanie i wentylacja
- estetyczny design
- duża wydajność
- mniejsze zużycie energii dzięki technologii DC Inverter
- timer włączenia i wyłączenia
- funkcja sleep
- tryb auto
- funkcja turbo w trybie chłodzenia i grzania
- możliwość regulacji kierunku nawiewu w poziomie i w pionie
- autodiagnostyka
- auto-restart
- inteligentna funkcja odszraniania
- pilot zdalnego sterowania
- moduł WiFi
- klimatyzator przenośny Sinclair AST-24AI (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna)
- pilot zdalnego sterowania
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Sinclair
169 zł darmowa dostawa |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 86 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- WARUNKI GWARANCJI
- 1. Niniejsza gwarancja dotyczy wszystkich urządzeń marki Sinclair, zakupionych i sprzedawanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- 2. Dla skorzystania z niniejszej gwarancji wymagana jest instalacja urządzenia przez Autoryzowany Serwis Sinclair, w skrócie ASS (zwany również Gwarantem), posiadającym: aktualny Certyfikat ASS, zarejestrowaną działalność gospodarczą w branży chłodnictwo i klimatyzacja, aktualny certyfikat F-GAZ-owy i uprawnienia elektryczne SEP.
- 3. Dystrybutor gwarantuje sprawne działanie urządzenia, na które udzielana jest gwarancja, według poniższych postanowień:
Kategoria Okres podstawowej gwarancji Okres rozszerzonej gwarancji Klimatyzatory Split | Klimatyzatory Multi-Split | Systemy SDV | Akcesoria fabryczne do tych urządzeń 12 lub 24 lub 36 miesięcy 48 lub 60 miesięcy Agregaty wody lodowej | Klimakonwektory | Podgrzewacze CWU | Klimatyzatory okienne | Akcesoria fabryczne do tych urządzeń 12 lub 24 lub 36 miesięcy - Klimatyzatory przenośne | Osuszacze | Oczyszczacze | Klimatyzatory do łodzi i do kamperów | Akcesoria fabryczne do tych urządzeń 12 lub 24 miesiące - - Po spełnieniu poniższych warunków:
Warunki podstawowej gwarancji Warunki rozszerzonej gwarancji • odpłatny przegląd techniczny dokonywany co najmniej raz na 12 miesięcy przez ASS posiadający aktualny Certyfikat ASS • czytelnie i poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna wraz z odnotowanymi przeglądami i ewentualnymi naprawami • przedstawienie dowodu zakupu urządzenia
• użytkowanie urządzenia zgodne z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi zawartymi w instrukcji obsługi, w szczególności: właściwa eksploatacja, konserwacja, obsługa, przechowywanie itp. • zamówienie części zamiennych poprzez formularz gwarancyjny, znajdujący się na stronie internetowej: www.sinclair.pl/czesci• odpłatny przegląd techniczny dokonywany co najmniej raz na 6 miesięcy przez ASS, posiadający aktualny Certyfikat ASS • czytelnie i poprawnie wypełniona niniejsza Karta Gwarancyjna wraz z odnotowanymi przeglądami i ewentualnymi naprawami • użytkowanie urządzenia zgodne z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi zawartymi w instrukcji obsługi, w szczególności właściwa eksploatacja, konserwacja, obsługa, przechowywanie itp. • w module serwisowo-gwarancyjnym na stronie www.rejestracjagwarancji.sinclair.pl należy: - zarejestrować urządzenie w terminie do 30 dni od daty sprzedaży - odnotowywać wszystkie przeprowadzone czynności serwisowe (instalacja, przeglądy,naprawy, itp.) najpóźniej po upływie 30 dni
- składać zamówienie na części zamienne - 4. Okres gwarancji urządzeń Sinclair jest liczony od daty sprzedaży przez ASS Kupującemu. Przez datę sprzedaży rozumie się datę wystawienia dowodu zakupu urządzenia (faktura/paragon). ASS wraz z Użytkownikiem samodzielnie i we własnym zakresie ustalają długość trwania gwarancji. Informacja taka musi zostać odnotowana w niniejszej Karcie Gwarancyjnej przez ASS.
- 5. W przypadku uzasadnionym warunkami eksploatacyjnymi, ASS ma prawo wyznaczyć dodatkowy odpłatny przegląd techniczny. Informacja taka musi zostać wpisana do Karty Gwarancyjnej przez ASS.
- 6. Dla prawidłowej pracy urządzenia zalecane jest, aby ASS (Gwarant) sprzedający urządzenie, wykonujący montaż i obsługę gwarancyjną, wykonywał również odpłatne okresowe przeglądy techniczne.
- 7. ASS wykonujący instalację urządzenia jest zobowiązany do przeprowadzenia konfiguracji aplikacji mobilnej służącej do sterowania klimatyzacją przez połączenie internetowe (jeżeli taka istnieje) oraz do przeszkolenia Kupującego z obsługi klimatyzacji oraz sposobów jej sterowania.
- 8. Gwarancja traci ważność, w przypadku:
- - przeprowadzenia montażu, napraw lub przeglądów technicznych przez osoby nieuprawnione (nieposiadające Certyfikatu ASS, F-GAZ, SEP)
- - braku okresowych przeglądów technicznych
- - dokonywania zmian konstrukcyjnych
- - użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi
- 9. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady ukryte w urządzeniu. Gwarancja nie obejmuje:
- - uszkodzeń wynikających z błędów i zaniedbań popełnionych podczas montażu
- - czynności i zużytych części wynikających z eksploatacji urządzenia, tj. konserwacja i wymiana filtrów, wymiana baterii w pilocie itp.
- - wad i awarii wynikających z normalnego zużycia podczas eksploatacji urządzenia, tj. zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów, itp.
- - instalacji czynnika chłodniczego, systemu odprowadzania skroplin i zasilania elektrycznego
- - mechanicznych uszkodzeń i wynikających z nich wad
- - uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych lub siły wyższej (np. wyładowań atmosferycznych, powodzi, pożaru, korozji, przepięć sieci elektrycznej, itp.)
- 10. Niniejsza gwarancja uprawnia Kupującego do diagnostyki i naprawy urządzenia przez Gwaranta. Gwarant, który dokonał sprzedaży i montażu urządzenia, po otrzymaniu zgłoszenia, we własnym zakresie diagnozuje potencjalną awarię, przeprowadza demontaż uszkodzonych i montaż nowych elementów. Dystrybutor zapewnia bezpłatnie nowe elementy podlegające wymianie. Części, które zostały wymienione podczas naprawy gwarancyjnej urządzenia, stają się własnością Dystrybutora i muszą zostać dostarczone przez Gwaranta do Dystrybutora w terminie 14 dni roboczych od dnia przeprowadzenia naprawy sprzętu, ale nie później niż 30 dni od dostarczenia części przez Dystrybutora.
- 11. W przypadku, gdy podmiotem sprzedającym, będzie inny podmiot niż podmiot montujący urządzenie, strony: Sprzedawca, Instalator oraz Kupujący ustalą między sobą, kto przejmuje na siebie zobowiązania Gwaranta określone w pkt. 10 niniejszej Karty Gwarancyjnej.
- 12. Dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne następstwa cywilnoprawne wynikające z wystąpienia wady w reklamowanym urządzeniu.
- 13. Termin rozpatrzenia gwarancji wynosi 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji. W przypadku konieczności dostawy części zamiennych od producenta urządzenia termin może się wydłużyć do 28 dni roboczych.
- 14. Kupujący urządzenia ponosi koszty związane z naprawą gwarancyjną w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego.
- 15. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Sinclair.
- 16. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- 17. Reklamację (zgłoszenie gwarancyjne) Kupujący zgłasza każdorazowo podmiotowi sprzedającemu i montującemu urządzenie (Gwarant). Dane kontaktowe Gwaranta znajdują się w niniejszej Karcie Gwarancyjnej. Zgłoszenie gwarancyjne musi zostać dostarczone w formie pisemnej na adres Gwaranta lub za pośrednictwem drogi elektronicznej (e-mail).
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?