Gwarancja: 2 lata, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
stan nowy |
marka |
linia |
model |
pomiar temperatura, TVOC, wilgotność |
wyświetlacz brak |
zasilanie kabel USB, sieciowe |
źródło danych |
akumulator nie |
funkcje WiFi |
metoda pomiaru laserowa |
Wi-Fi IEEE 802.11 B/G/N 2.4 GHz |
napięcie 100 - 240 V |
częstotliwość 50 - 60 Hz |
pobór mocy 3,5 W |
szerokość 8,4 cm |
głębokość 20,7 cm |
wysokość 2,8 cm |
waga 0,38 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Miernik jakości powietrza Venta AS100 AirSense Eco
Miernik jakości powietrza Venta
Venta jest ekspertem od powietrza w pomieszczeniach. Zapewnia lepszą jakość powietrza w pomieszczeniach za pomocą nawilżaczy i oczyszczaczy powietrza oraz informuje i doradza w zakresie jakości powietrza za pośrednictwem systemu AirSense. Urządzenie AirSense mierzy, monitoruje i analizuje substancje unoszące się w powietrzu, klimat w pomieszczeniu i wpływ środowiska w czasie rzeczywistym oraz ostrzega o zmianach w jakości powietrza. Miernik to urządzenie do pomiaru klimatu i jakości powietrza w pomieszczeniach, które może być używane bez urządzeń Venta.
Zalety miernika jakości powietrza Venta AS100 AirSense Eco
- nowoczesny design
- trzy czujniki
- czujnik gazów LZO
- czujnik temperatury
- czujnik wilgotności
- 3-kolorowy wskaźnik jakości powietrza (świetlny pasek LED)
- zdalne sterowanie -aplikacja Venta Home
- sygnał ostrzegawczy dla wartości krytycznych
- kompatybilny z urządzeniami Venta
- niezależny (może działać bez urządzeń Venta)
- możliwość montażu na ścianie
- kompaktowe wymiary
- w zestawie zasilacz z kablem
Miernik jakości powietrza Venta AS100 AirSense Eco
Miernik jakości powietrza Venta AS100 AirSense Eco to nowoczesne i inteligentne urządzenie do pomiaru klimatu i jakości powietrza w pomieszczeniu, które mierzy, monitoruje i analizuje składniki powietrza, a także klimat w pomieszczeniu i warunki otoczenia. Venta AS100 AirSense posiada trzy czujniki, które dokładnie mierzą, monitorują i analizują gazy LZO, wilgotność i temperaturę w czasie rzeczywistym. Szkodliwe gazy są wytwarzane przez przedmioty codziennego użytku i prawie zawsze są obecne w powietrzu dlatego warto wiedzieć jaki jest ich poziom. Miernik Venta dostarcza tych ważnych danych, zapewniając zdrowszy klimat w pomieszczeniu.
Urządzenie jest praktycznie bezobsługowe, posiada jeden przycisk z tyłu urządzenia. Aplikacja Venta Home umożliwia łatwą obsługę miernika za pośrednictwem smartfona. W aplikacji można w każdej chwili wyświetlić dane dotyczące jakości powietrza, a także zaproponuje konkretne działania i dostarczy informacji o możliwych przyczynach. Mierzone wartości przez urządzenie są wyświetlane za pomocą koloru paska świetlnego LED. Kolor niebieski oznacza optymalną wartość, kolor żółty to dopuszczalny zakres, a gdy wartość spadnie poniżej średniego poziomu jakości, kolor świateł stopniowo zmieni się na czerwony oznacza to że co najmniej jedna wartość czujnika jest zła. Dodatkowo pojawi się komunikat ostrzegawczy za pośrednictwem urządzenia lub aplikacji Venta Home. Czujnik Venta AS100 jest kompatybilny z urządzeniami Venta wysyłając zmierzone wartości np. miernik wykrył suche powietrze i przekazuje to do nawilżacza powietrza, który natychmiast przełącza się na wyższy poziom. Venta AS100 działa również niezależnie, nawet bez nawilżaczy i oczyszczaczy Venta.
Przykładowe zastosowania miernika jakości powietrza Venta AS100
Czujnik Venta AS100 przeznaczony jest do pomiaru jakości powietrza wewnątrz pomieszczeń mieszkalnych, biurowych i rekreacyjnych. Urządzenie można postawić w dowolnym miejscu w pomieszczeniu oraz zamontować na ścianie za pomocą uchwytów ściennych.
Zawartość opakowania
- miernik jakości powietrza Venta AS100 AirSense Eco
- faktura - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Venta
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 139 zł 5 zł/m-c | 79 zł 6 zł/m-c | 0 zł |
- 1. Gwarant zapewnia użytkownika o dobrej jakości i sprawności urządzenia, na które jest wydana niniejsza karta gwarancyjna.
- 2. Urządzenie objęte jest gwarancją w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży urządzenia.
- 3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy gwarancyjnej.
- 4. Ewentualne wady i uszkodzenia niezawinione przez użytkownika, a ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty przyjęcia urządzenia do naprawy w punkcie serwisowym dystrybutora.
- 5. Wady i uszkodzenia należy zgłaszać sprzedawcy lub bezpośrednio u dystrybutora. Usługi gwarancyjne i pogwarancyjne wykonywane są wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Serwisowych dystrybutora urządzeń Venta
- 6. W celu uzgodnienia sposobu i zakresu naprawy oraz warunków dostarczenia – na koszt gwaranta - należy skontaktować się bezpośrednio z centralnym serwisem dystrybutora urządzeń Venta lub ze sprzedawcą, który działa w imieniu dystrybutora.
- 7. Gwarancją nie są objęte:
- - uszkodzenia powstałe w wyniku używania urządzenia w sposób niezgodny z przeznaczeniem i zaleceniami instrukcji obsługi urządzenia;
- - szkody powstałe niestosowaniem Środka Higienicznego Venta-Airwasher – niezbędnego do właściwego działania urządzenia;
- - uszkodzenia mechaniczne urządzenia.
- 8. Dokonywanie samowolnych napraw lub jakichkolwiek zmian w konstrukcji urządzenia powoduje utratę gwarancji.
- 9. Niesprawności urządzenia, wynikające z ukrytych wad należy zgłaszać w terminie 5 dni od daty zakupu, w celu wymiany urządzenia.
- 10. W razie utraty lub zniszczenia karty gwarancyjnej duplikat może być wystawiony tylko przez dystrybutora urządzeń, na wniosek nabywcy, poparty informacją o numerze seryjnym, dacie i miejscu zakupu.
- 11. Nabywca traci wszelkie uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku dokonywania zmian i poprawek w treści karty gwarancyjnej.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?