Oczyszczacz powietrza AirKomfort AC05

cena:
47355 brutto
-10 za przedpłatę
na 36rat tylko 1700/miesiąc
Kupując ten produkt:
zaproszenie lub e-karta podarunkowa
za opinię o sklepie

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję do 4 lat:

4 lata3 lata24 miesiące
10900
200/m-c
6900
100/m-c
000

BESTSELLER
AirKomfort AC05 jest dostępny.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki AirKomfort w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Oczyszczacz powietrza AIRKOMFORT AC05
maksymalna powierzchnia: 40m²

Oczyszczacz powietrza AIRKOMFORT AC05
Oczyszczacz powietrza AIRKOMFORT AC 05 to oczyszczacz o prostej obsłudze. AC05 nadaje się nie tylko do domu, ale również dobrze sprawdza się w  pomieszczeniach o powierzchni do 40m². Powietrze jest czyszczone przez poczwórny system filtrów, w których skład wchodzą filtry wstępny, HEPA, zimnej katalizy oraz węglowy. Oczyszczacz może zostać zaprogramowany do włączenia bądź też wyłączenia z 12h opóźnieniem.
 
Zalety oczyszczacza AC 05
  • poczwórny system filtrów
  • jonizator
  • wyświetlacz LCD 
  • cicha praca
  • dostosowanie prędkości
  • nadaje się dla alergików
  • zdalne sterowanie (pilot)
  • certyfikaty bezpieczeństwa: RoHS, CE 
Oczyszczacz powietrza AIRKOMFORT AC05
AIRKOMFORT AC 05 wytwarza ujemne jony, których w naturalnym środowisku jest najwięcej: w lasach, w górach, w pobliżu wodospadów i nad morzem. Jony te wpływają pozytywnie na równowagę ludzkiego organizmu, przemianę materii i wspomagają ogólnie dobre samopoczucie. Procesor ujemnych jonów zainstalowany w tym urządzeniu wytwarza odpowiednią ilość tych cząsteczek. Zaletą tego urządzenia jest również bardzo zaawansowany czterostopniowy system filtrowania, który zawiera filtr wstępny wychwytujący większe zanieczyszczenia, filtr zimnej katalizy który usuwa szkodliwe opary oraz filtr z aktywnym węglem. Wszystkie one połączone tworzą zbiorczy filtr, co ułatwia obsługę urządzenia   
Czterostopniowy system oczyszczania
  • Filtr wstępny - zatrzymuje na swojej powierzchni większe zanieczyszczenia
  • Filtr HEPA - jego zadaniem jest wychwycenie kurzu oraz pyłu z dokładnością do 99%
  • Filtr zimnej katalizy - pozwala na zneutralizowanie groźnych dla zdrowia substancji gazowych tj. tlenek węgla, formaldehyd, benzen, siarkowodór, amoniak. Dodatkowo absorbuje nieprzyjemne zapachy 
  • Filtr z aktywnym węglem - wydajnie eliminuje formaldehydy, benzeny, ksyleny, lotne węglowodory aromatyczne oraz wszelkiego rodzaju nieprzyjemne zapachy (w tym dym papierosowy)
Oczyszczacz posiada certyfikaty bezpieczeństwa
Profesjonalny oczyszczacz powietrza AIRKOMFORT AC-05 posiada dwa certyfikaty bezpieczeństwa. Jednym z nich jest oznaczenie CE, które oznacza że oznakowany wyrób spełnia wymagania nowego podejścia, które odnoszą się do danego produktu oraz to, że produkt poddany został procedurom oceny zgodności zakończonych pozytywnym wynikiem. Natomiast certyfikat RoSH dotyczy ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Oba te certyfikaty świadczą o tym, iż oczyszczacz AIRKOMFORT AC 05 jest przyjazny dla środowiska 
  
Zawartość opakowania
  • oczyszczacz powietrza AIRKOMFORT
  • dowód zakupu
 
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne AirKomfort AC05
produkt:
marka:AirKomfort
model:AC05
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o AirKomfort AC05
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Napisz opinię
Opinia o AirKomfort AC05:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 25.02.2019
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Akcesoria do AirKomfort AC05
Nazwa▲ Model Cena

Detektor cząstek PM 2.5 Noklead A8 - stacja pogodowa

nokleada8 jest dostępny
Detektor cząstek PM 2.5 Noklead A8 - stacja pogodowa nokleada8 31980 brutto
(26000 netto)

Detektor Kaiterra Laser Egg 2

LASEREGG2 jest dostępny
Detektor Kaiterra Laser Egg 2 LASEREGG2 59900 brutto
(48699 netto)
58899 brutto
(47885 netto)

Detektor Kaiterra Laser Egg 2+

LASEREGG2+ jest dostępny
Detektor Kaiterra Laser Egg 2+ LASEREGG2+ 69900 brutto
(56829 netto)
62069 brutto
(50463 netto)

Kaseta filtracyjna do oczyszczacza AirKomfort AC05

ac05.kaseta jest dostępny
Kaseta filtracyjna do oczyszczacza AirKomfort AC05 ac05.kaseta 10500 brutto
(8537 netto)

Detektor cząstek PM 2.5 Xiaomi

JCY01ZM jest niedostępny
Detektor cząstek PM 2.5 Xiaomi JCY01ZM produkt niedostępny

Pyłomierz Blueair Aware

AWARE jest niedostępny
Pyłomierz Blueair Aware AWARE produkt niedostępny
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA


RATY ALIOR BANK


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA

UWAGA: Leasing PlatformaFinansowa są dostępne dla zamówień na kwotę od 1000zł do 150000zł
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 17zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 65zł 37zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF)

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 36zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja


Opcjonalne przedłużenie gwarancji
+ 1 rok = 3 lat gwarancji
+ 2 lata = 4 lat gwarancji
gwarancja3 lata4 lata24 miesiące
cena6900 - tylko 100/m-c10900 - tylko 200/m-c-
UWAGA! Nasza oferta to przedłużenie gwarancji, na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.
NIE jest to zewnętrzne ubezpieczenie jak w ofertach większości sklepów.



  • 1. Gwarant udziela gwarancji co do jakości urządzenia (zwanego dalej Sprzętem) wyszczególnionego w niniejszym dokumencie w Nazwie wyrobu lub na załączonym dowodzie zakupu.
  • 2. Gwarant zapewnia w ramach udzielonej gwarancji, że Sprzęt jest wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych.
  • 3. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży.
  • 4. Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej: Rzeczpospolita Polska.
  • 5. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w Sprzęcie.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • 1) części ulegające naturalnemu zużyciu;
  • 2) uszkodzenia mechaniczne, termiczne i chemiczne sprzętu spowodowane przez użytkownika;
  • 3) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z Instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania;
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z Instrukcją instalacji;
  • - używania materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów innych niż zalecane przez Gwaranta;
  • - samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne osoby napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych
  • - działania siły wyższej (powódź, pożar, uderzenie pioruna itp.)
  • 4) usterki spowodowane niewłaściwym czyszczeniem Sprzętu lub zaniechaniem tej czynności.
  • 7. Gwarancja udzielona na Sprzęt wygasa w przypadku dokonania przez nieuprawnione podmioty (w szczególności przez nieuprawniony serwis, bądź samego Nabywcę Sprzętu) jakichkolwiek napraw, przeróbek, modyfikacji lub zmian w konstrukcji Sprzętu. Stwierdzenie uszkodzenia plomb, etykiet lub innych zabezpieczeń, bądź ich zamazanie uniemożliwiające odczytanie zawartych na nich informacji, może być potraktowane jako próba ingerencji w Sprzęt nieuprawnionego podmiotu i jako takie skutkować wygaśnięciem gwarancji.
  • 8. Uprawniony z gwarancji (zwany dalej Uprawnionym) zobowiązany jest pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych bez zbędnej zwłoki zgłosić fakt ujawnienia wady w Sprzęcie.
  • 9. Zgłoszenia reklamacji Sprzętu z tytułu udzielonej na niego gwarancji można dokonać za pośrednictwem sklepu, w którym dokonano zakupu, bądź też bezpośrednio u Gwaranta (dane kontaktowe znajdują się poniżej).
  • 10. Reklamowany Sprzęt należy dostarczyć do punktu sprzedaży, w którym dokonano zakupu lub też bezpośrednio do Gwaranta. Urządzenie powinno znajdować się w opakowaniu chroniącym je przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie transportu.
  • 11. Gwarant zapewnia bezpłatne usunięcie wady w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego Sprzętu do serwisu Gwaranta.
  • 12. O sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje wyłącznie Gwarant.
  • 13. W przypadku wymiany sprzętu lub jego części na nowe, przechodzą one w posiadanie Uprawnionego, natomiast wadliwy Sprzęt lub jego części wymienione w trakcie naprawy, przechodzą w posiadanie Gwaranta.
  • 14. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w Instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt (np. wymiana materiałów eksploatacyjnych, czyszczenie, odwapnianie, mycie, kalibracja itp.)
  • 15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Uprawniony zostanie obciążony kosztami związanymi z jej opracowaniem i przeglądem serwisowym.
  • 16. Sprzęt oddawany do naprawy musi być kompletny (tzn. zawierać wszystkie elementy oryginalnie znajdujące się w zestawie). Do naprawy przyjmowany jest tylko Sprzęt opróżniony z płynów, czysty i suchy. Gwarant zastrzega sobie prawo obciążenia Uprawnionego kosztami doprowadzenia Sprzętu do stanu spełniającego wymogi przyjęcia do serwisu. Koszt wynosi równowartość jednej roboczogodziny pracownika serwisu.
  • 17. Wraz ze Sprzętem w ramach reklamacji należy składać: prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną; dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury (w przypadku braku pieczęci sklepu i daty zakupu); czytelny i dokładny opis usterki wraz z opisem jej powstania i zaobserwowania; dane Uprawnionego: imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub e-mail. Reklamacje niezawierające któregoś z wymienionych w tym punkcie elementów uznaje się za niezłożone do momentu uzupełnienia braków wymogów podanych w Karcie gwarancyjnej.
  • 18. Karta gwarancyjna bez czytelnego podpisu Uprawnionego poświadczającego przyjęcie warunków gwarancji jest nieważna.
  • 19. W sprawach nieregulowanych niniejszą kartą gwarancyjną mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • 20. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn
wysyłkowy
AirKomfort AC05 jest dostępny. -wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin dostępny pod zamówienieul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police dostępny pod zamówienieul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Patryk Sitarz
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, klimatyzacja
e-mail: p.sitarz@klimasklep.pl
Daria Jankowska
Obsługa Klienta
działy: dom / biuro / firma
e-mail: d.jankowska@klimasklep.pl
Karolina Ornatek
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: k.ornatek@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Marzena Rogóż
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: m.rogoz@klimasklep.pl
Bartosz Piurkoś
Serwis
e-mail: b.piurkos@klimasklep.pl
Natan Białecki
Serwis
e-mail: n.bialecki@klimasklep.pl
Piotr Bocher
Szef serwisu
e-mail: p.bocher@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Logistyka
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik biura
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST