Nagrzewnica wodna Dospel GEJZER I
Nagrzewnica wodna Dospel GEJZER I
Nagrzewnica wodna DOSPEL GEJZER I - rzuty urządzenia: przódu i bok
Nagrzewnica DOSPEL - rysunek złożeniowy / budowa
Nagrzewnica wodna GEJZER I - przykłady mocowania a)pod stropem, b)przy ścianie
Marka: Dospel Model: GEJZERI Typ: Nagrzewnica
Moc maksymalna: 26.2 kW
IP: IP 44
Konsola montażowa: opcjonalna
Ilość rzędów nagrzewnicy: 1
1 316 zł
1 036 zł
Dostawa: od 30 zł
10zł rabatu za przedpłatę
Zwrot: w ciągu 45 dni
Gwarancja: 2 lata

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję:

4 lata3 lata24 miesiące
249 zł
5 zł/m-c
149 zł
4 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Dospel w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Nagrzewnica wodna DOSPEL GEJZER I
moc grzewcza: 26,2 kW
 
Nagrzewnica wodna DOSPEL GEJZER I
Urządzenia grzewczo-wentylacyjne GEJZER to nowoczesna technologia połączona z komfortem użytkowania, charakteryzuje je wysoka wydajność, a także atrakcyjny wygląd, a wszystko to w konkurencyjnych cenach. Precyzja i dokładność wykonania nagrzewnic gwarantuje trwałość na wiele lat. Nagrzewnice wodne GEJZER przeznaczone są do ogrzewania i wentylacji hal przemysłowych, warsztatów, pawilonów handlowych i podobnych obiektów.
Czynnikiem grzewczym jest woda, doprowadzona do nagrzewnicy Cu/Al ze źródła ciepła. W przypadku pomieszczeń możliwa jest współpraca wielu urządzeń gejzer 1 i gejzer 2:
  • GEJZER I o maksymalnej mocy grzewczej 26,2 kW
  • GEJZER II o maksymalnej mocy grzewczej 52,2 kW
W pomieszczeniach, w których zapotrzebowanie na ciepło przekracza moc pojedynczej nagrzewnicy wodnej, można rozmieścić więcej urządzeń. Rozmieszczając urządzenia należy wziąć pod uwagę ustawienie urządzeń w sposób pozwalający na wzajemne nie zaburzanie strumieni przepływu.
Nagrzewnica wodna GEJZER I
Zalety nagrzewnicy wodnej DOSPEL GEJZER I:
  • Obudowa + ruchome łopatki wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo.
  • Położenie każdej z łopatek można regulować w pięciu dowolnych pozycjach.
  • Wykonany z blachy nierdzewnej (dekoracyjnej).
  • Urządzenie może być z powodzeniem montowane pod stropem lub przy ścianie.
  • Po uruchomieniu nagrzewnica woda GEJZER I jest urządzeniem praktycznie bezobsługowym. Nie wymaga szczególnych i dokładnych kontroli.
  • Zastosowanie układu automatyki pozwala na znaczne obniżenie kosztów eksploatacji urządzenia oraz umożliwia dostosowanie parametrów pracy do indywidualnych wymagań.
  • Redukuje, zarówno ilość zużytej energii elektrycznej, jak i zapotrzebowanie na czynnik grzewczy.
     

Instalacja nagrzewnicy wodnej DOSPEL GEJZER I
Do nagrzewnicy wodnej GEJZER należy przewidzieć doprowadzenie:
  • czynnika grzewczego – wody do nagrzewnic o parametrach: 90/70, 80/60 lub 70/50 °C i ciśnieniu 0,6 MPa, z instalacji centralnego ogrzewania, bądź 130/70 °C oraz ciśnieniu 1,6 MPa, przy wysokich parametrach pracy
  • energii elektrycznej 230V/50Hz jako zasilania wentylatora; pobór mocy wentylatora: 245W
Producent nie dostarcza elementów do montażu urządzenia oraz wyłącznika głównego.
Dane techniczne Dospel GEJZERI
produkt
markaDospel
modelGEJZERI
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Dospel GEJZERI
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od "klimasklep.pl" o Dospel GEJZERI (12.09.2016)
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Dospel GEJZERI
Dospel GEJZERI - dokumenty do pobrania
Formy płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Ppatforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 30 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 91 zł 50 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 61 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
()



Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
249 zł
5 zł/m-c
149 zł
4 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • Zakres i zasięg terytorialny gwarancji:
  • Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi dołączonymi do gwarancji. Gwarancją objęte są wady konstrukcyjne oraz wady materiałowe urządzeń.
  • Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę urządzenia w okresie:
  • - 1 rok od daty zakupu w przypadku aparatów grzewczo - wentylacyjnych Gejzer, wentylatorów przemysłowych Tornado, WDD, WDH, WDEx, K-Box, M-Box, WKS
  • - 1 rok od daty zakupu w przypadku wyrobów: automatyka do aparatów grzewczo -wentylacyjnych, akcesoria i automatyka wentylatorów przemysłowych Tornado, WDD, WDH, WDEx, K-Box, M-Box, WKS. Istnieje możliwość wydłużenia gwarancji zgodnie z wersja papierową.
  • Roszczenia wynikające z gwarancji powstają z dniem zakupu urządzenia, wygasają natomiast z upływem ostatniego dnia terminu gwarancji na dany produkt, liczonych od dnia zakupu, o których mowa powyżej w odniesieniu do konkretnych produktów.
  • Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • Wyłączenia:
  • Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku:
  • - działania sił mechanicznych,
  • - zanieczyszczeń,
  • - przeróbek,
  • - zmian konstrukcyjnych,
  • - czynności związanych z konserwacją i czyszczeniem urządzenia,
  • - wypadków,
  • - klęsk żywiołowych,
  • - działania czynników chemicznych,
  • - działania czynników atmosferycznych (odbarwienia, itp.),
  • - niewłaściwego przechowywania,
  • - nieautoryzowanych napraw,
  • - transportu za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub poczty,
  • - niepoprawnej instalacji urządzenia,
  • - niepoprawnej eksploatacji urządzenia (patrz warunki techniczno - eksploatacyjne).
  • Gwarancja nie obejmuje również:
  • - części, które ulegają zużyciu podczas normalnej eksploatacji urządzenia,
  • - czynności, jakie wykonywane są zgodnie z wytycznymi zawartymi w DTR w zakresie przeglądów i normalnej eksploatacji,
  • - strat, które spowodowane zostały koniecznymi postojami urządzenia w okresie oczekiwania na naprawę gwarancyjną. Dotyczy to również strat majątkowych, tj. strat pośrednich i bezpośrednich
  • - instalacji urządzenia, okablowania itp.
  • Roszczenia gwarancyjne zostają wtedy odrzucone.
  • Ponadto gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu błędnych założeń projektowych - powstałych podczas doboru parametrów technicznych przez nabywcę czy podwykonawcę. W sytuacji, gdy po przyjeździe Serwisant stwierdzi, że przyjazd był całkowicie nieuzasadniony, a naprawa polega tylko i wyłącznie na wykonaniu czynności konserwacyjnych, reklamacja nie zostanie uwzględniona. Wszystkie koszty związane z przyjazdem poniesie Zgłaszający.
  • Realizacja praw klienta następuje poprzez:
  • - naprawę lub bezpłatną wymianę części uznanych przez Gwaranta za wadliwe,
  • - usunięcie innych wad tkwiących w urządzeniu.
  • Pojęcie „naprawa" nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi (konserwacja, czyszczenie), do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie lub za pośrednictwem autoryzowanego serwisu DOSPEL.
  • Usterki, które wystąpiły w okresie gwarancji usuwane będą w możliwie jak najkrótszym terminie, nie przekraczającym jednak 21 dni od daty zgłoszenia produktu.
  • Reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy wtedy:
  • - gdy Gwarant (centrala firmy) stwierdzi, że usunięcie wady jest niemożliwe lub koszty usunięcia wady w ocenie Gwaranta są zbyt wysokie.
  • Jeżeli dane urządzenie nie jest osiągalne, to może być wydane Klientowi nowe o zbliżonych gabarytach i parametrach technicznych.
  • Gwarancja nie ulega również przedłużeniu w sytuacji dokonywania w urządzeniu napraw.
  • Karta gwarancyjna jest ważna, gdy:
  • - została poprawnie wypełniona,
  • - przedstawiana jest łącznie z paragonem lub kopią faktury (dowód zakupu),
  • Warunkiem trwania gwarancji i rozpatrywania roszczeń gwarancyjnych odnośnie produktów marki Dospel Professional jest przeprowadzenie uruchomienia urządzenia przez uprawniony do tego autoryzowany serwis, posiadający odpowiedni certyfikat (wydany przez Gwaranta).
  • Nabywca ma obowiązek dokonywania comiesięcznych kontroli, które przewidują: sprawdzenie stanu zabrudzenia wentylatora, nagrzewnicy oraz filtrów (i ewentualnej ich wymiany) oraz ogólnego stanu urządzenia.
  • Dla prawidłowej eksploatacji urządzenia konieczne są minimum 2 przeglądy i konserwacje na rok kalendarzowy w okresie trwania gwarancji dokonane przez upoważnioną, autoryzowaną przez Producenta daną jednostkę serwisową.. Chęć przeglądu zgłasza Klient. Koszt przeglądu ponosi Klient. Przeglądy i konserwacje musza zostać odnotowane w Karcie Przeglądów Konserwacyjnych Urządzenia oraz na żądanie mają być dostępne pełne protokoły przeprowadzonych przeglądów i konserwacji.
  • Reklamowany produkt powinien:
  • - posiadać załączoną, kompletną i poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną oraz kompletne dokumenty z pierwszego uruchomienia.
  • Reklamacja powinna zostać złożona do lokalnego przedstawicielstwa Gwaranta bądź Autoryzowanego Serwisu, Reklamacja musi być na piśmie, na poprawnie wypełnionej Karcie Zgłoszenia Awarii i zawierać następujące informacje:
  • - dokładny adres miejsca, w którym przebiegała eksploatacja urządzenia,
  • - rodzaj stwierdzonego uszkodzenia, objawy nieprawidłowej pracy oraz jeżeli jest to możliwe numer fabryczny urządzenia wraz z nazwą uszkodzonego elementu.
  • Gwarant wymaga od Użytkownika wolnych dróg transportowych oraz zastrzega prawo do swobodnego dostępu do urządzeń. Użytkownik ma obowiązek zapewnienia odpowiednich urządzeń transportowych i wysokościowych, gdy urządzenia, które objęte są warunkami gwarancyjnymi zamontowane są pod sufitami podwieszanymi bądź na znacznych wysokościach.
  • Koszty gwarancji:
  • - Koszty dostarczenia urządzenia do serwisu, konsultanta lub producenta ponosi osoba korzystająca z uprawnień gwarancyjnych.
  • - Koszty naprawy w trakcie trwania okresu gwarancyjnego w pełni ponosi Gwarant.
  • - W przypadku odrzucenia roszczenia gwarancyjnego przez Gwaranta, koszty związane z przyjęciem zlecenia będą scedowane na klienta.
  • - W przypadku odrzucenia roszczenia gwarancyjnego przez Gwaranta, reklamowany produkt odesłany zostaje do miejsca nadania na koszt adresata.
  • W przypadku nieuregulowania płatności za wcześniej wykonywaną usługę, Gwarant ma prawo odmówić wykonania czynności gwarancyjnych bądź danej usługi.
  • O sposobie usunięcia wad lub usterek decyduje Gwarant.
  • Decyzje Gwaranta podjęte co do roszczeń gwarancyjnych uważa się za decyzję ostateczną. Jeżeli wynikną jakiekolwiek sprawy sporne dotyczące czynności gwarancyjnych, to będą one rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • Duplikatów kart gwarancyjnych nie wydaje się.
  • Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminów napraw wtedy, gdy procesy zachodzące w firmie Gwaranta zostaną zakłócone np. klęskami żywiołowymi czy niepokojami społecznymi lub innymi czynnikami mogącymi mieć wpływ na realizacje reklamacji w terminie lub, jeżeli z uwagi na brak dostępności podzespołów, wada w terminie zastrzeżonym gwarancją nie może zostać usunięta.
  • Gwarant nie ponosi odpowiedzialności wynikających z możliwych błędów drukarskich, które mogą się pojawić w niniejszej Karcie Gwarancyjnej
Dostępność
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn wysyłkowy [produkt] jest dostępny.-wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt, 9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt, 11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt, 9:00 - 15:00
punkt odbioru
Godziny otwarcia
9:00 - 16:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST