Kurtyna powietrzna Flowair ELiS T W 200 2R
Marka: Flowair Linia: ELiS Model: TW200.2R Typ: Kurtyna
Szerokość: 200 cm
Moc: do 49.3 kW
Przepływ: do 4900 m³/h
4 120 zł
3 708 zł
darmowa dostawa
10zł rabatu za przedpłatę
Zwrot: w ciągu 14 dni dla konsumentów
Gwarancja: 2 lata

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję:

4 lata3 lata24 miesiące
919 zł
19 zł/m-c
549 zł
15 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Flowair w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Kurtyna powietrzna Flowair ELiS T W 200 2R
kurtyna z 2-rzędowym wymiennikiem ciepła
Kurtyna powietrzna Flowair ELiS T
Kurtyny powietrzne ELiS T ograniczają straty związane z wymianą powietrza pomiędzy pomieszczeniem a otoczeniem zewnętrznym. Wytwarzana bariera zabezpiecza przed napływem chłodnego powietrza do ogrzewanego pomieszczenia zimą oraz przed napływem ciepłego powietrza do klimatyzowanego obiektu latem. Dzięki regulowanej kratce wylotowej możliwe jest dostosowanie bariery do warunków panujących przy otworze drzwiowym. Kurtyna wykonana jest z elementów metalowych połączonych z tworzywem sztucznym, dzięki czemu konstrukcja jest prosta i lekka.
Zalety kurtyny powietrznej ELiS T W 2R
  • sześć konfiguracji urządzenia
  • materiał urządzenia (stal ze spienionym polipropylenem)
  • sterowanie BMS
  • 2-rzędowy wymiennik ciepła
  • wentylator poprzeczny z 3-biegowym silnikiem
  • schludny, profesjonalny wygląd
  • wiele możliwości montażu
Kurtyna powietrzna Flowair ELiS T-W-200 2R
Urządzenie ELiS T W 200 2R jest to kurtyna powietrzna o długości szczeliny nawiewu 200 cm, o maksymalnym zasięgu strugi powietrza 4 m, z wymiennikiem wodnym o mocy nominalnej 49,3 kW. Kurtyna ELiS T występuje w trzech wersjach: kurtyna bez podgrzewu (zimna), z wymiennikiem wodnym oraz grzałką elektryczną. Każdy z modeli dostępny jest w trzech konfiguracjach długości szczeliny nawiewu: 100, 150, 200 cm. Dzięki temu urządzenie to jest bardzo uniwersalne i sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Przeznaczenie kurtyny powietrznej Flowair ELiS T W
Nowoczesny kształt oraz małe gabaryty kurtyny umożliwiają montaż urządzeń w obiektach reprezentacyjnych jak i przemysłowych. Urządzenia ELiS T przeznaczone są do montażu poziomego bezpośrednio nad otworami drzwiowymi jak i do montażu pionowego przy bocznych częściach otworu.
Automatyka do kurtyny Flowair ELiS T W 200 2R
Podstawowe sterowanie kurtyn zapewnia wbudowana listwa przyłączeniowa. Zaawansowany zewnętrzny układ automatyki DRV ELiS umożliwia komunikację z BMS oraz integrację do Systemu Flowair.
Dane techniczne Flowair TW200.2R
produkt
markaFlowair
liniaELiS
modelTW200.2R
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
pozostałe:
indeks:14382
źródło danych:
Opinie o Flowair TW200.2R
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od "klimasklep.pl" o Flowair TW200.2R (24.07.2019)
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Flowair TW200.2R
Formy płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Ppatforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 31 zł 19 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 86 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
919 zł
19 zł/m-c
549 zł
15 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • Warunki gwarancji
  • Klient ma prawo w ramach gwarancji do bezpłatnej naprawy urządzenia w wypadku wady ujawnionej w okresie trwania gwarancji.
  • 1. Klient ma prawo w ramach gwarancji do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy produkt, wolny od wad, tylko wtedy gdy w okresie gwarancji producent stwierdzi, iż usunięcie wady nie jest możliwe.
  • 2. Dowód zakupu stanowi dla użytkownika podstawę do wystąpienia o bezpłatne wykonanie naprawy.
  • 3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej koszty z tym związane w pełnej wysokości ponosić będzie użytkownik.
  • 4. Gwarancja przysługuje przez okres 24 kolejnych miesięcy od daty zakupu.
  • 5. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego urządzenia do producenta.
  • 7. Producent zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia i naprawy urządzenia w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do producenta.
  • 8. W przypadku, gdy wada nie ma charakteru trwałego i jej ustalenie wymaga dłuższej diagnozy producent zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu rozpatrzenia gwarancji określonego w punkcie 7. O konieczności przedłużenia terminu potrzebnego do rozpatrzenia gwarancji producent zawiadomi przed upływem 14-tego dnia, liczonego od dnia dostarczenia reklamowanego urządzenia.
  • 9. Producent może wysłać zastępcze urządzenie na życzenie klienta w czasie rozpatrywania gwarancji. Na wysłany, nowy towar wystawiana jest faktura, do której klient otrzyma korektę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • 10. W przypadku stwierdzenia, że usterka wynikła z powodu użytkowania urządzenia niezgodnie z wytycznymi producenta lub reklamowane urządzenie okazało się w pełni sprawne – gwarancja nie zostanie uznana, a zgłaszający będzie musiał dokonać zapłaty za urządzenie zastępcze zgodnie z wystawioną fakturą.
  • Ograniczenia gwarancji
  • 1. W skład świadczeń gwarancyjnych nie wchodzą: montaż i instalacja urządzeń, prace konserwacyjne, usuwanie usterek spowodowanych brakiem wiedzy na temat obsługi urządzenia.
  • 2. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku wystąpienia niżej wymienionych usterek:
  • • uszkodzenia lub zniszczenia produktu powstałe w rezultacie niewłaściwej eksploatacji, postępowania niezgodnego z zaleceniami normalnego użycia lub niezgodnego z dostarczoną z urządzeniem dokumentacją techniczną,
  • • wad powstałych na skutek montażu urządzeń niezgodnie z dokumentacją techniczną,
  • • wady powstałe na skutek niezgodnego z zaleceniami w dokumentacji technicznej fizycznego lub elektrycznego oddziaływania, przegrzania lub wilgoci albo warunków środowiskowych, zamoknięcia, korozji, utleniania, uszkodzenia lub wahania napięcia elektrycznego, pioruna, pożaru lub innej siły wyższej powodującej zniszczenia lub uszkodzenia produktu,
  • • mechaniczne uszkodzenia lub zniszczenia produktów i wywołane nimi wady,
  • • uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego transportowania lub zapakowania produktu przesyłanego do punktu sprzedaży. Klient ma obowiązek sprawdzenia towaru przy odbiorze. W razie stwierdzenia usterek klient jest zobowiązany poinformować o nich producenta oraz spisać protokół uszkodzeń u przewoźnika,
  • • wad powstałych na skutek normalnego zużycia materiałów wynikających z normalnej eksploatacji.
Dostępność
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn wysyłkowy [produkt] jest dostępny.-wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt, 9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt, 11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt, 9:00 - 15:00
punkt odbioru
Godziny otwarcia
9:00 - 16:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST