Gwarancja: 2 lata, door-to-door, opcjonalnie 4 lata
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
W zestawie taniej
typ z filtrami |
forma do montażu na ścianie, wolnostojący |
powierzchnia wg producenta do 50 m² |
do 24 m² |
przepływ powietrza do 300 m³/h, 75 / 150 / 300 m³/h |
funkcje jonizacja, usuwanie bakterii / wirusów, usuwanie kurzu / roztoczy, usuwanie pyłków / alergenów, usuwanie smogu, usuwanie zapachów, usuwanie zarodników pleśni |
filtry filtr HEPA Active Ion, filtr węglowy opcjonalny, jonizator |
filtr HEPA - klasa brak danych |
filtr węglowy - klasa brak danych |
żywotność filtrów według producenta 1 rok |
filtry w zestawie 1 szt. |
od 27 dB(A) |
prędkości wentylatora 3 poziomy |
źródło danych |
wyświetlacz brak |
sterowanie panel sterowania |
opcja wyłączenia jonizatora nie |
kolor biały |
skuteczność oczyszczania - powietrze do 99,8 % |
certyfikaty AHAM CADR, Energy Star, Intertek |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
pobór mocy do 19 W, 4 / 10 / 19 W |
szerokość 51,0 cm |
głębokość 16,0 cm |
wysokość 61,0 cm |
waga 12 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- niski poziom głośności
- niezwykła energooszczędność
- usuwanie nawet do 99,98% zanieczyszczeń (pyłków, kurzu, sadzy, spalin, bakterii i zarodników pleśni)
- elegancki wygląd
- możliwość naściennego montażu
- jonizator (filtracja elektrostatyczna) + Active Ion HEPA + węgiel aktywowany (opcja)
- opcjonalny filtr węglowy
- 3 prędkości wentylatora
- 10 lat gwarancji (warunki poniżej)
- rejestracja urządzenia na stronie producenta: https://warranty.woods.se/?lang=pl
- zakup 1 filtra wymiennego HEPA przed upływem 6-ciu miesięcy od daty zakupu
- zakup 1 filtra wymiennego HEPA przed upływem 12-ciu miesięcy od daty zakupu
- zakup 2 filtrów wymiennych HEPA każdego kolejnego roku, aż do roku połowy 9. roku (razem należy zakupić 19 wymiennych filtrów)
- należy koniecznie zachować dowód zakupu filtrów
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
219 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
139 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
750 zł darmowa dostawa |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt wycofany |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 659 zł 27 zł/m-c | 399 zł 33 zł/m-c | 0 zł |
- Ogólne informacje
- Okres gwarancji podany jest na oryginalnej karcie gwarancyjnej produktu (standardowo są to 2 lub 3 lata w zależności od modelu).
- W okresie gwarancyjnym wadliwy produkt odbierany jest bezpłatnie i zwracany po naprawie gwarancyjnej. Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu do transportu i nie może ważyć więcej niż 30 kg. Jeśli waga przedmiotu przekracza 30 kg, nabywca musi dostarczyć go do serwisu gwarancyjnego, chyba że uzgodniono inaczej ze sprzedawcą.
- Nadawca lub właściciel towaru jest zawsze odpowiedzialny za wysyłkę i przygotowanie go do transportu do serwisu gwarancyjnego.
- W celu wymiany lub zwrotu towaru, kupujący składa pisemny wniosek do sprzedającego, podając powód zwrotu i jedno roszczenie. Do pisemnego wniosku należy dołączyć paragon lub inny dokument poświadczający sprzedaż/nabycie przedmiotu od tego sprzedawcy oraz dokument gwarancyjny (jeśli przedmiot jest sprzedawany na warunkach gwarancji).
- Większość produktów ma możliwość przedłużenia gwarancji do określonego terminu po rejestracji danego urządzenia i spełniania warunków przedłużenia gwarancji (szczegóły pod punktem "Przedłużenie gwarancji").
- Rejestracja urządzeń odbywa się na stronie warranty-woods.com.
- Warunki gwarancji:
- 1. Warunki napraw gwarancyjnych:
- 1.1. W okresie gwarancyjnym wszelkie usterki urządzenia związane z jakością materiałów lub wadami produkcyjnymi będą naprawiane bezpłatnie;
- 1.2. Urządzenie zwrócone do naprawy gwarancyjnej musi być czyste i nie może być rozmontowane;
- 1.3. Konieczne jest posiadanie wypełnionej karty gwarancyjnej z danym produktem. datą sprzedaży i podpisem sprzedawcy;
- 1.4. Wadliwe urządzenie, które nadal posiada ważną gwarancję, klient zwraca do punktu sprzedaży, w którym zakupił produkt. Alternatywnie, produkt może być transportowany przez kuriera, na koszt sprzedawcy, tylko pod warunkiem, że klient zapakuje czyste i niezniszczone urządzenie do oryginalnego opakowania fabrycznego. Do opakowania produktu należy dołączyć oryginalną kartę gwarancyjną, szczegółowy pisemny opis wady oraz dane kontaktowe klienta.
- 2. Naprawy mogą ulec opóźnieniu jeśli części muszą być zamówione u dostawcy.
- 3. W okresie trwania gwarancji, wadliwe elementy urządzenia będą wymieniane bezpłatnie.
- 4. Klient ma prawo zażądać wymiany urządzenia, jeżeli:
- 4.1. W okresie gwarancyjnym urządzenie było naprawiane 3 razy w ramach serwisu gwarancyjnego.
- 4.2. Serwis gwarancyjny potwierdza, że urządzenie nie może być naprawione.
- 5. Serwis gwarancyjny jest uprawniony do przerwania gwarancji na produkt oraz do naliczania opłat za naprawy gdy:
- 5.1. Urządzenie jest mechanicznie uszkodzone lub plomby gwarancyjne są uszkodzone;
- 5.2. Urządzenie nie było używane zgodnie z instrukcją obsługi;
- 5.3. Usterka urządzenia spowodowana jest niewłaściwym podłączeniem lub instalacją;
- 5.4. Urządzenie zostało podłączone do źle działającej sieci elektrycznej, nie było zabezpieczone przed wodą z zewnątrz lub było używane przy niewłaściwej temperaturze;
- 5.5. W okresie gwarancyjnym urządzenie było naprawiane w serwisie innym niż gwarancyjny;
- 5.6. Awaria urządzenia spowodowana wahaniami napięcia (gdy wahania napięcia przekraczają 10% napięcia znamionowego sieci podanego w danych technicznych);
- 5.7. Osady wapna nagromadziły się wewnątrz urządzenia w wyniku niewłaściwego użytkowania lub zaniedbania;
- 5.8. Urządzenie lub jego wewnętrzne elementy są zabrudzone, kanały powietrzne lub wodne zanieczyszczone brudem;
- 5.9. Urządzenie nie było używane zgodnie z jego przeznaczeniem (np. zastosowanie osuszacza powietrza w gospodarstwie domowym do osuszania materiałów w pracach budowlanych, zastosowanie w piwnicach, garażach i źle utrzymanych pomieszczeniach).
- 5.10. Naturalne zużycie (filtry, świece zapłonowe, inne materiały eksploatacyjne) nie są objęte gwarancją.
- 6. Naprawy gwarancyjne nie dotyczą zmian koloru, rdzy, zadrapań. Nie dotyczą również wad, które występują podczas transportu, gdy produkt jest transportowany przez klienta lub gdy klient nie zapakował produktu w jego pełne, oryginalne opakowanie przed wysyłką.
- 7. Naprawy gwarancyjne nie obejmują prac, które użytkownik jest zobowiązany wykonać na własny koszt (np. okresowe czyszczenie urządzenia, instalacja urządzenia, podłączenie drenażu, kontrola działania urządzenia).
- Przedłużenie gwarancji
- Osuszacze powietrza
- Po zarejestrowaniu osuszacza powietrza Wood's i zakupie filtra SMF raz na rok otrzymasz pełną 6-letnią gwarancję. Pamiętaj o zachowaniu wszystkich dowodów zakupu za urządzenia i filtry wymienne. Są one potrzebne w przypadku wszelkich roszczeń gwarancyjnych.
- Uwaga: Filtr SMF i rozszerzona gwarancja odnoszą się wyłącznie do modeli DS, ED, TDR, DK i SW firmy Wood’s.
- Oczyszczacze powietrza
- Po zarejestrowaniu oczyszczacza powietrza Wood's i zakupie filtra Active Ion Hepa dwa razy w roku, otrzymasz aż 10 lat gwarancji. Pamiętaj o zachowaniu wszystkich dowodów zakupu za urządzenia i filtry wymienne. Są one potrzebne w przypadku wszelkich roszczeń gwarancyjnych.
- Proszę pamiętać, że tylko niektóre z oczyszczaczy powietrza posiadają wymienne filtry. Niektóre modele posiadają filtry elektrostatyczne, których nie trzeba wymieniać. Bez względu na model urządzenia, aby skorzystać z przedłużonej gwarancji należy zarejestrować zakupione urządzenie. Przypomnienie o konieczności wymiany filtra zostanie wysłane wyłącznie osobom, które zarejestrują model z wymiennym filtrem.
- Klimatyzatory przenośne
- Rejestrując klimatyzator Wood's, skorzystasz z opłacalnej oferty przedłużonej gwarancji do 3 lat.
- Pamiętaj, aby zachować paragony/faktury. Są one potrzebne w przypadku wszelkich roszczeń gwarancyjnych.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
Sklep i obsluga na najwyzszym poziomie.
Szybka realizacja zamowienia.
To wszystko sprawilo ze po przyszle zakupy rownoez zglosze sie do klimasklep:)
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
wietrzenia pomieszczenia.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ALE jest jedna rzecz, która absolutnie dyskwalifikuje ten sprzęt - w nocy nie da się go używać w tym samym pokoju, w którym się śpi, bo jonizator wydziela irytujący dźwięk o wysokiej częstotliwości, który można porównać mniej więcej z na wpół sprawnym zasilaczem albo ładowarką. Nie da się spać, więc trzeba go przekładać do innego pokoju, a to już powoli zaczyna mijać się z celem.
Producent zapytany o to czy to norma, czy wada jednego egzemplarza, uznał że wszystko jest w porządku... A zatem sprzęt właśnie wraca do sklepu.
Na koniec dodatkowym minusem może być brak jakiejkolwiek automatyki (po prostu jedno pokrętło), ale niekiedy jest to raczej zaleta, więc moje utyskiwanie na ten akurat temat należy już traktować subiektywnie.
Zostawiłbym, gdyby nie ten pisk.
ocena 2 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?