Sprawdź: Kurtyny powietrzne Stowest
Sprawdź: Wszystkie Kurtyny powietrzne
typ bez nagrzewnicy |
szerokość kurtyny 150 cm |
do 4,5 m |
przepływ powietrza do 2375 m³/h |
maks. prędkość powietrza 20 m/s |
kolor biały |
stal malowana |
poziom ciśnienia akustycznego 68 dB(A) |
źródło danych |
przyłącze nie dotyczy |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
pobór mocy 731 W |
szerokość 150,0 cm |
głębokość 23,0 cm |
wysokość 21,2 cm |
waga 22,6 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
kurtyna zimna
- Ochrona komfortu pracy wewnątrz obiektu
- Obniżenie kosztów związanych ogrzewaniem czy chłodzeniem
- Cicha praca urządzenia
- Bardzo silny strumień powietrza o prędkości aż 20m/s
- Ułatwienie dostępu Klientów do obiektu
- Pilot w zestawie podnoszący komfort użytkowania urządzenia
- Możliwość regulacji pomiędzy dwoma biegami wentylatora
- Mikroprocesor czuwający nad pracą urządzenia
- Solidny silnik wentylatora umożliwiający nieprzerwaną pracę przez 5000 godzin
- Łatwość utrzymania urządzenia w czystości, jego konserwacji
- kurtyna powietrzna jest przeznaczona do instalacji poziomej
- montując kurtynę nad drzwiami należy ją zainstalować maksymalnie blisko otworu drzwiowego
- wlotu i wylotu nie mogą blokować żadne przedmioty, tak by strumień powietrza mógł prawidłowo zabezpieczać drzwi lub otwór
- należy zachować 5cm z każdej strony poza światło drzwi lub otworu, nad którymi została zamontowana
- Krok 1 - Montaż poziomy. Szerokość ościeżnicy drzwiowej powinna być mniejsza lub równa szerokości nawiewanego strumienia powietrza. Kurtyny powietrzne STOWEST seria FM występują w wielu długościach modułowych od 0,66m do 1,5m.
- Krok 2 - Wysokość montażu - zasięg strugi powietrza. Maksymalny zasięg strugi powietrza w układzie poziomym (wysokość drzwi) aż do 4,5m
- Krok 3 - Wydajność kurtyny powinna być dostosowana do temperatury wewnątrz pomieszczenia, siły oraz kierunku wiatru na zewnątrz a także charakteru samego pomieszczenia.
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
113 zł13 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 215 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 184 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Na ww. urządzenie sprzedawca udziela 24 miesięcznej gwarancji, od daty sprzedaży urządzenia.
- 2. Gwarant zobowiązuje się do naprawy lub wymiany wadliwego elementu, jeżeli wada powstała z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej.
- 3. Wada zostanie usunięta w terminie 14 dni od daty zgłoszenia lub w terminie indywidualnie uzgodnionym z reklamującym.
- 4. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy lub wymiany uszkodzonego elementu.
- 5. Uprawnionym do napraw gwarancyjnych jest sprzedawca lub instalator przez niego upoważniony.
- 6. Wadę zakupionego urządzenia należy zgłosić bądź w punkcie sprzedaży, w którym urządzenie zostało zakupione, bądź instalatorowi, który to urządzenie zamontował, w terminie 3 dni od daty ujawnienia wady. Do zgłoszenia należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z osprzętem elektrycznym.
- 7. Kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku:
- a) gdy urządzenie nie zostało zamontowane przez firmę specjalistyczną, posiadającą odpowiednie uprawnienia
- b) gdy bez zgody sprzedawcy dokonano przeróbek lub napraw urządzenia, jak również jego demontażu,
- c) mechanicznych uszkodzeń sprzętu,
- d) zainstalowania lub użytkowania urządzenia niezgodnie z warunkami wskazanymi w katalogu lub instrukcji obsługi,
- e) wady instalacji, do której przyłączone jest urządzenie,
- f) zanieczyszczenia powietrza,
- g) nieprawidłowego montażu i uruchomienia instalacji,
- h) innych uszkodzeń powstałych nie z winy producenta.
- 8. Karta gwarancyjna dla swej ważności wymaga daty sprzedaży, pieczęci i podpisu sprzedawcy oraz pieczęci i podpisu uprawnionej firmy, która zamontowała urządzenie.
- 9. Gwarancja na sprzedany konsumentowi towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- 10. Warunkiem utrzymania gwarancji jest przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych towaru W całym okresie gwarancji kupujący zobowiązany jest do zlecenia STOWEST na własny koszt co najmniej jednego przeglądu technicznego kurtyny w ciągu roku (w okresie wiosenno-letnim i jesienno-zimowym). Kompleksowy przegląd techniczny powinien obejmować czyszczenie urządzenia, sprawdzenie poprawności pracy urządzenia i kontrola podłączenia elektrycznego. Potwierdzeniem przeprowadzonej kontroli jest wraz z datą krótki opis wykonanych czynności oraz czytelny podpis osoby lub (pieczątka firmy) posiadającej odpowiednie kwalifikacje do dokonywania takich przeglądów na odwrotnej stronie niniejszej karty oraz załączone ksero paragonu lub faktury za usługę. Brak wpisów w odpowiednich terminach powoduje zakończenie okresu gwarancji.
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?