Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Nagrzewnice olejowe Master
Sprawdź: Wszystkie Nagrzewnice olejowe
20 kW | brak rozprowadzania
21 kW | brak rozprowadzania | metalowy zbiornik
21 kW
34 kW
49 kW
85 kW
110 kW | promieniowy
150 kW | promieniowy
stan nowy |
marka |
źródło danych |
odprowadzanie spalin tak |
moc grzewcza do 21 kW, do 71654 Btu/h, do 18062 kcal/h |
linia BV |
typ mobilna |
wentylator osiowy |
maksymalny przepływ powietrza 1550 m³/h |
termostat pomieszczeniowy opcjonalny |
średnica przyłącza kominowego Φ 120 mm |
średnica wydmuchu powietrza Φ 230 mm |
stopień ochrony IP 41 |
paliwo olej napędowy/opałowy |
zbiornik paliwa wbudowany |
pojemność zbiornika paliwa 35 l |
zużycie paliwa 1,67 kg/h |
czas pracy na pełnym zbiorniku 17 h |
wyposażenie - zabezpieczenia termostat przegrzania, termostat wychłodzenia |
wyposażenie - wskaźniki elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką, wskaźnik poziomu paliwa |
wyposażenie - transport i montaż kółka, uchwyt |
wyposażenie - pozostałe filtr paliwa |
przewód zasilający w komplecie |
napięcie 220 - 240 V |
natężenie 1,5 A |
pobór mocy 300 W |
szerokość 40,0 cm |
głębokość 120,0 cm |
wysokość 53,0 cm |
szerokość opakowania 40,0 cm |
głębokość opakowania 120,0 cm |
wysokość opakowania 53,0 cm |
waga 32 kg |
waga w opakowaniu 36 kg |
ilość na palecie EURO 6 szt. |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
Nagrzewnica olejowa Master 21 kW Gray (odpowiednik BV 69)
Nagrzewnica olejowa Master 21kW Gray (odpowiednik BV 69)
Przenośna, profesjonalna, w pełni automatyczna nagrzewnica olejowa Master 21kW Gray z odprowadzaniem spalin to odpowiednik nagrzewnicy Master BV 69, różniący się szarą obudową i metalowym zbiornikiem paliwa. Komora spalania wykonana ze stali nierdzewnej. Obudowa nagrzewnicy jest izolowana, dzięki czemu nie nagrzewa się podczas użytkowania. Nagrzewnica wyposażona jest w koła, podstawki i poręcze ułatwiające ich transport (nie przedstawione na zdjęciach). Wszystkie urządzenia mają wbudowany zbiornik na olej. Zasilanie dla wentylatora i automatyki - 230V. Nagrzewnice Master doskonale sprawdzają się do ogrzewania hal produkcyjnych, magazynów, obiektów inwentarskich, budów w trakcie realizacji, myjni, stacji diagnostycznych i wulkanizatorskich, namiotów i warsztatów. Nagrzewnica wymiennikowa ma zamkniętą komorę spalania i kominek, umożliwiający odprowadzanie spalin na zewnątrz, dzięki czemu ciepłe powietrze oddawane do pomieszczenia jest czyste.
Zalety nagrzewnicy Master 21kW Gray (odpowiednik BV 69)
- możliwość podłączenia termostatu pomieszczeniowego
- możliwość odprowadzania spalin
- duży przepływ powietrza
- termostat przegrzania
- termostat wychłodzenia
- przezroczysty, zewnętrzny filtr paliwa
- dwa filtry oleju: filtr pompy oleju oraz filtr ssania
- elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
- wymiennik ciepła
- komora spalania wykonana ze stali nierdzewnej
- metalowy zbiornik ze wskaźnikiem poziomu oleju
- zestaw kół w standardzie
- łatwa konserwacja dzięki zastosowaniu pompy zewnętrznej
- mocna i wytrzymała konstrukcja
- przewód zasilający w zestawie
- BRAK możliwości podłączenia giętkich przewodów
UWAGA ! Dla zapewnienia odpowiedniej ilości tlenu niezbędna jest wentylacja pomieszczenia.
Porównanie modeli Master BV 77 E oraz Master BV 69 E (21kW Gray)
- Master BV77E - jest możliwość podłączenia przewodów do rozprowadzania gorącego powietrza
- Master BV 69 E (21kW Gray) - brak możliwości podłączenia przewodów do rozprowadzania gorącego powietrza
Zastosowanie nagrzewnicy Master 21kW Gray
Nagrzewnica Master 21kW Gray może być wykorzystywana m.in. do ogrzewania pomieszczeń otwartych i półotwartych, magazynów, warsztatów, garaży. Świetnie sprawdzi się podczas prac remontowych czy w rolnictwie.
Zawartość opakowania
- nagrzewnica olejowa Master 21kW Gray
- przewód zasilający
- filtr w zbiorniku paliwa
- zewnętrzny filtr paliwa
- uchwyt transportowy
- koła transportowe
- komin do odprowadzania spalin
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi
Firma Master
Ogólnoświatowy zasięg marki Master oraz wieloletnie doświadczenie sprawiły, że jest niekwestionowanym liderem na rynku przenośnych urządzeń do obróbki powietrza. Podstawowym elementem strategii rozwoju firmy jest wprowadzanie nowych produktów oraz innowacji technicznych, a także utrzymanie aktualnej pozycji lidera i rozszerzanie wpływów na nowe rynki. Historia marki Master sięga lat sześćdziesiątych kiedy to firma DESA stworzyła pierwsze nagrzewnice powietrza w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Z każdym rokiem DESA rozwijała się obejmując swoim zasięgiem inne kraje i otwierając produkcję i punkty sprzedaży również za granicą. 1 marca 2011 Desa zmieniła nazwę na Master Climate Solutions podkreślając tym swoje ukierunkowanie na rzecz kontroli klimatu a także ważność marki Master. Urządzenia Master charakteryzuje innowacyjność rozwiązań technologicznych, łatwość obsługi, a także wysoka jakość, duża wydajność i niezawodność. Dzięki nowoczesności produktów poprawiają one jakość powietrza i tworzą przyjazny klimat w pomieszczeniach.
409 zł darmowa dostawa |
301 zł darmowa dostawa |
238 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
672 zł darmowa dostawa |
350 zł darmowa dostawa |
428 zł darmowa dostawa |
277 zł darmowa dostawa |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 142 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 168 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
Ten produkt podlega promocji "darmowy zwrot". Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań - skontaktuj się z nami. Wyślemy kuriera po odbiór produktu na nasz koszt.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia
od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po
odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie
w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument,
a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 285 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)
- 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
- 2. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Warunkiem otrzymania dodatkowego roku gwarancji jest dokonanie odpłatnego przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym, pomiędzy 6 a 12 miesiącem upływającym od daty zakupu urządzenia, dokonanego na terenie Polski. Cena płatnego przeglądu zależy od rodzaju urządzenia, a cennik dostępny jest w punktach serwisowych.
- 3. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
- a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
- b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
- 4. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
- 5. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
- 6. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
- 7. Gwarancją nie są objęte:
- a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
- b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
- - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
- - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
- - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
- c) uszczelki, filtry, akumulatory.
- 8. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
- 9. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
- 10. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
- a) karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego,
- b) karta gwarancyjna musi być kompletnie i poprawnie wypełniona,
- c) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
- 11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 12. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?