Sprawd¼: produkty podobne
Sprawd¼: Oczyszczacze Blueair
Sprawd¼: Wszystkie Oczyszczacze
stan nowy |
marka |
model |
typ z filtrami |
forma wolnostoj±cy |
powierzchnia wg producenta do 18 m² |
do 21 m² |
150 CFM, 255 m³/h |
przep³yw powietrza do 255 m³/h, 60 / 155 / 255 m³/h |
funkcje filtrowanie sier¶ci, jonizacja, usuwanie kurzu / roztoczy, usuwanie py³ków / alergenów, usuwanie smogu, usuwanie zapachów, usuwanie zarodników ple¶ni |
filtry filtr HEPA Silent, filtr wêglowy, filtr wstêpny siatkowy, jonizator, technologia Flash Streamer |
¿ywotno¶æ filtrów wed³ug producenta 6 miesiêcy |
filtry w zestawie 1 szt. |
29 / 40 / 50 dB(A) |
prêdko¶ci wentylatora 3 poziomy |
wy¶wietlacz brak |
tryby pracy tryb auto, tryb nocny |
sterowanie panel sterowania, pilot bezprzewodowy, WiFi |
¼ród³o danych |
opcja wy³±czenia jonizatora nie |
informacje wska¼nik jako¶ci powietrza - warto¶ci, wska¼nik wymiany filtrów |
programator timer OFF (wy³±czaj±cy urz±dzenie) |
dodatkowe funkcje blokada dzieciêca |
kolor bia³y, czerwony (pod zamówienie), grafitowy, niebieski, szary, zielony (pod zamówienie) |
certyfikaty AHAM CADR, ARB CERTIFIED, CE, Energy Star, Excellent Swedish Design, Intertek, red dot design award, ZeroOzone |
napiêcie 230 V |
czêstotliwo¶æ 50 Hz |
pobór mocy do 45 W, 7 / 20 / 45 W |
szeroko¶æ 47,0 cm |
g³êboko¶æ 17,0 cm |
wysoko¶æ 49,2 cm |
waga 11 kg |
grupa produktów NST |
¼ród³o danych |
CADR dym 120 cfm
|
CADR kurz 140 cfm
|
CADR py³ki 150 cfm |
¼ród³o danych |
z filtrem HEPA
do pomieszczeñ 18m²
Inteligentny kontroler jako¶ci powietrza BLUEAIR SENSE +
Filtr HEPASilent+ gwarancj± cichej pracy
Zalety oczyszczacza powietrza BLUEAIR SENSE + z filtrem HEPA
- po³±czenie doskona³ego wygl±du z najwy¿sz± jako¶ci±
- idealny do pomieszczeñ ¶redniej wielko¶ci - max do 18 m²
- dwa filtry, z których ka¿dy sk³ada siê z filtra cz±stek oraz aktywnego filtru wêgla usuwaj±cego ciê¿kie gazowe zanieczyszczenia
- wyj±tkowa cicha pracy dziêki opatentowanej technologii filtrów HEPASilent™ - ³±cz±ca w sobie najlepsze cechy elektrostatycznego i mechanicznego filtra, co pozwala uzyskiwaæ wiêksze ilo¶ci czystego powietrza
- bardzo niskie zu¿ycie energii - przyznane wyró¿nienie Energy Star® (miêdzynarodowy program maj±cy na celu promowanie produktów energooszczêdnych i zmniejszenie wydzielania gazów bêd±cych przyczyn± efektu cieplarnianego)
- wyj±tkowa obudowa oczyszczacza maksymalizuj±ca przep³yw powietrza
- sze¶æ wariantów koloru obudowy
Wygl±d.
Elegancki i stylowy oczyszczacz powietrza Blueair idealnie wkomponuje siê i bêdzie stanowi³ ozdobê ka¿dego wnêtrza. Jego nowoczesny wygl±d zosta³ nagrodzony jedn± z najbardziej presti¿owych nagród w Skandynawii jak± jest tytu³ "Najlepszego Szwedzkiego Projektu". |
|
Atesty. Nasze zapewnienia o niezwyk³ej jako¶ci tego produktu s± weryfikowane i potwierdzone przez niezale¿ne organy tj. Stowarzyszenie Producentów Sprzêtu Domowego (AHAM), który sprawdza wydajno¶æ oczyszczaczy powietrza u¿ywaj±c do tego celu wska¼nika CADR (Clean Air Delivery Rate) w niezale¿nych laboratoriach. |
|
Zu¿ycie Energii. Twórcy oczyszczacza powietrza Blueair bardzo powa¿nie traktuj± rozwi±zania ekologiczne, co w efekcie koñcowym zagwarantowa³o im przyznanie Energy Star (wzorowa oszczêdno¶æ energii) przyznawan± przez Amerykañsk± Agencjê do Spraw Ochrony ¦rodowiska i Instytut Energetyczny. Fenomenalnie niskie zu¿ycie energii równa siê kosztom zu¿ycia energii przez jedn± ¿arówkê, nawet gdy korzystamy z urz±dzenia Blueair 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu. |
|
Technologia HEPASilent. Opatentowana technologia filtru HEPASilent™ ³±czy ze sob± zaawansowan± budowê filtra oraz zamkniêt± kapsu³ê, w której cz±stki zanieczyszczenia ³adowane s± jonami po to, aby uzyskaæ najlepsze rezultay w walce z oczyszczaniem powietrza. Jest to o wiele bardziej efektowne rozwi±zanie ni¿ stosowanie mechanicznych lub elektrostatycznych filtrów pojedynczo. |
|
Ultra cichy.
Przemy¶lany i niezwykle pomys³owy projekt oczyszczacza powietrza Blueair minimalizuje poziom ha³asu do tego stopnia, i¿ zaczynasz siê zastanawiaæ czy on w ogóle dzia³a! Spokojnie, je¶li pali siê niebieskie ¶wiate³ko oznacza to, ¿e Blueair w³a¶nie oczyszcza i poprawia jako¶æ wdychanego przez Ciebie powietrza, a wiêc jedyne d¼wiêki na jakie nara¿amy Twoje uszy to... cisza.
|
269 z³ darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
750 z³ darmowa dostawa |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
produkt wycofany |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesy³ki (maksymalna kwota pobrania: 4800z³ brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta p³atnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- op³acaj±c zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wy³±cznie instytucje bud¿etowe
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (przedp³ata): 16 z³
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 35 z³
Zamówienia s± dostarczane przez zewnêtrzn± firmê kuriersk±. W zale¿no¶ci od rodzaju towaru s± to najczê¶ciej DHL oraz FEDEX. Przesy³ki o wadze do oko³o 30kg (w zale¿no¶ci od spedycji która dostarcza towar) dostarczane s± w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesy³ki powy¿ej oko³o 30kg dostarczane s± w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowi±zku wnosiæ zamówionego towaru do domu. Wiêkszo¶æ zamówieñ powy¿ej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chc± mieæ gwarancjê dostarczenia ciê¿szych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie nale¿y zg³aszaæ w ci±gu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie bêd± rozpatrywane.
W przypadku wiêkszych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucaæ palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urz±dzenia na reklamacjê lub do zwrotu. Produkty wysy³ane na reklamcjê lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane by³y na palecie, równie¿ musz± byæ wys³ane na palecie. W przypadku braku palety mo¿emy do Klienta dostarczyæ now± paletê, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówieñ jest wysy³anych w ci±gu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku p³atno¶ci za pobraniem) lub od otrzymania p³atno¶ci (w przypadku p³atno¶ci przelewem).
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesy³ki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Ka¿dy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegó³y w regulaminie promocji.
Niezale¿nie od promocji, ka¿dy Konsument ma prawo odst±piæ od umowy zawartej przez sklep internetowy w ci±gu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odst±pienie od umowy jest wype³nienie i odes³anie do nas formularza: wzór formularza odst±pienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przys³uguje wy³±cznie Konsumentom (nie przys³uguje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odst±pienia od umowy zwracamy 100% warto¶ci zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odst±pienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go w zwyk³y sposób za pomoc± poczty mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysoko¶æ podana jest w akapicie poni¿ej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument mo¿e sprawdziæ jego charakter, kompletno¶æ, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robi³by to w sklepie stacjonarnym. Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± za zmniejszenie warto¶ci towaru bêd±ce nastêpstwem zachowañ, które wykraczaj± poza niezbêdne dzia³ania pozwalaj±ce na zapoznanie siê z rzecz±.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny) mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta (je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go samodzielnie w zwyk³y sposób za pomoc± poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysoko¶æ w przypadku tego produktu wynosi 32 z³.
Pe³ne informacje na temat odst±pienia od umowy znajduj± siê na stronie: Odst±pienie od Umowy.
- 1. Gwarant udziela gwarancji na okres 24 miesiêcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej.
- 2. Niniejsza Karta Gwarancyjna uprawnia do bezp³atnego serwisu gwarancyjnego w Punkcie Serwisowym Gwaranta na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
- 3. Dokumentem gwarancyjnym jest niniejsza Karta Gwarancyjna wraz z dowodem zakupu oraz oryginalnym opakowaniem urz±dzenia.
- 4. Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji bêd± usuwane w terminie 14 dni roboczych od daty przyjêcia produktu do Punktu Sprzeda¿y.
- 5. Karta Gwarancyjna jest wa¿na, je¿eli posiada wpisan± nazwê modelu i/lub numer seryjny, datê zakupu, pieczêæ punktu sprzeda¿y, podpis sprzedawcy oraz dowód zakupu.
- 6. W przypadku wysy³ki towaru klient ma obowi±zek odpowiedniego zabezpieczenia urz±dzenia przed ewentualnymi uszkodzeniami.
- 7. W celu dokonania naprawy gwarancyjnej nale¿y dostarczyæ produkt do Punktu Sprzeda¿y. Po wykonaniu naprawy produkt zostanie odes³any U¿ytkownikowi.
- 8. U¿ytkownikowi przys³uguje prawo wymiany produktu na nowy wolny od wad, je¿eli:
- a. w okresie gwarancji zostan± wykonane 3 (trzy) istotne naprawy, a produkt nadal bêdzie wykazywa³ wady.
- b. Gwarant stwierdzi, ¿e wyst±pi³a wada niemo¿liwa do usuniêcia. Wymianie podlega tylko ta czê¶æ sk³adowa produktu, w której wyst±pi³a wada. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wymiany produktu na ten sam model, wymiana zostanie dokonana na produkt o zbli¿onych parametrach funkcjonalnych.
- 9. Gwarancj± nie s± objête:
- a. przewody zasilaj±ce, gniazda, elementy eksploatacyjne (np.: filtry, worki, pokrywy, no¿e, sitka, ¿arówki, baterie itd.)
- b. mechaniczne, termiczne, chemiczne uszkodzenia oraz wszystkie inne spowodowane dzia³aniem b±d¼ zaniechaniem dzia³ania przez U¿ytkownika albo dzia³aniem si³ zewnêtrznych (napiêcia w sieci, wy³adowañ atmosferycznych,przedmiotów obcych, które dosta³y siê do wnêtrza sprzêtu, korozji, py³u itd.).
- c. obni¿enie siê jako¶ci produktu spowodowane naturalnym procesem zu¿ycia. np. ¶cieranie siê zewnêtrznej pow³oki produktu, itd.
- d. zu¿ycie baterii i materia³ów eksploatacyjnych
- e. czynno¶ci przewidziane w instrukcji obs³ugi, do wykonania których zobowi±zany jest U¿ytkownik we w³asnym zakresie np. wymiany baterii itp.
- f. wady spowodowane: niew³a¶ciwym lub niezgodnym z instrukcj± obs³ugi u¿ytkowaniem produktu, u¿ytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach np. zbyt wysoka temperatura lub niska temperatura, nas³onecznienie itd., przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi produktu oraz naprawami wykonanymi poza Punktami Serwisowymi Gwaranta, pod³±czeniem dodatkowego wyposa¿enia, innego ni¿ zalecane w instrukcji obs³ugi przez producenta urz±dzenia.
- 10. Wszelkie zmiany zapisów w Karcie Gwarancyjnej oraz ¶lady przeróbek lub zmian konstrukcyjnych oraz naprawy poza Punktami Serwisowymi Gwaranta, a tak¿e u¿ytkowanie produktu niezgodnie z instrukcj± obs³ugi, w szczególno¶ci niedba³ym obchodzeniem siê wystawieniem na dzia³anie ekstremalnych warunków termicznych lub atmosferycznych albo te¿ gwa³towne zmiany tych warunków, powoduj± utratê uprawnieñ do bezp³atnego serwisu gwarancyjnego.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Mo¿e zrezygnujesz z niektórych filtrów?