Klimatyzer Master BC 220 w ramie - klimatyzator ewaporacyjny
Klimatyzer Master BC 220 w ramie - klimatyzator ewaporacyjny
Klimatyzer Master BC 220 w ramie
Zasada działania klimatyzatorów ewaporacyjnych Master
Klimatyzatory ewaporacyjne Master - zastosowanie
Zalety klimatyzatorów Master
Marka: Master Model: BC220.rama Typ: Klimatyzer
Powierzchnia: do 250 m²
Przepływ: 22000 m³/h
Zużycie wody: 10-15 l/h
Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Master BC220.rama jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem oraz serwisem urządzeń MASTER w Polsce, nieprzerwanie od 2004 roku, oraz oficjalnym regionalnym dystrybutorem w zachodniopomorskim. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Aktualne certyfikaty MASTER:

Klimatyzer Master BC 220 w ramie

Klimatyzer Master BC 220 w ramie

Klimatyzer Master BC220 zapewnia chłodzenie oraz utrzymanie komfortowej temperatury i wilgotności powietrza. Posiada zaawansowane układy sterujące, ale jego obsługa jest prosta. Bio Coolery Master chłodzą powietrze wykorzystując prosty i naturalny proces odparowywania wody. Do prawidłowej pracy urządzenia wymagana jest dobra wentylacja pomieszczenia. Minimalna zalecana odległość bezpieczeństwa między urządzeniem a ścianą lub innymi przedmiotami wynosi 0,5 m. Urządzenie zostało dodatkowo umieszczone w specjalnej ramie zapewniającej bezpieczeństwo i wysoką mobilność.

Zalety klimatyzatora / Bio Coolera Master BC220 w ramie

  • wydajna i trwała konstrukcja
  • plastikowa obudowa odporna na korozje
  • specjalna rama zapewniająca bezpieczeństwo
  • do zastosowań przemysłowych
  • cicha praca także przy dużym przepływie powietrza
  • niskie zużycie energii
  • nie wymaga montażu
  • ekologiczny, przyjazny dla środowiska
  • funkcja swing
  • filtr wody w zestawie ułatwiający konserwacje
  • długi czas pracy na pełnym zbiorniku
  • możliwość napełniania zbiornika za pośrednictwem węża
  • wysoka mobilność
  • kółka
  • pilot zdalnego sterowania w zestawie

Zasada działania klimatyzatora / Bio Coolera Master BC220 w ramie

Biocoolery schładzają powietrze w wyniku prostego procesu fizycznego: odparowująca woda zmniejsza temperaturę powietrza. Pompa pobiera wodę ze zbiornika i zwilża panel z naturalnej celulozy. Wentylator o dużej wydajności pobiera powietrze przez panel. Woda odparowująca z panelu obniża temperaturę powietrza o kilka stopni. Świeże i czyste powietrze chłodzi otoczenie, do którego dociera.

Zastosowanie klimatyzatora / Bio Coolera Master BC220 w ramie

Bio Cooler Master BC220 w ramie dedykowany jest przede wszystkim osobom, które chciałyby w bardzo tani sposób ochładzać obiekty przemysłowe, magazynowe i rolnicze. Klimatyzator Master BC220 doskonale sprawdzi się w:

  • rolnictwie - przykładowo chłodzenie krów w celu zwiększenia wydajności produkcji mleka
  • przemyśle - przykładowo chłodzenie hal i pomieszczeń, w których odbywa się produkcja elementów metalowych lub plastikowych
  • hurtownie warzyw i owoców
  • pomieszczenia relaksacyjne na pływalniach
  • hangary lotniskowe dla ludzi pracujących na zewnątrz, przy dużym nasłonecznieniu
  • wojsko
  • imprezy plenerowe - m.in. schładzanie namiotów
  • kościoły itp.

Zawartość opakowania

  • klimatyzer Master BC 220 w ramie
  • pilot zdalnego sterowania
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi

Firma Master

Ogólnoświatowy zasięg marki Master oraz wieloletnie doświadczenie sprawiły, że jest niekwestionowanym liderem na rynku przenośnych urządzeń do obróbki powietrza. Podstawowym elementem strategii rozwoju firmy jest wprowadzanie nowych produktów oraz innowacji technicznych, a także utrzymanie aktualnej pozycji lidera i rozszerzanie wpływów na nowe rynki. Historia marki Master sięga lat sześćdziesiątych kiedy to firma DESA stworzyła pierwsze nagrzewnice powietrza w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Z każdym rokiem DESA rozwijała się obejmując swoim zasięgiem inne kraje i otwierając produkcję i punkty sprzedaży również za granicą. 1 marca 2011 Desa zmieniła nazwę na Master Climate Solutions podkreślając tym swoje ukierunkowanie na rzecz kontroli klimatu a także ważność marki Master. Urządzenia Master charakteryzuje innowacyjność rozwiązań technologicznych, łatwość obsługi, a także wysoka jakość, duża wydajność i niezawodność. Dzięki nowoczesności produktów poprawiają one jakość powietrza i tworzą przyjazny klimat w pomieszczeniach.


*gwarancja Master
Standardowa gwarancja
  • urządzenie
    • konsument / firma: 1 rok gwarancji (z opcją przedłużenia do 3lat)
Przedłużona gwarancja
  • Istnieje możliwość bezpłatnego uzyskania 3-letniej ograniczonej gwarancji, szczegóły w zakładce gwarancja. Przedłużenie gwarancji jest bardzo proste:
    1. Wejdź na stronę internetową wskazaną w ulotce dołączonej do opakowania
    2. Zapoznaj się z warunkami i zarejestruj urządzenie marki MASTER w ciągu 30 dni od daty zakupu
Dane techniczne Master BC220.rama
produkt
markaMaster
modelBC220.rama / BC220 w ramie
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Master BC220.rama
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Master BC220 w ramie
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinie o produktach Master z tej samej kategorii
Opinia od Aleksandra M. wystawiona 9 miesięcy temu
klimatyzator spełnia oczekiwania, pomieszczenie ok 30m2 chłodzi w ok 30min, pracuje dość cicho, jak wentylator

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Piotr wystawiona 1 rok temu
Bardzo skuteczne urządzenie za niską cenę. Schłodziło namiot wystawowy o powierzchni około 80m2.
Zalety:
  • niski pobór prądu, duża wydajność,
Wady:
  • nie stwierdzono

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Jacek Grodek wystawiona 1 rok temu
Znacznie powyżej oczekiwań!
Zalety:
  • Bardzo wydajny, niezawodny.
Wady:
  • Brak.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Zbyszek wystawiona 1 rok temu
Bez uwag - szybko i zgodnie z umową
Zalety:
  • funkcjonalność
  • jakość
  • trwałość
Wady:
brak

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Master BC220.rama - dokumenty do pobrania
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 233 zł 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 497 zł 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

UWAGA: Ten produkt podlega darmowemu zwrotowi. Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami - wyślemy na nasz koszt kuriera po odbiór produktu.

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 0 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 3 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)

Treść gwarancji
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
  • 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  • c) uszczelki, filtry, akumulatory.
  • 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 9. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
  • a) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
  • 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • *Producent udziela na urządzenia marki MASTER 3-letniej ograniczonej gwarancji, na niżej określonych warunkach:
  • 1. Urządzenie objęte zostaje gwarancją rozszerzoną na drodze jego rejestracji. Rejestracji urządzenia należy dokonać w ciągu 30 dni od daty jego zakupu, za pośrednictwem portalu internetowego wskazanego w ulotce dołączonej do opakowania.
  • 2. W celu rejestracji wymagane jest posiadanie dowodu zakupu.

Szczegółowe warunki 3-letniej ograniczonej gwarancji:
  • 1. Producent gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie urządzenia od daty jego zakupu pod warunkiem korzystania z niego w sposób właściwy, opisany w instrukcji obsługi.
  • 2. W przypadku problemów technicznych z urządzeniem zalecamy kontakt z autoryzowanym serwisem.
  • 3. W celu skorzystania z 3 letniej gwarancji prosimy o zarejestrowanie Twojego produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.
  • 4. Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu przez cały okres gwarancji, tj. 3 lata od daty zakupu.
  • 5. W ciągu pierwszego roku Producent zapewnia swoje standardowe warunki gwarancji.
  • 6. W ciągu drugiego i trzeciego roku od daty zakupu mają Państwo prawo otrzymać w autoryzowanym serwisie określone części nieodpłatnie. NAPRAWA POWINNA ZOSTAĆ PRZEPROWADZONA PRZEZ AUTORYZOWANY SERWIS. OKREŚLONE CZĘŚCI ZOSTANĄ PRZEKAZANE NIEODPŁATNIE. ZOBOWIĄZANI SĄ PAŃSTWO DO POKRYCIA KOSZTÓW PRACY ZWIĄZANEJ Z NAPRAWĄ URZĄDZENIA.
  • 7. Uprzejmie prosimy o dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu na własny koszt. W przypadku wysyłki kurierem prosimy upewnić się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie.
  • 8. Produkty uszkodzone podczas transportu nie podlegają procedurom gwarancyjnym.
  • 9. Czyszczenie urządzeń nie wchodzi w skład usługi gwarancyjnej. Koszt czyszczenia jest ustalany przez każdy serwis indywidualnie i zgodnie z ich cennikiem.
  • 10. 3 letniej gwarancji nie podlegają:
  • • Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nieodpowiednie użytkowanie lub transport do autoryzowanego serwisu
  • • Uszkodzenia z winy lub braku wiedzy użytkownika
  • • Sytuacje losowe (uszkodzenia elektryczne, pożar, powódź, wylanie płynów, itp.)
  • • Nieodpowiednia instalacja lub instalacja wykonana niezgodnie z instrukcją obsługi
  • • Naprawy wykonane przez użytkownika lub inne nieautoryzowane osoby
  • • Stosowanie nieodpowiednich materiałów lub części
  • • Zmiana konstrukcji
  • • Uszkodzenia spowodowane przez przejściowe spadki napięcia, zastosowanie niewłaściwego napięcia, błyskawice i grzmoty
  • • Uszkodzenia spowodowane przez wodę
  • • Części ulegające zużyciu podczas korzystania z urządzenia np.: dysze, filtry paliwa i powietrza, lampy.
  • 11. Producent informuje, że każda naprawa przeprowadzona przez nieautoryzowany serwis odbiera prawo do gwarancji. Jeśli autoryzowany serwis zauważy, że urządzenie było naprawiane, klient traci prawo do gwarancji.
  • 12. W celu realizacji warunków gwarancji Producent może bezpośrednio lub przez autoryzowane serwisy zbierać i przetwarzać dane osobowe użytkownika niezbędne do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM
grupa: NST