Marka: Flowair Model: EL.L.BMS Linia: LEO EL Typ: Nagrzewnica
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Flowair LEO EL EL.L.BMS jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Nagrzewnice elektryczne Flowair
Sprawdź: Wszystkie Nagrzewnice elektryczne
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Flowair. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
linia
nagrzewnica
moc grzewcza
do 22,8 kW, do 77795,88 Btu/h, do 19610,28 kcal/h, 6,8 - 22,8 kW
typ
podwieszana
maksymalny przepływ powietrza
4250 m³/h
termostat pomieszczeniowy
opcjonalny
stopień ochrony
IP 20
poziom hałasu
64,1 dB(A)
nagrzewnica elektryczna
źródło danych
obudowa
stal malowana proszkowo
napięcie
400 V
częstotliwość
50 Hz
prąd znamionowy
33,3 A
nagrzewnica - wyposażenie
wyposażenie - zabezpieczenia
termostat przegrzania
wyposażenie - pozostałe
regulacja mocy
przewód zasilający
opcjonalny
fizyczne
szerokość
70,0 cm
głębokość
62,0 cm
wysokość
60,5 cm
waga
27,8 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg>Prezenty
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.
Nagrzewnica elektryczna Flowair LEO EL L BMS


Nagrzewnica elektryczna Flowair LEO EL L BMS
Nagrzewnica elektryczna LEO EL L BMS doskonale sprawdzi się do ogrzewania obiektów o dużej powierzchni. Jej wielką zaletą jest inteligentny system sterowania oparty na sterowniku T-box z wyświetlaczem dotykowym. Dodatkowo nagrzewnica wyposażona jest w kompletną automatykę zasilająco – sterująco – zabezpieczającą przed przegrzaniem grzałek i wentylatora. Tak kompleksowa konstrukcja zapewnia najwyższy komfort użytkowania. Funkcjonalność urządzenia podnosi także konstrukcja elementów grzejnych, która zapewnia maksymalne wykorzystanie ich mocy grzewczej na każdym stopniu grzania. Zastosowanie zespołu grzałek typu PTC pozwala na dopasowanie ich temperatury do przepływu powietrza.
Zalety nagrzewnicy elektrycznej Flowair LEO EL L BMS
  • inteligentne sterowanie
  • sterownik z wyświetlaczem dotykowym
  • kompletna automatyka
  • zespół grzałek typu PTC
  • estetyczna obudowa
  • 3 stopnie wentylatora
  • 3 moce grzewcze
  • automatyczna destratyfikacja
  • możliwość montażu w każdym położeniu
  • łatwy i wygodny montaż
  • wysoka wydajność
  • możliwość pracy w trybie wentylacji
 
Nagrzewnica elektryczna Flowair LEO EL L BMS
Nagrzewnice elektryczne LEO EL L BMS są niezwykle łatwe w montażu. LEO EL L BMS dostosowane są do montażu naściennego oraz podstropowego. Dodatkowo, konsola obrotowa umożliwia zmianę położenia urządzenia względem przegrody. W ten sposób bez problemu nagrzewnicę można umieścić w najbardziej optymalnym punkcie obiektu. Urządzenie posiada 3 stopnie wentylatora oraz 3 moce grzewcze, dostosowując się do potrzeb użytkownika. Ponadto może pracować w trybie wentylacji w sytuacjach gdy ogrzewanie nie jest potrzebne. Flowair poprzez współpracę z niezależnym, międzynarodowym, akredytowanym laboratorium badawczym gwarantuje rzeczywiste parametry techniczne.
Nagrzewnice LEO EL S BMS ze sterownikiem T-box posiadają funkcję automatycznej destratyfikacji, czyli wykorzystania ciepła zgromadzonego pod stropem, które wspomagane nagrzewnicami zapewnia ogrzewanie obiektów wielkokubaturowych. Sterownik T-box oprócz inteligentnego i wygodnego sterowania oznacza oszczędność energii oraz możliwość integracji urządzeń z systemem Flowair. Nagrzewnice przeznaczone są do pracy wewnątrz pomieszczeń o maksymalnym zapyleniu powietrza 0,3g/m3. Mnogość funkcji nagrzewnicy elektrycznej LEO EL S BMS pozwala na idealne dopasowanie jej pracy do wymagań obiektu. Dodatkowo urządzenie posiada zabezpieczenie przed przegrzaniem, zwiększając bezpieczeństwo pracy.
Zastosowanie nagrzewnicy elektrycznej Flowair LEO EL L BMS
Nagrzewnica elektryczna LEO EL BMS przeznaczona jest do pracy wewnątrz pomieszczeń. Służy do ogrzewania obiektów o dużych kubaturach: hale przemysłowe, magazyny, pawilony handlowe, jak i mniejszych pomieszczeń np.: warsztaty, garaże. Znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie nie są dostępne inne źródła ciepła, jak instalacja gazowa czy grzewcza. Aparaty grzewcze LEO EL tworzą zdecentralizowany system ogrzewania.
 
Zawartość opakowania
  • nagrzewnica elektryczna Flowair LEO EL L BMS
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Flowair
Akcesoria
Do pobrania
Flowair LEO EL EL.L.BMS - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • Warunki gwarancji
  • Klient ma prawo w ramach gwarancji do bezpłatnej naprawy urządzenia w wypadku wady ujawnionej w okresie trwania gwarancji.
  • 1. Klient ma prawo w ramach gwarancji do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy produkt, wolny od wad, tylko wtedy gdy w okresie gwarancji producent stwierdzi, iż usunięcie wady nie jest możliwe.
  • 2. Dowód zakupu stanowi dla użytkownika podstawę do wystąpienia o bezpłatne wykonanie naprawy.
  • 3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej koszty z tym związane w pełnej wysokości ponosić będzie użytkownik.
  • 4. Gwarancja przysługuje przez okres 24 kolejnych miesięcy od daty zakupu.
  • 5. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego urządzenia do producenta.
  • 7. Producent zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia i naprawy urządzenia w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do producenta.
  • 8. W przypadku, gdy wada nie ma charakteru trwałego i jej ustalenie wymaga dłuższej diagnozy producent zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu rozpatrzenia gwarancji określonego w punkcie 7. O konieczności przedłużenia terminu potrzebnego do rozpatrzenia gwarancji producent zawiadomi przed upływem 14-tego dnia, liczonego od dnia dostarczenia reklamowanego urządzenia.
  • 9. Producent może wysłać zastępcze urządzenie na życzenie klienta w czasie rozpatrywania gwarancji. Na wysłany, nowy towar wystawiana jest faktura, do której klient otrzyma korektę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • 10. W przypadku stwierdzenia, że usterka wynikła z powodu użytkowania urządzenia niezgodnie z wytycznymi producenta lub reklamowane urządzenie okazało się w pełni sprawne – gwarancja nie zostanie uznana, a zgłaszający będzie musiał dokonać zapłaty za urządzenie zastępcze zgodnie z wystawioną fakturą.
  • Ograniczenia gwarancji
  • 1. W skład świadczeń gwarancyjnych nie wchodzą: montaż i instalacja urządzeń, prace konserwacyjne, usuwanie usterek spowodowanych brakiem wiedzy na temat obsługi urządzenia.
  • 2. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku wystąpienia niżej wymienionych usterek:
  • • uszkodzenia lub zniszczenia produktu powstałe w rezultacie niewłaściwej eksploatacji, postępowania niezgodnego z zaleceniami normalnego użycia lub niezgodnego z dostarczoną z urządzeniem dokumentacją techniczną,
  • • wad powstałych na skutek montażu urządzeń niezgodnie z dokumentacją techniczną,
  • • wady powstałe na skutek niezgodnego z zaleceniami w dokumentacji technicznej fizycznego lub elektrycznego oddziaływania, przegrzania lub wilgoci albo warunków środowiskowych, zamoknięcia, korozji, utleniania, uszkodzenia lub wahania napięcia elektrycznego, pioruna, pożaru lub innej siły wyższej powodującej zniszczenia lub uszkodzenia produktu,
  • • mechaniczne uszkodzenia lub zniszczenia produktów i wywołane nimi wady,
  • • uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego transportowania lub zapakowania produktu przesyłanego do punktu sprzedaży. Klient ma obowiązek sprawdzenia towaru przy odbiorze. W razie stwierdzenia usterek klient jest zobowiązany poinformować o nich producenta oraz spisać protokół uszkodzeń u przewoźnika,
  • • wad powstałych na skutek normalnego zużycia materiałów wynikających z normalnej eksploatacji.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
2 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (1 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od Klient o EL23 wystawiona 5 lat temu
4,5/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od klimasklep.pl o EL.L.BMS
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi