Sprawd¼: produkty podobne
Sprawd¼: Kominki Dimplex
Sprawd¼: Wszystkie Kominki
stan nowy |
marka |
model |
zastosowanie wewnêtrzny |
rodzaj kominek |
forma do zabudowy |
obudowa z obudow± |
kolor obudowy br±z, metaliczny |
efekt p³omienia optimyst |
pod¶wietlenie standardowe |
palenisko p³on±ce polana |
¼ród³o danych |
pobór mocy przez efekt p³omienia 20 W |
ogrzewanie elektryczne |
moc grzewcza 2,0 kW |
szeroko¶æ 59,0 cm |
g³êboko¶æ 31,0 cm |
wysoko¶æ 65,0 cm |
grupa produktów NST |
¼ród³o danych |
- FUNKCJA G£O¦NIKA BLUETOOTH
- ODTWARZANIE Z KARTY MICROSD
- ODTWARZANIE PLIKÓW MP3
- 4-stopniowy proces oczyszczania, w tym HEPA H13
- 3 lata gwarancji door-to-door
- Dwa zasilacze w zestawie: samochodowy 12V i domowy 230V
moc grzewcza 2,0 kW
- kompaktowy rozmiar kominka i nieograniczona mo¿liwo¶æ zabudowy
- nietuzinkowy, elegancki oraz klasyczny design i najwy¿sza jako¶æ wykonania
- zastosowanie technologii Opti-myst, czyli opatentowanego, trójwymiarowego p³omienia
- brak konieczno¶ci odprowadzenia spalin
- brak potrzeby sk³adowania opa³u, czy czyszczenia kominka
- mo¿liwo¶æ monta¿u wszêdzie tam, gdzie nie mo¿na zastosowaæ tradycyjnego kominka
- bezpieczeñstwo u¿ytkowania szczególnie dla dzieci, gdy¿ nie ma mo¿liwo¶ci oparzenia
- funkcja grzania, kominek posiada 2,0 kW mocy grzewczej
- pilot w zestawie z urz±dzeniem, podnosz±cy komfort u¿ytkowania
- ³atwo¶æ i wygoda w monta¿u, wystarczy ustawiæ kominek wraz z obudow± w miejscu docelowym oraz pod³±czyæ wtyczkê
140 z³ darmowa dostawa |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesy³ki (maksymalna kwota pobrania: 4800z³ brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta p³atnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- op³acaj±c zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wy³±cznie instytucje bud¿etowe
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (przedp³ata): 184 z³
Zamówienia s± dostarczane przez zewnêtrzn± firmê kuriersk±. W zale¿no¶ci od rodzaju towaru s± to najczê¶ciej DHL oraz FEDEX. Przesy³ki o wadze do oko³o 30kg (w zale¿no¶ci od spedycji która dostarcza towar) dostarczane s± w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesy³ki powy¿ej oko³o 30kg dostarczane s± w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowi±zku wnosiæ zamówionego towaru do domu. Wiêkszo¶æ zamówieñ powy¿ej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chc± mieæ gwarancjê dostarczenia ciê¿szych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie nale¿y zg³aszaæ w ci±gu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie bêd± rozpatrywane.
W przypadku wiêkszych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucaæ palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urz±dzenia na reklamacjê lub do zwrotu. Produkty wysy³ane na reklamcjê lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane by³y na palecie, równie¿ musz± byæ wys³ane na palecie. W przypadku braku palety mo¿emy do Klienta dostarczyæ now± paletê, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówieñ jest wysy³anych w ci±gu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku p³atno¶ci za pobraniem) lub od otrzymania p³atno¶ci (w przypadku p³atno¶ci przelewem).
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesy³ki.
Ka¿dy Konsument ma prawo odst±piæ od umowy zawartej przez sklep internetowy w ci±gu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odst±pienie od umowy jest wype³nienie i odes³anie do nas formularza: wzór formularza odst±pienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przys³uguje wy³±cznie Konsumentom (nie przys³uguje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odst±pienia od umowy zwracamy 100% warto¶ci zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odst±pienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go w zwyk³y sposób za pomoc± poczty mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysoko¶æ podana jest w akapicie poni¿ej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument mo¿e sprawdziæ jego charakter, kompletno¶æ, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robi³by to w sklepie stacjonarnym. Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± za zmniejszenie warto¶ci towaru bêd±ce nastêpstwem zachowañ, które wykraczaj± poza niezbêdne dzia³ania pozwalaj±ce na zapoznanie siê z rzecz±.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny) mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta (je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go samodzielnie w zwyk³y sposób za pomoc± poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysoko¶æ w przypadku tego produktu wynosi 369 z³.
Pe³ne informacje na temat odst±pienia od umowy znajduj± siê na stronie: Odst±pienie od Umowy.
- 1. Gwarant gwarantuje sprawne dzia³anie sprzêtu w okresie 24 miesiêcy od daty zakupu, pod warunkiem jego instalacji, przechowywania i eksploatowania zgodnie z przeznaczeniem, wytycznymi zawartymi w instrukcji obs³ugi oraz zasadami wskazanymi w niniejszej gwarancji. Ujawnione w tym czasie wady objête gwarancj± bêd± usuwane bezp³atnie przez zak³ady serwisowe uprawnione przez Gwarant oraz posiadaj±ce uprawnienia wymagane przepisami prawa w terminie:
- - 14 dni od daty dostarczenia sprzêtu do serwisu,
- - 21 dni od daty zg³oszenia sprzêtu, którego reklamuj±cy nie ma obowi±zku dostarczaæ, z tym zastrze¿eniem, ¿e je¿eli ze wzglêdu na specyfikê wady nie jest mo¿liwe dotrzymanie wskazanych powy¿ej terminów, usuniêcie wady nast±pi w terminie indywidualnie uzgodnionym z reklamuj±cym.
- 2. Monta¿ oraz jakakolwiek ingerencja w uk³ad urz±dzenia musz± byæ wykonane zgodnie z wytycznymi Producenta oraz obowi±zuj±cymi przepisami. Czynno¶ci te musz± byæ potwierdzone stosownym wpisem w Karcie Gwarancyjnej urz±dzenia dokonanym przez osobê je wykonuj±c±.
- 3. Sprzêt niezainstalowany na sta³e reklamuj±cy dostarcza sam do serwisu wraz z kart± gwarancyjn± i dowodem zakupu, je¿eli na karcie gwarancyjnej nie odnotowano daty zakupu. Gwarant nie ma obowi±zku dostarczania reklamuj±cemu sprzêtu zamiennego na czas wykonywania napraw gwarancyjnych.
- 4. Reklamuj±cy po uzgodnieniu z Gwarantem mo¿e wystaæ towar do serwisu poczt± b±d¼ firm± kuriersk±. Koszty transportu zostan± mu zwrócone po uznaniu zasadno¶ci reklamacji. Na ¿yczenie reklamuj±cego sklep prowadz±cy sprzeda¿ dostarczy urz±dzenie do serwisu i odbierze po naprawie.
- 5. Reklamuj±cy powinien dostarczyæ urz±dzenie do naprawy w opakowaniu fabrycznym lub innym odpowiednim do zabezpieczenia urz±dzenia przed uszkodzeniami, szczególnie w czasie wysy³ki.
- 6. Sprzêt zainstalowany na sta³e jest naprawiany w miejscu zainstalowania w uzgodnionym z u¿ytkownikiem terminie, a je¿eli naprawa musi byæ dokonana w serwisie, jest odbierany i dostarczany po naprawie serwisu. W przypadku naprawy urz±dzenia w miejscu instalacji u¿ytkownik powinien zapewniæ serwisantowi miejsce i warunki do naprawy. Urz±dzenie musi byæ zamontowane zgodnie z jego instrukcj± monta¿u, w sposób zapewniaj±cy ³atwy dostêp do niego i jego elementów wymagaj±cych interwencji serwisowej. Je¶li wymienione w tym punkcie warunki nie s± spe³nione, serwisant ma prawo odmówiæ dokonania oglêdzin lub naprawy urz±dzenia do czasu dokonania stosownych poprawek w sposobie monta¿u lub usytuowania urz±dzenia. Gwarant nie ponosi dodatkowych kosztów zwi±zanych z usuniêciem wad, które wynikaj± z rodzaju lub miejsca eksploatacji urz±dzenia lub jego trudnej dostêpno¶ci.
- 7. Zakres i sposób napraw okre¶la firma serwisowa, w przypadkach spornych rozstrzyga Gwarant. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynno¶ci przewidzianych w instrukcji obs³ugi, do których u¿ytkownik jest zobowi±zany we w³asnym zakresie i na w³asny koszt (np. instalacja, sprawdzenie dzia³ania, konserwacja, wymiana ¿arówek).
- 8. Gwarancj± nie s± objête uszkodzenia:
- - spowodowane przez niezgodne z dokumentacj± urz±dzenia dzia³anie b±d¼ zaniechanie dzia³ania ze strony u¿ytkownika (w tym w szczególno¶ci naprawy lub inne ingerencje w konstrukcjê urz±dzenia, dokonywane przez osoby nieuprawnione),
- - wywo³ane dzia³aniem sity wy¿szej (przy czym za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê w szczególno¶ci, lecz nie wy³±cznie klêski ¿ywio³owe, dzia³ania militarne, po¿ar, zalanie, udar mechaniczny oraz inne niekontrolowane zjawiska, niezale¿ne od Gwaranta).
- - bêd±ce skutkiem wyst±pienia przepiêæ w sieci zasilaj±cej, fluktuacji napiêcia zasilania poza dopuszczaln± tolerancj±, zmiany kolejno¶ci faz napiêcia zasilania, zaniku jednej z faz napiêcia zasilania, wy³adowañ atmosferycznych, elektryczno¶ci statycznej.
- 9. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu (patrz pkt. 7, 8 i 9) lub wezwania do urz±dzenia bez wa¿nej gwarancji, koszty dojazdu serwisanta ponosi u¿ytkownik.
- 10. Karta gwarancyjna jest niewa¿na:
- - bez wpisów wszystkich danych w nag³ówku karty,
- - je¿eli nie potwierdzono monta¿u urz±dzenia przez uprawnionego instalatora (dotyczy urz±dzeñ: piece akumulacyjne, kurtyny powietrzne i inne wymagaj±ce specjalistycznego monta¿u - okre¶lone w instrukcji obs³ugi),
- - w razie dokonania wpisów przez osobê nie posiadaj±c± stosownych uprawnieñ.
- 11. ¦wiadczenie gwarancyjne nie przys³uguje, je¿eli u¿ytkownik lub osoba trzecia nie zastosowa³a siê do lokalnych przepisów lub do warunków okre¶lonych przez miejscowego dostawcê mediów lub do instrukcji monta¿u i obs³ugi urz±dzenia lub do wskazówek i schematów po³±czeñ zawartych w dokumentacji projektowej lub gdy nie zastosowano niezbêdnego do funkcjonowania wyposa¿enia oferowanego przez Gwarant. Gwarant nie ponosi odpowiedzialno¶ci za nieprawid³owo funkcjonuj±ce wyposa¿enie spoza oferty Gwaranta. Gwarant nie odpowiada za nastêpstwa wynikaj±ce z ewentualnych zmian i robót przeprowadzonych w nieprawid³owy sposób przez u¿ytkownika lub osoby trzecie.
- 12. Ewentualne przed³u¿enie gwarancji mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± Gwaranta (np. w wyniku akcji promocyjnej i przy spe³nieniu okre¶lonych dodatkowych warunków) oraz musi zostaæ potwierdzone wpisem „Przed³u¿enie gwarancji na okres… miesiêcy od daty zakupu" dokonanym w karcie gwarancyjnej przez osobê upowa¿nian±, której obowi±zkiem jest niezw³oczne zg³oszenie tego faktu do Gwarant.
- 13. Zaleca siê powierzenie projektantowi z odpowiednimi uprawnieniami wykonania projektu technicznego ca³ej instalacji, której elementami sk³adowymi s± urz±dzenia Dimplex, celem unikniêcia problemów eksploatacyjnych wynikaj±cych z niedok³adnego dobra¬nia lub zwymiarowania elementów instalacji. Gwarant nie odpowiada w ramach gwarancji za problemy eksploatacyjne wynikaj±ce z niew³a¶ciwego dobrania i zwymiarowania elementów instalacji.
- 14. Instalacja powinna zostaæ zaprojektowana w oparciu o koncepcje schematów elektrycznych i wytyczne okre¶lone przez Producenta.
- 15. Zapotrzebowanie budynku na ciep³o powinno zostaæ obliczone przez projektanta z odpowiednimi uprawnieniami celem prawid³owego doboru mocy urz±dzenia grzewczego. Gwarancja nie obejmuje problemów eksploatacyjnych wynikaj±cych z doboru urz±dzenia na podstawie szacunkowego wyliczenia zapotrzebowania na ciep³o nawet w przypadkach, gdy by³o ono wykonane przez pracownika, zleceniobiorcê lub osobê dzia³aj±c± na podstawie innego tytu³u prawnego w imieniu Gwaranta.
- 16. Urz±dzenie instalowane jest urz±dzeniem stacjonarnym nieprzewidzianym do czêstego demonta¿u i ponownego monta¿u. Ewentualne usterki wynikaj±ce z przemieszczania urz±dzenia (po jego zamontowaniu i uruchomieniu) nie s± objête gwarancj±.
- 17. W przypadku awarii nale¿y zg³osiæ j± niezw³ocznie lokalnej autoryzowanej firmie serwisowej lub pod numerem infolinii: 801 44 33 22, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 60 dni od jej wykrycia . W przypadku dokonania zg³oszenia po up³ywie wskazanego powy¿ej terminu, zostanie ono pozostawione bez rozpoznania. Wykaz autoryzowanych firm serwisowych znajduje siê na stronie www.dimplex.pl.
- 18. Urz±dzenie bêdzie naprawione w terminie uzgodnionym pomiêdzy firm± serwisow± i u¿ytkownikiem, z zastrze¿eniem postanowieñ pkt 1 powy¿ej.
- 19. Gwarancja obejmuje urz±dzenie i czê¶ci zakupione od Gwaranta. Gwarancja nie obejmuje czê¶ci, urz±dzeñ nie zakupionych od Gwaranta oraz wad urz±dzenia/instalacji, które spowodowane zosta³y przez czê¶ci, urz±dzenia nie zakupione od Gwaranta.
- 20. Zu¿yte lub uszkodzone czê¶ci wymontowane z urz±dzenia w zwi±zku z napraw± gwarancyjn± przechodz± na w³asno¶æ Gwaranta.
- 21. W obiektach, w których awaria urz±dzenia dostarczaj±cego ciep³o lub ch³ód mo¿e doprowadziæ do powstania szkód poza urz±dzeniem, nale¿y bezwzglêdnie przewidzieæ awaryjne ¼ród³o ciep³a/ch³odu. Roszczenia o odszkodowanie za szkody powsta³e poza urz±dzeniem oraz koszty zwi±zane z eksploatacj± zastêpcz±, s± wykluczone, o ile odpowiedzialno¶æ cywilna nie jest w sposób bezwzglêdny przewidziana przez prawo.
- 22. Reklamuj±cemu przys³uguje wymiana sprzêtu na nowy w przypadku, gdy:
- - Uprawniony Punkt Serwisowy wyda pisemne o¶wiadczenie o niemo¿liwo¶ci dokonania naprawy,
- - w okresie trwania gwarancji zostan± wykonane 4 istotne naprawy, a sprzêt nadal bêdzie wykazywa³ wady uniemo¿liwiaj±ce u¿ywanie go zgodnie z przeznaczeniem.
- 23. Gwarant informuje, ¿e w przypadku nowo powsta³ych budynków zapotrzebowanie na energiê grzewcz± w pierwszym sezonie grzewczym mo¿e byæ wy¿sze ni¿ zak³adano.
- 24. Niniejsza gwarancja obowi±zuje wy³±cznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 25. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wy³±cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnieñ kupuj±cego wynikaj±cych z niezgodno¶ci towaru z umow±.
- 26. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszych Warunkach gwarancji znajduj± zastosowanie przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzeda¿y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 z pó¼n. Zm.).
- Karta gwarancyjna jest wa¿na jedynie z piecz±tk± sprzedawcy oraz piecz±tk± elektryka z uprawnieniami, który dokona³ monta¿u urz±dzenia.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Mo¿e zrezygnujesz z niektórych filtrów?