Sprawdź: Oczyszczacze Noxa
Sprawdź: Wszystkie Oczyszczacze
stan nowy |
marka |
model |
typ z filtrami |
forma wolnostojący |
powierzchnia wg producenta do 75 m² |
do 16 m² |
przepływ powietrza do 200 m³/h |
funkcje filtrowanie sierści, usuwanie bakterii / wirusów, usuwanie kurzu / roztoczy, usuwanie pyłków / alergenów, usuwanie smogu, usuwanie zapachów, usuwanie zarodników pleśni |
filtry filtr HEPA, filtr węglowy, filtr wstępny siatkowy, jonizator |
filtr HEPA - klasa brak danych |
filtr węglowy - klasa standardowy (wymienny) |
źródło danych |
żywotność filtrów według producenta brak danych |
filtry w zestawie 1 komplet |
25 dB(A) |
prędkości wentylatora 4 poziomy |
tryby pracy tryb czystych jonów, tryb nocny |
sterowanie panel dotykowy, panel sterowania |
opcja wyłączenia jonizatora nie dotyczy |
informacje aktywne funkcje, wskaźnik jakości powietrza - wartości, wskaźnik wymiany filtrów |
programator timer OFF (wyłączający urządzenie) |
dodatkowe funkcje blokada dziecięca |
kolor biały |
certyfikaty CE |
napięcie 230 - 240 V |
częstotliwość 50 Hz |
pobór mocy 50 W |
szerokość 32,5 cm |
głębokość 17,5 cm |
wysokość 50,0 cm |
waga 5,7 kg |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
- trzyfazowa filtracja powietrza
- obsługiwana kubatura do 75 m³
- dotykowy wyświetlacz
- usuwa kurz, pył, bakterie, wirusy i alergeny
- automatyczny tryb nocny
- jonizator powietrza
- 4 prędkości wentylatora
- blokada włączenia/wyłączenia
- czujnik wymiany filtrów
- programator czasowy
- energooszczędny
- oryginalny design
- domy
- mieszkania
- biura
- lokale usługowe
- 12 miesięcy dla przedsiębiorstw
- 24 miesiące dla osób prywatnych
750 zł darmowa dostawa |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
453 zł123 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 511 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 738 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- I. Zakres gwarancji.
- 1. Na zasadach określonych postanowieniami niniejszej Karty Gwarancyjnej Gwarant udziela we własnym imieniu i na własne ryzyko Gwarancji na sprzedawane produkty i urządzenia („Urządzenia“) marek i typoszeregów wymienionych poniżej, sprzedanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Gwarant zobowiązuje się wykonywania we własnym imieniu i na swoje ryzyko wszelkie zobowiązania gwarancyjne na Urządzenia.
- 2. Gwarant udziela gwarancji na sprzedawane Urządzenia, sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na okres wyszczególniony poniżej, liczony od daty sprzedaży Urządzeń (zgodnie z dowodem zakupu: faktura, paragon). Marka NOXA:
- a) urządzenia przenośne typu: oczyszczacze powietrza, nawilżacze powietrza, osuszacze powietrza, klimatyzery, klimatyzatory przenośne oraz inne urządzenia przenośne – gwarancja udzielana na okres 12 miesięcy dla osoby prawnej i 24 miesiące dla osoby fizycznej.
- 3. Gwarancja obejmuje dokonywanie napraw gwarancyjnych Urządzeń.
- 4. Gwarancją objęte są wady Urządzenia spowodowane wadliwymi częściami lub uszkodzeniami powstałymi w procesie produkcji, o ile wady te powstały przed sprzedażą Urządzenia lub wynikły z przyczyn tkwiących w Urządzeniu w chwili sprzedaży.
- II. Wykonywanie uprawnień z gwarancji.
- 1. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, których celem i skutkiem ma być usunięcie usterki Urządzenia, niezależnie od ilości części wymienionych przy jednej naprawie.
- 2. Warunkiem wykonywania uprawnień z gwarancji jest dokonywanie przez uprawnionego z gwarancji („Klienta”) wszelkich czynności eksploatacyjnych zgodnie z Instrukcją Obsługi Urządzenia.
- 3. Gwarancja będzie realizowana przez Gwaranta wyłącznie po przedstawieniu przez Klienta:
- a. wypełnionego druku zgłoszenia awarii dostępnego na stronie internetowej Gwaranta,
- b. ważnego i czytelnego dowodu zakupu Urządzenia (faktura, paragon) z danymi odpowiadającymi informacjom podanym w Karcie Gwarancyjnej,
- c. poprawnie i czytelnie wypełnionej niniejszej Karty Gwarancyjnej,
- d. wadliwego Urządzenia (jeżeli na Kliencie ciąży obowiązek dostarczenia go do Gwaranta).
- 4. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia Urządzenia do Gwaranta. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, okres naprawy ulega przedłużeniu o czas potrzebny na sprowadzenie części zamiennych. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Urządzenia w naprawie – przy czym nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient nie odbiera naprawionego Urządzenia od Gwaranta pomimo powiadomienia go o dokonaniu naprawy. Okres gwarancji ulega przedłużeniu jedynie o czas pozostawania Urządzenia w naprawie również w przypadku decyzji o wymianie urządzenia na równorzędne.
- 5. Urządzenia będą naprawiane w punkcie serwisowym Gwaranta. Koszt dostawy i odbioru Urządzenia do/od punktu serwisowego Gwaranta ponosi Klient.
- 6. Klient zobowiązuje się do odbioru urządzenia z punktu serwisowego Gwaranta w terminie 7 dni od daty naprawy. W przypadku braku odbioru urządzenia z punktu serwisowego we wskazanym terminie przez Klienta uprawnia Gwaranta do odesłania urządzania pod adres wskazany w formularzu zgłoszenia na koszt Klienta lub przekazania urządzenia do utylizacji.
- 7. Warunkiem zachowania gwarancji jest:
- a. dokonywanie wszelkich napraw wyłącznie przez Gwaranta,
- b. wykorzystanie do napraw części dostarczanych wyłącznie przez Gwaranta.
- 8. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli jego działanie zostanie zakłócone nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej lub gdy w uzgodnionym wcześniej terminie Klient uniemożliwił dostęp do miejsca, w których znajduje się Urządzenie.
- 9. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych koszty związane z wykonanymi przez Gwaranta czynnościami gwarancyjnymi ponosi Klient.
- 10. Wszystkie produkty i części wymienione w ramach naprawy stają się własnością Gwaranta.
- III. Wyłączenie odpowiedzialności Gwaranta.
- 1. Gwarancją nie są objęte:
- a. wady i uszkodzenia Urządzenia wynikające z postępowania niezgodnego z instrukcją obsługi, w szczególności z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania, użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. filtrów), używania niezgodnie z przeznaczeniem,
- b. mechaniczne uszkodzenia Urządzenia i wywołane nimi wady oraz wady i uszkodzenia spowodowane działaniem siły wyższej (np. wyładowania atmosferyczne, tajfuny, powodzie, korozje, przepięcia sieci elektrycznej),
- c. usterki spowodowane naprawami, przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi dokonywanymi samodzielnie,
- d. czynności wymienione w instrukcji obsługi należące do normalnej eksploatacji Urządzenia, dostawa, czyszczenie i wymiana filtrów, wymiana baterii w pilocie i wykonywane są przez użytkownika,
- e. części podlegające zużyciu w trakcie normalnej eksploatacji (filtry, bezpieczniki, styczniki, śruby montażowe, przełączniki, elementy sygnalizacyjne, zapadki zabezpieczające, elementy z tworzyw sztucznych),
- f. szkody inne powstałe w wyniku prawidłowego bądź nieprawidłowego działania Urządzeń,
- g. zdarzenia, za które nie ponoszą odpowiedzialności ani producent ani sprzedawca (np. uszkodzenia transportowe),
- h. urządzenia eksploatowane i naprawiane z wykorzystaniem części nieautoryzowanych przez Gwaranta.
- 2. W przypadku spełnienia warunków określonych w pkt. II i IV, Gwarant ma prawo odmówić przyjęcia Urządzenia do naprawy wyłącznie w przypadku:
- a. zgłoszeniu usterki w terminie przekraczającym 14 dni od wystąpienia usterki,
- b. stwierdzenia niezgodności danych w dokumentach z danymi na Urządzeniu,
- c. naniesienia w Książce Gwarancyjnej poprawek lub skreśleń przez osoby nieupoważnione,
- d. nieczytelnych numerów seryjnych na Urządzeniu,
- e. naruszenia plomb na Urządzeniu.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?