Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Oświetlenie Endress
Sprawdź: Wszystkie Oświetlenie
stan nowy |
marka |
model |
typ maszt oświetleniowy z podwoziem |
agregat prądotwórczy opcjonalny |
źródło danych |
linia professional |
model 716 301 |
pobór mocy 4000 W |
element świetlny halogen |
lampy 4 x 1000 W |
maksymalna wysokość 900 cm |
regulacja wysokości hydrauliczna |
minimalna wysokość transportowa 2,4 m |
obrót bezstopniowy 360° |
szerokość 1.400,0 cm |
głębokość 273,0 cm |
wysokość 900,0 cm |
waga 955 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Maszt oświetleniowy Endress EFA 900 Compact
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 2 460 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Gwarancja na silnik wynosi 24 miesiące lub 1.000 motogodzin. Pozostałe elementy 12 miesięcy.
- WARUNKI GWARANCJI
- - Gwarancja obejmuje i ogranicza się do bezpłatnego usunięcia uzasadnionych usterek, które odnieść można do błędów materiałowych lub produkcyjnych. Usunięcie usterek polega na nieodpłatnej naprawie lub wymianie wadliwych lub uszkodzonych części.
- - Zużycie, które spowodowane jest przez brud, kurz, piasek, lub inny materiał ścierny, który dostał się do podzespołów urządzenia z powodu niewłaściwej obsługi codziennej i konserwacji, nie jest objęte gwarancją.
- - Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku obsługi urządzenia niezgodnej z jego instrukcją obsługi, np.: przez przeciążenie, uszkodzenie mechaniczne lub chemiczne lub zużycie eksploatacyjne.
- - Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub wad powstałych w wyniku użycia części zamiennych nie będących oryginalnymi częściami.
- - Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być wykonane przez autoryzowany warsztat serwisowy.
- - Nasz obowiązek gwarancyjny na urządzenie wygasa w momencie gdy osoby przez nas nieupoważnione dokonywały napraw urządzenia.
- PROCEDURY GWARANCYJNE
- - W okresie gwarancji właściciel ma obowiązek zgłosić uszkodzenia urządzenia w możliwie najkrótszym terminie, jednak nie później niż w ciągu 7 dni po zauważeniu lub wystąpieniu usterki.
- - Powstałe uszkodzenia w okresie gwarancji należy zgłosić do gwaranta
- - Zgłoszenie powinno zawierać w miarę dokładny opis usterki, miejsce lub adres pod którym znajduje się urządzenie. Należy umożliwić dostęp ekipie serwisowej do urządzenia oraz przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z kopią dokumentu zakupu.
- UTRATA PRAW GWARANCJI
- - Gwarancja dla produktów ENDRESS wygasa w momencie:
- - wprowadzenia w nich zmian lub modyfikacji, które według ENDRESS wpływają na działanie, wydajność lub trwałość produktu.
- - użycia części zamiennych nie będących oryginalnymi częściami.
- - w przypadku gdy urządzenie lub jego część zostanie uszkodzona w wyniku działania sił wyższych: pożaru, powodzi, uderzenia pioruna i innych klęsk żywiołowych.
- - w przypadku uszkodzeń powstałych podczas transportu lub przeładunku po przekazaniu urządzenia użytkownikowi.
- - gdy wady urządzenia powstały na skutek jego niewłaściwej zabudowy, montażu lub instalacji.
- OKRESOWE PRZEGLĄDY TECHNICZNE
- - Dla zapewnienia sprawności wyrobu oraz utrzymanie go w stałej gotowości do pracy producent opracował wykaz okresowych przeglądów technicznych.
- - Zapoznaj się z harmonogramem obsługi zamieszczonym w instrukcji silnika. Wykonuj czynności obsługowe w zalecanych okresach kalendarzowych, lub opartych na godzinach pracy silnika, w zależności który z nich upływa wcześniej.
- - W okresie gwarancji właściciel ma obowiązek wykonywać wszystkie przeglądy w punktach serwisowych autoryzowanych przez ENDRESS pod rygorem utraty praw gwarancyjnych.
- - Autoryzowany serwis ma obowiązek potwierdzić wykonanie przeglądu technicznego urządzenia w zamieszczonej na końcu książki gwarancyjnej ewidencji przeglądów.
- - Dla zapewnienia długiego okresu trwałości urządzenia w okresie pogwarancyjnym zaleca się wykonywanie okresowych przeglądów technicznych przez autoryzowane serwisy ENDRESS.
- - Zapewni to w pełni profesjonalne wykonanie tych przeglądów oraz zastosowanie oryginalnych części.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?