Marka: Flowair Model: EX25 Linia: LEO Typ: Nagrzewnica
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Flowair LEO EX25 jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: Nagrzewnice wodne Flowair
Sprawdź: Wszystkie Nagrzewnice wodne
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Flowair. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
linia
model
nagrzewnica wodna
moc maksymalna
25,5 kW
typ wentylatora
3-biegowy
przepływ powietrza
4300 m³/h
zasięg strumienia powietrza
24 m
stopień ochrony
IP 44
klasa izolacji
F
temperatura wody grzewczej
do 130 °C
ciśnienie robocze
do 1,6 MPa
przyłącze
3/4 "
max. temperatura pracy
50 °C
masa urządzenia napełnionego wodą
34,2 kg
obudowa
stal malowana proszkowo
konsola montażowa
opcjonalna
źródło danych
ilość rzędów nagrzewnicy
1
elektryczne
napięcie
400 V
natężenie
do 0,51 A
pobór mocy
do 290 W
fizyczne
szerokość
65,5 cm
głębokość
34,5 cm
wysokość
63,0 cm
waga
33,1 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
pozostałe
indeks
10040
źródło danych
Opis

 
Nagrzewnica wodna Flowair LEO EX 25 (25,5 kW)
 

 
Nagrzewnica wodna Flowair LEO EX 25
Nagrzewnica wodna FLOWAIR LEO EX 25 o mocy 25,5 kW, charakteryzuje się wyposażeniem w wentylator przeciwwybuchowy, dzięki któremu może być używana  w strefie zagrożonej wybuchem Z-2, w strefie zagrożonej wybuchem gazów, cieczy i ich oparów z grupy wybuchowości IIB o klasie temp. T3.
Dużą zaletą jest dysza kierunkowa, która poprzez swoją geometrię zmniejsza hałas generowany podczas przepływu powietrza. Urządzenie LEO EX wyposażone jest w kierownice powietrza, dzięki której przy montażu nagrzewnicy poziomo pod sufitem, istnieje możliwość skierowania powietrza w dwóch kierunkach tak aby rozprowadzić ciepłe powietrze na większą powierzchnię pomieszczenia.
 

Nagrzewnica wodna Flowair LEO EX
Nagrzewnica wodna przeznaczona do montażu wewnątrz pomieszczeń o szerokim zakresie mocy grzewczych: 25,5 – 45 kW, obudowa wykonana ze stali malowana proszkowo. Możliwość montażu naściennego jak również podstropowego. Silnik wentylatora nagrzewnicy wymaga zastosowania specjalnych zewnętrznych układów zabezpieczających.
 
Przeznaczenie nagrzewnicy wodnej Flowair LEO EX 25:
LEO EX wyposażony jest w wentylator przeciwwybuchowy, dlatego zastosowanie znajduje  w obiektach o specjalnych wymogach bezpieczeństwa np. w halach przemysłu ciężkiego, w zakładach spawalniczych itp.
 

 
Zalety nagrzewnicy wodnej Flowair LEO EX 25:
  • atesty zgodne z dyrektywami (dyrektywa  ATEX - zezwala na pracę w strefie 2G)
  • dysza kierunkowa ( zmniejsza hałas podczas pracy)
  • kierownica powietrza (umożliwia skierowanie powietrza w dwóch kierunkach)
  • montaż ( możliwość montażu w dwóch pozycjach)
  • konstrukcja ( wentylator w wykonaniu przeciwpożarowym)
 
Automatyka do nagrzewnicy LEO EX 25
Dobierana indywidualnie w zależności od stopnia zagrożenia wybuchem występującym w danym obiekcie.
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • Warunki gwarancji
  • Klient ma prawo w ramach gwarancji do bezpłatnej naprawy urządzenia w wypadku wady ujawnionej w okresie trwania gwarancji.
  • 1. Klient ma prawo w ramach gwarancji do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy produkt, wolny od wad, tylko wtedy gdy w okresie gwarancji producent stwierdzi, iż usunięcie wady nie jest możliwe.
  • 2. Dowód zakupu stanowi dla użytkownika podstawę do wystąpienia o bezpłatne wykonanie naprawy.
  • 3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej koszty z tym związane w pełnej wysokości ponosić będzie użytkownik.
  • 4. Gwarancja przysługuje przez okres 24 kolejnych miesięcy od daty zakupu.
  • 5. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego urządzenia do producenta.
  • 7. Producent zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia i naprawy urządzenia w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do producenta.
  • 8. W przypadku, gdy wada nie ma charakteru trwałego i jej ustalenie wymaga dłuższej diagnozy producent zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu rozpatrzenia gwarancji określonego w punkcie 7. O konieczności przedłużenia terminu potrzebnego do rozpatrzenia gwarancji producent zawiadomi przed upływem 14-tego dnia, liczonego od dnia dostarczenia reklamowanego urządzenia.
  • 9. Producent może wysłać zastępcze urządzenie na życzenie klienta w czasie rozpatrywania gwarancji. Na wysłany, nowy towar wystawiana jest faktura, do której klient otrzyma korektę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • 10. W przypadku stwierdzenia, że usterka wynikła z powodu użytkowania urządzenia niezgodnie z wytycznymi producenta lub reklamowane urządzenie okazało się w pełni sprawne – gwarancja nie zostanie uznana, a zgłaszający będzie musiał dokonać zapłaty za urządzenie zastępcze zgodnie z wystawioną fakturą.
  • Ograniczenia gwarancji
  • 1. W skład świadczeń gwarancyjnych nie wchodzą: montaż i instalacja urządzeń, prace konserwacyjne, usuwanie usterek spowodowanych brakiem wiedzy na temat obsługi urządzenia.
  • 2. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku wystąpienia niżej wymienionych usterek:
  • • uszkodzenia lub zniszczenia produktu powstałe w rezultacie niewłaściwej eksploatacji, postępowania niezgodnego z zaleceniami normalnego użycia lub niezgodnego z dostarczoną z urządzeniem dokumentacją techniczną,
  • • wad powstałych na skutek montażu urządzeń niezgodnie z dokumentacją techniczną,
  • • wady powstałe na skutek niezgodnego z zaleceniami w dokumentacji technicznej fizycznego lub elektrycznego oddziaływania, przegrzania lub wilgoci albo warunków środowiskowych, zamoknięcia, korozji, utleniania, uszkodzenia lub wahania napięcia elektrycznego, pioruna, pożaru lub innej siły wyższej powodującej zniszczenia lub uszkodzenia produktu,
  • • mechaniczne uszkodzenia lub zniszczenia produktów i wywołane nimi wady,
  • • uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego transportowania lub zapakowania produktu przesyłanego do punktu sprzedaży. Klient ma obowiązek sprawdzenia towaru przy odbiorze. W razie stwierdzenia usterek klient jest zobowiązany poinformować o nich producenta oraz spisać protokół uszkodzeń u przewoźnika,
  • • wad powstałych na skutek normalnego zużycia materiałów wynikających z normalnej eksploatacji.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
20 wszystkich opinii
5
1 (10 wszystkich)
4
0 (9 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (1 wszystkich)
Opinia od i...e o L2 zestaw wystawiona 2 lata temu
Towar ok

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o FB25M wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o FB95M wystawiona 4 lata temu
4,5/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od gasman o S2 zestaw wystawiona 4 lata temu
cena adekwatna do jakosci, zgodna z wymaganiami.

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o FS19M wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o INOX45M wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o FB45M wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o FB65M wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o FB65V wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o EX45 wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi