Sprawdź: Klimatyzatory przenośne TCL
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny TCL TAC-09CPA/V + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny TCL TAC-09CPA/V + Welltec RC360 + Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny TCL TAC-09CPA/V + Welltec RC360 + Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny TCL TAC-09CPA/V + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny TCL TAC-09CPA/V + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny TCL TAC-09CPA/V + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny TCL TAC-09CPA/V + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
stan nowy |
marka |
model |
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 2500 W |
przepływ powietrza 350 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 960 W |
pobór prądu (chłodzenie) 4,4 A |
wydajność osuszania 1,1 l/h |
tryb pracy chłodzenie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania, pilot, WiFi (opcjonalne) |
funkcje auto, sleep, timer, turbo |
funkcja swing góra-dół |
prędkości wentylatora 3 |
poziom głośności 56 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z przodu |
długość rury odprowadzającej gorące powietrze 150 cm |
średnica rury odprowadzającej gorące powietrze 12 cm |
źródło danych |
czynnik chłodniczy R410a |
ok. 24 m² |
ok. 60 m³ |
odprowadzanie skroplin brak danych |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie kółka |
elementy montażowe w zestawie listwa okienna |
klasa energetyczna (chłodzenie) A |
efektywność EER 2,61 |
szerokość 46,0 cm |
głębokość 38,0 cm |
wysokość 77,0 cm |
szerokość opakowania 50,0 cm |
głębokość opakowania 55,0 cm |
wysokość opakowania 86,5 cm |
waga 31 kg |
waga w opakowaniu 38 kg |
ilość na palecie EURO 4 szt. |
ilość na palecie nie-EURO 8 szt. |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
pojemność zbiornika na wodę 3 l |
źródło danych |
Funkcje klimatyzatora przenośnego TCL TAC 09CPA/V
- ciche działanie
- automatyczny wyłącznik po 10h
- wyświetlacz led
- spełnia standardy w zakresie napięcia
- osuszanie
- ostrzeganie o problemach za pomocą wyświetlacza LED
- timer/wyłącznik czasowy
- wysoka wydajność
- miedziane rury
- automatyczna zmienność efektywności pozwalająca na zachowanie stałej temperatury
- wylotowa kratka wentylacyjna
- panel sterowania
- kółka
- uchwyty
- odbiornik sygnału pilota
- filtr
- wlotowa kratka wentylacyjna
- wylot rury odprowadzającej powietrze
- otwór odpływowy
- kabel zasilający
- kołnierz z zaślepką
- rura odprowadzająca powietrze
- wylot okienny
- przyssawki
- blokady kółek
- pilot zdalnego sterowania
- wspornik okienny
169 zł darmowa dostawa |
499 zł darmowa dostawa |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
67 zł0 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
87 zł19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 110 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Gwarancja na Towar zostanie udzielona przez Producenta pod warunkiem dokonania przez Kupującego terminowej zapłaty za fakturę VAT wystawioną na ten towar. Brak zapłaty całej ceny za Towar, w terminie wynikającym z wystawionej przez Producenta faktury VAT, powoduje, iż Gwarancja na Towar nie zostanie udzielona, zaś rękojmia z Kodeksu cywilnego na ten Towar wyłączona jest wówczas w całości.
- Skuteczne zgłoszenie reklamacyjne może zostać złożone jedynie przez Kupującego, który przedstawi wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym szczegółowo opisane: usterkę, rodzaj Towaru, moment jego zakupu oraz moment wykrycia wady, a także podpisaną przez Producenta Kartę gwarancyjną oraz Dowód zakupu Towaru.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi zostać przesłane do Producenta niezwłocznie po wykryciu wady w Towarze, przy czym termin niezwłocznie oznacza, co do wad, które widoczne byłyby gołym okiem w chwili odbioru Towaru przez Kupującego, termin 3 dni roboczych, zaś co do wad, które uwidoczniły się w Towarze po dniu jego odbioru 7 dni roboczych. Niezawiadomienie Producenta o wadzie Towaru w terminie wynikającym ze zdania poprzedniego powoduje wygaśnięcie uprawnień z Gwarancji co do tej wady.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest terminowe i kompletne przesłanie do Producenta pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletem wymaganej i prawidłowo wystawionej dokumentacji, o której mowa w punkcie 7. Gwarancji.
