Marka: Deltafan Model: KP-T2-W-200 Typ: Kurtyna
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Deltafan KP-T2-W-200 jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Kurtyny powietrzne Deltafan
Sprawdź: Wszystkie Kurtyny powietrzne
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Deltafan. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
kurtyna powietrzna
typ
z wymiennikiem wodnym
szerokość kurtyny
200 cm
przepływ powietrza
do 3500 m³/h
źródło danych
kolor
szary
stopień ochrony
IP 21
poziom ciśnienia akustycznego
58 dB(A)
waga z wodą
48,2 kg
przyłącze
1/2"
temperatura wody
do 95 °C
ciśnienie robocze
do 1,6 MPa
elektryczne
napięcie
230 V
natężenie
do 1,45 A
pobór mocy bez oświetlenia
335 W
fizyczne
szerokość
203,0 cm
głębokość
47,0 cm
wysokość
25,0 cm
waga
46,8 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

 
Kurtyna powietrzna DELTAFAN KP-T2-W-200
 
 
Kurtyna powietrzna DELTAFAN KP-T2-W-200
DELTAFAN KP-T2-W-200 to profesjonalna i estetyczna kurtyna powietrzna, której głównym zadaniem jest utrzymanie bariery ochronnej przy wejściu do obiektu. Kurtyna KP-T2-W-200 zabezpiecza wejście do budynku przed zimnym i ciepłym powietrzem, a także kurzem czy owadami. Zastosowanie kurtyny DELTAFAN KP T2 W 200 pozwala zminimalizować straty ciepła, co wpływa zarówno na koszty eksploatacji obiektu jak i komfort pracy. Kurtyny DELTAFAN KP-T2-W-200 są przeznaczone do obiektów, w których wysokość instalacji urządzeń nie przekracza 3,5 m.
 
Zalety kurtyny powietrznej DELTAFAN KP-T2-W-200
  • Pozwala zachować optymalną temperaturę wewnątrz pomieszczenia,
  • Chroni przed napływem spalin, dymu, brzydkich zapachów itp.,
  • Zapobiega dostawaniu się uciążliwych insektów,
  • Wykonane z bardzo lekkiego tworzywa sztucznego,
  • Płynna regulacja kratek wylotowych,
  • Niższe koszty ogrzewania lub chłodzenia,
  • Cicha i energooszczędna praca,
  • Lepsze warunki pracy personelu,
  • Możliwość łączenia kurtyn
 
Montaż kurtyny DELTAFAN KP-T2-W-200
Montaż naścienny kurtyn powietrznych umożliwiają wsporniki montażowe, będące w zestawie. Istnieje możliwość montażu kurtyny szpilkami, które również są dostarczone w zestawie. W celu prawidłowej instalacji należy postępować zgodnie z instrukcją obsługi jak i poniższymi zasadami:
  • należy zachować minimalne odległości według instrukcji obsługi
  • kurtyna powietrzna jest przeznaczona do instalacji poziomej, a także pionowej.
  • należy zachować minimum 200mm przed pokrywą wlotową w celu prawidłowej pracy urządzenia.
  • montując kurtynę nad drzwiami należy ją zainstalować maksymalnie blisko otworu drzwiowego; wlotu i wylotu nie mogą blokować żadne przedmioty, tak by strumień powietrza mógł prawidłowo zabezpieczać drzwi lub otwór (patrz rysunek)
Kurtyna powietrzna DELTAFAN KP T2 W 200 może być z powodzeniem stosowana jako urządzenie grzewcze, wówczas należy zamontować urządzenie nad drzwiami, oknem sklepowym lub na ścianie.W przypadku instalacji nad drzwiami, należy postępować zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w Instrukcji Obsługi. Jeżeli urządzenie ma spełniać funkcję grzewczą, należy zastosować się do podstawowych zasad. W celu kalkulacji ilości urządzeń grzewczych, nagrzewnicę należy wliczyć inne źródła systemu grzewczego w całym obiekcie.
 
 
Dobór kurtyny powietrznej DELTAFAN
Wiele budynków handlowych oraz obiektów biurowych, które wymagają stale otwartych drzwi, boryka się z problemem niepożądanego napływu zimnego lub ciepłego powietrza do obiektu. Zastosowanie kurtyny powietrznej KP-T2-W-200 wyeliminuje ten problem i zapewni rozdzielenie warunków klimatycznych panujących wewnątrz budynku oraz tych na zewnątrz. Poniżej przedstawiamy kryteria doboru kurtyny powietrznej.
  • Krok 1
Montaż poziomy. Szerokość ościeżnicy drzwiowej powinna być mniejsza lub równa szerokości nawiewanego strumienia powietrza. Kurtyny powietrzne DELTAFAN występują w trzech długościach 1 m, 1,5 m oraz 2 m. Należy zauważyć, iż w zależności od potrzeby możemy łączyć poszczególne segmenty modułowe zgodnie z dostępną kombinatoryką (moduły 1m, 1,5m i 2m)
  • Krok 2
Wysokość montażu – maksymalny zasięg strugi powietrza w układzie poziomym (wysokość drzwi) do 3,5m.
  • Krok 3
Wydajność grzewcza powinna być dostosowana do temperatury wewnątrz pomieszczenia, siły oraz kierunku wiatru na zewnątrz a także charakteru samego pomieszczenia. Głównym kryterium regulowania mocy grzewczej jest temperatura wewnątrz pomieszczenia w pobliżu drzwi.
Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 22 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 61 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
Treść gwarancji
  • Klient ma prawo w ramach gwarancji do bezpłatnej naprawy urządzenia w wypadku wady ujawnionej w okresie trwania gwarancji.
  • 1. Klient ma prawo w ramach gwarancji do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy produkt, wolny od wad, tylko wtedy gdy w okresie gwarancji producent stwierdzi, iż usunięcie wady nie jest możliwe.
  • 2. Dowód zakupu stanowi dla użytkownika podstawę do wystąpienia o bezpłatne wykonanie naprawy.
  • 3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej koszty z tym związane w pełnej wysokości ponosić będzie użytkownik.
  • 4. Gwarancja przysługuje przez okres 24 kolejnych miesięcy od daty zakupu.
  • 5. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego urządzenia do producenta.
  • 7. Producent zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia i naprawy urządzenia w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do producenta.
  • 8. W przypadku, gdy wada nie ma charakteru trwałego i jej ustalenie wymaga dłuższej diagnozy producent zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu rozpatrzenia gwarancji określonego w punkcie 7. O konieczności przedłużenia terminu potrzebnego do rozpatrzenia gwarancji producent zawiadomi przed upływem 14-tego dnia, liczonego od dnia dostarczenia reklamowanego urządzenia.
  • 9. Producent może wysłać zastępcze urządzenie na życzenie klienta w czasie rozpatrywania gwarancji. Na wysłany, nowy towar wystawiana jest faktura, do której klient otrzyma korektę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • 10. W przypadku stwierdzenia, że usterka wynikła z powodu użytkowania urządzenia niezgodnie z wytycznymi producenta lub reklamowane urządzenie okazało się w pełni sprawne – gwarancja nie zostanie uznana, a zgłaszający będzie musiał dokonać zapłaty za urządzenie zastępcze zgodnie z wystawioną fakturą.


Ograniczenia gwarancji
  • 1. W skład świadczeń gwarancyjnych nie wchodzą: montaż i instalacja urządzeń, prace konserwacyjne, usuwanie usterek spowodowanych brakiem wiedzy na temat obsługi urządzenia.
  • 2. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku wystąpienia niżej wymienionych usterek:
  • - uszkodzenia lub zniszczenia produktu powstałe w rezultacie niewłaściwej eksploatacji, postępowania niezgodnego z zaleceniami normalnego użycia lub niezgodnego z dostarczoną z urządzeniem dokumentacją techniczną
  • - wad powstałych na skutek montażu urządzeń niezgodnie z dokumentacją techniczną
  • - wady powstałe na skutek niezgodnego z zaleceniami w dokumentacji technicznej fizycznego lub elektrycznego oddziaływania, przegrzania lub wilgoci albo warunków środowiskowych, zamoknięcia, korozji, utleniania, uszkodzenia lub wahania napięcia elektrycznego, pioruna, pożaru lub innej siły wyższej powodującej zniszczenia lub uszkodzenia produktu
  • - mechaniczne uszkodzenia lub zniszczenia produktów i wywołane nimi wady
  • - uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego transportowania lub zapakowania produktu przesyłanego do punktu sprzedaży. Klient ma obowiązek sprawdzenia towaru przy odbiorze. W razie stwierdzenia usterek klient jest zobowiązany poinformować o nich producenta oraz spisać protokół uszkodzeń u przewoźnika
  • - wad powstałych na skutek normalnego zużycia materiałów wynikających z normalnej eksploatacji .
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
1 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od klimasklep.pl o KP-T2-W-200
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi