Marka: Sonniger Model: GP200W Typ: Kurtyna
cena katalogowa
7 870 zł
5 002 zł
0 zł rabatu za przedpłatę
Przewidywana dostawa: 16.04 - 30.04 u Ciebie
Dostawa: od 147 zł
Zwrot: w ciągu 14 dni
Gwarancja: 2 lata, opcjonalnie 4 lata
Dostępne pod zamówienie.
Opinie: już 12.734 pozytywnych opinii o klimasklep.pl
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
  • Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
  • W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
  • Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Sonniger. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
model
kurtyna powietrzna
typ
z wymiennikiem wodnym
szerokość kurtyny
200 cm
przepływ powietrza
do 8600 m³/h
kolor
szary
źródło danych
stopień ochrony
IP 54
przyłącze
3/4"
ciśnienie robocze
do 1,6 MPa
spadek ciśnienia wody / opór nagrzewnicy
do 6,08 kPa
elektryczne
napięcie
400 V
natężenie
do 1,7 A
pobór mocy bez oświetlenia
850 W
fizyczne
szerokość
200,0 cm
głębokość
52,0 cm
wysokość
60,9 cm
waga
65 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg>Prezenty
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.
Kurtyna powietrzna Sonniger GUARD PRO 200W
kurtyna wodna
Sonniger GUARD PRO
GUARD PRO to linia prostych i efektywnych urządzeń przeznaczonych do zabezpieczenia obiektów przemysłowych przed utratą energii cieplnej przez bramy wjazdowe. Kurtyna, dzięki dużej wydajności i zastosowaniu modułowej konstrukcji umożliwia zabezpieczenie bram wjazdowych w zasięgu do 7,5m.
Zalety kurtyny powietrznej Sonniger GUARD PRO 200W
  • system modułowy oparty o długości kurtyn 1,5m oraz 2m
  • wysokość instalacji do 7,5 metrów
  • możliwość montażu pionowego lub poziomego
  • wersja z nagrzewnicą wodną
  • system Active Protection
  • prosta automatyka
  • dobra cena
Montaż kurtyny Sonniger GUARD PRO 200W
Uwagi montażowe - w celu prawidłowej instalacji należy postępować zgodnie z poniższymi zasadami:
  • minimalna odległość od sufitu/ściany 300 mm
  • aby zwiększyć skuteczność kurtyny można zainstalować dwa zestawy kurtyn po obu stronach bramy wjazdowej
  • strumień powietrza nawiewanego powinien być skierowany pod kątem 10° od osi bramy wjazdowej
  • elementy łączące moduły wchodzą w zakres dostawy
  • elementy łączące kurtynę z sufitem lub podłogą dostępne są opcjonalnie
Sonniger - System Active Protection
W przypadku zastosowania montażu pionowego, innowacyjny system Active Protection, poprzez modułowe połączenie kurtyny z nagrzewnicą (w dolnej części) z kurtyną zimną ( w górnej części) umożliwia minimalizację kosztów zużycia energii cieplnej. Ciepłe powietrze z dolnej kurtyny powietrznej miesza się z powietrzem z kurtyny zainstalowanej z góry, tworząc jednocześnie skuteczną barierę dla zimnego powietrza zewnętrznego.
Dobór kurtyn Sonniger GUARD PRO
Wiele budynków kubaturowych oraz obiektów wymagających stale otwartych drzwi, boryka się z problemem niepożądanego napływu zimnego lub ciepłego powietrza do wewnątrz obiektu. Zastosowanie przemysłowej kurtyny powietrznej GUARD PRO wyeliminuje ten problem i zapewni rozdzielenie warunków klimatycznych panujących wewnątrz budynku oraz tych na zewnątrz. Poniżej przedstawiamy kryteria doboru urządzeń GUARD PRO.
  • Krok 1. - Montaż poziomy. Szerokość ościeżnicy drzwiowej powinna być mniejsza lub równa szerokości nawiewanego strumienia powietrza. Przemysłowe kurtyny GUARD PRO występują w dwóch długościach modułowych 1,5 m oraz 2 m. Należy zauważyć, iż w zależności od potrzeby możemy łączyć poszczególne segmenty modułowe zgodnie z dostępną kombinatoryką.
  • Krok 2. - Montaż pionowy. Wysokość ościeżnicy drzwiowej powinna być mniejsza lub równa szerokości nawiewanego strumienia powietrza. Przemysłowe kurtyny GUARD PRO występują w dwóch długościach modułowych 1,5 m oraz 2 m. Należy zauważyć, iż w zależności od potrzeby możemy łączyć poszczególne segmenty modułowe zgodnie z dostępną kombinatoryką (schemat modułów powyżej).
  • Krok 3. - Wysokość montażu – zasięg strugi powietrza pion/poziom.Maksymalny zasięg strugi powietrza w układzie poziomym (wysokość drzwi) oraz w układzie pionowym (szerokość drzwi) wynosi 7,5 m.
  • Krok 4. - Wydajność grzewcza powinna być dostosowana do temperatury wewnątrz pomieszczenia, siły oraz kierunku wiatru na zewnątrz a także charakteru samego pomieszczenia. Głównym kryterium regulowania mocy grzewczej jest temperatura wewnątrz pomieszczenia w pobliżu drzwi. Firma Sonniger jako ekspert w dziedzinie zastosowania kurtyn powietrznych w celu stworzenia ekonomicznego układu przemysłowych kurtyn wodnych w układzie pionowym proponuje wykorzystanie systemu Active Protection.
Zawartość opakowania
  • kurtyna powietrzna Sonniger GUARD PRO 200W
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Sonniger
Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 147 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 295 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
serwis gwarancyjny urządzenia odbywa się u Klienta, w miejscu instalacji

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
1 249 zł
52 zł/m-c
749 zł
62 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowane jest na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną produktu.



Treść gwarancji
  • § 1 Zakres gwarancji
  • 1. Klient ma prawo w ramach gwarancji do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy produkt, wolny od wad, tylko wtedy gdy w okresie gwarancji producent stwierdzi, iż usunięcie wady nie jest możliwe.
  • 2. Dowód zakupu wraz z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną stanowi dla użytkownika podstawę do wystąpienia o bezpłatne wykonanie naprawy.
  • 3. Niniejsza gwarancja obejmuje wady materiałowe urządzenia uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie obejmuje prac instalacyjnych oraz eksploatacyjnych.
  • 4. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty dostarczenia urządzenia Nabywcy, która widnieje na fakturze sprzedaży i obejmuje wszystkie części/komponenty wchodzące w zakres dostawy.
  • 5. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego urządzenia do Serwisu Producenta.
  • 6. Decyzją Gwaranta, na czas rozpatrywania gwarancji, Producent może dostarczyć urządzenie zastępcze. Na dostarczone urządzenie zastępcze wystawiana jest faktura, która zostanie skorygowana w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • 7. W przypadku stwierdzenia powstania usterki w wyniku niezgodnego z dokumentacją techniczno-ruchową montażu, uruchomienia oraz eksploatacji urządzenia, gwarancja nie zostanie uznana.
  • 8. Urządzenia mogą być uruchamiane i serwisowane wyłącznie przez osoby przeszkolone w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń, posiadające odpowiednie uprawnienia. Wszelkie czynności związane z uruchomieniem, pracami serwisowymi i naprawczymi należy bezwzględnie odnotować w niniejszej Karcie Gwarancyjnej.
  • 9. Warunkiem udzielenia gwarancji jest montaż i uruchomienie urządzenia zgodnie z dokumentacją techniczno -ruchową , wykonane nie później niż 6 miesięcy od daty zakupu.
