Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Kurtyny powietrzne Alfa-Therm
Sprawdź: Wszystkie Kurtyny powietrzne
stan nowy |
marka |
model |
typ bez nagrzewnicy |
szerokość kurtyny 200 cm |
do 7 m |
przepływ powietrza do 10700 m³/h |
kolor szary |
stal malowana |
stopień ochrony IP 44 |
źródło danych |
przyłącze nie dotyczy |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
natężenie 3,7 A |
pobór mocy 865 W |
szerokość 200,0 cm |
głębokość 53,0 cm |
wysokość 62,0 cm |
waga 58,5 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- trwała konstrukcja
- wysoka wydajność
- duży zasięg
- możliwość montażu w pionie i w poziomie
- niskie koszty eksploatacji
- regulowany kąt wylotu powietrza
- możliwość stosowania regulatorów przepływu
- automatyczne włączanie w momencie podnoszenia bramy
- możliwość połączenia w dłuższe sekcje
- spełnia wymagania dyrektyw europejskich: 2014/35/EC, 2006/42/EC, 2009/125/EC, 2011/65/EC
- jest zgodna z następującymi normami: EN 60335-1, EN 60335-2-80, EN 6024-2-80
- właściwości użytkowe oraz zgodność kurtyn z powyższymi normami zostały potwierdzone w notyfikowanym laboratorium ZETOM w Katowicach
- do produkcji wykorzystano komponenty od polskich i europejskich dostawców
- zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce
- kurtyna powietrzna Alfa-Therm IAC 2
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna Alfa-Therm
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 280 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 560 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Funkcję Gwaranta sprawuje firma będąca właścicielem marki.
- 2. Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty zakupienia wyrobu przez użytkownika.
- 3. Zakres gwarancji obejmuje jedynie wady jakościowe wynikające z winy producenta.
- 4. Gwarancji podlegają urządzenia eksploatowane na terenie kraju.
- 5. Gwarancja nie obejmuje:
- a) uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, konserwacji i przechowywania,
- b) uszkodzeń mechanicznych,
- c) normalnego zużycia podczas eksploatacji,
- d) czynności przewidzianych w instrukcji montażu do którego wykonywania zobowiązany jest użytkownik,
- e) samowolnych (dokonanych przez użytkownika bądź inną nieupoważnioną osobę) napraw, przeróbek, zmian konstrukcyjnych w wyrobie.
- 6. O uszkodzonym wyrobie należy bezpośrednio poinformować Gwaranta.
- 7. Naprawa zostanie wykonana niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty poinformowania o uszkodzeniu wyrobu. Termin naprawy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na dostarczenie i odbiór wyrobu oraz o czas dostawy części zamiennych , w przypadku gdy gwarant zamawia je u producenta,
- 8. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas trwania naprawy.
- 9. Do karty gwarancyjnej powinien być dołączony dowód zakupu.
- 10. Roszczenia gwarancyjne będą realizowane poprzez naprawę sprzętu.
- 11. W przypadku stwierdzenia przez gwaranta niemożliwości usunięcia wady klient otrzyma nowy produkt.
- 12. Odpowiedzialność gwaranta jest ograniczona do obowiązku usunięcia wady reklamowanego sprzętu.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?