- Kupujący zgłaszający reklamację zobowiązany jest umożliwić Producentowi zbadanie Towaru, oględziny reklamowanego Towaru, także w miejscu jego montażu lub przechowywania, wykonania ekspertyzy technicznej Towaru oraz w razie potrzeby pobrania niezbędnej ilości próbek Towaru do badań, które pozwolą Producentowi na zweryfikowanie zasadności reklamacji Kupującego.
- W przypadku złożenia przez Kupującego w prawidłowy sposób zgłoszenia reklamacyjnego oraz stwierdzenia przez Producenta istnienia wady objętej Gwarancją, Producent zobowiązuje się - według swojego wyboru - usunąć zaistniałą wadę, lub w przypadku braku możliwości jej usunięcia, wymienić Towar na wolny od wad. Odmowa zgody na dokonanie naprawy gwarancyjnej jest równoznaczna ze zrzeczeniem się uprawnień z tytułu gwarancji.
- Gwarancja dotyczy urządzeń zakupionych w Polsce i jest ważna na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Producent gwarantuje sprawne działanie urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Niniejszą gwarancją objęte są usterki urządzenia spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
- Gwarancja będzie respektowana przez Producenta po przedstawieniu karty gwarancyjnej oraz kopii lub oryginału dowodu zakupu (paragon, faktura, rachunek)
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego -Dz.U.Nr141.poz 1176 )
- Gwarant może odmówić dokonania nieodpłatnej dostawy części gwarancyjnych w przypadku stwierdzenia niezgodności danych w dokumentach z danymi na sprzęcie, naruszenia plomb, naniesienia poprawek lub skreśleń przez osoby nieupoważnione.
- Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt do Serwisu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym zabezpieczonym przed uszkodzeniami w transporcie.
- Ujawnione w okresie gwarancji wadliwe części będą bezpłatnie wymienione przez Autoryzowaną Stację Serwisową [ASS] w terminie 14 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia awarii i dostarczenia urządzenia do serwisu.
- W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy okres naprawy może ulec przedłużeniu o czas potrzebny na sprowadzenie części zamiennych.
- Gwarancją nie są objęte:
- a) Części ulegające normalnemu zużyciu, wynikającemu z użytkowania urządzenia, tj.: elektrody, termopary, żarówki, uszczelki, łożyska, styczniki, paski klinowe, wieńce , opony, koła, dysze, świece, wirniki, termostaty, filtry, sprzęgła , zawory, elektrozawory, przewody wysokiego napięcia, palniki, komora spalania, transformator.
- b) Uszkodzenia urządzeń wynikające z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania, użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych.
- c) Mechaniczne uszkodzenia urządzeń i wywołane nimi wady.
- d) Wady i uszkodzenia spowodowane działaniem siły wyższej np. uderzeniem pioruna, powodzią, korozją, przepięciami sieci elektrycznej, itp.
- e) Usterki spowodowane samodzielnymi naprawami, przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi.
- f) Czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji użytkownik we własnym zakresie - ewentualne czyszczenie dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika usług serwisowych i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
- g) Produkty, w których Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano, usunięto lub zatarto.
- W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych Klient ponosi koszty związane z wykonanymi czynnościami oraz transportem
- Gwarancja nie obejmuje roszczeń Użytkownika Końcowego, jeśli sam zadecydował o parametrach zainstalowanych urządzeń.
- Decyzja Producenta w zakresie zasadności zgłoszonych usterek jest decyzją ostateczną.
- Warunkiem zachowania gwarancji jest dokonywanie wymiany części przez wskazaną ASS.
- Producent nie będzie ponosić odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeśli działalność Producenta zostanie zakłócona nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej.
- Użytkownik jest zobowiązany do przeprowadzenia w ciągu roku przynajmniej jednego przeglądu technicznego urządzenia przed sezonem grzewczym. Przeglądy te są płatne wg cennika Producenta i muszą być wykonane przez ASS. W przypadku braku wykonywania obowiązkowych przeglądów technicznych użytkownik traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji.
- Użytkownik zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie do 14 dni od poinformowania o gotowości sprzętu do odbioru, po przekroczeniu tego terminu ASS naliczy opłatę za magazynowanie zgodnie z cennikiem Producenta.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszymi Warunkami Gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Ważne! Przed uruchomieniem urządzenia należy sprawdzić: czy urządzenie zostało zamontowane zgodnie z instrukcją obsługi oraz czy została prawidłowo poprowadzona instalacja elektryczna.
ocena 3 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?