  • 10. Warunkiem utrzymania gwarancji przez pełny okres gwarancyjny jest wykonywanie czynności serwisowych wskazanych w DTR dla danego urządzenia w dziale „Konserwacja”. Usługi serwisowe z wiązane z konserwacją urządzeń dokonywane są na zlecenie i koszt Użytkownika.
  • 11. Świadczenie usługi gwarancyjnej nie przerywa ani nie zawiesza okresu gwarancji. Gwarancja na wymienione lub naprawione elementy urządzenia kończy się z upływem terminu gwarancji na urządzenie.
  • §2. Warunki gwarancji urządzeń gazowych serii APEN GROUP
  • 1.Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od dnia sprzedaży oraz 24 miesiące pod warunkiem dokonania rozruchu i przeglądu rocznego (przed sezonem grzewczym w okresie trwania gwarancji) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia gazowe lub Autoryzowany Serwis Gwaranta zgodnie ze wszystkimi wytycznymi zawartymi w Dokumentacji Techniczno - ruchowej urządzenia.
  • UWAGA! W przypadku montażu w warunkach szczególnych, przeglądy okresowe należy wykonywać zgodnie z pisemnym wskazaniem Producenta. Zmiana częstotliwości przeglądów może zostać wskazana w okresie gwarancji w wyniku wykrycia szczególnych warunków pracy urządzeń na obiekcie.
  • 2. Warunkiem udzielenia gwarancji jest montaż i uruchomienie urządzenia, wykonane nie później niż 6 miesięcy od daty zakupu.
  • 3. Wszelkie czynności wynikające z pierwszego uruchomienia oraz przeglądów okresowych należy wpisać w Kartę Gwarancyjną oraz dołączyć protokół/kopie wydruku z wykonanych czynności regulacyjnych i pomiarowych (analiza spalin).
  • 4. Producent udziela gwarancji, że jego produkty posiadają i będą posiadać przez określony czas właściwości ustalone przez normy techniczne, pod warunkiem przestrzegania warunków techniczno-eksploatacyjnych oraz regularnej konserwacji prowadzonej przez użytkownika, a także że produkty te są kompletne oraz bez wad.
  • 5.Naprawy objęte niniejszą gwarancją zostaną przeprowadzone w ramach działalności Autoryzowanych Serwisów Gwaranta. Naprawy wynikające z udzielonej gwarancji będą wykonywane w miejscu zainstalowania urządzeń.
  • 6. Gwarancję można zgłosić z tytułu wad materiałowych oraz w przypadku niepoprawności funkcjonowania produktów. Reklamacje zgłasza użytkownik bezpośrednio u Dystrybutora.
  • 7. Gwarancja staje się nieważna w sytuacji, w przypadku nie przeprowadzania regularnych prac konserwacyjnych, gdy produkt został poddany modyfikacjom przez osoby nie posiadające autoryzacji Gwaranta, gdy naruszono tabliczki fabryczne, gdy produkt został uszkodzony mechanicznie przy użyciu siły lub wskutek jego nieprawidłowego zastosowania, a także w przypadku usterki spowodowanej wypadkiem.
  • 8. W skład świadczeń gwarancyjnych nie wchodzą: rozruch, regularne prace konserwacyjne oraz kontrola roczna.
  • 9. W skład świadczeń gwarancyjnych nie wchodzi usuwanie usterek spowodowanych brakiem wiedzy na temat montażu oraz obsługi urządzenia.
  • 10. Użytkownik/Zgłaszający zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy serwisu zgodnych z aktualnymi przepisami prawa oraz warunkami eksploatacji i montażu zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej.
  • 11. Użytkownik/Zgłaszający zobowiązany jest umożliwić technikom serwisowym pełny i bezpieczny dostęp do urządzenia (w tym zakres zwyżek i rusztowań wysokościowych).
  • 12. Świadczenie usługi gwarancyjnej nie przerywa ani nie zawiesza okresu gwarancji. Gwarancja na wymienione lub naprawione elementy urządzenia kończy się z upływem terminu gwarancji na urządzenie.
  • § 3 Wyłączenia gwarancji
  • 1. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia części elektrycznych wynikające z nieodpowiedniego użytkowania, transportu, skoków napięcia lub innych przyczyn nie wynikających z wad produktu. W związku z powyższym, gwarancja obejmuje jedynie wymianę części/komponentów zawierających wadę konstrukcyjną, które zostaną dostarczone bez dodatkowych kosztów tylko wtedy gdy wadliwa część zostanie zwrócona.
  • 2. Gwarancja na urządzenia nie obejmuje przypadku błędów technicznych zaistniałych podczas procedur związanych z instalacją, regulacją oraz sterowaniem w szczególności takich jak:
  • a. Wady wynikłe na skutek podłączenia urządzenia do nieodpowiednio zaprojektowanych systemów wentylacyjnych, które dopuszczają dodatkowe obciążenia cieplne, odbiegające od normy, oraz pogarszają sprawność wymiennika ciepła
  • b. Wady powstałe w wyniku podłączenia do komponentów lub części, które są częścią systemu grzewczego, ale nie zostały dostarczone przez Sprzedającego, a których nieprawidłowe działanie/funkcjonowanie ma negatywny wpływ na pracę urządzenia.
  • c. Wady powstałe w wyniku podłączenia do komponentów nie będących oryginalnymi częściami zapasowymi d. Wady powstałe w przypadku odsprzedaży produktu przez pierwszego nabywcę/użytkownika kolejnemu kupującemu, który zdemontuje/zainstaluje urządzenie, które było uprzednio zainstalowane i pracowało w określonym obiekcie i warunkach.
  • e. Wady będące skutkiem nieodpowiedniej ekspertyzy i niewiedzy instalatora oraz pracowników technicznych, którzy w nieodpowiedni sposób wykonują dalszy, posprzedażowy serwis urządzenia
  • f. Wady wynikające ze szczególnych warunków użytkowania, odbiegających od standardowych aplikacji o ile strony (Sprzedający i personel techniczny klienta) uprzednio uzgodniły je na piśmie.
  • g. Wady powstałe w wyniku klęsk żywiołowych jak pożar, eksplozje oraz incydenty, które mogą spowodować uszkodzenie urządzeń mechanicznych, elektrycznych i zabezpieczających produktu.
  • h. Wady wynikające z niewłaściwego czyszczenia pomieszczenia technicznego lub miejsca, w którym urządzenie jest zainstalowane, czyszczenie musi odbywać się okresowo, stosownie do warunków pracy i gromadzenia się kurzu.
  • i. Wady wynikająca z braku lub nieodpowiedniego czyszczenia wymienników ciepła urządzenia, czyszczenie musi odbywać się okresowo, stosownie do warunków pracy i gromadzenia się kurzu.
  • j. Wady powstałe w wyniku nieodpowiedniej instalacji niedostosowanej do niskiej zewnętrznej temperatury otoczenia warunków pracy
  • k. Wady powstała w wyniku warunków niskiej temperatury w sytuacji gdy firma instalacyjna nie montuje urządzeń zabezpieczających dla danego urządzenia w celu:
  • • uniknięcia niskich temperatur na komponentach elektrycznych i mechanicznych takich jak zawory, elektryczne/elektroniczne urządzenia sterowania
  • • uniknięcia kondensacji wody oraz tworzenia szronu/lodu w pobliżu urządzenia
  • • uniknięcia szoku termicznego nagrzewnicy i wymiennika ciepła powstałego na skutek nagłych zmian temperatury zewnętrznej
  • §4. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za:
  • 1. Bieżące prace konserwacyjne, przeglądy serwisowe wynikające z DTR oraz programowanie urządzeń.
  • 2. Szkody spowodowane postojami urządzeń w okresie oczekiwania na usługę gwarancyjną.
  • 3. Wszelkie szkody w innym niż urządzenia majątku Klienta.
