Nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60
Nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60
Nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60 z wysokowydajnym wentylatorem
Nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60 z wielokierunkowym uchwytem ściennym
Nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60 z obudową ze stali nierdzewnej
Nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60 jest łatwa w obsłudze
Marka: Dimplex Model: CFH60 Typ: Nagrzewnica
Przepływ: 900 m³/h
Moc: do 6 kW
Termostat: brak
2 781 zł
2 381 zł
darmowa dostawa
10zł rabatu za przedpłatę
Zwrot: w ciągu 45 dni dla wszystkich
Gwarancja: 2 lata

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję:

4 lata3 lata24 miesiące
589 zł
12 zł/m-c
349 zł
9 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Dimplex w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Aktualne certyfikaty DIMPLEX:

Nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60
 
 
Nagrzewnice elektryczne Dimplex CFH
Nagrzewnice Dimplex z serii CFH to wysokowydajne urządzenia stworzone z myślą o tworzeniu kompletnych systemów ogrzewania obiektów wielkokubaturowych. Wyposażone są w mocne dmuchawy, które gwarantują wysoką prędkość przepływu powietrza. Obudowa wykonana została ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo. Wykorzystane komponenty odznaczają się najwyższą jakością, zapewniając długią, bezawaryjną pracę nie wymagającą konserwacji. 
Zalety nagrzewnicy elektrycznej Dimplex CFH 60
  • obudowa ze stali nierdzewnej malowana proszkowo
  • wielokierunkowy uchwyt ścienny
  • wysokowydajne dmuchawy
  • sterowanie przy zastosowaniu elektronicznego sterownika sciennego CFCH
  • współpracuje z systemem inteligentnego zarządzania budynkiem (BMS)
Nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60
Dużą zaletą nagrzewnicy Dimplex CFH 60 jest możliwość sterowania za pomocą elektronicznego panelu zdalnego sterowania CFCH W ten sposób możliwe jest sterowanie aż 7 jednostkami połączonymi kablem sieciowym LAN jednocześnie. Urządzeniem można także sterować za pośrednictwem systemu inteligentnego zarzadzania budynkiem (BMS). Dzięki tym możliwościom centralne sterowanie pracą całego systemu grzewczego jest niezwykle łatwe i efektywne. Montaż nagrzewnicy nie sprawia większych trudności. Urządzenie wyposażone jest w wielokierunkowy uchwyt ścienny, którego ustawienie można regulować. Solidna obudowa ze stali nierdzewnej zapewnia wytrzymałość i odporność urządzenia na drobne uszkodzenia mechaniczne.
 
 
 
Zastosowanie nagrzewnic elektrycznych Dimplex CFH
Nagrzewnice Dimplex z serii CFH przeznaczone są do tworzenia kompleksowych układów ogrzewania budynków handlowych, przemysłowych, magazynowych, warsztatów. Doskonale sprawdzają się w przypadku dużych kubatur, w halach, garażach czy sklepach wielkopowierzchniowych.
Zawartość opakowania
  • nagrzewnica elektryczna Dimplex CFH 60
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Dimplex
 
Dane techniczne Dimplex CFH60
produkt
markaDimplex
modelCFH60
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Dimplex CFH60
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Dimplex CFH60
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Dimplex CFH60
Brak produktów.
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • prawdziwe raty 0% - Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 30 zł 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 91 zł 19 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 61 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
serwis gwarancyjny urządzenia odbywa się u Klienta, w miejscu instalacji

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
589 zł
12 zł/m-c
349 zł
9 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • 1. Gwarant gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 24 miesięcy od daty zakupu, pod warunkiem jego instalacji, przechowywania i eksploatowania zgodnie z przeznaczeniem, wytycznymi zawartymi w instrukcji obsługi oraz zasadami wskazanymi w niniejszej gwarancji. Ujawnione w tym czasie wady objęte gwarancją będą usuwane bezpłatnie przez zakłady serwisowe uprawnione przez Gwarant oraz posiadające uprawnienia wymagane przepisami prawa w terminie:
  • - 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu,
  • - 21 dni od daty zgłoszenia sprzętu, którego reklamujący nie ma obowiązku dostarczać, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli ze względu na specyfikę wady nie jest możliwe dotrzymanie wskazanych powyżej terminów, usunięcie wady nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym z reklamującym.
  • 2. Montaż oraz jakakolwiek ingerencja w układ urządzenia muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi Producenta oraz obowiązującymi przepisami. Czynności te muszą być potwierdzone stosownym wpisem w Karcie Gwarancyjnej urządzenia dokonanym przez osobę je wykonującą.
  • 3. Sprzęt niezainstalowany na stałe reklamujący dostarcza sam do serwisu wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu, jeżeli na karcie gwarancyjnej nie odnotowano daty zakupu. Gwarant nie ma obowiązku dostarczania reklamującemu sprzętu zamiennego na czas wykonywania napraw gwarancyjnych.
  • 4. Reklamujący po uzgodnieniu z Gwarantem może wystać towar do serwisu pocztą bądź firmą kurierską. Koszty transportu zostaną mu zwrócone po uznaniu zasadności reklamacji. Na życzenie reklamującego sklep prowadzący sprzedaż dostarczy urządzenie do serwisu i odbierze po naprawie.
  • 5. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do naprawy w opakowaniu fabrycznym lub innym odpowiednim do zabezpieczenia urządzenia przed uszkodzeniami, szczególnie w czasie wysyłki.
  • 6. Sprzęt zainstalowany na stałe jest naprawiany w miejscu zainstalowania w uzgodnionym z użytkownikiem terminie, a jeżeli naprawa musi być dokonana w serwisie, jest odbierany i dostarczany po naprawie serwisu. W przypadku naprawy urządzenia w miejscu instalacji użytkownik powinien zapewnić serwisantowi miejsce i warunki do naprawy. Urządzenie musi być zamontowane zgodnie z jego instrukcją montażu, w sposób zapewniający łatwy dostęp do niego i jego elementów wymagających interwencji serwisowej. Jeśli wymienione w tym punkcie warunki nie są spełnione, serwisant ma prawo odmówić dokonania oględzin lub naprawy urządzenia do czasu dokonania stosownych poprawek w sposobie montażu lub usytuowania urządzenia. Gwarant nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z usunięciem wad, które wynikają z rodzaju lub miejsca eksploatacji urządzenia lub jego trudnej dostępności.
  • 7. Zakres i sposób napraw określa firma serwisowa, w przypadkach spornych rozstrzyga Gwarant. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt (np. instalacja, sprawdzenie działania, konserwacja, wymiana żarówek).
  • 8. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia:
  • - spowodowane przez niezgodne z dokumentacją urządzenia działanie bądź zaniechanie działania ze strony użytkownika (w tym w szczególności naprawy lub inne ingerencje w konstrukcję urządzenia, dokonywane przez osoby nieuprawnione),
  • - wywołane działaniem sity wyższej (przy czym za siłę wyższą uważa się w szczególności, lecz nie wyłącznie klęski żywiołowe, działania militarne, pożar, zalanie, udar mechaniczny oraz inne niekontrolowane zjawiska, niezależne od Gwaranta).
  • - będące skutkiem wystąpienia przepięć w sieci zasilającej, fluktuacji napięcia zasilania poza dopuszczalną tolerancją, zmiany kolejności faz napięcia zasilania, zaniku jednej z faz napięcia zasilania, wyładowań atmosferycznych, elektryczności statycznej.
  • 9. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu (patrz pkt. 7, 8 i 9) lub wezwania do urządzenia bez ważnej gwarancji, koszty dojazdu serwisanta ponosi użytkownik.
  • 10. Karta gwarancyjna jest nieważna:
  • - bez wpisów wszystkich danych w nagłówku karty,
  • - jeżeli nie potwierdzono montażu urządzenia przez uprawnionego instalatora (dotyczy urządzeń: piece akumulacyjne, kurtyny powietrzne i inne wymagające specjalistycznego montażu - określone w instrukcji obsługi),
  • - w razie dokonania wpisów przez osobę nie posiadającą stosownych uprawnień.
  • 11. Świadczenie gwarancyjne nie przysługuje, jeżeli użytkownik lub osoba trzecia nie zastosowała się do lokalnych przepisów lub do warunków określonych przez miejscowego dostawcę mediów lub do instrukcji montażu i obsługi urządzenia lub do wskazówek i schematów połączeń zawartych w dokumentacji projektowej lub gdy nie zastosowano niezbędnego do funkcjonowania wyposażenia oferowanego przez Gwarant. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo funkcjonujące wyposażenie spoza oferty Gwaranta. Gwarant nie odpowiada za następstwa wynikające z ewentualnych zmian i robót przeprowadzonych w nieprawidłowy sposób przez użytkownika lub osoby trzecie.
  • 12. Ewentualne przedłużenie gwarancji może nastąpić wyłącznie za zgodą Gwaranta (np. w wyniku akcji promocyjnej i przy spełnieniu określonych dodatkowych warunków) oraz musi zostać potwierdzone wpisem „Przedłużenie gwarancji na okres… miesięcy od daty zakupu" dokonanym w karcie gwarancyjnej przez osobę upoważnianą, której obowiązkiem jest niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Gwarant.
  • 13. Zaleca się powierzenie projektantowi z odpowiednimi uprawnieniami wykonania projektu technicznego całej instalacji, której elementami składowymi są urządzenia Dimplex, celem uniknięcia problemów eksploatacyjnych wynikających z niedokładnego dobra¬nia lub zwymiarowania elementów instalacji. Gwarant nie odpowiada w ramach gwarancji za problemy eksploatacyjne wynikające z niewłaściwego dobrania i zwymiarowania elementów instalacji.
  • 14. Instalacja powinna zostać zaprojektowana w oparciu o koncepcje schematów elektrycznych i wytyczne określone przez Producenta.
  • 15. Zapotrzebowanie budynku na ciepło powinno zostać obliczone przez projektanta z odpowiednimi uprawnieniami celem prawidłowego doboru mocy urządzenia grzewczego. Gwarancja nie obejmuje problemów eksploatacyjnych wynikających z doboru urządzenia na podstawie szacunkowego wyliczenia zapotrzebowania na ciepło nawet w przypadkach, gdy było ono wykonane przez pracownika, zleceniobiorcę lub osobę działającą na podstawie innego tytułu prawnego w imieniu Gwaranta.
  • 16. Urządzenie instalowane jest urządzeniem stacjonarnym nieprzewidzianym do częstego demontażu i ponownego montażu. Ewentualne usterki wynikające z przemieszczania urządzenia (po jego zamontowaniu i uruchomieniu) nie są objęte gwarancją.
  • 17. W przypadku awarii należy zgłosić ją niezwłocznie lokalnej autoryzowanej firmie serwisowej lub pod numerem infolinii: 801 44 33 22, nie później jednak niż w terminie 60 dni od jej wykrycia . W przypadku dokonania zgłoszenia po upływie wskazanego powyżej terminu, zostanie ono pozostawione bez rozpoznania. Wykaz autoryzowanych firm serwisowych znajduje się na stronie www.dimplex.pl.
  • 18. Urządzenie będzie naprawione w terminie uzgodnionym pomiędzy firmą serwisową i użytkownikiem, z zastrzeżeniem postanowień pkt 1 powyżej.
  • 19. Gwarancja obejmuje urządzenie i części zakupione od Gwaranta. Gwarancja nie obejmuje części, urządzeń nie zakupionych od Gwaranta oraz wad urządzenia/instalacji, które spowodowane zostały przez części, urządzenia nie zakupione od Gwaranta.
  • 20. Zużyte lub uszkodzone części wymontowane z urządzenia w związku z naprawą gwarancyjną przechodzą na własność Gwaranta.
  • 21. W obiektach, w których awaria urządzenia dostarczającego ciepło lub chłód może doprowadzić do powstania szkód poza urządzeniem, należy bezwzględnie przewidzieć awaryjne źródło ciepła/chłodu. Roszczenia o odszkodowanie za szkody powstałe poza urządzeniem oraz koszty związane z eksploatacją zastępczą, są wykluczone, o ile odpowiedzialność cywilna nie jest w sposób bezwzględny przewidziana przez prawo.
  • 22. Reklamującemu przysługuje wymiana sprzętu na nowy w przypadku, gdy:
  • - Uprawniony Punkt Serwisowy wyda pisemne oświadczenie o niemożliwości dokonania naprawy,
  • - w okresie trwania gwarancji zostaną wykonane 4 istotne naprawy, a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
  • 23. Gwarant informuje, że w przypadku nowo powstałych budynków zapotrzebowanie na energię grzewczą w pierwszym sezonie grzewczym może być wyższe niż zakładano.
  • 24. Niniejsza gwarancja obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 25. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • 26. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszych Warunkach gwarancji znajdują zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 z późn. Zm.).
grupa: NST