Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
moc grzewcza do 114 kW, do 388979 Btu/h, do 98051 kcal/h |
typ mobilna |
wentylator osiowy |
maksymalny przepływ powietrza 8050 m³/h |
sprawność 92 % |
termostat pomieszczeniowy opcjonalny |
średnica przyłącza kominowego Φ 200 mm |
średnica wydmuchu powietrza Φ 500 mm |
poziom hałasu 72 dB(A) |
nominalne obciążenie cieplne 105 kW |
elektroniczny (piezoelektryczny) |
rodzaj gazu propan-butan / propan |
źródło danych |
wentylator osiowy |
wyposażenie - zabezpieczenia termostat przegrzania |
wyposażenie - wskaźniki elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką |
wyposażenie - transport i montaż kółka, uchwyt |
wyposażenie - pozostałe opcja podłączenia przewodów rozprowadzających |
przewód zasilający w komplecie |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
natężenie 8,2 A |
pobór mocy 1800 W |
szerokość 92,0 cm |
głębokość 210,0 cm |
wysokość 135,0 cm |
waga 295,0 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Nagrzewnica gazowa Remko CLK 120
Nagrzewnice Remko
Remko to międzynarodowa firma, która specjalizuje się w zapewnianiu wysokiej jakości rozwiązań dotyczących systemów ogrzewania. Marka przywiązuje dużą wagę do jakości swoich produktów oraz do ciągłego ulepszania zastosowanych w nich rozwiązań technologicznych. Podstawą ponad 40-letniego sukcesu produktów marki Remko jest ich nienaganne wykonanie i niezawodność. Wszystkie produkty są wielokrotnie testowane oraz spełniają najnowsze standardy europejskie. Wieloletnie doświadczenie oraz stale udoskonalane technologie to gwarancja najwyższej jakości oraz długiej żywotności urządzeń.
Zalety nagrzewnicy gazowej Remko CLK 120
- solidna obudowa z wysokiej jakości materiałów
- zamknięta obudowa komory spalania
- wysoka wydajność ogrzewania
- ekonomiczna praca
- łatwy transport
- wysokie bezpieczeństwo pracy
- niski poziom hałasu
- opcja podłączenia termostatu pokojowego
Nagrzewnica gazowa Remko CLK 120
Nagrzewnica Remko CLK 120 charakteryzuje się optymalną wydajnością oraz bardzo wysoką sprawnością. Ekonomiczna praca możliwa jest dzięki niskiej stracie spalin oraz pracy bez konieczności wcześniejszego podgrzewania. Takie rozwiązanie pozwala na redukcję kosztów związanych z ogrzewaniem. Urządzenie jest w pełni mobilne i nie sprawia problemów w transporcie. Opcjonalnie dostępne są szyny nośne do wózków widłowych. Cała konstrukcja nagrzewnicy jest w pełni ergonomiczna, a sterowanie urządzeniem jest banalnie proste. Nagrzewnica wyposażona jest w złącze wtykowe do termostatu pokojowego. W sytuacji gdy urządzenie się przegrzeje lub wystąpi usterka urządzenie automatycznie się wyłączy, dbając w ten sposób o bezpieczeństwo użytkowników.
Zastosowanie nagrzewnicy gazowej Remko CLK 120
Nagrzewnica Remko CLK 120 z pewnością sprawdzi się na wszelkiego rodzaju placach budowy. Dzięki temu prace mogą być prowadzone w komfortowych warunkach niezależnie od temperatury otoczenia. Bardzo dobrze sprawdzi się również we wszelkiego rodzaju szklarniach, zapewniając optymalną temperaturę do rozwoju roślin przez cały rok.
Zawartość opakowania
- nagrzewnica gazowa Remko CLK 120
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna Remko
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 442 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 11 659 zł 485 zł/m-c | 6 999 zł 583 zł/m-c | 0 zł |
- 1. Gwarant zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie urządzenia przy używaniu go zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach eksploatacyjnych określonych w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.
- 2. Gwarant zobowiązuje się do usunięcia usterek urządzenia / części zamiennych, powstałych na skutek wad materiału lub wad montażowych.
- 3. Gwarant udziela gwarancji na okres 24 miesięcy
- 4. Za datę zgłoszenia gwarancyjnego uważa się złożenie pisemnej reklamacji wraz z dostarczeniem urządzenia do punktu serwisowego.
- 5. Naprawa gwarancyjna dokonana będzie wyłącznie na podstawie ważnej umowy gwarancyjnej. Odstępstwo od tej zasady musi zostać pisemnie uzgodnione z Gwarantem.
- 6. Usterki uznane za gwarancyjne będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis w terminie do 14 dni roboczych od dnia dostarczenia wadliwego urządzenia do naprawy.
- 7. Gwarant zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu naprawy z przyczyn od niego niezależnych.
- 8. Wybór sposobu usunięcia wady należy do Gwaranta.
- 9. Termin trwania gwarancji ulegnie przedłużeniu o czas naprawy urządzenia w przypadku nie zachowania terminu naprawy.
- 10. Nie są objęte gwarancją części urządzenia, które przy używaniu go zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach określonych w instrukcji obsługi zużywają się przed upływem gwarancji.
- 11. Za nieuzasadnione reklamacje obciążony będzie reklamujący zgodnie z obowiązującymi cenami napraw u Gwaranta.
- 12. Nie uważa się za naprawę gwarancyjną wymienionych w instrukcji obsługi zabiegów, będących należytą, normalną obsługą eksploatacją.
- 13. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Kupującemu oraz osobom trzecim powstałe na skutek usterek w działaniu przedmiotu objętego gwarancją. gwarant stwierdza, że rzecz objęta gwarancją spełniała w momencie wydania jej Kupującemu normy i standardy bezpieczeństwa przewidziane dla rzeczy tego typu.
- 14. Dokonywanie napraw oraz modyfikacji we własnym zakresie lub w zakładach nie posiadających autoryzacji, bez wiedzy i zgody Gwaranta w okresie gwarancji, przekroczenie norm użytkowania urządzenia oraz nie stosowanie się do planu obsługi technicznej powoduje jej utratę.
- 15. Kupujący traci prawo do gwarancji również w przypadku stosowania nie oryginalnych części eksploatacyjnych bądź zamiennych.
- 16. Powyższa karta gwarancyjna jest jedyną gwarancją udzielaną przez Gwaranta. Nie istnieje żadna inna gwarancja, ustna czy pisemna, wyraźna czy domniemana. W szczególności Gwarant zaprzecza istnieniu jakiejkolwiek gwarancji domniemanej odnośnie nadawania się produktów do konkretnego zastosowania.
- 17. Wyłącza się odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi za wady ukryte rzeczy objętych niniejszą umową zgodnie z art. 558 & 1 kodeksu cywilnego.
- 18. Reklamujący zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
- 19. W przypadku nieuzasadnionej z punktu widzenia warunków gwarancyjnych wysyłki urządzenia, kosztami transportu zostanie obciążony reklamujący.
- 20. Niniejsza gwarancja wymaga dla swej ważności podpisania przez Kupującego. Tylko kompletnie i poprawnie wypełniona karta gwarancyjna uprawnia do naprawy gwarancyjnej.
- 21. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?