  • §5. Procedura reklamacyjna
  • 1. Reklamacje objęte niniejszymi Warunkami Gwarancji użytkownik zgłasza bezpośrednio do Dystrybutora.
  • 2. Świadczenia wynikające z niniejszej gwarancji zostaną zrealizowane w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. W wyjątkowych wypadkach termin ten może być wydłużony, w szczególności, gdy świadczenie gwarancyjne wymaga sprowadzenia części lub podzespołów od poddostawcy
  • 3. Użytkownik w ramach działań serwisowych zobowiązuje się:
  • • umożliwić pełny dostęp do pomieszczeń w których zamontowano urządzenia wraz z zapewnieniem niezbędnej infrastruktury umożliwiającej bezpośredni dostęp do samego urządzenia (podnośnik, rusztowanie i.t.p.) w celu przeprowadzenia prac serwisowych objętych niniejszą gwarancją.
  • • okazania oryginału Karty gwarancyjnej oraz faktury VAT dokumentującej nabycie urządzenia,
  • • zapewnienia bezpieczeństwa prac podczas wykonywania usługi,
  • • zapewnienia możliwości rozpoczęcia prac bezpośrednio po przybyciu serwisu wykonującego usługę.
  • 4. W celu zgłoszenia usterki objętej niniejszą gwarancją niezbędne jest przesłanie na adres Dystrybutora następujących dokumentów:
  • a. Prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej.
  • b. Kopii wypełnionej Karty Gwarancyjnej.
  • c. kopii protokołu pierwszego uruchomienia, przeglądu gwarancyjnego
  • d. Kopii faktury zakupu
  • 5. Naprawa wraz z wymianą części zostanie wykonania bezpłatnie w przypadku, gdy przedstawiciel Autoryzowanego Serwisu Gwaranta stwierdzi, że uszkodzenie lub wadliwe działanie urządzenia powstało z winy urządzenia/producenta.
  • 6. Wszelkie koszty ( naprawa, dojazd, koszt części zamiennych) wynikłe z nieuzasadnionej reklamacji - w przypadku, gdy przedstawiciel firmy instalacyjnej lub Serwisu Fabrycznego stwierdzi, że uszkodzenie powstało w wyniku nieprzestrzegania wytycznych przedstawionych w dokumentacji techniczno - ruchowej lub stwierdzi zaistnienie faktów przedstawionych w § 2 (Wyłączenia gwarancji) - zostaną pokryte przez Klienta dokonującego zgłoszenia awarii.
  • 7. Zgłaszający reklamację zobowiązany jest do pisemnego potwierdzenia wykonania usługi serwisowej.
  • 8. Gwarant ma prawo odmówić wykonania świadczenia gwarancyjnego w przypadku, gdy Gwarant nie otrzymał w całości zapłaty za reklamowane urządzenie lub wcześniejszą usługę serwisową
Opinie
4.0  /  5
1 opinia modelu
21 wszystkich opinii
5
0 (6 wszystkich)
4
1 (12 wszystkich)
3
0 (1 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (2 wszystkich)
Opinia od L...0 o 100E wystawiona 2 lata temu
Fajna cena i jakość jest odpowiednia

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o 100E wystawiona 3 lata temu
Awaria łozyska po jednym sezonie.

ocena 1 na 5 gwiazdek
Opinia od miroslaw kudlik o 150W wystawiona 4 lata temu
nie wiem

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o GP200W wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Paweł Kr o 200E wystawiona 4 lata temu
Mam zamontowane kurtyny Sonniger Guard 200E na wysokości 3m i powiem, że struga powietrza jest mocno wyczuwalna, chyba wzmocnili parametry przepływu bo skutecznie zabepiecza mój lokal.
Zalety
  • funkcjonalność
  • jakość
  • konstrukcja
  • zasięg
Wady
  • brak

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o 200C wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o 150C wystawiona 4 lata temu
4,5/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o GP200C wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o 100C wystawiona 4 lata temu
4,5/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o GP150C wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: