Gwarancja: 1 rok, opcjonalnie 3 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
stan nowy |
marka |
model |
moc grzewcza do 18 kW, do 61418 Btu/h, do 15482 kcal/h, 9 / 18 kW, 30709 / 61418 Btu/h, 7741 / 15482 kcal/h |
typ mobilna |
maksymalny przepływ powietrza 1700 m³/h |
źródło danych |
termostat pomieszczeniowy brak |
wtyczka (męska) od strony nagrzewnicy 32A/5P |
stopień ochrony IP 24 |
obudowa metal |
napięcie 400 V |
częstotliwość 50-60 Hz |
prąd znamionowy 26 A |
ustawienie przełącznika 1 wyłączony |
ustawienie przełącznika 2 wentylator |
ustawienie przełącznika 3 9 kW |
ustawienie przełącznika 4 18 kW |
wyposażenie - zabezpieczenia termostat przegrzania |
wyposażenie - transport i montaż kółka, uchwyt |
wyposażenie - pozostałe opcja podłączenia przewodów rozprowadzających |
przewód zasilający w komplecie |
szerokość 47,5 cm |
głębokość 71,5 cm |
wysokość 61,5 cm |
waga 30,0 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- solidna konstrukcja
- podłączenie bez przewodu neutralnego
- nie zużywa tlenu
- może pracować w 2 trybach - grzania i wentylacji
- wbudowane koła ułatwiają transport
- przystosowana do piętrowania
- możliwość podłączenia sterownika zewnętrznego oraz termostatu zewnętrznego
- możliwość pracy z przewodami elastycznymi do rozprowadzania gorącego powietrza
- zabezpieczenie przed przegrzaniem
- spełnia wymagania dyrektyw europejskich: 2006/95/EC, 2004/108/EC, 2011/65/EC
- jest zgodna z następującymi normami: EN 60335-1, EN 60335-2-30, EN 62233, EN 55014-1, EN 55014-2
- właściwości użytkowe oraz zgodność z odpowiednimi normami zostały potwierdzone w notyfikowanym laboratorium ITE PREDOM w Warszawie
- zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce
- przewód zasilający w zestawie
- nagrzewnica elektryczna Alfa-Therm EHT 18
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Alfa-Therm
376 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
580 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
110 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
472 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
637 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
805 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
306 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
389 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
338 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
428 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
385 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
360 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
528 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 199 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 219 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 400 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 3 lata | 2 lata | 12 miesiące |
cena tylko | 669 zł 27 zł/m-c | 399 zł 33 zł/m-c | 0 zł |
- 1. Funkcję Gwaranta sprawuje firma będąca właścicielem marki.
- 2. Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty zakupienia wyrobu przez użytkownika.
- 3. Zakres gwarancji obejmuje jedynie wady jakościowe wynikające z winy producenta.
- 4. Gwarancji podlegają urządzenia eksploatowane na terenie kraju.
- 5. Gwarancja nie obejmuje:
- a) uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, konserwacji i przechowywania,
- b) uszkodzeń mechanicznych,
- c) normalnego zużycia podczas eksploatacji,
- d) czynności przewidzianych w instrukcji montażu do którego wykonywania zobowiązany jest użytkownik,
- e) samowolnych (dokonanych przez użytkownika bądź inną nieupoważnioną osobę) napraw, przeróbek, zmian konstrukcyjnych w wyrobie.
- 6. O uszkodzonym wyrobie należy bezpośrednio poinformować Gwaranta.
- 7. Naprawa zostanie wykonana niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty poinformowania o uszkodzeniu wyrobu. Termin naprawy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na dostarczenie i odbiór wyrobu oraz o czas dostawy części zamiennych , w przypadku gdy gwarant zamawia je u producenta,
- 8. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas trwania naprawy.
- 9. Do karty gwarancyjnej powinien być dołączony dowód zakupu.
- 10. Roszczenia gwarancyjne będą realizowane poprzez naprawę sprzętu.
- 11. W przypadku stwierdzenia przez gwaranta niemożliwości usunięcia wady klient otrzyma nowy produkt.
- 12. Odpowiedzialność gwaranta jest ograniczona do obowiązku usunięcia wady reklamowanego sprzętu.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?