Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Nagrzewnice stacjonarne MTM
Sprawdź: Wszystkie Nagrzewnice stacjonarne
stan nowy |
marka |
model |
grupa produktów NST |
źródło danych |
wydajność 17-33 kW
|
przepływ powietrza 1.000 m³/h
|
zużycie oleju 1,7-3,3 l/h
|
pojemność zbiornika paliwa 50 L
|
zasilanie 230/50 V/Hz
|
pobór mocy 100 W
|
prąd znamionowy 0,8 A
|
waga netto 86 kg
|
średnica czopucha / komina 150 mm
|
wymiary (wys. x szer. x gł.) 137 x 58 x 90 cm
|
wymiary - głębokość bez wyjścia kominowego 870 mm
|
wymiary - głębokość z wyjściem kominowym 900 mm |
źródło danych |
- płynna regulacja mocy od 17kW do 33kW
- zabezpieczenie nagrzewnicy przed przegrzaniem
- zabezpieczenie przed przelaniem paleniska
- diody LED sygnalizujące pracę lub ewentualne awaryjne zatrzymanie spalania
- wbudowany termostat sterujący (wentylator wyłącza się w funkcji wygaszania pieca przy spadku temperatury poniżej 40ºC w obrębie komory spalania)
- termostatyczny nadzór pracy pompy
- trwała obudowa pokryta powłoką proszkową
- komora spalania wykonana ze stali o podwyższonej odporności temperaturowej (stal kwasoodporna)
- zbiornik 50 l
- ręczny zapłon
- panel wylotowy z dmuchawą ciepłego powietrza na ścianie czołowej
- promieniowanie cieplne we wszystkich kierunkach
- całkowicie czyste ciepło
- temperatura wydmuchu ciepłego powietrza 50-70 °C (przy temperaturze powietrza wewnątrz pomieszczenia ok 12 °C)
- nadmuch 1000 m3/h ciepłego powietrza.
Rodzaj paliw jakie mogą być stosowane w nagrzewnicy MTM 17-33
- oleje roślinne (BIOPALIWA)
- surowe oleje roślinne (rzepakowy, słonecznikowy i inne), w tym posmażalnicze (gastronomia)
- oleje mineralne (przepracowane oleje silnikowe, przekładniowe, hydrauliczne, napędowe typu HBO I, II, III o lepkości nie większej niż SAE80)
- olej opałowy
- nagrzewnica MTM 17-33
- regulator ciągu
- łopatka ułatwiająca wyciąganie i czyszczenie misy
- zapasowa misa paleniska
- zapasowy pierścień
- 36 miesięcy na komorę spalania
- 3 miesiące na termostaty
- 12 miesięcy na pozostałe elementy
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 119 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 299 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 240 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Kartą gwarancyjną objęte są elementy konstrukcyjne urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu, komora spalania w okresie 36 miesięcy oraz automaty sterujące (termostaty) w czasie 3 miesięcy.
- 2. W przypadku ujawnienia się usterki w okresie gwarancyjnym, użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie drogą elektroniczną lub pocztową sprzedawcę lub producenta o zaistniałej usterce. Data wpłynięcia pisma z opisem usterki oraz danymi kontaktowymi i datą sprzedaży, określa czy dana część objęta jest jeszcze okresem gwarancyjnym. Wszystkie naprawy po okresie gwarancyjnym będą wykonane odpłatnie według cennika zakładu serwisowego na koszt użytkownika.
- 3. Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie przez zakład serwisowy w możliwie najkrótszym terminie, nieprzekraczającym czternastu dni roboczych lub trzydziestu dni roboczych w przypadku części wymagających importu, począwszy od daty przyjęcia zgłoszenia naprawy urządzenia przez zakład serwisowy.
- 4. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez zakład serwisowy czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt: zainstalowanie, konserwacja, czyszczenie nagrzewnic pracujących na olejach odpadowych. Czynności te powinny być wykonywane systematycznie zgodnie z DTR. Wszelka nieprawidłowa praca i uszkodzenia wynikające z niedbałości nie mogą być uznane w procedurze gwarancyjnej.
- 5. Uruchomienie nagrzewnicy wykonuje Autoryzowany Serwis w uzgodnionym z użytkownikiem terminie. Użytkownik oświadcza, że w dniu przyjazdu serwisu, nagrzewnica zostanie przygotowana do uruchomienia zgodnie z zaleceniami zawartymi w DTR. Brak możliwości uruchomienia nagrzewnicy spowodowany niezastosowaniem się przez użytkownika do zaleceń zawartych w DTR spowoduje obciążenie go kosztami dojazdu oraz pracy serwisu.
- 6. Koszt uruchomienia nagrzewnicy przez Autoryzowany Serwis wynosi 360 PLN netto plus koszt dojazdu wyceniany odrębnie, jednak nie mniej niż 140 PLN netto.
- 7. Użytkownik może zrezygnować z uruchomienia nagrzewnicy przez Autoryzowany Serwis. W takim wypadku użytkownik przesyła do punktu serwisowego oświadczenie zawierające informację, że pierwszego uruchomienia dokona we własnym zakresie zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w Dokumentacji Techniczno Rozruchowej urządzenia. (Wzór oświadczenia znajduje się na kolejnej stronie.)
- 8. Gwarancją nie są objęte:
- a) gwarancja nie obejmuje kosztów transportu i dojazdu serwisanta,
- b) uszkodzenia powstałe na skutek:
- - przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie,
- - okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca ani sprzedawca, a w szczególności powstałych na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją: instalacji, uruchomienia użytkownika albo innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich,
- - samowolnych (dokonywanych przez użytkownika lub nieupoważnione osoby) napraw,
- c) misa paleniska,
- d) uszkodzenia spowodowane zanieczyszczeniami znajdującymi się w instalacji paliwowej lub pomieszczeniu, w którym zainstalowano urządzenie,
- e) uszkodzenia termiczne (termostaty zabezpieczające i sterujące) na skutek złej jakości paliwa oraz uszkodzenia mechaniczne wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej (przepięcia w sieci, zanik napięcia, wyładowania atmosferyczne),
- f) celowe uszkodzenie sprzętu,
- g) uszkodzenia spowodowane niewłaściwym ciągiem kominowym,
- h) zmiana miejsca ustawienia pieca grzewczego po pierwszym uruchomieniu przez serwis.
- 9. Użytkownik jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do autoryzowanego serwisu.
- 10. Użytkownik jest zobowiązany do zwrotu kosztów obsługi serwisowej w przypadku:
- a) nieuzasadnionego wezwania serwisu,
- b) naprawy uszkodzenia wynikającego z winy użytkownika,
- c) naprawy uszkodzenia i wymiany elementów, które nie są objęte gwarancją,
- d) braku możliwości uruchomienia lub naprawy z powodów niezależnych od serwisu np.: braku paliwa, złej jakości paliwa, braku ciągu kominowego.
- 11. Gwarancja nie ma zastosowania jeśli:
- a) na karcie gwarancyjnej nie ma daty ani pieczęci punktu sprzedaży,
- b) numer fabryczny nie odpowiada numerowi wpisanemu do karty gwarancyjnej,
- c) numer seryjny będzie zniszczony lub uszkodzony,
- d) ingerencja niepowołanej osoby,
- e) karta gwarancyjna posiada ślady przeróbek.
- 12. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z awarią urządzenia.
- 13. Postanowienia serwisu mają charakter ostateczny.
Flagowo zaczyna gnić nie polecam.
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?