Marka: Remington Model: REM220FTR Typ: Nagrzewnica
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Remington REM220FTR jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: Nagrzewnice olejowe Remington
Sprawdź: Wszystkie Nagrzewnice olejowe
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Remington. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
Dane
produkt
stan
nowy
nagrzewnica - typ
źródło danych
odprowadzanie spalin
tak
nagrzewnica
moc grzewcza
do 220 kW, do 751,000 Btu/h, do 190,000 kcal/h
linia
REM
typ
mobilna
wentylator
promieniowy
maksymalny przepływ powietrza
14000 m³/h
termostat pomieszczeniowy
opcjonalny
średnica przyłącza kominowego
Φ 200 mm
średnica wydmuchu powietrza
Φ 4x320 mm lub 1x700 mm
nagrzewnica olejowa
paliwo
olej napędowy/opałowy
zbiornik paliwa
opcjonalny / zewnętrzny
zużycie paliwa
22 kg/h
nagrzewnica - wyposażenie
wyposażenie - zabezpieczenia
termostat przegrzania, termostat wychłodzenia
wyposażenie - wskaźniki
elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
wyposażenie - transport i montaż
kółka, uchwyt
wyposażenie - pozostałe
filtr paliwa, opcja podłączenia przewodów rozprowadzających
przewód zasilający
w komplecie
elektryczne
napięcie
400 V
natężenie
8,2 A
pobór mocy
4000 W
fizyczne
szerokość
85,0 cm
głębokość
252,0 cm
wysokość
152,0 cm
szerokość opakowania
85,0 cm
głębokość opakowania
252,0 cm
wysokość opakowania
152,0 cm
waga
410 kg
waga w opakowaniu
465 kg
ilość na palecie EURO
0 szt.
ilość na palecie nie-EURO
1 szt.
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

 
Wysokociśnieniowa nagrzewnica olejowa z odprowadzaniem spalin
REMINGTON 220 FTR
 
Nagrzewnice olejowe z odprowadzeniem spalin to wysoce wydajne urządzenia zapewniające dopływ w 100% czystego, suchego i pozbawionego dymu ciepłego powietrza.
Nagrzewnice AIR-BUS wyposażone są w szeroki rurowy wymiennik ze stali nierdzewnej, oraz palnik zewnętrzny. Urządzenia te zapewniają wysoką wydajność oraz możliwość podłączenia 4 przewodów do rozprowadzenia ciepłego powietrza.
Doskonale nadają się do miejsc, w których wentylacja jest ograniczona, takich jak fabryki, magazyny i szklarnie.
 
Zalety nagrzewnicy REMINGTON 220 FT:
  • Wentylator osiowy (REM 220FT) lub promieniowy (REM 220FTR)
  • Możliwość podłączenia termostatu pomieszczeniowego
  • Możliwość jednoczesnego podłączenia 4 przewodów giętkich
  • Odprowadzenie spalin
  • Oddzielny palnik olejowy
  • Wyłącznik lato/zima służący wyłącznie do wentylacji
  • Podgrzewacz paliwa
  • Elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
  • Automatyczny termostat przegrzania
  • Termostat bezpieczeństwa
  • Podgrzewacz paliwa w standardzie
  • Wymiennik ciepła o dużej wydajności
  • Komora spalania ze stali nierdzewnej
  • przewód zasilający w zestawie
  • Zestaw kół w standardzie
Akcesoria
Do pobrania
Remington REM220FTR - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 364 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 728 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 1 rok
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)

Treść gwarancji
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzenia części z zagranicy.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas od zgłoszenia naprawy urządzenia.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
  • 5. Ewentualne czyszczenie urządzenia dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia urządzenia spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
  • c) filtry, uszczelki, akumulatory
  • 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 9. Niniejsza gwarancja wymaga dla swojej ważności podpisania przez kupującego. Tylko kompletnie i poprawnie wypełniona karta gwarancyjna uprawnia do naprawy gwarancyjnej.
  • 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
5 wszystkich opinii
5
1 (4 wszystkich)
4
0 (1 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od Klient o RV56 wystawiona 7 lat temu
Ciężko oceniać produkt po zakupie, bez użytkowania przez dłuższy okres czasu.

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Przemysław Łataś o RV121 wystawiona 7 lat temu
Jedna z lepszych nagrzewnic jaką posiadaliśmy.Mobilna i poręczna w przestawianiu.
Dobra jakość wykonania
Zalety
  • bardzo dobra wydajność
Wady
  • mogłaby trochę mniej palić

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Przemo o RV121 wystawiona 7 lat temu
towar zgodny z opisem
Zalety
  • funkcjonalność
  • wygląd
  • wytrzymałość
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Bogdan o RV121 wystawiona 7 lat temu
Bardzo mocno grzeje, dobrze wyposażona (filtry, sterowanie itp), polecam

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od klimasklep.pl o REM220FTR
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi