Gwarancja: 2 lata, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
typ z filtrami |
forma wolnostojący |
powierzchnia wg producenta do 36 m² |
do 24 m² |
300 m³/h |
przepływ powietrza do 300 m³/h |
funkcje filtrowanie sierści, usuwanie bakterii / wirusów, usuwanie formaldehydu / VOC, usuwanie kurzu / roztoczy, usuwanie pyłków / alergenów, usuwanie smogu, usuwanie zapachów, usuwanie zarodników pleśni |
filtry filtr HEPA, filtr węglowy, filtr wstępny siatkowy, lampa UV |
filtr HEPA - klasa brak danych |
filtr węglowy - klasa standardowy (wymienny) |
żywotność filtrów według producenta 4 miesiące |
filtry w zestawie 1 szt. |
61 dB(A) |
prędkości wentylatora 3 poziomy |
źródło danych |
tryby pracy tryb auto, tryb nocny |
sterowanie panel dotykowy, panel sterowania |
opcja wyłączenia jonizatora nie dotyczy |
informacje aktywne funkcje, wskaźnik jakości powietrza - kolory, wskaźnik jakości powietrza - wartości, wskaźnik wymiany filtrów |
czujnik cząstek zwykły |
kolor biały |
skuteczność oczyszczania - bakterie i wirusy 99,9 % |
certyfikaty CE |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 Hz |
natężenie 0,3 A |
pobór mocy 33 W |
szerokość 24,5 cm |
głębokość 24,5 cm |
wysokość 53,0 cm |
szerokość opakowania 28,5 cm |
głębokość opakowania 28,5 cm |
wysokość opakowania 57,0 cm |
waga 4,3 kg |
waga w opakowaniu 5,2 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Oczyszczacz powietrza Whirlpool AP330W

Oczyszczacz powietrza Whirlpool AP330W
Oczyszczacz powietrza Whirlpool AP330W to kompaktowe urządzenie o nowoczesnym designie, które świetnie wpasuje się w wystrój mieszkania lub biura. Maszyna wyposażona została w system filtracji 3w1 oraz lampę UV, co w połączeniu z przepływem oczyszczonego powietrza CADR na poziomie 300 m³/h pozwala skutecznie oczyścić powietrze w małych i średniej wielkości pomieszczeniach. Urządzenie skutecznie redukuje poziom bakterii i wirusów, alergenów, kurzu, pleśni, sierści zwierząt, pyłków czy szkodliwych gazów w pomieszczeniu Jego wysoką skuteczność szczególnie docenią alergicy i astmatycy. Oczyszczacz stale monitoruje jakość powietrza i na bieżąco informuje o jego stanie użytkownika. Lekka konstrukcja i niewielkie wymiary umożliwiają łatwe przenoszenie urządzenia w zależności od potrzeb.
Zalety oczyszczacza powietrza Whirlpool AP330W
- kompaktowy, nowoczesny design
- intuicyjny, dotykowy panel sterowania
- cyfrowy i kolorowy wskaźnik jakości powietrza na froncie
- system filtracji 3w1 (filtr wstępny, HEPA i węglowy)
- lampa UV
- CADR 300 m³/h - szybkie oczyszczanie powietrza
- 3 prędkości wentylatora
- tryb automatyczny i uśpienia
- funkcja autodiagnozy
- powiadomienie o konieczności wymiany filtra
- niewielka waga - wysoka mobilność
Oczyszczacz powietrza Whirlpool AP330W
Oczyszczacz powietrza Whirlpool AP330W jest prosty w obsłudze. Na intuicyjnym panelu sterowania możemy wybrać jedną z trzech prędkości pracy wentylatora, a także jeden z kilku trybów pracy. W trybie auto maszyna samoczynnie reguluje prędkość wentylatora w zależności od jakości powietrza w pomieszczeniu wykrytej przez czujnik. W trybie uśpienia urządzenie automatycznie przełącza się na najniższą prędkość wentylatora. Dostępny jest także tryb UV, w którym oczyszczacz dobiera prędkość wentylatora automatycznie z włączoną lampą UV. Na froncie znajduje się wyświetlacz LED wskazujący cyfrową wartość stężenia pyłków PM2.5 oraz trójkolorowy wskaźnik jakości powietrza. W razie potrzeby na wyświetlaczu pojawi się także informacja o konieczności wymiany filtra, a także wskazania funkcji autodiagnozy. W trybie uśpienia na wyświetlaczu pojawi się ikona sleep, a wszystkie inne ikony i lampi zostaną wyłączone.
Whirlpool AP330W - etapy oczyszczania powietrza
- filtr wstępny
- filtr węglowy
- filtr HEPA
- lampa UV
Zastosowanie oczyszczacza powietrza Whirlpool AP330W
Oczyszczacz powietrza Whirlpool AP330W świetnie sprawdzi się w pomieszczeniach o powierzchni do 36 m². Jego stylowy, minimalistyczny design i kompaktowe wymiary sprawiają, iż urządzenie wpasuje się w każdy rodzaj otoczenia. Dzięki funkcji uśpienia maszyna stanowi także doskonałe rozwiązanie do oczyszczania powietrza w sypialni.
Zawartość opakowania
- oczyszczacz powietrza Whirlpool AP330W
- filtr 3w1 - 1 szt.
- faktura - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Whirlpool

€ 173 darmowa dostawa |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): € 0
- przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
€ 7€ 4
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi € 10.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | € 52 € 2/m-c | € 32 € 2/m-c | € 0 |
- UWAGA: Dokumentem uprawniającym do korzystania z gwarancji jest karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (np. paragon z kasy fiskalnej, faktura).
- Gwarant oferuje Państwu 24 miesięczną gwarancję na wszystkie produkty marek Whirlpool, Polar, Indesit oraz Hotpoint. Prosimy zapoznać się ze szczegółowymi warunkami gwarancji zamieszczonymi na dalszych stronach karty gwarancyjnej.
- Aby usprawnić kontakt z Autoryzowanym Serwisem Whirlpool prosimy o stosowanie się do poniższych wskazówek: zgłaszając wadę należy skontaktować się z numerem infolinii 801 900 666 oraz podać:
- - datę zakupu sprzętu
- - nazwę sprzętu, kod produktu, numer serwisowy (znajdujące się na naklejce z kodami kreskowymi na ostatniej stronie karty gwarancyjnej lub na tabliczce znamionowej na produkcie)
- - objawy usterki
- - dokładny adres pod którym znajduje się urządzenie, numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail
- - numer odpowiedniego dokumentu w przypadku napraw z tytułu przedłużenia uprawnień wynikających z gwarancji
- Po zakończeniu naprawy należy potwierdzić własnoręcznym podpisem zakończenie naprawy na „DOWODZIE WYKONANIA NAPRAWY PRZEZ AUTORYZOWANY SERWIS”. Dokument ten jest podstawą do ewentualnych reklamacji.
- OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
- 1. Niniejsza gwarancja jest udzielana przez Whirlpool Polska Appliances Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. 1 Sierpnia 6a, 02-134 Warszawa, nazywaną w dalszej części także gwarantem.
- 2. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i tylko dla produktów nowych, zakupionych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i obejmuje sprzęty następujących marek: Whirlpool, Polar, Indesit oraz Hotpoint.
- 3. Okres gwarancji na wszystkie sprzęty marki Whirlpool, Polar, Indesit oraz Hotpoint dla Użytkownika wynosi 24 miesiące i liczy się od dnia sprzedaży sprzętu, przy czym data sprzedaży nie może być późniejsza niż 36 miesięcy od daty produkcji. Data produkcji sprzętu wskazana jest w 12-cyfrowym numerze seryjnym urządzenia. Cyfry trzecia i czwarta kolejna od lewej oznaczają rok produkcji, cyfry piąta i szósta kolejna od lewej, oznaczają tydzień produkcji np.xx1745xxxxxx oznacza tydzień produkcji 45 w 2017 roku.
- 4. Gwarant zapewnia Użytkownika, iż w razie ujawnienia się wady w okresie gwarancji, zostanie ona usunięta na koszt gwaranta z zastrzeżeniem punktu 16 niniejszych warunków gwarancji.
- 5. Wady sprzętu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez Autoryzowany Serwis Whirlpool po udostępnieniu sprzętu.
- 6. W razie braku możliwości wykonania naprawy stwierdzonej przez Autoryzowany Serwis Whirlpool, Użytkownikowi przysługuje prawo do nieodpłatnej wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad. Wymiany dokonuje Autoryzowany Serwis Whirlpool.
- 7. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad, 24 miesięczny okres gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia nowego sprzętu.
- 8. W przypadku wad uniemożliwiających korzystanie ze sprzętu okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas od dnia zgłoszenia wady do dnia wykonania naprawy, chyba że dokonanie naprawy jest niemożliwe z powodu przeszkód leżących po stronie Użytkownika, w szczególności w sytuacji nieudostępnienia sprzętu Autoryzowanemu Serwisowi Whirlpool.
- 9. 24 miesięczny okres gwarancji na części wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej biegnie na nowo od chwili zwrócenia Użytkownikowi naprawionego sprzętu.
- 10. Sprzęt zwracany na podstawie uprawnienia wynikającego z punktu 6 ogólnych warunków gwarancji winien być kompletny. Do sprzętu winny być dołączone: instrukcja obsługi, kopia dowodu zakupu oraz karta gwarancyjna urządzenia.
- 11. Sprzęt przeznaczony jest do eksploatacji wyłącznie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego, a jego użytkowanie winno odbywać się zgodnie z instrukcją obsługi. Naruszenie powyższych zasad powoduje utratę gwarancji.
- 12. Wraz z kartą gwarancyjną należy okazać dowód zakupu – np. fakturę lub paragon z kasy fiskalnej.
- 13. Wadę sprzętu należy zgłaszać niezwłocznie na numer infolinii Whirlpool 801 900 666.
- 14. Montaż sprzętu wymagającego specjalistycznego podłączenia do sieci elektrycznej (dla urządzeń nieposiadających podłączonego przewodu zasilania zakończonego standardową wtyczką), np. kuchnie elektryczne, blaty ceramiczne, piekarniki elektryczne lub mikrofalowe, oraz do sieci gazowej, np. kuchnie gazowe, blaty gazowe, piekarniki gazowe, może odbywać się tylko przez osoby uprawnione, z potwierdzeniem w formie pisemnego poświadczenia usługi zawierającego numer uprawnień, pieczęć i podpis instalatora, pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych. Instalacja odbywa się na koszt Użytkownika.
- 15. Gwarant zwolniony jest z odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wady sprzętu, jeżeli powstały one z innych przyczyn niż przyczyny tkwiące w sprzęcie, w szczególności spowodowane wadliwym, niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem sprzętu, wykonywaniem napraw bądź przeróbek przez osoby nieupoważnione lub wywołane zostały innymi czynnikami zewnętrznymi.
- 16. Gwarancją nie są objęte w szczególności:
- - uszkodzenia mechaniczne, np: pęknięcia blatów ceramicznych, elementów wykonanych ze szkła, gumy lub plastiku, uszkodzenia przez przedmioty obce, które dostały się do wnętrza sprzętu,(w tym w przypadku pralek, np. drobne elementy garderoby, które powinny być prane w specjalnych woreczkach);
- - uszkodzenia estetyczne elementów zewnętrznych takich jak obudowa, powstałe na skutek transportu lub przemieszczania sprzętu np. zarysowania, wgniecenia, pęknięcia;
- - uszkodzenia termiczne i chemiczne; np. uszkodzenia powstałe na skutek przechowywania i użytkowania sprzętu w warunkach, które są niezgodne z normalnymi warunkami domowymi określonymi wymaganiami odpowiednich norm; uszkodzenia wywołane zastosowaniem niewłaściwych środków chemicznych;
- - wszystkie uszkodzenia lub nieprawidłowości w pracy urządzenia spowodowane działaniem bądź zaniechaniem Użytkownika, a w szczególności wynikłych z użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi i konserwacji;
- - korozja obudowy lub elementów sprzętu;
- - nieprawidłowe podłączenie do zasilania elektrycznego oraz uszkodzenia wynikające z nieprawidłowych parametrów sieci energetycznej lub domowej instalacji elektrycznej (tj. napięcie, natężenie, częstotliwość, przepięcia i zakłócenia w sieci związane z jakością napięcia zasilającego oraz z wyładowaniami atmosferycznymi);
- - uszkodzenia spowodowane nieprawidłowymi parametrami sieci gazowej bądź przyłącza gazowego lub sieci wodnej (tj. ciśnienie, zanieczyszczenia);
- - w przypadku urządzeń gazowych czynności, które powinny być wykonane przez uprawnionego instalatora, tj. podłączenie sprzętu oraz jego regulacja (ustawienie płomienia palników, przestawienie na inny rodzaj gazu)
- - czynności konserwacyjne i wymiana części posiadających określoną żywotność (żarówki, bezpieczniki, filtry);
- - czynności związane ze zmianą kierunku otwierania drzwi lub usunięciem blokad transportowych;
- - usterki powstałe w wyniku niewłaściwego montażu sprzętu w zabudowie meblowej.
- 17. Naprawa zostanie wykonana w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wady dokonanego zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy może ulec przedłużeniu do czasu sprowadzenia niezbędnych części zamiennych, nie dłużej niż 30 dni roboczych od daty udostępnienia przez Użytkownika sprzętu do naprawy.
- 18. Urządzenia wolnostojące o wadze do 10 kilogramów muszą być dostarczone przez Klienta, do wskazanego przez infolinię Autoryzowanego Serwisu Whirlpool.
- 19. W przypadku wezwania Autoryzowanego Serwisu Użytkownik może być zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu, gdy:
- - reklamacja nie jest objęta gwarancją;
- - Użytkownik uprzednio wyrażając zgodę na naprawę nie udostępni sprzętu technikowi w ustalonym z Autoryzowanym Serwisem terminie;
- - okaże się, że sprzęt objęty gwarancją działa poprawnie, a zastrzeżenia Użytkownika co do prawidłowości funkcjonowania urządzenia wynikają wyłącznie z korzystania z urządzenia niezgodnego z instrukcją obsługi i konserwacji.
- 20. Gwarancja nie uprawnia do żądania wymiany sprzętu na wolny od wad lub odstąpienia od umowy kupna sprzedaży i żądania zwrotu zapłaconej ceny od Gwaranta.
- 21. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego w stosunku do sprzedawcy wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- 22. Na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. t.j. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Gwarant informuje Użytkownika, iż podanie danych osobowych w chwili zgłoszenia wady sprzętu, jak również po wykonaniu jego naprawy, jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe Użytkownik wyraża zgodę na ich zbieranie i przetwarzanie przez Gwaranta w celu realizacji uprawnień wynikających z gwarancji. Użytkownik ma prawo dostępu do treści przekazanych Gwarantowi danych osobowych oraz ich poprawiania lub żądania usunięcia.
ocena 5 na 5 gwiazdek