Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Klimatyzery przenośne Master
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzery przenośne

do 80 m²

do 110 m²

do 150m²

do 150m² | szary

do 150m² | czarny

do 150m² | lampa UV

do 200m²

do 250m²

do 250m²

do 250m² | rama

do 250m² | lampa UV

do 330m²

do 400m²

do 400m² | lampa UV
powierzchnia do 400 m² |
powierzchnia wg klimasklep.pl do 180 m² |
przepływ powietrza 30000 m³/h |
filtry chłodzące 340 dm³ |
prędkości wentylatora 3 |
zbiornik na wodę 200 l |
zużycie wody 15-20 l/h |
przyłącze wody 1/2 " |
źródło danych |
funkcje kontrola napełnienia zbiornika, panel sterowania, pilot |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 - 60 Hz |
natężenie do 4,5 A |
pobór mocy do 1100 W |
szerokość 75,0 cm |
głębokość 158,0 cm |
wysokość 182,0 cm |
szerokość opakowania 78,0 cm |
głębokość opakowania 160,0 cm |
wysokość opakowania 180,0 cm |
waga 105 kg |
waga w opakowaniu 115 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
maksymalna powierzchnia: 400 m²



- idealny do chłodzenia otwartych przestrzeni: warsztaty, hangary lotniskowe, hurtownie warzyw, owoców i kwiatów
- pilot zdalnego sterowania w zestawie
- niskie zużycie energii
- jonizator
- nie wymaga montażu
- duże koła i hamulec umożliwiają łatwe przemieszczanie
- ekologiczny, przyjazny dla środowiska
- timer


- rolnictwie - przykładowo chłodzenie krów w celu zwiększenia wydajności produkcji mleka
- przemyśle - przykładowo chłodzenie hal i pomieszczeń, w których odbywa się produkcja elementów metalowych lub plastikowych
- hurtownie warzyw i owoców
- pomieszczenia relaksacyjne na pływalniach, np. bary
- restauracje
- hangary lotniskowe dla ludzi pracujących na zewnątrz, przy dużym nasłonecznieniu
- wojsko
- imprezy plenerowe - m.in. schładzanie namiotów
- kościoły itp.


- urządzenie
- konsument / firma: 1 rok gwarancji (z opcją przedłużenia do 3lat)
- Istnieje możliwość bezpłatnego uzyskania 3-letniej ograniczonej gwarancji, szczegóły w zakładce gwarancja. Przedłużenie gwarancji jest bardzo proste:
- Wejdź na stronę internetową wskazaną w ulotce dołączonej do opakowania
- Zapoznaj się z warunkami i zarejestruj urządzenie marki MASTER w ciągu 30 dni od daty zakupu

produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - Platforma Ratalna
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 269 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
Ten produkt podlega promocji "darmowy zwrot". Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań - skontaktuj się z nami. Wyślemy kuriera po odbiór produktu na nasz koszt.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia
od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po
odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie
w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument,
a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 538 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)
- 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
- 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
- a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
- b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
- 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
- 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
- 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
- 6. Gwarancją nie są objęte:
- a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
- b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
- - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
- - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
- - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
- c) uszczelki, filtry, akumulatory.
- 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
- 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
- 9. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
- a) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
- 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- *Producent udziela na urządzenia marki MASTER 3-letniej ograniczonej gwarancji, na niżej określonych warunkach:
- 1. Urządzenie objęte zostaje gwarancją rozszerzoną na drodze jego rejestracji. Rejestracji urządzenia należy dokonać w ciągu 30 dni od daty jego zakupu, za pośrednictwem portalu internetowego wskazanego w ulotce dołączonej do opakowania.
- 2. W celu rejestracji wymagane jest posiadanie dowodu zakupu.
Szczegółowe warunki 3-letniej ograniczonej gwarancji:
- 1. Producent gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie urządzenia od daty jego zakupu pod warunkiem korzystania z niego w sposób właściwy, opisany w instrukcji obsługi.
- 2. W przypadku problemów technicznych z urządzeniem zalecamy kontakt z autoryzowanym serwisem.
- 3. W celu skorzystania z 3 letniej gwarancji prosimy o zarejestrowanie Twojego produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.
- 4. Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu przez cały okres gwarancji, tj. 3 lata od daty zakupu.
- 5. W ciągu pierwszego roku Producent zapewnia swoje standardowe warunki gwarancji.
- 6. W ciągu drugiego i trzeciego roku od daty zakupu mają Państwo prawo otrzymać w autoryzowanym serwisie określone części nieodpłatnie. NAPRAWA POWINNA ZOSTAĆ PRZEPROWADZONA PRZEZ AUTORYZOWANY SERWIS. OKREŚLONE CZĘŚCI ZOSTANĄ PRZEKAZANE NIEODPŁATNIE. ZOBOWIĄZANI SĄ PAŃSTWO DO POKRYCIA KOSZTÓW PRACY ZWIĄZANEJ Z NAPRAWĄ URZĄDZENIA.
- 7. Uprzejmie prosimy o dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu na własny koszt. W przypadku wysyłki kurierem prosimy upewnić się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie.
- 8. Produkty uszkodzone podczas transportu nie podlegają procedurom gwarancyjnym.
- 9. Czyszczenie urządzeń nie wchodzi w skład usługi gwarancyjnej. Koszt czyszczenia jest ustalany przez każdy serwis indywidualnie i zgodnie z ich cennikiem.
- 10. 3 letniej gwarancji nie podlegają:
- • Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nieodpowiednie użytkowanie lub transport do autoryzowanego serwisu
- • Uszkodzenia z winy lub braku wiedzy użytkownika
- • Sytuacje losowe (uszkodzenia elektryczne, pożar, powódź, wylanie płynów, itp.)
- • Nieodpowiednia instalacja lub instalacja wykonana niezgodnie z instrukcją obsługi
- • Naprawy wykonane przez użytkownika lub inne nieautoryzowane osoby
- • Stosowanie nieodpowiednich materiałów lub części
- • Zmiana konstrukcji
- • Uszkodzenia spowodowane przez przejściowe spadki napięcia, zastosowanie niewłaściwego napięcia, błyskawice i grzmoty
- • Uszkodzenia spowodowane przez wodę
- • Części ulegające zużyciu podczas korzystania z urządzenia np.: dysze, filtry paliwa i powietrza, lampy.
- 11. Producent informuje, że każda naprawa przeprowadzona przez nieautoryzowany serwis odbiera prawo do gwarancji. Jeśli autoryzowany serwis zauważy, że urządzenie było naprawiane, klient traci prawo do gwarancji.
- 12. W celu realizacji warunków gwarancji Producent może bezpośrednio lub przez autoryzowane serwisy zbierać i przetwarzać dane osobowe użytkownika niezbędne do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.
- 13. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu. W przypadku wymiany części gwarancja rozruchowa na wymieniane części wynosi 3 miesiące.
- 14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- funkcjonalność
- jakość
- trwałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- ciężka i solidna
- dobrze odprowadza ciepło
- horyzontalny montaż płyty głównej
- jakość
- łatwy montaż
- mało estetyczne kieszenie 2
- 5
- wielkość
- wygląd
- wystający zasilacz
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- jakość
- trwałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
- niski pobór prądu, duża wydajność,
- nie stwierdzono
ocena 5 na 5 gwiazdek
- Bardzo wydajny, niezawodny.
- Brak.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- jakość
- trwałość
ocena 4 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- jakość
- trwałość
brak
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek