Marka: Robur Model: G45 Typ: Nagrzewnica
Dostępne pod zamówienie, prosimy o kontakt w celu ustalenia ceny i terminu realizacji.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Nagrzewnice gazowe Robur
Sprawdź: Wszystkie Nagrzewnice gazowe
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Robur. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
model
nagrzewnica
moc grzewcza
do 43,3 kW, do 147743,93‬ Btu/h, do 37242,33‬ kcal/h
typ
podwieszana
maksymalny przepływ powietrza
4000 m³/h
przepływ powietrza
2300 / 4000 m³/h
termostat pomieszczeniowy
wbudowany
poziom hałasu
60 dB(A)
nagrzewnica gazowa
nominalne obciążenie cieplne
45 kW
przyrost temperatury
31,8 K
elektroniczny (piezoelektryczny)
rodzaj gazu
gaz ziemny / LPG
zużycie gazu
3,50 kg/h
zużycie gazu LPG
4,76 m³/h
źródło danych
ciśnienie zasilania gazem ziemnym
20 mbar
ciśnienie zasilania gazem G 30
30 mbar
ciśnienie zasilania gazem G 31
37 mbar
zasięg strumienia powietrza
25 m
temperatura pracy
0-35 °C
elektryczne
napięcie
230 V
częstotliwość
50 Hz
pobór mocy
450 W
fizyczne
szerokość
70,6 cm
głębokość
71,6 cm
wysokość
101,0 cm
waga
66 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
pozostałe
indeks
11087
źródło danych
Opis

Nagrzewnica gazowa Robur G 45
Nagrzewnica gazowa Robur G 45
Nagrzewnica gazowa Robur G 45 o mocy 43,3 kW, charakteryzuje się wyposażeniem w aluminiowy wymiennik ciepła, dzięki któremu uzyskano większą przewodność. Wymiennik ten dzięki swojej konstrukcji umożliwia uzyskanie efektu podłogowego, tj. mniejsze rozwarstwienie temperatury w pomieszczeniu. Dużą zaletą nagrzewnicy gazowej Robur G jest zamknięta komora spalania ze stali nierdzewnej oraz brak połączeń spawanych, zapewnia szczelność oraz niezawodność pracy. Nagrzewnica gazowa z serii G posiada modulowany palnik nadmuchowy, co pozwala osiągnąć wysoką sprawność urządzenia oraz zredukować emisje szkodliwych substancji do otoczenia.
Zalety nagrzewnicy gazowej Robur G 45
  • duża elastyczność urządzeń (dostępność 4 modeli)
  • wentylator osiowy (zapewnia nawiew podgrzanego powietrza do pomieszczenia oraz automatyczną regulację dostarczanej mocy)
  • materiał wymiennika ciepła (aluminium)
  • zamknięta komora spalania
  • brak połączeń spawanych w konstrukcji komory
  • wysoka sprawność
  • modulowany palnik nadmuchowy
  • zredukowana emisja cząstek NOx
Nagrzewnica gazowa Robur G
Modulowana moc palnika oraz modulowana prędkość wentylatora zapewnia wysoką sprawność urządzenia oraz niskie zużycie energii. Technologia kondensacyjna w aparacie umożliwia uzyskanie bardzo wysokiej sprawności, co czyni je porównywalnymi z najlepszymi kotłami kondensacyjnymi na rynku. Palnik nadmuchowy wykonany ze stali nierdzewnej sterowany za pomocą zaawansowanej automatyki redukuje niemal całkowicie emisję CO i NOx. Do nagrzewnic proponowane są różne typy systemów kominowych – poziome, pionowe oraz koncentryczne i rozdzielne. Dostępne są również różne zakończenia elewacyjne – kołpaki ochronne.
Przeznaczenie nagrzewnicy gazowej Robur G 45
Nagrzewnice serii G znajdują zastosowanie w obiektach o średniej i dużej kubaturze, takich pomieszczeniach jak: warsztaty, fabryki, budynki handlowe, sale wystawiennicze, hale sportowe i centra fitness.
Automatyka do nagrzewnicy gazowej Robur G
Nagrzewnica z linii Robur G standardowo wyposażony jest w cyfrowy chronotermostat, który umożliwia ustawienie trzech osobnych poziomów temperatury (komfortu, zredukowaną i ochronną).
Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 86 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • Warunki gwarancji
  • Klient ma prawo w ramach gwarancji do bezpłatnej naprawy urządzenia w wypadku wady ujawnionej w okresie trwania gwarancji.
  • 1. Klient ma prawo w ramach gwarancji do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy produkt, wolny od wad, tylko wtedy gdy w okresie gwarancji producent stwierdzi, iż usunięcie wady nie jest możliwe.
  • 2. Dowód zakupu stanowi dla użytkownika podstawę do wystąpienia o bezpłatne wykonanie naprawy.
  • 3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej koszty z tym związane w pełnej wysokości ponosić będzie użytkownik.
  • 4. Gwarancja przysługuje przez okres 24 kolejnych miesięcy od daty zakupu.
  • 5. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego urządzenia do producenta.
  • 7. Producent zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia i naprawy urządzenia w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do producenta.
  • 8. W przypadku, gdy wada nie ma charakteru trwałego i jej ustalenie wymaga dłuższej diagnozy producent zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu rozpatrzenia gwarancji określonego w punkcie 7. O konieczności przedłużenia terminu potrzebnego do rozpatrzenia gwarancji producent zawiadomi przed upływem 14-tego dnia, liczonego od dnia dostarczenia reklamowanego urządzenia.
  • 9. Producent może wysłać zastępcze urządzenie na życzenie klienta w czasie rozpatrywania gwarancji. Na wysłany, nowy towar wystawiana jest faktura, do której klient otrzyma korektę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • 10. W przypadku stwierdzenia, że usterka wynikła z powodu użytkowania urządzenia niezgodnie z wytycznymi producenta lub reklamowane urządzenie okazało się w pełni sprawne – gwarancja nie zostanie uznana, a zgłaszający będzie musiał dokonać zapłaty za urządzenie zastępcze zgodnie z wystawioną fakturą.
  • Ograniczenia gwarancji
  • 1. W skład świadczeń gwarancyjnych nie wchodzą: montaż i instalacja urządzeń, prace konserwacyjne, usuwanie usterek spowodowanych brakiem wiedzy na temat obsługi urządzenia.
  • 2. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku wystąpienia niżej wymienionych usterek:
  • • uszkodzenia lub zniszczenia produktu powstałe w rezultacie niewłaściwej eksploatacji, postępowania niezgodnego z zaleceniami normalnego użycia lub niezgodnego z dostarczoną z urządzeniem dokumentacją techniczną,
  • • wad powstałych na skutek montażu urządzeń niezgodnie z dokumentacją techniczną,
  • • wady powstałe na skutek niezgodnego z zaleceniami w dokumentacji technicznej fizycznego lub elektrycznego oddziaływania, przegrzania lub wilgoci albo warunków środowiskowych, zamoknięcia, korozji, utleniania, uszkodzenia lub wahania napięcia elektrycznego, pioruna, pożaru lub innej siły wyższej powodującej zniszczenia lub uszkodzenia produktu,
  • • mechaniczne uszkodzenia lub zniszczenia produktów i wywołane nimi wady,
  • • uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego transportowania lub zapakowania produktu przesyłanego do punktu sprzedaży. Klient ma obowiązek sprawdzenia towaru przy odbiorze. W razie stwierdzenia usterek klient jest zobowiązany poinformować o nich producenta oraz spisać protokół uszkodzeń u przewoźnika,
  • • wad powstałych na skutek normalnego zużycia materiałów wynikających z normalnej eksploatacji.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
18 wszystkich opinii
5
1 (8 wszystkich)
4
0 (9 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (1 wszystkich)
Opinia od Klient o M60 wystawiona 4 lata temu
4,5/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o M20C wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o CALORIO42M wystawiona 4 lata temu
4,5/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o M40xt wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o M50xt wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o CALORIO52M wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o M50 wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o G45 wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o M35 wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o G60 wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi