Sprawdź: Akcesoria Partnersite
Sprawdź: Wszystkie Akcesoria
stan nowy |
marka |
model |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
29 zł14 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
49 zł34 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- WARUNKI GWARANCJI NA PRODUKTY MARKI PARTNERSITE
- Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia pod warunkiem korzystania z niego zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi. Gwarancji udziela się na okres 36 miesięcy od daty sprzedaży. Ujawnione w tym okresie wady usuwane będą bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia awarii. Nabywcy przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe, jeżeli:
- a) w okresie gwarancji zakład serwisowy wskazany przez Producenta dokona 4 napraw, a sprzęt będzie nadal wskazywał znaczące wady uniemożliwiające jego prawidłowe użytkowanie,
- b) wskazany serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady w urządzeniu z przyczyn technicznych jest niemożliwe lub przewyższa koszt nowego urządzenia, co zostanie skonsultowane z Producentem.
- c) przed montażem stwierdzono fabryczną wadę uniemożliwiającą użytkowanie, sprzęt podlega wymianie bez dokonania naprawy.
- 1. Wymianę urządzenia na wolne od wad , dokonuje się w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia wystąpienia nieusuwalnego uszkodzenia przez upoważniony serwis.
- 2. Gwarancja będzie respektowana po przedstawieniu przez klienta: dowodu zakupu.
- 3. Sprzęt zainstalowany na stałe w miejscu użytkowania naprawiany jest w uzgodnionym z klientem terminie, a jeżeli wymaga to naprawy w warunkach warsztatowych urządzenie lub jego uszkodzony podzespół jest demontowany w celu naprawy i ponownie montowany po usunięciu wady.
- 4. Okres gwarancji przedłuża się na wymieniony podzespół o czas naprawy.
- 5. Gwarancją nie są objęte:
- a) uszkodzenia i wady powstałe na skutek: niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania urządzenia, samodzielnych napraw dokonanych przez użytkownika lub osoby nieupoważnione, dokonanych bez zezwolenia przeróbek lub zmian w konstrukcji urządzenia, wadliwych parametrów zasilania elektrycznego, szczególnie w zakresie zmian napięcia, zasilania (spadki napięć, przepięcia)
- b) uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak:
- • uszkodzenia mechaniczne,
- • zalania, zjawiska atmosferyczne,
- c) korozja powstała na wskutek uszkodzeń lub zarysowań powierzchni powodujących usunięcie warstwy zabezpieczającej, korozja powstała w miejscach połączeń śrubowych gdzie naturalnym zjawiskiem jest korodowanie gwintów śrub oraz nakrętek, korozja elementów ruchomych mechanizmów unoszenia.
- 6. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, użytkownik sprzętu zobowiązany jest skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem urządzenia w celu zgłoszenia usterki.
- 7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, klient ponosi koszty pracy serwisu i transportu sprzętu w obie strony.
- 9. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?